Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Jij bent zo bedreven in begrijpend lezen dat je uit mijn opmerking kunt halen waar ik het over had?quote:
ja je verwacht het niet hequote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Palson de IJslander geselecteerd voor....
IJsland!
Dat was een spannende van Jan Roelfs.
Nou ja, je zei het precies bij dat moment, maar dat zal wel toeval zijn dan.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent zo bedreven in begrijpend lezen dat je uit mijn opmerking kunt halen waar ik het over had?
Die kan zo gebruikt worden bij de SBS6 prijsvragen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Palson de IJslander geselecteerd voor....
IJsland!
Dat was een spannende van Jan Roelfs.
Ja.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent zo bedreven in begrijpend lezen dat je uit mijn opmerking kunt halen waar ik het over had?
Onbegrepen bij Nec zie zijn buitenkantvoet pass. Hij doet alles op een dusdanig hoog niveau dat de mede spelers hem niet begrijpen.quote:
Dat is onzin, want er was al een andere wedstrijd bezig.quote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, je zei het precies bij dat moment, maar dat zal wel toeval zijn dan.
HAHA!quote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen denk ik wel Sigthorsson ... en de goal!
Haha, oke.quote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is onzin, want er was al een andere wedstrijd bezig.
Voetbal is een spel van fouten dus het is logisch dat Ajax 'goed wegkomt' bij de doelpunten die ze makenquote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat slecht verdedigen bij de goals
Ajax komt hier goed weg.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat slecht verdedigen bij de goals
Ajax komt hier goed weg.
Oke.quote:
Het is daar wel duidelijk te zien dat Maaskantquote:
3 feitenquote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke.
Tevens; je bent zelf een slechte gekeept.
En het pro-psvcommentaar dan.quote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Syntix het volgende:
"matig duel" fuck you NOS. Ajax was prima
Die 2 zouden broers kunnen zijnquote:Op zondag 10 november 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
Frank de Boer met een Ronald de Boer look
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |