echt snel retour wat een lulletje lampekatoen.quote:
Ik wel. Is gewoon een dramatische speler.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelde vandaag gewoon een prima wedstrijd. Ik snap dat gezeik op hem niet zo.
Eensquote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef Slobeend het volgende:
Dikke kut ditMathijssen, Immers en Clasie vandaag
Er zijn er die dramatischer zijn, imo. Zeker vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Is gewoon een dramatische speler.
De verdediging kost ons gewoon punten.quote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef Cara het volgende:
2 schoten op doel AZ, 2 schoten op doel Heracles, 2 schoten op doel Go Ahead, het is elke week weer genieten.
Tegenstanders zijn idd supereffectief, zelfs halve kansen gaan erin. Armenteros mag trouwens zo snel mogelijk terug naar Brussel, wat een drama is die gozerquote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef Cara het volgende:
2 schoten op doel AZ, 2 schoten op doel Heracles, 2 schoten op doel Go Ahead, het is elke week weer genieten.
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn idd supereffectief, zelfs halve kansen gaan erin. Armenteros mag trouwens zo snel mogelijk terug naar Brussel, wat een drama is die gozer
Ja, en nog zijn er mensen die puur en alleen Immers afkraken. Ik snap dat niet.quote:Op zondag 10 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena toch niet het superdupertalent? Wat speelt die matig, het hele seizoen al.
Zelfs dubbel gedektquote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.
Heb je met een blinddoek op zitten kijken?quote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |