quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat gezeik op Immers mag weleens kappen.
Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veel te makkelijk - als je het interview nadien leest vertelt Lex dat hij bij dat schot wat vingers in z'n ogen werden geduwd. Hij heeft de bal daardoor niet zien vertrekken, en da's ook de reden dat hij na dat schot even voorover met z'n gezicht in het shirt staat.
Dat gezeik op Immers mag weleens kappen.
Je hoorde bij die corner voorafgaand aan de 2 2 gewoon een zucht dat het weer zo'n belachelijke korte variant was...quote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Was wel mooi om de golf van afkeuring vanaf de tribunes te horen toen ze diep in de tweede helft wéér zo'n debiele korte corner dreigden te nemen. Het werd toch maar een lange.
Hij speelt al langer meer dan prima, zeker als je het afzet tegen de prestaties van zijn collega's. Op je stelling "Dan moet hij maar geen vinger..." ga ik geeneens inquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.
Hij speelde goed voor zijn doen, maar komt in zijn geheel veel te kort.
Die strafschop kwam uit wederom een korte kutcorner!quote:Op zondag 10 november 2013 20:44 schreef Caland het volgende:
Mensen die alleen de verdediging de schuld geven van de makkelijke tegengoals hebben er maar weinig van begrepen trouwens.
Was opzich een logische wissel want Boëtius was gewoon slecht, is misschien 1x z'n man voorbei gekomen, voor de rest lag hij op de grond, maar Armenteros was nog 3 klassen slechter!quote:Op maandag 11 november 2013 08:47 schreef TC03 het volgende:
Armenteros voor Boëtius was gewoon een slechte wissel. Daarmee was alle kans op 3 punten eigenlijk gewoon verkeken. Boëtius was redelijk bezig en toen Armenteros erin kwam was alle dreiging vanaf links weg. Armenteros is in zijn hoofd volgens mij 10x zo goed als hij daadwerkelijk is, want hij heeft altijd hele mooie intenties maar niks lukt.
Dat zit hij altijd. Gewoon de beste CV in de eredivisie denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Mathijsen liet gisteren trouwens zien wat dominant verdedigen is, hij zat overal bovenop
Daar irriteerde ik me ook aan, de hoeveelheid spelers die op de balletschoentjes onderuit gingen! koop gewoon een paar fatsoenlijke schoenen met 6 pinnen, dan blijf je tenminste staan.quote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef Muto het volgende:
Boëtius had zijn ijzers nog onder. Gleed heel de wedstrijd weg.
want dat heeft hij ook zelf in de handquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.
Hij speelde goed voor zijn doen, maar komt in zijn geheel veel te kort.
Hij ziet ook gewoon steeds beter de ruimte op de zijkant, passing verbetert.quote:Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef Maastoren het volgende:
Als Immers zo door blijft spelen word ik nog fan.
Nooit verwacht dat ik dat ooit nog zou zeggen
Hij doet het ook goedquote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Het ligt er gewoon aan hoe hoog je Immers inschat. Als je hem op het niveau Iniesta vergelijkt, is het een slechte speler. Maar als je gewoon realistisch bekijkt, doet hij het vaak zeer behoorlijk. Alleen is het schijnbaar mode geweest om alle schuld altijd bij Immers te leggen.
Probleem is meer dat ik liever iets van de kwaliteiten (nouja, eigenlijk alleen zijn loopvermogen) van Immers bij Vilhena en Clasie had gezien. Het blijft uiteindelijk doodzonde dat je op die positie zo'n beperkte voetballer hebt rondlopen.quote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Het ligt er gewoon aan hoe hoog je Immers inschat. Als je hem op het niveau Iniesta vergelijkt, is het een slechte speler. Maar als je gewoon realistisch bekijkt, doet hij het vaak zeer behoorlijk. Alleen is het schijnbaar mode geweest om alle schuld altijd bij Immers te leggen.
Laten we niet vergeten dat hij ook heel wat rampzalige wedstrijden heeft gespeeld en daarnaast ook nog eens een Europees avontuur verknalt heeft.quote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Toch beginnen zijn assists ook steeds beter te worden. Hij heeft wel degelijk inzicht alleen valt dat niet altijd op vanwege zijn scheve voet.quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is meer dat ik liever iets van de kwaliteiten (nouja, eigenlijk alleen zijn loopvermogen) van Immers bij Vilhena en Clasie had gezien. Het blijft uiteindelijk doodzonde dat je op die positie zo'n beperkte voetballer hebt rondlopen.
Schaken kwam zondag ook om de haverklap naar binnen toe ipv het veld breed te houden.quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij doet het ook goedzit iig veel verbetering in. Ook zijn aanname bijvoorbeld, terwijl ik dat bij Schaken nog steeds ergerlijk vind hoe hij die bal met buitenkantje aan neemt. Waardoor die bal altijd een halve meter van 'm af springt.
Ik erger me zo aan die vent, hij weet elke wedstrijd dood te praten. Bijna net zo irritant als die neus die liedjes schrijft voor Marco Borsato.quote:
Plus het feit dat hij naast donkere spelers nu ook de blanke spelers niet meer uit elkaar kan houden.quote:Op maandag 11 november 2013 19:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan die vent, hij weet elke wedstrijd dood te praten. Bijna net zo irritant als die neus die liedjes schrijft voor Marco Borsato.
Dat viel mij ook al op ja, hij haalde Clasie en Immers door elkaar en Boëtius en Martins Indi. Het komt dan duidelijk in beeld en hij corrigeert het niet eens. Echt vermoeiend, maakt de wedstrijd bijna minder leuk om te kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Plus het feit dat hij naast donkere spelers nu ook de blanke spelers niet meer uit elkaar kan houden.De keren dat hij goed heeft welke speler iets deed zijn op 2 handen te tellen. (beetje overdreven
maar you get the point)
Donderdag natuurlijk wel gevoetbald + punt in de Kuip blijft voor veel clubs toch een extraatje, dus zo gek vind ik het niet. Ik erger mij er ook aan, maar vind het wel logischquote:Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja, hij haalde Clasie en Immers door elkaar en Boëtius en Martins Indi. Het komt dan duidelijk in beeld en hij corrigeert het niet eens. Echt vermoeiend, maakt de wedstrijd bijna minder leuk om te kijken.
Ik heb me trouwens ook zitten ergeren aan dat tijdrekken van AZ gisteren, ik snap wel dat je blij bent met een punt tegen Feyenoord maar kom op, je bent koploper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |