abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133148225
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]
Dat gezeik op Immers mag weleens kappen.
pi_133150503
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Veel te makkelijk - als je het interview nadien leest vertelt Lex dat hij bij dat schot wat vingers in z'n ogen werden geduwd. Hij heeft de bal daardoor niet zien vertrekken, en da's ook de reden dat hij na dat schot even voorover met z'n gezicht in het shirt staat.

Dat gezeik op Immers mag weleens kappen.
Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.

Hij speelde goed voor zijn doen, maar komt in zijn geheel veel te kort.
pi_133150544
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Was wel mooi om de golf van afkeuring vanaf de tribunes te horen toen ze diep in de tweede helft wéér zo'n debiele korte corner dreigden te nemen. Het werd toch maar een lange.
Je hoorde bij die corner voorafgaand aan de 2 2 gewoon een zucht dat het weer zo'n belachelijke korte variant was...
#12 is not for sale!
pi_133151070
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.

Hij speelt al langer meer dan prima, zeker als je het afzet tegen de prestaties van zijn collega's. Op je stelling "Dan moet hij maar geen vinger..." ga ik geeneens in :')
  maandag 11 november 2013 @ 16:32:00 #180
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_133151568
Immers krijgen onevenredig veel kritiek, dat is gewoon zo.
2000 light years from home
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 16:36:36 #181
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_133151742
Mathijsen liet gisteren trouwens zien wat dominant verdedigen is, hij zat overal bovenop _O_
pi_133151766
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:44 schreef Caland het volgende:
Mensen die alleen de verdediging de schuld geven van de makkelijke tegengoals hebben er maar weinig van begrepen trouwens.
Die strafschop kwam uit wederom een korte kutcorner!
pi_133151941
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 08:47 schreef TC03 het volgende:

Armenteros voor Boëtius was gewoon een slechte wissel. Daarmee was alle kans op 3 punten eigenlijk gewoon verkeken. Boëtius was redelijk bezig en toen Armenteros erin kwam was alle dreiging vanaf links weg. Armenteros is in zijn hoofd volgens mij 10x zo goed als hij daadwerkelijk is, want hij heeft altijd hele mooie intenties maar niks lukt.
Was opzich een logische wissel want Boëtius was gewoon slecht, is misschien 1x z'n man voorbei gekomen, voor de rest lag hij op de grond, maar Armenteros was nog 3 klassen slechter!
  maandag 11 november 2013 @ 16:44:00 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_133152016
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Mathijsen liet gisteren trouwens zien wat dominant verdedigen is, hij zat overal bovenop _O_
Dat zit hij altijd. Gewoon de beste CV in de eredivisie denk ik.
2000 light years from home
pi_133152022
Boëtius had zijn ijzers nog onder. Gleed heel de wedstrijd weg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133152350
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef Muto het volgende:
Boëtius had zijn ijzers nog onder. Gleed heel de wedstrijd weg.
Daar irriteerde ik me ook aan, de hoeveelheid spelers die op de balletschoentjes onderuit gingen! koop gewoon een paar fatsoenlijke schoenen met 6 pinnen, dan blijf je tenminste staan.
pi_133154788
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

want dat heeft hij ook zelf in de hand ;(
Je gebrek aan goede argumenten zegt al genoeg.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133154876
Als Immers zo door blijft spelen word ik nog fan.
Nooit verwacht dat ik dat ooit nog zou zeggen :')
pi_133155237
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef Maastoren het volgende:
Als Immers zo door blijft spelen word ik nog fan.
Nooit verwacht dat ik dat ooit nog zou zeggen :')
Hij ziet ook gewoon steeds beter de ruimte op de zijkant, passing verbetert.

Nu lijkt het nog een utopie, maar wat straks als een Engelse club bijv 5m zou bieden, hoe zit het dan contractueel? Ik las laatst dat wij hem voor 4 jaar van ADO hadden gehuurd?
  maandag 11 november 2013 @ 18:40:44 #190
269692 Divje
brr brr patapim
pi_133155998
Theo Reitsma ( :') ) zei op een gegeven moment dat Immers altijd aanspeelbaar was. Toen dacht ik even, wat als Dicky tegen z'n team heeft gezegd: 'Laat die lexie maar wat lopen, kan er toch niks van' ..

Maar zo zal Dicky niet zijn toch? Het kan ook dat Immers echt bijleert en in vorm raakt :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_133156253
Het ligt er gewoon aan hoe hoog je Immers inschat. Als je hem op het niveau Iniesta vergelijkt, is het een slechte speler. Maar als je gewoon realistisch bekijkt, doet hij het vaak zeer behoorlijk. Alleen is het schijnbaar mode geweest om alle schuld altijd bij Immers te leggen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 11 november 2013 @ 18:52:45 #192
269692 Divje
brr brr patapim
pi_133156454
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Het ligt er gewoon aan hoe hoog je Immers inschat. Als je hem op het niveau Iniesta vergelijkt, is het een slechte speler. Maar als je gewoon realistisch bekijkt, doet hij het vaak zeer behoorlijk. Alleen is het schijnbaar mode geweest om alle schuld altijd bij Immers te leggen.
Hij doet het ook goed :) zit iig veel verbetering in. Ook zijn aanname bijvoorbeld, terwijl ik dat bij Schaken nog steeds ergerlijk vind hoe hij die bal met buitenkantje aan neemt. Waardoor die bal altijd een halve meter van 'm af springt. :{
  maandag 11 november 2013 @ 18:52:53 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133156462
quote:
Probleem is meer dat ik liever iets van de kwaliteiten (nouja, eigenlijk alleen zijn loopvermogen) van Immers bij Vilhena en Clasie had gezien. Het blijft uiteindelijk doodzonde dat je op die positie zo'n beperkte voetballer hebt rondlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133156522
quote:
Laten we niet vergeten dat hij ook heel wat rampzalige wedstrijden heeft gespeeld en daarnaast ook nog eens een Europees avontuur verknalt heeft.
Zondag was hij samen met Clasie de beste op het veld, als hij zo blijft spelen krijgt hij vanzelf wel meer krediet.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133156625
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Probleem is meer dat ik liever iets van de kwaliteiten (nouja, eigenlijk alleen zijn loopvermogen) van Immers bij Vilhena en Clasie had gezien. Het blijft uiteindelijk doodzonde dat je op die positie zo'n beperkte voetballer hebt rondlopen.
Toch beginnen zijn assists ook steeds beter te worden. Hij heeft wel degelijk inzicht alleen valt dat niet altijd op vanwege zijn scheve voet.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Divje het volgende:

[..]

Hij doet het ook goed :) zit iig veel verbetering in. Ook zijn aanname bijvoorbeld, terwijl ik dat bij Schaken nog steeds ergerlijk vind hoe hij die bal met buitenkantje aan neemt. Waardoor die bal altijd een halve meter van 'm af springt. :{
Schaken kwam zondag ook om de haverklap naar binnen toe ipv het veld breed te houden.
pi_133158427
quote:
12s.gif Op maandag 11 november 2013 18:40 schreef Divje het volgende:
Theo Reitsma ( :') )
Ik erger me zo aan die vent, hij weet elke wedstrijd dood te praten. Bijna net zo irritant als die neus die liedjes schrijft voor Marco Borsato.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 11 november 2013 @ 19:45:22 #197
269692 Divje
brr brr patapim
pi_133158594
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik erger me zo aan die vent, hij weet elke wedstrijd dood te praten. Bijna net zo irritant als die neus die liedjes schrijft voor Marco Borsato.
Plus het feit dat hij naast donkere spelers nu ook de blanke spelers niet meer uit elkaar kan houden. :X De keren dat hij goed heeft welke speler iets deed zijn op 2 handen te tellen. (beetje overdreven :') maar you get the point)
pi_133158685
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Plus het feit dat hij naast donkere spelers nu ook de blanke spelers niet meer uit elkaar kan houden. :X De keren dat hij goed heeft welke speler iets deed zijn op 2 handen te tellen. (beetje overdreven :') maar you get the point)
Dat viel mij ook al op ja, hij haalde Clasie en Immers door elkaar en Boëtius en Martins Indi. Het komt dan duidelijk in beeld en hij corrigeert het niet eens. Echt vermoeiend, maakt de wedstrijd bijna minder leuk om te kijken.

Ik heb me trouwens ook zitten ergeren aan dat tijdrekken van AZ gisteren, ik snap wel dat je blij bent met een punt tegen Feyenoord maar kom op, je bent koploper.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133158821
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op ja, hij haalde Clasie en Immers door elkaar en Boëtius en Martins Indi. Het komt dan duidelijk in beeld en hij corrigeert het niet eens. Echt vermoeiend, maakt de wedstrijd bijna minder leuk om te kijken.

Ik heb me trouwens ook zitten ergeren aan dat tijdrekken van AZ gisteren, ik snap wel dat je blij bent met een punt tegen Feyenoord maar kom op, je bent koploper.
Donderdag natuurlijk wel gevoetbald + punt in de Kuip blijft voor veel clubs toch een extraatje, dus zo gek vind ik het niet. Ik erger mij er ook aan, maar vind het wel logisch
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 11 november 2013 @ 21:33:39 #200
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133164741
De fak. Net bij VI, Cisse op de training. Echt bizar slechte afronding.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')