Klopt. Zou wel de winner/UE-ratio willen zien van Stans backhand.quote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Luk dat Wawrinka inderdaad een mooie backhand heeft, maar die van Djokovic is wat mij betreft vele malen beter - zoveel vaster.
Ja, ik ook. Het voelt toch een beetje als alles of niets, helemaal als hij voor een winner gaat.quote:Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Klopt. Zou wel de winner/UE-ratio willen zien van Stans backhand.
Ik vind die van Wawrinka wel mooier en degelijker dan die van Gasquet maar die van Gasquet is denk ik wel veelzijdiger ja.quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef Norrage het volgende:
Ik vind, als we het over enkelhandige backhands hebben, Gasquet ook een veel mooiere, veelzijdigere en betere backhand hebben.
AO dit jaar viel vrijwel alles goed, heerlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het voelt toch een beetje als alles of niets, helemaal als hij voor een winner gaat.
Wawrinka-Djokovic?quote:Op zondag 10 november 2013 22:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
AO dit jaar viel vrijwel alles goed, heerlijk.
Voor mij de wedstrijd van het jaar trouwens. Ongelooflijk goede wedstrijd.
Ja, precies.quote:
Hawkeye heeft een foutmarge van 1,3mm.quote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Een zeldzame foute call van de lijnrechter.
Wanneer gaan ze die mnsen nou eens vervangen door HawkEye? Als HawkEye aantoonbaar betrouwbaarder is dan menselijke waarneming snap ik niet dat ze hiermee doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's vast preciezer dan de menselijke waarneming.quote:Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hawkeye heeft een foutmarge van 1,3mm.
[...]
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's vast preciezer dan de menselijke waarneming.
Ja, en erg lelijk ook.quote:Op zondag 10 november 2013 22:16 schreef suus21 het volgende:
Djoko heeft zo'n slechte slice backhand.
Een lelijke vooral, want stiekem kan ie er best veel mee.quote:Op zondag 10 november 2013 22:16 schreef suus21 het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 22:16 schreef suus21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |