4000 uur in photoshopquote:Op zondag 10 november 2013 15:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gelijk zo vijandig heben ckr een heks cuz I put a spelll on youuuu
Etha is een vrouw?quote:
Je bent die vent boven de naam, niet de facepalmerquote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
harde facepalm zet ik daar broertje nice.
dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef Klokov het volgende:
Je bent die vent boven de naam, niet de facepalmer
Joe Cocker alles.quote:Op zondag 10 november 2013 15:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gelijk zo vijandig heben ckr een heks cuz I put a spelll on youuuu
Ik zie net dat het maar 1 topic is waar ik geen UI's zie en mn post niet kan editenquote:
niemadn was breed genoeg mn :Squote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriendje waarom sta ik er niet op ??????
Je doelt op.R&P denk ikquote:
Ja, kan jij in dat topic wel je posts editen trouwens?quote:
Ja net geprobeerd, zit wel mobiel.quote:Op zondag 10 november 2013 17:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, kan jij in dat topic wel je posts editen trouwens?
Ik spuugde een beetje mijn eten uit.quote:Op zondag 10 november 2013 14:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is me oprecht nog nooit overkomen. Sowieso niet heel happig op het hebben van een vriendin in het verleden. De relaties die ik wel had werd meestal door mij een punt achtergezet waarna de desbetreffende vrouwen belanden in hun quarterlifecrisis (wat moet ik zonder zo'n jonge alphagod?).
Niet alle vrouwen zijn mentaal zo sterk als dat jij bentquote:Op zondag 10 november 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik spuugde een beetje mijn eten uit.
hahahahaha omg....quote:Op zondag 10 november 2013 14:33 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
manlets when will they learn??
MAN DOWN...MEDIC...MEDIC!!quote:
Klopt. Maar srs, ik kom wel snel over die shit heen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn mentaal zo sterk als dat jij bent
Je hebt mij nog niet gehad.quote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt. Maar srs, ik kom wel snel over die shit heen.
Dat lijkt me ook het beste voor jou idd, zodat je eigen - sterke - beeld van je niet verstoord wordt.quote:
Als die gedachte jou troostquote:Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het beste voor jou idd, zodat je eigen - sterke - beeld van je niet verstoort wordt.
Goed dat het dan wederzijds is.quote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt. Maar srs, ik kom wel snel over die shit heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 10 november 2013 19:19 schreef Klokov het volgende:
Boys, even ontopic. Vinden jullie Fanta een type dat onnodige topics in R&P maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij hebt geenquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 19:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij hebt geen-rechten vriend. Zal ik eens een topic van jou linken
Dat uit jouw toetsenbordquote:
Ja wat jij wil vriend:quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 19:19 schreef Klokov het volgende:
Boys, even ontopic. Vinden jullie Fanta een type dat onnodige topics in R&P maakt?Vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe simpel is dit, eerlijk.
If not now, then when.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja wat jij wil vriend:
R&P / Voor de dames: Zou je afknappen op iemand die 5cm korter is?
R&P / Oogcontact met kassameisje
Je kan alleen onzekere beta's alpha'en als vrouw. We weten allemaal dat je het bij het merendeel in het topic af gaat leggen of moeilijk gaat krijgen (Dima uitgezonderd)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |