Bij de aldi ja. Gewoon naar de betere supermarkten gaan. Echt mooie meisjes vaak daar.quote:
Vomar, dichtsbij, maar ook vaak bij de dirk niet veel soeps, AH meestal wel maar is wel water verder vaakquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij de aldi ja. Gewoon naar de betere supermarkten gaan. Echt mooie meisjes vaak daar.
ik zeg altijd hoi en fijne dag en heb dat nooit als ongemakkelijk ervarenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Hier bij de Albert Heijn, Dekamarkt, Action allemaal leuke kassameisjes. Ik ging zojuist afrekenen en toen groette dat kassameisje mij niet dus ik keek vanuit mijn ooghoek met 1 oog haar aan en toen zei ze: "hoi", ik zei toen terug: " haij". Ik vind het maar ongemakkelijk.
Dat is ook mijn ervaring. Ik wilde dan ook altijd hierom bij de AH gaan werkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
De mooiste meisjes werken bij de AH.
Voor dát zelfs niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Ik wilde dan ook altijd hierom bij de AH gaan werkenmaar ik had er de ballen niet voor.
Ooh, stiekem supermarktmeuk verkopen vanuit je kelderquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb nog een paar kassmeisjes in de kelder, mocht je interesse hebben
je kan ook vriendelijk zijn zonder als geilneef over te komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:07 schreef Trebo het volgende:
Je denkt dat je sjans hebt ja.. het kassa meisje denkt "jezus, perverseling nummer 150, flikker op kneus"
Mijn probleem is denk ik dat ik denk dat zij denken dat ik hen wil neuken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je kan ook vriendelijk zijn zonder als geilneef over te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |