SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, net op tijd wakker voor de rust
Ik las hetquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:21 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig loopt Drizzt zijn stream meestal dusver achter dat bij hem de eerste helft nu net begint.
ADO maakt net de 3-2, mooie rush Van Duinenquote:Op zondag 10 november 2013 13:21 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig loopt Drizzt zijn stream meestal dusver achter dat bij hem de eerste helft nu net begint.
Altijd opstandig die ventquote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Waarom heeft Toivonen als enige zijn koffer in de bus mee ipv in het bagageruim.
Ik zou er een topic over openen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Waarom heeft Toivonen als enige zijn koffer in de bus mee ipv in het bagageruim.
Niemand wil naast hem zitten, dus zet hij daar zijn koffer maar neer.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Omdat hij toch niet terug naar Jong PSV wordt gezet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Toivonen is een vals nicht dus vertrouwt zijn teamgenoten die hem haten nietquote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Daar zitten zijn contractvoorwaarden in.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Post jij zonder erbij na te denken?quote:Op zondag 10 november 2013 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook altijd af idd.
Het is Davy.quote:Op zondag 10 november 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post jij zonder erbij na te denken?
Dat blijkt, ach verrassend is het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij snapt het niet helemaal denk ik.
twitter:VI_nl twitterde op zondag 10-11-2013 om 13:28:39De 11 van Ajax | Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong en Sigthórsson #necaja reageer retweet
orly?quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 10-11-2013 om 13:28:39De 11 van Ajax | Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong en Sigthórsson #necaja reageer retweet
Hartelijk dank Roderick.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Gramulanion het volgende:
Dit was al gepost.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom is Ajax op FOX 1 en PSV op FOX 3? Het is dus werkelijk FOX Sports Ajax, van Hanegem had gelijk.
Nu is een calimero.jpg gepast.
Erg netjesquote:Op zondag 10 november 2013 13:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik had er over heen gelezen. Mijn excuses.
quote:
hmmquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn eigen voorspelling
NAC Breda - PSV 2
xd lolquote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, gaat hij z'n archieven er weer bij pakken.
In dit soort wedstrijdjes voorspel ik altijd PSV als verliezer. Het komt wel vaak voor dat PSV dan alsnog met gemak wint.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Gramulanion het volgende:
Opstelling #NAC: Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Kwakman, Van der Weg; Buijs, Lurling, Seuntjens; Poepon, Perica en Sarpong
Opstelling #NEC: Johnsson; Vermijl, Breuer, Van Eijden, Leiwakabessy; Pálsson, Koolwijk, Conboy; Rieks, Higdon, Jantscher
Omdat jij zegt dat PSV gaat verliezen gaat PSV juist winnen. Dit vind ik aardig van jouquote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijdjes voorspel ik altijd PSV als verliezer. Het komt wel vaak voor dat PSV dan alsnog met gemak wint.
Op deze knotsgekke Eredivisie valt dan ook geen peil te trekken.
Niet altijd kennelijk xDquote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijdjes voorspel ik altijd PSV als verliezer. Het komt wel vaak voor dat PSV dan alsnog met gemak wint.
Op deze knotsgekke Eredivisie valt dan ook geen peil te trekken.
Je snapt het dus niet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat PSV gaat verliezen gaat PSV juist winnen. Dit vind ik aardig van jou
M'n oudtante is overleden aan een zelfquote:Op zondag 10 november 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een smerige overtreding.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn team.
[ afbeelding ]
Huwat?quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn team.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn team.
[ afbeelding ]
Psv, Ajax gaat er met ruime cijfer overheen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:41 schreef sonnyspek het volgende:
Wat wordt spannender, Ajax of PSV? Kut dat ze tegelijkertijd moeten.
Wut?quote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, pardon?
Dit is de beste speler van de Eredivisie hoor, volgens veel Twentefans.
Overmars wil geen geld uitgeven.quote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef Gramulanion het volgende:
Hadden we Tadic maar voor 15 miljoen gehaald.
Zeggen zij dat niet van elke Twente speler?quote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, pardon?
NEC staat laatste dus Ajax gaat ongelukkig gelijkspelen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv, Ajax gaat er met ruime cijfer overheen.
Oh ja, tuurlijkquote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wut?Alle niet twentefanse roepen dat steeds.
Wartaal uitslaan is weer eens wat anders dan vuurwerk in een kindervak gooienquote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, pardon?
Of verliezen... Hopelijkquote:Op zondag 10 november 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
NEC staat laatste dus Ajax gaat ongelukkig gelijkspelen.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wartaal uitslaan is weer eens wat anders dan vuurwerk in een kindervak gooien
Je enige creatieve speler eruit halenquote:Op zondag 10 november 2013 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom nou WEER Eghan eruit? Flikker die zoutzak van een Tadic er nou eens uit!
quote:Op zondag 10 november 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wartaal uitslaan is weer eens wat anders dan vuurwerk in een kindervak gooien
Ja, want hij heeft al ZOVEEL laten zien!quote:Op zondag 10 november 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je enige creatieve speler eruit halen
Nee, je moet het allemaal oplossen zonder individuele klasse tegen een voetballend sterke ploegquote:Op zondag 10 november 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft al ZOVEEL laten zien!
Kan er nog niks van man.quote:
Tadic presteert al weken niet, Mokhtar kan zijn rol net zo goed overnemenquote:Op zondag 10 november 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je moet het allemaal oplossen zonder individuele klasse tegen een voetballend sterke ploeg.
Ja, maar de 'Oei' maakt het spannender.quote:Op zondag 10 november 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk ging die bal best ver naast.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 10 november 2013 13:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, maar de 'Oei' maakt het spannender.
Wisgerhof, ik voel het.quote:Op zondag 10 november 2013 13:47 schreef Momo... het volgende:
[..]
Van wie anders gaat het komen dan ?
In de 85e.quote:
Die gozer kan er helemaal niks van.quote:
Feit.quote:
Regenboog ziekenhuis.quote:Op zondag 10 november 2013 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die ligt op het dak van het ziekenhuis.
Is de pvda op bezoek ?quote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef NOEP. het volgende:
Telegraaf kopt: Zwolle slaat vlak na de thee toe.
Dat kan niet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor de zeer terechte 0-2.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
PEC speelt thuisquote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm,.. Zwolle speelt thuis hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schijnt dat Klich zo zijn naam uitspreekt...quote:Op zondag 10 november 2013 13:54 schreef alors het volgende:
Eerst was het Lachman en Kliesj en nu is het Klieg en Lasjman.
Martina is dan ook een back van RKC niveau welke nu in het centrum staatquote:Op zondag 10 november 2013 13:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die Martina valt ook tegen zeg.
In het buitenland zeggen ze ook overal petrolul, hier petroloelquote:Op zondag 10 november 2013 13:54 schreef alors het volgende:
Eerst was het Lachman en Kliesj en nu is het Klieg en Lasjman.
Dan bedoel ik 2-0 (A)quote:Op zondag 10 november 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik weetniet :S Maar volgens mij is het dan 2-0 en niet 0-2
Dat lijkt me niet zo leuk eigenlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou het wel leuk vinden als Zwolle kampioen wordt. Volgend jaar de CL in....
quote:Op zondag 10 november 2013 13:56 schreef NOEP. het volgende:
Mensen weten niet eens meer, uit of thuis. Zo Knotsgek is het.
PEC speelt thuis hoorquote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lambiek komt emmers.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
CoronaHet grootste talent sinds Cruijff /van Halst
Cruijff?quote:Op zondag 10 november 2013 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
CoronaHet grootste talent sinds Cruijff /van Halst
Op Voetbalzone stond waarschijnlijk "Twente krijgt een tegendoelpunt vlak na de thee"quote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef NOEP. het volgende:
Telegraaf kopt: Zwolle slaat vlak na de thee toe.
Gadverdamme, dit wil ik niet eens lezen.quote:
Ditquote:Op zondag 10 november 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Voetbalzone stond waarschijnlijk "Twente krijgt een tegendoelpunt vlak na de thee"
Volgens Drizzt en ik is dit een gerichte aanval aan het adres van Twente. Altijd maar het leed benoemen
neequote:Op zondag 10 november 2013 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas wel een zure kool
snapte? xD
Nee. Ik wil jouw grappen niet snappen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas wel een zure kool
snapte? xD
Waarom is de kwaliteit zo laag?quote:Op zondag 10 november 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
xd
Chickie hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
xd
Wat is er met blije mensen?quote:Op zondag 10 november 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
xd
quote:
Duitsers zien we liever sip.quote:Op zondag 10 november 2013 14:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat is er met blije mensen?
Hier ookquote:
Zijn ook echte tukkers allemaalquote:Op zondag 10 november 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen Twente spelers in mijn team. Met hun walgelijke dialect.
Gebrek?quote:Op zondag 10 november 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Weinig tot geen tukkers in dat teamquote:Op zondag 10 november 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Quincy Promes klinkt ook echt Twents.quote:Op zondag 10 november 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit bij de jeugd he.quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Holscher eigenlijk. Dat was vorig jaar best een aardig talent bij Twente?
Het voordeel is dat al mijn spelers voorlopig de dingen doen die ze moeten doen.quote:
Dit had een post van Paxcon/Rickazio kunnen zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Quincy Promes klinkt ook echt Twents.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
Stef Nijland, de topaankoop van Jan Reker van drie miljoen
Bedankt Aad.quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat al mijn spelers voorlopig de dingen doen die ze moeten doen.
Pietje Velthuizen wint met Vitesse --> 5
Leerdam wint met Vitesse + assist --> 7
Donald verliest maar scoort --> 6
Promes scoort en staat voorlopig gelijkspel --> 7
Piazon wint met Vitesse --> 5
Finnbogason wint met Heerenveen en scoort 2 penalty's + een gol --> 12
Klich speelt voorlopig gelijk --> 3
Saymak speelt voorlopig gelijk --> 3
Bijker -3
---+
45
Ik stel ze gewoon op in mijn sterrenteam, jij daarentegenquote:Op zondag 10 november 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit had een post van Paxcon/Rickazio kunnen zijn.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
wrijf het er maar in.quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat al mijn spelers voorlopig de dingen doen die ze moeten doen.
Pietje Velthuizen wint met Vitesse --> 5
Leerdam wint met Vitesse + assist --> 7
Donald verliest maar scoort --> 6
Promes scoort en staat voorlopig gelijkspel --> 7
Piazon wint met Vitesse --> 5
Finnbogason wint met Heerenveen en scoort 2 penalty's + een gol --> 12
Klich speelt voorlopig gelijk --> 3
Saymak speelt voorlopig gelijk --> 3
Bijker -3
---+
45
Twentenaren maken een multiculturele samenleving onmogelijk met hun dialect. Dan spreek je als Marokkaan eindelijk 3 woorden Nederlands, staat er ineens zo'n kutboer voor je.quote:Op zondag 10 november 2013 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik stel ze gewoon op in mijn sterrenteam, jij daarentegen
[..]
psst psst meisjuh, woah is ju noemer.quote:Op zondag 10 november 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twentenaren maken een multiculturele samenleving onmogelijk met hun dialect. Dan spreek je als Marokkaan eindelijk 3 woorden Nederlands, staat er ineens zo'n kutboer voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |