SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, net op tijd wakker voor de rust
Ik las hetquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:21 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig loopt Drizzt zijn stream meestal dusver achter dat bij hem de eerste helft nu net begint.
ADO maakt net de 3-2, mooie rush Van Duinenquote:Op zondag 10 november 2013 13:21 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig loopt Drizzt zijn stream meestal dusver achter dat bij hem de eerste helft nu net begint.
Altijd opstandig die ventquote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Waarom heeft Toivonen als enige zijn koffer in de bus mee ipv in het bagageruim.
Ik zou er een topic over openen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Waarom heeft Toivonen als enige zijn koffer in de bus mee ipv in het bagageruim.
Niemand wil naast hem zitten, dus zet hij daar zijn koffer maar neer.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Omdat hij toch niet terug naar Jong PSV wordt gezet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Toivonen is een vals nicht dus vertrouwt zijn teamgenoten die hem haten nietquote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Daar zitten zijn contractvoorwaarden in.quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
Post jij zonder erbij na te denken?quote:Op zondag 10 november 2013 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook altijd af idd.
Het is Davy.quote:Op zondag 10 november 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Post jij zonder erbij na te denken?
Dat blijkt, ach verrassend is het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij snapt het niet helemaal denk ik.
twitter:VI_nl twitterde op zondag 10-11-2013 om 13:28:39De 11 van Ajax | Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong en Sigthórsson #necaja reageer retweet
orly?quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 10-11-2013 om 13:28:39De 11 van Ajax | Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong en Sigthórsson #necaja reageer retweet
Hartelijk dank Roderick.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Gramulanion het volgende:
Dit was al gepost.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom is Ajax op FOX 1 en PSV op FOX 3? Het is dus werkelijk FOX Sports Ajax, van Hanegem had gelijk.
Nu is een calimero.jpg gepast.
Erg netjesquote:Op zondag 10 november 2013 13:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik had er over heen gelezen. Mijn excuses.
quote:
hmmquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn eigen voorspelling
NAC Breda - PSV 2
xd lolquote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, gaat hij z'n archieven er weer bij pakken.
In dit soort wedstrijdjes voorspel ik altijd PSV als verliezer. Het komt wel vaak voor dat PSV dan alsnog met gemak wint.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Gramulanion het volgende:
Opstelling #NAC: Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Kwakman, Van der Weg; Buijs, Lurling, Seuntjens; Poepon, Perica en Sarpong
Opstelling #NEC: Johnsson; Vermijl, Breuer, Van Eijden, Leiwakabessy; Pálsson, Koolwijk, Conboy; Rieks, Higdon, Jantscher
Omdat jij zegt dat PSV gaat verliezen gaat PSV juist winnen. Dit vind ik aardig van jouquote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijdjes voorspel ik altijd PSV als verliezer. Het komt wel vaak voor dat PSV dan alsnog met gemak wint.
Op deze knotsgekke Eredivisie valt dan ook geen peil te trekken.
Niet altijd kennelijk xDquote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijdjes voorspel ik altijd PSV als verliezer. Het komt wel vaak voor dat PSV dan alsnog met gemak wint.
Op deze knotsgekke Eredivisie valt dan ook geen peil te trekken.
Je snapt het dus niet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat PSV gaat verliezen gaat PSV juist winnen. Dit vind ik aardig van jou
M'n oudtante is overleden aan een zelfquote:Op zondag 10 november 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een smerige overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |