http://www.tvgids.nl/arti(...)st_los_in_Amsterdam/quote:De MTV European Music Award show viert dit jaar haar twintigste verjaardag. Het muziekspektakel strijkt neer in de Ziggo Dome in Amsterdam. Grote kanshebbers zijn Justin Timberlake en nieuwkomers Macklemore & Ryan Lewis.
Voor de twintigste keer worden de felbegeerde muziekprijzen - de EMA’s - uitgereikt. Voor het eerst in de geschiedenis reizen wereldsterren als Katy Perry en Bruno Mars af naar Amsterdam voor het muziekspektakel. Naast Katy Perry en Bruno Mars verzorgen onder anderen Miley Cyrus, Snoop Dogg, The Killers en Icona Pop een optreden. Presentatie is in handen van Redfoo - bekend van het dance-duo LMFAO. Ariana Grande neemt de backstage show voor haar rekening.
Nominaties
De grootste kanshebbers op een award zijn Justin Timberlake en Macklemore & Ryan Lewis. Beiden zijn maar liefst in vijf categorieën genomineerd. Zij krijgen concurrentie van Lady Gaga, Justin Bieber, Miley Cyrus en Robin Thicke, die allemaal vier nominaties op zak hebben. Maar ook Nederland is goed vertegenwoordigd. DJ Afrojack maakt kans op twee awards: Best Elektronic en Best Dutch Act.
Nederlandse sterren
Bij de MTV European Music Awards in Amsterdam kunnen Nederlandse sterren niet ontbreken. DJ Afrojack verzorgt één van de muzikale optredens. Daarnaast verschijnt ook een aantal gastpresentatoren op het podium. Onder anderen Carice van Houten reikt een award uit of ze gaat een artiest aankondigen. Carice werd internationaal bekend door haar rol in de hitserie Game of Thrones.
Ik deed het somsquote:Op zondag 10 november 2013 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
¤4,50 betalen om je liedjes op tv te krijgen
Ja ik vind het ook wel tegenvallen eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef iBenny het volgende:
Wel achterlijk van MTV dat ze niet de hele dag updates doen vanuit Amsterdam, ed. Nee, in plaats daarvan zenden ze gewoon hun reguliere programma's uit en begint het feestje daarzo pas om 8 uur.
Met de TMF Awards werd je het hele weekend gek gemaakt met allerlei updates, oude optredens, interviews, scoops, etc.
De hoogtijdagen van de awardshows zijn volgens mij ook wel een beetje over. We zien tegenwoordig 24u per dag wat Afrojack, Miley Cyrus en consorten allemaal uitspoken, een awardshow was vroeger echt een happening, gewoon omdat je niet vaak de kans had om de grote sterren buiten hun clips om op tv te zien.quote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef iBenny het volgende:
Wel achterlijk van MTV dat ze niet de hele dag updates doen vanuit Amsterdam, ed. Nee, in plaats daarvan zenden ze gewoon hun reguliere programma's uit en begint het feestje daarzo pas om 8 uur.
Met de TMF Awards werd je het hele weekend gek gemaakt met allerlei updates, oude optredens, interviews, scoops, etc.
Zulke awardshows zijn toch meestal op zondag?quote:Op zondag 10 november 2013 14:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel tegenvallen eerlijk gezegd
Ik had echt verwacht dat we er veel meer van mee zouden krijgen van dat het in Amsterdam is. Raar systeem ook om de kaarten te verspreiden en sowieso een rare datum: ik moet morgen gewoon weer werken hoor
Er is een afterparty in de Escape met allemaal celebrities maar ik ga dus echt niet morgen brak op mijn werk zitten
Grappig dat je dat zegt, want ik las laatst een onderzoek (kan zo snel ff niet vinden waar ook alweer). Daarin stond dat de hype rond artiesten nu juist groter is dan dat het vroeger was. Het grootste verschil is nu alleen dat het veel meer gespreid wordt geuit en dat kaarten nog geliefder zijn (men is meer bereid te betalen) vanwege de schaarste.quote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
De hoogtijdagen van de awardshows zijn volgens mij ook wel een beetje over. We zien tegenwoordig 24u per dag wat Afrojack, Miley Cyrus en consorten allemaal uitspoken, een awardshow was vroeger echt een happening, gewoon omdat je niet vaak de kans had om de grote sterren buiten hun clips om op tv te zien.
Je praat als een bejaardequote:Op zondag 10 november 2013 14:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel tegenvallen eerlijk gezegd
Ik had echt verwacht dat we er veel meer van mee zouden krijgen van dat het in Amsterdam is. Raar systeem ook om de kaarten te verspreiden en sowieso een rare datum: ik moet morgen gewoon weer werken hoor
Er is een afterparty in de Escape met allemaal celebrities maar ik ga dus echt niet morgen brak op mijn werk zitten
Ja, maar ze werden verloot ofzoiets. ik had ook kaartjes willen hebben. Maar je moest je opgeven voor een lootsysteem. Vorige maand.quote:
Dat moet dan al 15-20 jaar geleden zijn, want 10 jaar terug waren ze ook al bespottelijk en een parodie op zichzelf.quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef StephanL het volgende:
Hoogtijdagen van MTV in Nederland is wel voorbij.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef [b]ChipsZak[/b]. het volgende:
Ik ga vanavond ook kijken,. Chipsjes zijn alleen nu al op
![]()
.
Gaat ze weer op een op een kanonskogel zwiepen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben stiekem bel benieuwd naar het optredn van Miley
Ja, ik weet hetquote:
EO Jongerendag!quote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef BroodjeKebab het volgende:
Heel teleurstellend dat ik er niet bij kan zijn!!! Zijn er nog grote evenementen zoals dit binnenkort of die nog moeten komen?
Gratis? Of moest je bij loting betalen?quote:Op zondag 10 november 2013 15:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, maar ze werden verloot ofzoiets. ik had ook kaartjes willen hebben. Maar je moest je opgeven voor een lootsysteem. Vorige maand.
1e rang zitplaatsen 100 euroquote:Op zondag 10 november 2013 17:45 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Gratis? Of moest je bij loting betalen?
Nee, award uitreiken.quote:Op zondag 10 november 2013 18:21 schreef iBenny het volgende:
Carice van Houten gaat een liedje zingen?
Dat zei ze zelf op Twitter.quote:
Vroeger werden dit soort dingen ook steeds continu herhaald. Zoveel dat je er bijna knettergek van werd, als je een regelmatig kijker van zulke zenders was.quote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef iBenny het volgende:
Je kunt het online toch ook terug kijken?quote:Op zondag 10 november 2013 18:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Vroeger werden dit soort dingen ook steeds continu herhaald. Zoveel dat je er bijna knettergek van werd, als je een regelmatig kijker van zulke zenders was.
Nu was ik naar een herhaling van een festijn aan het zoeken, omdat vanavond óók al So You Think You Can Dance komt, en ik maar één ding tegelijk op kan nemen. Nérgens te vinden. Ze zenden het vanavond uit, en that's it, blijkbaar.![]()
Tenzij het ergens 's nachts nog een keer komt, maar dat staat niet in de gids.
Dan maar morgen de herhaling van SYTYCD opnemen, en vanavond die awards.
Nee, valt wel mee.quote:Op zondag 10 november 2013 18:29 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik voel me zo gaar dat ik er niet bij ben. Hebben jullie dat ook?
Dag van vandaag en morgen verpest.
Ik ben niet zo'n liefhebber van tv kijken achter de computer. Enkel als het mooi weer is, op een tuinstoel, en anders liever niet. De dvd-recorder wordt hier dan ook nogal overvloedig gebruikt, om de belangrijke dingen 'normaal' te kunnen bekijken - op welk moment dan ook.quote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je kunt het online toch ook terug kijken?
Afrojack.quote:Op zondag 10 november 2013 18:32 schreef Nober het volgende:
Dat het nog bestaat en dat voor Afrojack en co.twitter:
Meer geinteresseerden denk ik?quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:
Nu Catfish uitzenden. Er hadden nu gewoon oude optredens, interviews en dingen uitzonden moeten worden.
Hoe doen ze dat in bv de UK nu? Iemand een idee?
Er zit zo weinig gevoel meer in die zender. Totaal geen binding met de kijker, heel afstandelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:
Nu Catfish uitzenden. Er hadden nu gewoon oude optredens, interviews en dingen uitzonden moeten worden.
Bij zo'n show moet je mensen gewoon al van te voren lokken en gek maken. Dit faalt gewoon enorm.quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Meer geinteresseerden denk ik?
Er wordt nog wel over gepraat en gekeken, maar het lijkt ze tegenwoordig vrij weinig meer te boeien inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 18:42 schreef female81 het volgende:
[..]
Er zit zo weinig gevoel meer in die zender. Totaal geen binding met de kijker, heel afstandelijk.
Een leuk live-programma met véél communicatie tussen de kijker en de dienstdoende vj, ergens tussen 17 en 19 uur 's avonds (zeg maar zoiets als Toute Fabienne, vroeger) zou al helpen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er wordt nog wel over gepraat en gekeken, maar het lijkt ze tegenwoordig vrij weinig meer te boeien inderdaad.
Oude optredens van wie? Volgens mij zijn de meeste genomineerden niet langer dan 3 jaar actief.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:
Re:action van vroegerquote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef female81 het volgende:
[..]
Een leuk live-programma met véél communicatie tussen de kijker en de dienstdoende vj, ergens tussen 17 en 19 uur 's avonds (zeg maar zoiets als Toute Fabienne, vroeger) zou al helpen.
Al is het alleen maar voor het imago van de zender, dat je het idee krijgt dat het door mensen van vlees en bloed gerund wordt. Dat ontbreekt er nu nogal aan, het geheel komt nu over alsof het op de automatische piloot staat.
Zo kan je het ook zeggen, als je van een paar Mtv/Tmf-generaties later bent.quote:
Gewoon laten zien wie er genomineerd zijn, de shows van vorige jaren, dat soort dingen. Hoeft helemaal niet zo lastig te zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Nober het volgende:
Treden Queens of the Stone Age en Arctic Monkeys op of is dat niet bekend?
[..]
Oude optredens van wie? Volgens mij zijn de meeste genomineerden niet langer dan 3 jaar actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
EUROPEAN Music Awards.quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef Braddie het volgende:
Ik voel me écht een mongool...
Vorige week ging ik meedoen aan zo`n loting voor de gein voor kaartjes van de EMAs, ik had 0,0 research gedaan dus ik zei tegen een vriendin " Ja, als ik ze dan krijg toegewezen neem jij die kaartjes maar"
Dus ik win die loting en geef die code aan die vriendin. Blijkt het in Amsterdam te zijn en loop ik allemaal artiesten en een huge ass feest mis daar...
Ik was namelijk in de veronderstelling dat het in amerika zou zijn
quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef Braddie het volgende:
Ik voel me écht een mongool...
Vorige week ging ik meedoen aan zo`n loting voor de gein voor kaartjes van de EMAs, ik had 0,0 research gedaan dus ik zei tegen een vriendin " Ja, als ik ze dan krijg toegewezen neem jij die kaartjes maar"
Dus ik win die loting en geef die code aan die vriendin. Blijkt het in Amsterdam te zijn en loop ik allemaal artiesten en een huge ass feest mis daar...
Ik was namelijk in de veronderstelling dat het in amerika zou zijn
Jij had 100 euro voor over gehad?quote:Op zondag 10 november 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus later achterGoogle is your best friend..
UK heeft vrijwel identiek schema alleen zij zenden voor de show een docu van Miley Cyrus uit. Ook daar na de EMA een uitzending van de Shorequote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:
Hoe doen ze dat in bv de UK nu? Iemand een idee?
Ik had er best 100 euro voor over gehad, lijkt me een tof evenement!quote:Op zondag 10 november 2013 19:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij had 100 euro voor over gehad?
Ik heb er zelf over nagedacht maar ik vind 100 euro voor zitplaatsen en dan ook niet de dichtstbijzijnde maar pas op de helft van Ziggo Dome echt teveel. Voor 100 euro eis ik sappen op te vangen van het vrouwelijk schoon op het podiumquote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had er best 100 euro voor over gehad, lijkt me een tof evenement!
Ach, zo groot is het Ziggo Dome niet!quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb er zelf over nagedacht maar ik vind 100 euro voor zitplaatsen en dan ook niet de dichtstbijzijnde maar pas op de helft van Ziggo Dome echt teveel. Voor 100 euro eis ik sappen op te vangen van het vrouwelijk schoon op het podium
Hmmm. Het ligt dus niet helemaal aan MTV Nederlandquote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
UK heeft vrijwel identiek schema alleen zij zenden voor de show een docu van Miley Cyrus uit. Ook daar na de EMA een uitzending van de Shore
En ook MTV Duitsland en Amerika hebben ongeveer identieke programmeringen. Geen enkele MTV in de wereld doet iets aan hyping op de dag zelf. Beetje triest inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm. Het ligt dus niet helemaal aan MTV Nederland
twitter:raycokes twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:23:55To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok? reageer retweet
Queens of the Stone Age zou Beste Rock moeten winnen maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef richolio het volgende:
Ik vind het echt tof dat artiesten als The Killers, Imagine Dragons, Kings of Leon genomineerd zijn, maar die gaan toch niet winnen. Dat is gewoon niet de doelgroep van mtv volgens mij. Eentje gaat alleen winnen in Beste Rock denk ik
Nog niet via de stream. MEh.quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn begonnen met de pre-show, op MTV
Op onze MTV Awkwardquote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn begonnen met de pre-show, op MTV
timestamp?quote:Op zondag 10 november 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Ik mis die tijd waar MTV nog relevant was en er een pre-show was van 2 uur waar de sterren arriveerde in overdreven manieren.
Vanaf ong 0.25. begint met gooien van make upquote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
timestamp?
ga geen 7 minuten naar bullshit lopen kijken
nou zeg wat een spektakelquote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vanaf ong 0.25. begint met gooien van make up
Dat was al bekend.quote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef Evertjan het volgende:
Domien Verschuuren mag de sterren aankondigen op de Rode Loper
Die knakker van LMFAOquote:
Het mag hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
Ik schakel even in maar heb wel naamkaartjes nodig vrees ik.
Redfoo van eeehmm ik weet niet hoe zijn 'band' heet. Van dat nummer Sexy and I know it. LMFAO.quote:
Ja, een rot-op-en-kom-nooit-meer-terug-award.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mental Theo en Jeroen Post waren idd legendarisch
Klokt megahit ding(i love it) is wel met samenwerking van charli xcx. Prima zoverquote:Op zondag 10 november 2013 20:05 schreef Evertjan het volgende:
o oke Icona Pop is een duo ook nooit geweten
Icona Popquote:
Ja iddquote:Op zondag 10 november 2013 20:05 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:05 schreef Evertjan het volgende:
Geordie Shore shit.quote:
quote:
Van Georgie Shore, stond net onder in beeld.quote:Op zondag 10 november 2013 20:07 schreef Cee het volgende:
Ik mis iederen keer de naam die dat mens krijst zodat ik nu ook niet weet wie deze knakkers zijn.
Ik denk de Engelse versie van Jersey Shore.quote:Op zondag 10 november 2013 20:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat de Amerikaans versie van Barbie en Sterretje?
Ja, hologram.quote:
Hij is goed ja. Maar MTV gaat niet zo voor talent.quote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Mylene het volgende:
Tim doet geen MTV presentatie meer?
[ afbeelding ]
ja graag!quote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef donroyco het volgende:
Willen jullie wel of geen screenshots?
Ze zijn denkbeeldige draken.quote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Evertjan het volgende:
Dragons?? ze zijn zeker nog in human form
sure en lollige tweets mogen ook in dit topic gepost wordenquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef donroyco het volgende:
Willen jullie wel of geen screenshots?
quote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef Olga het volgende:
Kunnen die gillende wijven worden uitgezet?
na Ray Cokes is het berg afwaarts gegaanquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Maar MTV gaat niet zo voor talent.
die staan er voor Domien Verschuurenquote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef Olga het volgende:
Kunnen die gillende wijven worden uitgezet?
Ray Cokesquote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
na Ray Cokes is het berg afwaarts gegaan
[..]quote:Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die staan er voor Domien Verschuuren
Ik ga voor die harige.quote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef Cee het volgende:
Die kleine dikke rooie dragon is m'n favoriet.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die staan er voor Domien Verschuuren
HOI PINjooooooquote:
Nee, dit is een stilletjes gehyped evenement.quote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef Evertjan het volgende:
is dit een voorzichtig gesponsord programma???
Zie OPquote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er een livestream? Dit topic kan niet zonder mijn inmenging maar heb geen tv tot mijn beschikking.
Si, senor.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Liedje van Afrojack is theme van deze EMA's?
Poe, dat wilde ik net vragen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef donroyco het volgende:
Voordat de vraag straks langskomt, dit is het nummer wat gebruikt wordt in de bumpers:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer wordt gebruikt in de bumpers?
Hartelijk dank goedgemutste vogel. Is er ook iemand aanwezig welke een live vertaling kan geven?quote:
Kan ook wel in HiZquote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef donroyco het volgende:
Voordat de vraag straks langskomt, dit is het nummer wat gebruikt wordt in de bumpers:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer wordt gebruikt in de bumpers?
Hier heb je het gezeik al.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef donroyco het volgende:
quote:
quote:
Ik kan heel goed Engels, ik vertaal alles wel voor je.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartelijk dank goedgemutste vogel. Is er ook iemand aanwezig welke een live vertaling kan geven?
*wilde wequote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Poe, dat wilde ik net vragen.
hoe oud ben je?quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartelijk dank goedgemutste vogel. Is er ook iemand aanwezig welke een live vertaling kan geven?
Nee sorry.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul King ook.quote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Katja Schuurman was vroeger ook MTV VJ
Ja, kut VBL-posters moeten daar maar blijven.quote:
Gewoon negerenquote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, kut VBL-posters moeten daar maar blijven.
Ik word gek van deze gozer jonge.quote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sander Lantinga ookquote:
Mijn favoriete forum is MUZquote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn favoriete forum is MUZ
Dat is precies wat een VBL troll zou zeggen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn favoriete forum is MUZ
het clipje was wel tofquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Olga het volgende:
Robin Thicke
Zijn eerste hit een paar jaar geleden was wel goed, maar Blurred lines
We zijn nu in MUZ niet in VI.quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuus, al is het dan geen VI-quote meer, maar inderdaad.
Ik vind het allebei wel leuke nummers.quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Olga het volgende:
Robin Thicke
Zijn eerste hit een paar jaar geleden was wel goed, maar Blurred lines
quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is precies wat een VBL troll zou zeggen.
Ga weg.quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Toto Amstel en Gillette als sponsors
Gelukkig niet.quote:
Zolang ie het zelf maar opruimt.quote:
Ga maar weer terug naar VBLquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier moet je tienen van Atzegod geven.
Growing pains, echte jeugdsentimentquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het allebei wel leuke nummers.Maar z'n pa is toffer.
Vroeger had je Dennis Weening.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er geen Nederlandse VJ van MTV beschikbaar voor de red carpet?
Die kunnen geen Engels.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met het steenkolen-Engels van onze tv-'sterren'?quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rob Geus was prima geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met het steenkolen-Engels van onze tv-'sterren'?
Yesquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met het steenkolen-Engels van onze tv-'sterren'?
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij is echt gehandicapt kwam ik pas achter.![]()
Al die tijd niet geweten.
Ik zie nu Ariana Grande in beeld, waar heb je het over.quote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
HARRRYYYYYYYYGodver hij is echt geweldig. Fuck al die boyband cliché, Harry is gewoon een buitengewoon grappig en aardige gozer.
Ze heeft wel veel haar. Ik ben benieuwd hoe ze er in het donker uitzietquote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie nu Ariana Grande in beeld, waar heb je het over.
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Seam het volgende:
Ariana Grande is zonder make up een 5/10.
Zou een dochtertje kunnen zijn. Maar de echte is niet te overtreffen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ariana is een slappe J. Alba copyOpdonderen.
Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was maar... ehm, niet dus.quote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk de Kids React serie op youtube om te kijken welke pop culture er speelt in de USA. Zo ken ik Ariana Grande.
gelukkig nog iemand die me begrijptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |