Bij zo'n show moet je mensen gewoon al van te voren lokken en gek maken. Dit faalt gewoon enorm.quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Meer geinteresseerden denk ik?
Er wordt nog wel over gepraat en gekeken, maar het lijkt ze tegenwoordig vrij weinig meer te boeien inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 18:42 schreef female81 het volgende:
[..]
Er zit zo weinig gevoel meer in die zender. Totaal geen binding met de kijker, heel afstandelijk.
Een leuk live-programma met véél communicatie tussen de kijker en de dienstdoende vj, ergens tussen 17 en 19 uur 's avonds (zeg maar zoiets als Toute Fabienne, vroeger) zou al helpen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er wordt nog wel over gepraat en gekeken, maar het lijkt ze tegenwoordig vrij weinig meer te boeien inderdaad.
Oude optredens van wie? Volgens mij zijn de meeste genomineerden niet langer dan 3 jaar actief.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:
Nu Catfish uitzenden. Er hadden nu gewoon oude optredens, interviews en dingen uitzonden moeten worden.
Re:action van vroegerquote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef female81 het volgende:
[..]
Een leuk live-programma met véél communicatie tussen de kijker en de dienstdoende vj, ergens tussen 17 en 19 uur 's avonds (zeg maar zoiets als Toute Fabienne, vroeger) zou al helpen.
Al is het alleen maar voor het imago van de zender, dat je het idee krijgt dat het door mensen van vlees en bloed gerund wordt. Dat ontbreekt er nu nogal aan, het geheel komt nu over alsof het op de automatische piloot staat.
Zo kan je het ook zeggen, als je van een paar Mtv/Tmf-generaties later bent.quote:
Gewoon laten zien wie er genomineerd zijn, de shows van vorige jaren, dat soort dingen. Hoeft helemaal niet zo lastig te zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Nober het volgende:
Treden Queens of the Stone Age en Arctic Monkeys op of is dat niet bekend?
[..]
Oude optredens van wie? Volgens mij zijn de meeste genomineerden niet langer dan 3 jaar actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
EUROPEAN Music Awards.quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef Braddie het volgende:
Ik voel me écht een mongool...
Vorige week ging ik meedoen aan zo`n loting voor de gein voor kaartjes van de EMAs, ik had 0,0 research gedaan dus ik zei tegen een vriendin " Ja, als ik ze dan krijg toegewezen neem jij die kaartjes maar"
Dus ik win die loting en geef die code aan die vriendin. Blijkt het in Amsterdam te zijn en loop ik allemaal artiesten en een huge ass feest mis daar...
Ik was namelijk in de veronderstelling dat het in amerika zou zijn
quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef Braddie het volgende:
Ik voel me écht een mongool...
Vorige week ging ik meedoen aan zo`n loting voor de gein voor kaartjes van de EMAs, ik had 0,0 research gedaan dus ik zei tegen een vriendin " Ja, als ik ze dan krijg toegewezen neem jij die kaartjes maar"
Dus ik win die loting en geef die code aan die vriendin. Blijkt het in Amsterdam te zijn en loop ik allemaal artiesten en een huge ass feest mis daar...
Ik was namelijk in de veronderstelling dat het in amerika zou zijn
Jij had 100 euro voor over gehad?quote:Op zondag 10 november 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus later achterGoogle is your best friend..
UK heeft vrijwel identiek schema alleen zij zenden voor de show een docu van Miley Cyrus uit. Ook daar na de EMA een uitzending van de Shorequote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:
Hoe doen ze dat in bv de UK nu? Iemand een idee?
Ik had er best 100 euro voor over gehad, lijkt me een tof evenement!quote:Op zondag 10 november 2013 19:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij had 100 euro voor over gehad?
Ik heb er zelf over nagedacht maar ik vind 100 euro voor zitplaatsen en dan ook niet de dichtstbijzijnde maar pas op de helft van Ziggo Dome echt teveel. Voor 100 euro eis ik sappen op te vangen van het vrouwelijk schoon op het podiumquote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had er best 100 euro voor over gehad, lijkt me een tof evenement!
Ach, zo groot is het Ziggo Dome niet!quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb er zelf over nagedacht maar ik vind 100 euro voor zitplaatsen en dan ook niet de dichtstbijzijnde maar pas op de helft van Ziggo Dome echt teveel. Voor 100 euro eis ik sappen op te vangen van het vrouwelijk schoon op het podium
Hmmm. Het ligt dus niet helemaal aan MTV Nederlandquote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
UK heeft vrijwel identiek schema alleen zij zenden voor de show een docu van Miley Cyrus uit. Ook daar na de EMA een uitzending van de Shore
En ook MTV Duitsland en Amerika hebben ongeveer identieke programmeringen. Geen enkele MTV in de wereld doet iets aan hyping op de dag zelf. Beetje triest inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm. Het ligt dus niet helemaal aan MTV Nederland
twitter:raycokes twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:23:55To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok? reageer retweet
Queens of the Stone Age zou Beste Rock moeten winnen maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef richolio het volgende:
Ik vind het echt tof dat artiesten als The Killers, Imagine Dragons, Kings of Leon genomineerd zijn, maar die gaan toch niet winnen. Dat is gewoon niet de doelgroep van mtv volgens mij. Eentje gaat alleen winnen in Beste Rock denk ik
Nog niet via de stream. MEh.quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn begonnen met de pre-show, op MTV
Op onze MTV Awkwardquote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn begonnen met de pre-show, op MTV
timestamp?quote:Op zondag 10 november 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Ik mis die tijd waar MTV nog relevant was en er een pre-show was van 2 uur waar de sterren arriveerde in overdreven manieren.
Vanaf ong 0.25. begint met gooien van make upquote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
timestamp?
ga geen 7 minuten naar bullshit lopen kijken
nou zeg wat een spektakelquote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vanaf ong 0.25. begint met gooien van make up
Dat was al bekend.quote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef Evertjan het volgende:
Domien Verschuuren mag de sterren aankondigen op de Rode Loper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |