Gewoon negerenquote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, kut VBL-posters moeten daar maar blijven.
Ik word gek van deze gozer jonge.quote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sander Lantinga ookquote:
Mijn favoriete forum is MUZquote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn favoriete forum is MUZ
Dat is precies wat een VBL troll zou zeggen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn favoriete forum is MUZ
het clipje was wel tofquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Olga het volgende:
Robin Thicke
Zijn eerste hit een paar jaar geleden was wel goed, maar Blurred lines
We zijn nu in MUZ niet in VI.quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuus, al is het dan geen VI-quote meer, maar inderdaad.
Ik vind het allebei wel leuke nummers.quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Olga het volgende:
Robin Thicke
Zijn eerste hit een paar jaar geleden was wel goed, maar Blurred lines
quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is precies wat een VBL troll zou zeggen.
Ga weg.quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Toto Amstel en Gillette als sponsors
Gelukkig niet.quote:
Zolang ie het zelf maar opruimt.quote:
Ga maar weer terug naar VBLquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier moet je tienen van Atzegod geven.
Growing pains, echte jeugdsentimentquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het allebei wel leuke nummers.Maar z'n pa is toffer.
Vroeger had je Dennis Weening.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er geen Nederlandse VJ van MTV beschikbaar voor de red carpet?
Die kunnen geen Engels.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met het steenkolen-Engels van onze tv-'sterren'?quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rob Geus was prima geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met het steenkolen-Engels van onze tv-'sterren'?
Yesquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met het steenkolen-Engels van onze tv-'sterren'?
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij is echt gehandicapt kwam ik pas achter.![]()
Al die tijd niet geweten.
Ik zie nu Ariana Grande in beeld, waar heb je het over.quote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
HARRRYYYYYYYYGodver hij is echt geweldig. Fuck al die boyband cliché, Harry is gewoon een buitengewoon grappig en aardige gozer.
Ze heeft wel veel haar. Ik ben benieuwd hoe ze er in het donker uitzietquote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie nu Ariana Grande in beeld, waar heb je het over.
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Seam het volgende:
Ariana Grande is zonder make up een 5/10.
Zou een dochtertje kunnen zijn. Maar de echte is niet te overtreffen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ariana is een slappe J. Alba copyOpdonderen.
Ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was maar... ehm, niet dus.quote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk de Kids React serie op youtube om te kijken welke pop culture er speelt in de USA. Zo ken ik Ariana Grande.
gelukkig nog iemand die me begrijptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |