http://store.rekordsrekords.com/quote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik het bericht las was hij niet meer beschikbaar en nog steeds niet. Wat was de prijs?
Ik heb net een nieuw QotSA t-shirt en zwarte kleding doe ik toch al bijna niet aan (i.v.m. kattenharenquote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef Mryc het volgende:
[..]
http://store.rekordsrekords.com/
trui is uitverkocht, shirt nog niet
35 dollar (25 euro), maar verzendkosten waren erg veel. Kwam uiteindelijk op 40 euro uit.quote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik het bericht las was hij niet meer beschikbaar en nog steeds niet. Wat was de prijs?
Ik heb gratis reizen tot België maar dan kom ik nooit meer terug.quote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef ArtistA het volgende:
Iemand nog op zoek naar een kaartje voor het concert voor morgen in Antwerpen?
Misschien kun je je verstoppen in de tourbus.quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gratis reizen tot België maar dan kom ik nooit meer terug.
Goed idee!quote:Op zondag 24 november 2013 19:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien kun je je verstoppen in de tourbus.
Ik ookquote:
Yep, waarschijnlijk tussen de 115 en 130 minuten. Afgaande op voorgaande shows.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef BoerBert het volgende:
Gaat morgen wel 2 uur of langer duren, toch?
Dan hoef ik toch niet eerder weg om de trein van 23:51 te halen toch?quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, waarschijnlijk tussen de 115 en 130 minuten. Afgaande op voorgaande shows.
Denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet eerder weg om de trein van 23:51 te halen toch?
Zou het namelijk lullig vinden als ik een van mijn favoriete nummers namelijk mis.quote:
Had je die nog niet gezien?quote:
Dat is balen, ben er zelf één keer geweest toen was het wel goed. Waar zat/stond je?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een baggergeluid gisteren. Al vaak in het Sportpaleis geweest, maar dat is echt de eerste keer dat ik meemaak dat het geluid slecht is. Jammer is dat.
Maar de Queens zetten wel een superoptreden neer, gaaf hoor. Hoogtepunt toch wel I Appear Missing en Song for the Dead.
Wij stonden gewoon op het veld, tussen halverwege en achteraan. Ik ben al heel vaak in het Sportpaleis geweest en nog nooit meegemaakt dat het geluid niet goed was. Het was heel schel en galmde en niet hard genoeg. Ik heb ook mensen gesproken die op de tribune zaten en die vonden het ook. Heel jammer. Want ze waren wel heel heel goed!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is balen, ben er zelf één keer geweest toen was het wel goed. Waar zat/stond je?
Een quote uit deze recensie: http://thedallasmusicmans(...)rstelen-met-het.htmlquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij stonden gewoon op het veld, tussen halverwege en achteraan. Ik ben al heel vaak in het Sportpaleis geweest en nog nooit meegemaakt dat het geluid niet goed was. Het was heel schel en galmde en niet hard genoeg. Ik heb ook mensen gesproken die op de tribune zaten en die vonden het ook. Heel jammer. Want ze waren wel heel heel goed!
quote:Of de keuze voor het Sportpaleis hen ook vandaag nog de juiste lijkt, valt te betwijfelen. Zoals zoveel groepen worstelde Queens of the Stone Age een heel concert lang met de klanktechnische beperkingen van de arena. Het Sportpaleis deed zijn reputatie van galmbak weer alle eer aan, en helaas leed het concert daaronder. In vele nieuwe nummers, die hoofdzakelijk een trager tempo hebben dan de classics van de Queens, ging daardoor een belangrijk deel van de subtiliteit de mist in. '... Like clockwork' miste daardoor alle punch, en ook op 'Kalopsia' was het voor de toeschouwers hard kauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |