quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze definitie is wel veel duidelijk
'Het doen', gewoon ouderwets neuken dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Gewoon 'het'.... Nee, dat is duidelijk
Daar ging het toch heul niet overquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
'Het doen', gewoon ouderwets neuken dus.
Hoe neuk je ouderwetsquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?quote:
Ligt eraan, als je hem nooit wast....quote:
Kijk maar eens op www.chatroulette.com. Neuken 2.0quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe neuk je ouderwets![]()
Er is ook nieuwerwets neuken?
Neuken 2.0
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?
Dat is neuken 1.5quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.chatroulette.com. Neuken 2.0
Daar mogen we het helemaal niet over hebben. Té vroeg....quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
Euh... sssssshhhhhhh!quote:
Het concept van de beflap?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?
Eend met sinaasappel is lekkerder denk ik ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik bedoel, hoe gaat dit:
[ afbeelding ]
Nou helpen bij dit:
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal mee stoppen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het gewoon helemaal niet doen
Nooit aan beginnenquote:
Net zoals coke, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon helemaal mee stoppen?
Ja zou ik maar doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon helemaal mee stoppen?
Ok. Een opengeknipt condoom op die pruim, en likken maar. Nee, dat lijkt me succesvol, absoluutquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beflapje
Geen dank
Heb je ook taartquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar mogen we het helemaal niet over hebben. Té vroeg....
Anyway: geen haring, geen mosselen. Ik vrees dat ik voor vanavond moet aansluiten bij Laysa.
Laysa rulezzzz, maar ze weet het zelf niet eens
Gewoon compenseren met eiwitten!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar die visoliën dan? Die zijn toch super gezond?Omega 3 enzo?
In het Engels heet 'ie 'Dental Dam'quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beflapje
Geen dank
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
Je bent wel een aanwinst voor het topic IB
Beflap. Mening.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:25 schreef Queller het volgende:
Over de beflap heb ik geen mening. Nou ja, ik heb er wel een mening over, maar ik wil het er helemaal niet over hebbenRoken. Dáár had ik nooit mee moeten beginnen!
Ja. Nu ben ik wel benieuwd. Kan me niet voorstellen dat zo'n ding (gezien de Wiki omschrijving) praktisc is. Lijkt me eindigen in een soort vieze kauwgom voor de visliefhebberquote:
Maar je van binnen helemaal verkneukelen natuurlijk. Non, non, non, je n'est ce pas vies. Maar ondertussenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nein![]()
Ik ben een soort van non geworden....bah sex bahbahbah
Dat eindigt dan in ieder geval nog in aardbeien kauwgomquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef Ynske het volgende:
Hebben ze die dan ook in van die chemische fruitsmaken?
Volgens mij werkt het prima praktischquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja. Nu ben ik wel benieuwd. Kan me niet voorstellen dat zo'n ding (gezien de Wiki omschrijving) praktisc is. Lijkt me eindigen in een soort vieze kauwgom voor de visliefhebber
Of chocolade smaakquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef Ynske het volgende:
Hebben ze die dan ook in van die chemische fruitsmaken?
Is dat code voor de hand aan jezelf slaan?quote:
kun jij dat niet even testen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het prima praktisch
Probeer het eens uit met een boterhamzakje en laat ons je ervaring weten
IB's schuldquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Hoe zijn we van hamsteren en liedjes op dit geransbak gekomen?![]()
Bij wie moet ik dat testen? Ik heb wel een boterhamzakje, maar niet zo'n ander ding in de buurt.quote:
IB.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Hoe zijn we van hamsteren en liedjes op dit geransbak gekomen?![]()
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij wie moet ik dat testen? Ik heb wel een boterhamzakje, maar niet zo'n ander ding in de buurt.
We hebben op exact dezelfde tijd gepostquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?
Wel handig als je 'm kwijt bent. Binnenin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
Q, dit iets voor jou?
SEX / Glow in the dark vibrator, spannend of verschrikkelijk?
Vibo's zijn overrated!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
Q, dit iets voor jou?
SEX / Glow in the dark vibrator, spannend of verschrikkelijk?
Die salmonella kan geen probleem zijn, want het is supersafe!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?
Minder sexen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Heel even een praktische vraag tussendoor, daarna ranzen jullie maar een eind verder
Ligt het aan het weer, of aan iets anders, of zijn bij jullie de ramen ineens ook de laatste dagen steeds aan de binnenkant beslagen??? Ik snap er geen hol van. Ik doe regelmatig luchten en raampjes open enzo, maar ineens is het veel meer dan anders?
Niet hier maar ik heb roostertjes boven de ramenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Heel even een praktische vraag tussendoor, daarna ranzen jullie maar een eind verder
Ligt het aan het weer, of aan iets anders, of zijn bij jullie de ramen ineens ook de laatste dagen steeds aan de binnenkant beslagen??? Ik snap er geen hol van. Ik doe regelmatig luchten en raampjes open enzo, maar ineens is het veel meer dan anders?
Komt doordat we iedere keer sinaasappels eten hier, weet niet waardoor het bij jou komtquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
quote:
Aah joh en anders doe je wat pindasaus als extra likmiddelquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die salmonella kan geen probleem zijn, want het is supersafe!
Van al die bananenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Komt doordat we iedere keer sinaasappels eten hier, weet niet waardoor het bij jou komt
Truste Laysquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef Laysa het volgende:
Fok werkt niet meer mee...dus alvast houdoe enbedankt
Trustuh!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef Laysa het volgende:
Fok werkt niet meer mee...dus alvast houdoe enbedankt
Liefst ook een beetje waterigquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
Omnomnom pindasausWel met stukjes hè
Goeie morgen! Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
nee fok doet het weer....ik blijf nog ff
Dat het zo lekker tussen je tanden blijft zittenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef IrishBastard het volgende:
Dat 'ie zo lekker langs je kin kan druipen
Ik heb nog wel wat flos tips, andersquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat het zo lekker tussen je tanden blijft zitten
nee ik heb genoeg gegeten voor vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pak een stukje taart, dat helpt altijd
Ik zit al zeker een jaar slecht op dat gebiedquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, dan zitten ze bij jou wel goed als je Crohn een beetje opspeelt
Als de ander chlamydia heeft moet je toch wat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef Ynske het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er mensen zijn die vrijwillig en met plezier op zo'n stuk rubber gaan kleffen, zuigen en sabbelen. Maar goed dat snap ik ook niet met die smaakjescondooms
+1 voor deze post.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef Ynske het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er mensen zijn die vrijwillig en met plezier op zo'n stuk rubber gaan kleffen, zuigen en sabbelen. Maar goed dat snap ik ook niet met die smaakjescondooms
Een anderquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als de ander chlamydia heeft moet je toch wat?
No problem, ik heb me nog niet geschoren dus flosdraad zat!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat flos tips, anders
gewoon niet is ook een optiequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als de ander chlamydia heeft moet je toch wat?
Echt. Wat een beeldende zinnen maak jijquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit al zeker een jaar slecht op dat gebiedal zou je met mijn kak wel je eigen kunnen neuken tegenwoordig!
We hebben het ook. Tot aan plasjes op het kozijn aan toequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Wees gerust, ze kan ook heel goed zijn voor je beeldvorming wat betreft kakquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Echt. Wat een beeldende zinnen maak jij
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wees gerust, ze kan ook heel goed zijn voor je beeldvorming wat betreft kak
Pssssst, dit is het punt dat je weer een pietsie doorslaat....quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit al zeker een jaar slecht op dat gebiedal zou je met mijn kak wel je eigen kunnen neuken tegenwoordig!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Pssssst, dit is het punt dat je weer een pietsie doorslaat....
Pietsie maar hoor!
Nee, aan de term 'onderzeeër'quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ze geeft vulling aan de term 'kakzooi' ?
Ook zo ongeveer de laatste week ineens?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef Queller het volgende:
[..]
We hebben het ook. Tot aan plasjes op het kozijn aan toe
Ik hou ook zoveel van jouquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Pietsie maar hoor!
Yups. Hiervoor hadden we het nooit. Misschien toch vanwege de overdaad aan regen of zoquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook zo ongeveer de laatste week ineens?
You can't handle the truth!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Pietsie maar hoor!
gewoon naar vragenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ze geeft vulling aan de term 'kakzooi' ?
Dat vond ik ook!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Beter dan 'n floater, zeg ik altijd maar
Staat je PM open?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
Hé Qwea, hoe zit dat met die kakzooi?
hoe is de vochtgraad van de lucht binnen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef Queller het volgende:
[..]
We hebben het ook. Tot aan plasjes op het kozijn aan toe
Het is hier eindelijk droog. Ik had zo'n briljant ende geweldig goed idee: ik zou een stukje van het terras gaan ophogen vandaag. Met dat ik zand ging halen begon het te gieten en het is pas net gestoptquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:51 schreef Laysa het volgende:
Het regent en waait nu hier ook erg hard
Kom ik morgen even op terug!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
Hé Qwea, hoe zit dat met die kakzooi?
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe is de vochtgraad van de lucht binnen?
gottah love you!quote:
hihi hihiquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Nee ik herhaal: nee! Dat is de grens die jullie niet over gaan
Is het morgen wel droog?....Hier was het de hele dag droog en ook best ok weerquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is hier eindelijk droog. Ik had zo'n briljant ende geweldig goed idee: ik zou een stukje van het terras gaan ophogen vandaag. Met dat ik zand ging halen begon het te gieten en het is pas net gestopt
Ja, het was vandaag echt heerlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is het morgen wel droog?....Hier was het de hele dag droog en ook best ok weer
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef Oognip het volgende:
Whehehe, check iedereen bang zijn voor Q's uitwerpsel
Zo'n dieptebom raakt je ook als je in een bunker zit. Ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef Oognip het volgende:
Whehehe, check iedereen bang zijn voor Q's uitwerpsel
Kweeniequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is het morgen wel droog?....Hier was het de hele dag droog en ook best ok weer
Meppel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag echt heerlijk
Alhoewel ik eigenlijk alleen in de auto gezeten hebEerst naar Raalte, toen naar Zwolle, toen naar Punthorst (
), toen naar Meppel en toen weer naar huis
ik naar Oss, eerst naar de begraafplaats, daarna koffie drinken bij mijn schoonouders met mijn moeder.....leukste moment van de dag was dat mijn moeder en schoonmoeder de slappe lach hadden samenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag echt heerlijk
Alhoewel ik eigenlijk alleen in de auto gezeten hebEerst naar Raalte, toen naar Zwolle, toen naar Punthorst (
), toen naar Meppel en toen weer naar huis
Ha, mooie dingen zijn datquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik naar Oss, eerst naar de begraafplaats, daarna koffie drinken bij mijn schoonouders met mijn moeder.....leukste moment van de dag was dat mijn moeder en schoonmoeder de slappe lach hadden samen
True storyquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef Ynske het volgende:
En toch hebben we hier aardig wat hilarische avonden gehad
Nouhou....mijn schoonvader en ik keken zo:quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ha, mooie dingen zijn datDat iedereen dan niet kan ophouden en met elkaar aankijken dan weer begint
Ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom was je in Meppel? Ik wil daar altijd zo nel mogelijk weer weg
Of vraag of Ynske foto's post van haar avondetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
True storyik vind het vanaaf ook weer ouderwets gezellig. Hey greys, vertel IB anders ff over boodschappen en texel!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Of vraag of Ynske foto's post van haar avondeten
Zo heel veel groter is Meppel ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben er overigens 20 minuten geweest5 minuten 'centrum' in, parkeren, naar de Dixons, 5 minuten 'centrum' uit
Met jouw ravioli als absoluut hoogtepunt!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef Ynske het volgende:
En toch hebben we hier aardig wat hilarische avonden gehad
Wat heb jij met Meppölt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo heel veel groter is Meppel ook niet
Ws hetzelfde als met sinaasappelen...quote:
Kijk morgenochtend na de koffie even achterom op het toilet en je weet alles.quote:
Pff, als ik het daar van moet hebben. Zo spannend kan het niet zijn dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk morgenochtend na de koffie even achterom op het toilet en je weet alles.
We hoeven niet perse foto's hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Laysa het volgende:
Maar nu bedenk ik me wel dat ik morgen vanuit mijn voorraad macaroni met 4 sauzen kaas kan eten
Je doet mijn onderzeeboot ernstig tekortquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk morgenochtend na de koffie even achterom op het toilet en je weet alles.
Wat de fúck is jouw associatievermogenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Laysa het volgende:
Maar nu bedenk ik me wel dat ik morgen vanuit mijn voorraad macaroni met 4 sauzen kaas kan eten
Vertel, ravioli is altijd goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Met jouw ravioli als absoluut hoogtepunt!
Als ik dat teruglees jank ik nog steeds van het lachen.
Nee echt Roger.....quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vertel, ravioli is altijd goed.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee? doe ik er stukjes smack door...lekker hoor
Spamquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee? doe ik er stukjes smack door...lekker hoor
Niet?quote:
Het was echt om te brullen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vertel, ravioli is altijd goed.
nou die ravioliquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat de fúck is jouw associatievermogen
Dingstede van 2001-2007. En jij?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wanneer? School gevolgd? Zo ja, welke en wanneer?Misschien ken ik je wel
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
En dat Ingetje dacht dat het een kip was
Doe ik ook aan meequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nein![]()
Ik ben een soort van non geworden....bah sex bahbahbah
jullie zijn wel van dezelfde leeftijd ongeveerquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik gewoon bij Oognip in de klas gezeten kan hebben
Ik pasquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het prima praktisch
Probeer het eens uit met een boterhamzakje en laat ons je ervaring weten
1 jaarquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat ze net wat jonger is. Maar even de DM afwachten
En een niveautje lagerquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat ze net wat jonger is. Maar even de DM afwachten
Das toch ginne snack jongûh. Da's gewoon brood.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:11 schreef Qwea het volgende:
Omnomnomnom. Ik heb een snackje gepakt2 speltbroodjes.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt om te brullen!![]()
![]()
Yns postte een foto van ravioli met daarbij een heel lief verhaaltje over dat ze zo lekker had gegeten, ravioli op een bedje van blablabla enz. Ook al is de foto weg in die post, lees verder en je snapt hem.
Hier beginnen met teruglezen
F&F / [SC] #975 Tis zuigen of verzuipen!
(Het mooie is... als je op Google 'Ynske ravioli op een bedje van' intypt, krijg je het meteen hahaha!)
Maar we zijn allebei lekker afgeschermdquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie kunnen elkaar ook vinden via mijn facebook
Hater!quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das toch ginne snack jongûh. Da's gewoon brood.
Je ziet toch de profiel fotoquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar we zijn allebei lekker afgeschermd
Ja, maar aan een half gezicht heb ik niksquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie kunnen elkaar ook vinden via mijn facebook
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Of vraag of Ynske foto's post van haar avondeten
No wayquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef IrishBastard het volgende:
Oooooooh, ben jíj datDa's wel een bekend gezicht ja
*smikkelt*quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe maar lekker smikkelen hoor schatje
Zegt me niks, maar geloof dat ik alles van die tijd een beetje verdrongen hebquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
Ik gok niet dat de vorm van je gezicht veranderd is hoor'Ken' je verder niet, maar wel een erg bekend gezicht.
Zat je in de klas bij Samantha enzo?
Hier ook, nu ik bij je ravioli ben aanbelandquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Ynske het volgende:
En de tranen lopen weer over mn gezicht
Huilie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Ynske het volgende:
Ik zie het ook gewoon zo gebeuren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Ynske het volgende:
Ik kom niet uit Meppel, ik heb er een deel van mijn leven vergooidquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:19 schreef Oognip het volgende:
je er toch nog achter dat mensen uit Meppel wel humor kunnen hebben. Nooit geweten.
Ja, zie je, dat kon ook eigenlijk niet andersquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Meppel, ik heb er een deel van mijn leven vergooid
check! Tot jij t plaatje pmdequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
Het was het mooiste dat Yns er in het begin echt geen hol () van snapte waarom wij zo zaten te gillen van het lachen. Heerlijk op een bedje van tomaat
Ja. En daar dan zo'n serieus lief verhaaltje onder over tomaten en bedje van puree :quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
Voor mijn beeldvorming: is dat plaatje nou Goatse?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh die taart gaat Q morgen bakken denk ik!
Juist ja. Dat is wel heel erg objectiefquote:Er ontstond een ruzie waarbij ook schoten vielen. Thomas overleed door de verwondingen die hij opliep tijdens de confrontatie.
Iddquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)odt_kidnapper__.html
Da's ook bizar...
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
mag ik die vraag over vrouwen stellen?quote:
Zie ik hier een match?quote:Op zondag 10 november 2013 00:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ik die vraag over vrouwen stellen?
quote:Op zondag 10 november 2013 00:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zie ik hier een match?
Jawel dames en heren, hier zit potentie! Komt dat zien, komt dat zien!
quote:Op zondag 10 november 2013 00:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zie ik hier een match?
Jawel dames en heren, hier zit potentie! Komt dat zien, komt dat zien!
ben ik van Cat? Leuk dat ik het ook weet.quote:Op zondag 10 november 2013 00:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Toek is een scheet. Maar nee, en daarbij is hij al van Cat.
oh is dat hetquote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef IrishBastard het volgende:
Daarom zijn ze allemaal bezet, ze weten het gewoon nog niet
quote:
dat weet je tochquote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben ik van Cat? Leuk dat ik het ook weet.
more info?quote:Op zondag 10 november 2013 00:17 schreef Greys het volgende:
Yns het is niet waar, echt niet
Ik ken een heeeeeeele leuke man die sinds een paar dagen ook weer single is. (Dus da's nog wat te vroeg voor je). Maar ze zijn d'r.
Halverwege de veertig, stoer, jongensachtig, twee zoontjes.quote:
Ach, dat zijn we allemaal wel eensquote:Op zondag 10 november 2013 00:18 schreef Ynske het volgende:
K haat mezelf in dit soort afhankelijke en onzekere buien
Dat is wss dan ook de reden dat je altijd meer "aandacht" krijgt als je niet op zoek bentquote:Op zondag 10 november 2013 00:20 schreef Greys het volgende:
Ach, dat zijn we allemaal wel eens
Maar besef jezelf dat je veeeeeeeeeeel leuker bent als je niet onzeker en afhankelijk bent!
(Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)
Ja, want dan straal je uit dat je het enorm naar je zin hebt met jezelf en niemand nodig hebt en niet op zoek bent.quote:Op zondag 10 november 2013 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is wss dan ook de reden dat je altijd meer "aandacht" krijgt als je niet op zoek bent
Ik benoem het idd verkeerd. Ik leerde mijn man ook kennen toen ik juist niet op zoek wasquote:Op zondag 10 november 2013 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of juist niet zoeken. Toen ik juist niet aan het zoeken was leerde ik IB steeds beter kennen
quote:Op zondag 10 november 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
Maar de betreffende meneer staat op dit moment denk ik nog niet open voor iets nieuws hoor, het is pas een paar dagen uit. Het was meer om aan te tonen dat er aan de lopende band eh... even plat gezegd... mannen op de markt komen. Ook de relatie van leuke mannen gaat wel eens uit
Ik vind dat toevallig wel echt een heel mooi nummerquote:
Ik ookquote:Op zondag 10 november 2013 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind dat toevallig wel echt een heel mooi nummer
dat idd!quote:Op zondag 10 november 2013 00:30 schreef Bamba het volgende:
Lastig YnskeJe kunt idd prima gelukkig zijn, maar 's avonds wel een warme arm missen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 00:32 schreef IrishBastard het volgende:
Maar hé, ook daar is een oplossing voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Is natuurlijk ook niet mannelijk om toe te geven dat je een liedje van de Kelly family leuk vindquote:Op zondag 10 november 2013 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Meneer zat zelf ook helemaal mee te zingen, en toen het nr afgelopen was nog na te neuriën
Deze vond ik helemaal baas toen ik 12 was, ofzoquote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet mannelijk om toe te geven dat je een liedje van de Kelly family leuk vind![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 00:32 schreef IrishBastard het volgende:
Maar hé, ook daar is een oplossing voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dekbed
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |