Gewoon helemaal mee stoppen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het gewoon helemaal niet doen
Nooit aan beginnenquote:
Net zoals coke, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon helemaal mee stoppen?
Ja zou ik maar doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon helemaal mee stoppen?
Ok. Een opengeknipt condoom op die pruim, en likken maar. Nee, dat lijkt me succesvol, absoluutquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beflapje
Geen dank
Heb je ook taartquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar mogen we het helemaal niet over hebben. Té vroeg....
Anyway: geen haring, geen mosselen. Ik vrees dat ik voor vanavond moet aansluiten bij Laysa.
Laysa rulezzzz, maar ze weet het zelf niet eens
Gewoon compenseren met eiwitten!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar die visoliën dan? Die zijn toch super gezond?Omega 3 enzo?
In het Engels heet 'ie 'Dental Dam'quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beflapje
Geen dank
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
Je bent wel een aanwinst voor het topic IB
Beflap. Mening.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:25 schreef Queller het volgende:
Over de beflap heb ik geen mening. Nou ja, ik heb er wel een mening over, maar ik wil het er helemaal niet over hebbenRoken. Dáár had ik nooit mee moeten beginnen!
Ja. Nu ben ik wel benieuwd. Kan me niet voorstellen dat zo'n ding (gezien de Wiki omschrijving) praktisc is. Lijkt me eindigen in een soort vieze kauwgom voor de visliefhebberquote:
Maar je van binnen helemaal verkneukelen natuurlijk. Non, non, non, je n'est ce pas vies. Maar ondertussenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nein![]()
Ik ben een soort van non geworden....bah sex bahbahbah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |