quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze definitie is wel veel duidelijk
'Het doen', gewoon ouderwets neuken dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Gewoon 'het'.... Nee, dat is duidelijk
Daar ging het toch heul niet overquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
'Het doen', gewoon ouderwets neuken dus.
Hoe neuk je ouderwetsquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?quote:
Ligt eraan, als je hem nooit wast....quote:
Kijk maar eens op www.chatroulette.com. Neuken 2.0quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe neuk je ouderwets![]()
Er is ook nieuwerwets neuken?
Neuken 2.0
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?
Dat is neuken 1.5quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.chatroulette.com. Neuken 2.0
Daar mogen we het helemaal niet over hebben. Té vroeg....quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
Euh... sssssshhhhhhh!quote:
Het concept van de beflap?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?
Eend met sinaasappel is lekkerder denk ik ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik bedoel, hoe gaat dit:
[ afbeelding ]
Nou helpen bij dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |