quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze definitie is wel veel duidelijk
'Het doen', gewoon ouderwets neuken dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Gewoon 'het'.... Nee, dat is duidelijk
Daar ging het toch heul niet overquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
'Het doen', gewoon ouderwets neuken dus.
Hoe neuk je ouderwetsquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?quote:
Ligt eraan, als je hem nooit wast....quote:
Kijk maar eens op www.chatroulette.com. Neuken 2.0quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe neuk je ouderwets![]()
Er is ook nieuwerwets neuken?
Neuken 2.0
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?
Dat is neuken 1.5quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.chatroulette.com. Neuken 2.0
Daar mogen we het helemaal niet over hebben. Té vroeg....quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
Euh... sssssshhhhhhh!quote:
Het concept van de beflap?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is een concept dat ik echt nooit begrepen heb. Vooral praktisch niet. Kan iemand dit toelichten?
Eend met sinaasappel is lekkerder denk ik ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik bedoel, hoe gaat dit:
[ afbeelding ]
Nou helpen bij dit:
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal mee stoppen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het gewoon helemaal niet doen
Nooit aan beginnenquote:
Net zoals coke, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon helemaal mee stoppen?
Ja zou ik maar doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon helemaal mee stoppen?
Ok. Een opengeknipt condoom op die pruim, en likken maar. Nee, dat lijkt me succesvol, absoluutquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beflapje
Geen dank
Heb je ook taartquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar mogen we het helemaal niet over hebben. Té vroeg....
Anyway: geen haring, geen mosselen. Ik vrees dat ik voor vanavond moet aansluiten bij Laysa.
Laysa rulezzzz, maar ze weet het zelf niet eens
Gewoon compenseren met eiwitten!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar die visoliën dan? Die zijn toch super gezond?Omega 3 enzo?
In het Engels heet 'ie 'Dental Dam'quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beflapje
Geen dank
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
Je bent wel een aanwinst voor het topic IB
Beflap. Mening.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:25 schreef Queller het volgende:
Over de beflap heb ik geen mening. Nou ja, ik heb er wel een mening over, maar ik wil het er helemaal niet over hebbenRoken. Dáár had ik nooit mee moeten beginnen!
Ja. Nu ben ik wel benieuwd. Kan me niet voorstellen dat zo'n ding (gezien de Wiki omschrijving) praktisc is. Lijkt me eindigen in een soort vieze kauwgom voor de visliefhebberquote:
Maar je van binnen helemaal verkneukelen natuurlijk. Non, non, non, je n'est ce pas vies. Maar ondertussenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nein![]()
Ik ben een soort van non geworden....bah sex bahbahbah
Dat eindigt dan in ieder geval nog in aardbeien kauwgomquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef Ynske het volgende:
Hebben ze die dan ook in van die chemische fruitsmaken?
Volgens mij werkt het prima praktischquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja. Nu ben ik wel benieuwd. Kan me niet voorstellen dat zo'n ding (gezien de Wiki omschrijving) praktisc is. Lijkt me eindigen in een soort vieze kauwgom voor de visliefhebber
Of chocolade smaakquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef Ynske het volgende:
Hebben ze die dan ook in van die chemische fruitsmaken?
Is dat code voor de hand aan jezelf slaan?quote:
kun jij dat niet even testen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het prima praktisch
Probeer het eens uit met een boterhamzakje en laat ons je ervaring weten
IB's schuldquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Hoe zijn we van hamsteren en liedjes op dit geransbak gekomen?![]()
Bij wie moet ik dat testen? Ik heb wel een boterhamzakje, maar niet zo'n ander ding in de buurt.quote:
IB.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Hoe zijn we van hamsteren en liedjes op dit geransbak gekomen?![]()
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij wie moet ik dat testen? Ik heb wel een boterhamzakje, maar niet zo'n ander ding in de buurt.
We hebben op exact dezelfde tijd gepostquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?
Wel handig als je 'm kwijt bent. Binnenin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
Q, dit iets voor jou?
SEX / Glow in the dark vibrator, spannend of verschrikkelijk?
Vibo's zijn overrated!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
Q, dit iets voor jou?
SEX / Glow in the dark vibrator, spannend of verschrikkelijk?
Die salmonella kan geen probleem zijn, want het is supersafe!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?
Minder sexen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Heel even een praktische vraag tussendoor, daarna ranzen jullie maar een eind verder
Ligt het aan het weer, of aan iets anders, of zijn bij jullie de ramen ineens ook de laatste dagen steeds aan de binnenkant beslagen??? Ik snap er geen hol van. Ik doe regelmatig luchten en raampjes open enzo, maar ineens is het veel meer dan anders?
Niet hier maar ik heb roostertjes boven de ramenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Heel even een praktische vraag tussendoor, daarna ranzen jullie maar een eind verder
Ligt het aan het weer, of aan iets anders, of zijn bij jullie de ramen ineens ook de laatste dagen steeds aan de binnenkant beslagen??? Ik snap er geen hol van. Ik doe regelmatig luchten en raampjes open enzo, maar ineens is het veel meer dan anders?
Komt doordat we iedere keer sinaasappels eten hier, weet niet waardoor het bij jou komtquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
quote:
Aah joh en anders doe je wat pindasaus als extra likmiddelquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die salmonella kan geen probleem zijn, want het is supersafe!
Van al die bananenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Komt doordat we iedere keer sinaasappels eten hier, weet niet waardoor het bij jou komt
Truste Laysquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef Laysa het volgende:
Fok werkt niet meer mee...dus alvast houdoe enbedankt
Trustuh!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef Laysa het volgende:
Fok werkt niet meer mee...dus alvast houdoe enbedankt
Liefst ook een beetje waterigquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
Omnomnom pindasausWel met stukjes hè
Goeie morgen! Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
nee fok doet het weer....ik blijf nog ff
Dat het zo lekker tussen je tanden blijft zittenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef IrishBastard het volgende:
Dat 'ie zo lekker langs je kin kan druipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |