Dat eindigt dan in ieder geval nog in aardbeien kauwgomquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef Ynske het volgende:
Hebben ze die dan ook in van die chemische fruitsmaken?
Volgens mij werkt het prima praktischquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja. Nu ben ik wel benieuwd. Kan me niet voorstellen dat zo'n ding (gezien de Wiki omschrijving) praktisc is. Lijkt me eindigen in een soort vieze kauwgom voor de visliefhebber
Of chocolade smaakquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef Ynske het volgende:
Hebben ze die dan ook in van die chemische fruitsmaken?
Is dat code voor de hand aan jezelf slaan?quote:
kun jij dat niet even testen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het prima praktisch
Probeer het eens uit met een boterhamzakje en laat ons je ervaring weten
IB's schuldquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Hoe zijn we van hamsteren en liedjes op dit geransbak gekomen?![]()
Bij wie moet ik dat testen? Ik heb wel een boterhamzakje, maar niet zo'n ander ding in de buurt.quote:
IB.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Hoe zijn we van hamsteren en liedjes op dit geransbak gekomen?![]()
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij wie moet ik dat testen? Ik heb wel een boterhamzakje, maar niet zo'n ander ding in de buurt.
We hebben op exact dezelfde tijd gepostquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon een kipfiletje en een mes?
Wel handig als je 'm kwijt bent. Binnenin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
Q, dit iets voor jou?
SEX / Glow in the dark vibrator, spannend of verschrikkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |