abonnement Unibet Coolblue
pi_133092143
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpg

Met de eerste uitzending op 23 november 1963, 33 seizoenen, 798 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.



Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg

Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg

Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2012/2013, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW7, was verspreid over het najaar van 2012 en voorjaar 2013. Dit vanwege het 50-jarige bestaan van Doctor Who op 23 november dit jaar.

Doctor Who wordt gedurende een regulier seizoen op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen werd wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel. Getiteld 'Miracle Day' duurde TW4 tien afleveringen en dit werd geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkte zich dan ook niet langer tot de UK, maar plaatste zich ook in de VS.

Torchwood werd worden uitgezonden op BBC One en Starz, in de zomer van 2011.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

Afleveringen

Seizoen 7 van Doctor Who is net afgelopen. Dit jaar volgen nog de 50th Anniversary Special (23 november) en de Christmas Special (25 december). Seizoen 8 staat gepland voor 2014.
pi_133092228
http://www.bbc.co.uk/programmes/p01lb74r
En de extended trailer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Syntos op 09-11-2013 22:12:45 ]
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:16:12 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133092581
Komende vrijdag dus CiN en ik hoorde Graham Norton zeggen dat "next time" Matt Smith én David Tennant langs komen.
Ik weet dus alleen niet of hij het nu over a.s. vrijdag had of over de week erop.
In elk geval in de eerst volgende Graham Norton Show (ik gok dat dat de 22e is, een dag voor D-Day (Doctor Day!))
pi_133092774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Komende vrijdag dus CiN en ik hoorde Graham Norton zeggen dat "next time" Matt Smith én David Tennant langs komen.
Ik weet dus alleen niet of hij het nu over a.s. vrijdag had of over de week erop.
In elk geval in de eerst volgende Graham Norton Show (ik gok dat dat de 22e is, een dag voor D-Day (Doctor Day!))
De vrijdag voor de uitzending (hoorde dat ze een weekje oversloegen). ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:22:55 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133092846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef trovey het volgende:

[..]

De vrijdag voor de uitzending (hoorde dat ze een weekje oversloegen). ;)
Dan zou het inderdaad de 22e zijn.
Graham Norton is sowieso hilarisch om te kijken dus het wordt denk ik een uitzending die je niet graag zal willen missen (en in dat geval is er op zondag de herhaling)
pi_133093006
:D! Was een leuke trailer _O_
Ja doei.
  Admin zondag 10 november 2013 @ 12:06:47 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133104639
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Syntos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/programmes/p01lb74r
En de extended trailer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg interessant. Leuk dat Moffat ook (naar ik aanneem) weer iets met de Time War doet. Dat leek tot nu toe een dingetje van RTD dat daarna is genegeerd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 10 november 2013 @ 12:11:31 #8
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133104781
Ik wil niks zien van de trailers :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dan zou het inderdaad de 22e zijn.
Graham Norton is sowieso hilarisch om te kijken dus het wordt denk ik een uitzending die je niet graag zal willen missen (en in dat geval is er op zondag de herhaling)
Zelfs de meest onbekende engelse gasten maken de show leuk :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133104939
Iemand een idee trouwens van wie die stem op het einde van de extended trailer zou kunnen zijn?
Het komt bekend voor, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133105303
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef Syntos het volgende:
Iemand een idee trouwens van wie die stem op het einde van de extended trailer zou kunnen zijn?
Het komt bekend voor, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is John Hurt :)
pi_133105358
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Dat is John Hurt :)
Ah. :)
Ik dacht van de trailer dat hij juist al bij 10/11 stond, terwijl er iemand anders aan kwam lopen.
pi_133105530
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ah. :)
Ik dacht van de trailer dat hij juist al bij 10/11 stond, terwijl er iemand anders aan kwam lopen.
(weet het niet 100% zeker)
  zondag 10 november 2013 @ 13:00:51 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133106141
Dinsdag 9 uur. The science behind Dr.Who.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133109213
Ik dacht toch echt donderdag. En die 9u is Engelse tijd. http://www.bbc.co.uk/medi(...)e-of-doctor-who.html

EN WOW DIE TRAILER...
  Admin zondag 10 november 2013 @ 16:58:57 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133113979
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Breuls het volgende:
Dit is er tot nu toe bekend:

The Science of Doctor Who: BBC Two, 14 Nov, 9:00-10:00pm
Monsters and Villains Weekend: BBC Three, 15 Nov, 7:00pm (across weekend)
Doctor Who at 50 - Doctor Who and the Daleks: BBC Radio 4 Extra, 16 Nov, 6:00-6:45pm
Doctor Who at 50 - Protect and Survive: BBC Radio 4 Extra, 17 Nov, 6:00-6:45pm
Doctor Who at 50 - Fanfare for the Common Men: BBC Radio 4 Extra, 18 Nov, 6:00-6:45pm
Doctor Who at 50 - Thousand Tiny Wings: BBC Radio 4 Extra, 19 Nov, 6:00-6:45pm
Doctor Who at 50 - Farewell, Great Macedon: BBC Radio 4 Extra, 19 Nov, 6:00-6:45pm
Blue Peter: CBBC, 21 Nov, 5:30-6:00pm, and 23 Nov (time tbc)
Doctor Who at 50 - Human Resources: BBC Radio 4 Extra, 19 Nov, 6:00-6:45pm
An Adventure in Space and Time: BBC Two, 21 Nov, 9:00-10:30pm
Who is the Doctor?: BBC Radio 2, 21 Nov 10:00-11:30pm
The Blagger's Guide to Doctor Who, BBC Radio 2, 21 Nov, 11:30pm-midnight
Doctor Who at 50: Dalek Invasion of Earth: BBC Radio 4 Extra, 22 Nov, 6:00-6:45pm
The Graham Norton Show: BBC Radio 2, 23 Nov, 10:00am-1:00pm
The Day of the Doctor: BBC One, 23 Nov, time tbc

Tijden zijn BST GMT.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 10 november 2013 @ 17:03:26 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133114186
Er is een Doctor Who-veiling gaande op Ebay. Het artikel: een set visit in januari, waar je Peter Capaldi aan het werk kunt zien als the Doctor.

Dat is echt supergaaf. :o

Momenteel staat het hoogste bod echter over de 5000 pond. Dat heb ik persoonlijk niet echt liggen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 10 november 2013 @ 17:38:33 #17
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133115495
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 14:48 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik dacht toch echt donderdag. En die 9u is Engelse tijd. http://www.bbc.co.uk/medi(...)e-of-doctor-who.html

EN WOW DIE TRAILER...
Hmmm heb ik het zo erg gemist? Zou zweren dat ze tuesday zeiden _O-
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Breuls het volgende:
Er is een Doctor Who-veiling gaande op Ebay. Het artikel: een set visit in januari, waar je Peter Capaldi aan het werk kunt zien als the Doctor.

Dat is echt supergaaf. :o

Momenteel staat het hoogste bod echter over de 5000 pond. Dat heb ik persoonlijk niet echt liggen. :P
damn. als ik ze wel had had ik zo meegedaan en had ik je meegenomen :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133124782
Na het zien van de trailer heb ik afgelopen nacht gedroomd over Doctor Who. _O-
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133124844
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Breuls het volgende:
Er is een Doctor Who-veiling gaande op Ebay. Het artikel: een set visit in januari, waar je Peter Capaldi aan het werk kunt zien als the Doctor.

Dat is echt supergaaf. :o

Momenteel staat het hoogste bod echter over de 5000 pond. Dat heb ik persoonlijk niet echt liggen. :P
Echt niet :o ...arme sloeber. :{w :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133125264
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Breuls het volgende:
Er is een Doctor Who-veiling gaande op Ebay. Het artikel: een set visit in januari, waar je Peter Capaldi aan het werk kunt zien als the Doctor.

Dat is echt supergaaf. :o

Momenteel staat het hoogste bod echter over de 5000 pond. Dat heb ik persoonlijk niet echt liggen. :P
Inmiddels 6300 pond. Maar wel voor het goeie doel.

Ook leuk en een stuk goedkoper: een Doctor Who ring
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133125522
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef Karstman het volgende:

[..]

Inmiddels 6300 pond. Maar wel voor het goeie doel.

Ook leuk en een stuk goedkoper: een Doctor Who ring
Is in ieder geval wel iemand die het blijkbaar goed kan missen, goed doel of niet. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133127246
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zondag 10 november 2013 @ 21:56:05 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133128977
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Syntos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/programmes/p01lb74r
En de extended trailer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten zegt "Oh, you've redecorated! - I don't like it." in de TARDIS van Eleven. Da's een referentie naar o.a. deze scène met Two en Three:


Overigens was die verwijzing er ook al in Closing Time:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133129442
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ten zegt "Oh, you've redecorated! - I don't like it." in de TARDIS van Eleven. Da's een referentie naar o.a. deze scène met Two en Three:

Overigens was die verwijzing er ook al in Closing Time:

Ik moet nog 6 serials voor ik bij The Three Doctors ben, dus dat wist ik nog niet ;)

Ben benieuwd hoeveel referenties naar Classic Who ze in de Anniversery stoppen.
Je hebt toch een redelijk grote groep die alleen de 2005 serie kent, en eventuele referenties niet zullen snappen.
  Admin maandag 11 november 2013 @ 07:15:59 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133138495
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef Syntos het volgende:

Ben benieuwd hoeveel referenties naar Classic Who ze in de Anniversery stoppen.
Je hebt toch een redelijk grote groep die alleen de 2005 serie kent, en eventuele referenties niet zullen snappen.
True, maar da's niet erg als het niet storend is. Ik heb zelf niet enorm veel van de classic serie gezien, dus ik zal wellicht ook niet alles herkennen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133145302
*kijkt voor het eerst naar teaser en trailer1 en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*

Holy fuck,Ik wist niet eens dat het zo tof gaat worden. :'( _O_ *O*

Trailer 1 closer look

Last Great Time War scenes :o

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 07:15 schreef Breuls het volgende:

[..]

True, maar da's niet erg als het niet storend is. Ik heb zelf niet enorm veel van de classic serie gezien, dus ik zal wellicht ook niet alles herkennen. :)
Classic Who afleveringen
Dank aan 4chan Whovians :+

[ Bericht 9% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 11-11-2013 14:35:10 ]
pi_133147517
Jongens jongens ik ga volgende week vrijdag naar Londen voor de 50th Anniversary Event, en ik heb allemaal geld gepompt in een outfit, en het lijkt super goed en ik ben super trots.

Ik denk ik meld het even want ik heb er suuuuper veel zin in.
pi_133148439
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin maandag 11 november 2013 @ 15:22:51 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133148740
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens jongens ik ga volgende week vrijdag naar Londen voor de 50th Anniversary Event, en ik heb allemaal geld gepompt in een outfit, en het lijkt super goed en ik ben super trots.

Ik denk ik meld het even want ik heb er suuuuper veel zin in.
Ik heb er ook zin in. Zaterdag de aflevering kijken in de bioscoop en zondag naar de Celebration. Welke dag ga jij?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133149197
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb er ook zin in. Zaterdag de aflevering kijken in de bioscoop en zondag naar de Celebration. Welke dag ga jij?
Bios was gelijk uitverkocht :( ik ga dus in m'n hotelletje zitten kijken :') Ik ga ook zondag, zaterdag was te snel uitverkocht :P
pi_133149273
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb er ook zin in. Zaterdag de aflevering kijken in de bioscoop en zondag naar de Celebration. Welke dag ga jij?
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Bios was gelijk uitverkocht :( ik ga dus in m'n hotelletje zitten kijken :') Ik ga ook zondag, zaterdag was te snel uitverkocht :P
Gewoon thuis kijken,op mijn 42" HDtv 8-)

Alleen jammer via analoog lijn ;(
pi_133149311
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Gewoon thuis kijken,op mijn 42" HDtv 8-)
Ik ben er vrijdag al :D ik maak er een weekendje van.
Dan kijk thuis inderdaad nog een keer de aflevering in HD :P
pi_133149335
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik ben er vrijdag al :D ik maak er een weekendje van.
Dan kijk thuis inderdaad nog een keer de aflevering in HD :P
Ga ik ook doen :9
pi_133149627
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ga ik ook doen :9
Ik vind het wel leuk dat er een Doctor Who topic is. Ik ben altijd een beetje een loner omdat niemand het echt snapt :')
Ik heb wel een huisgenote waar ik mee naar London ga voor het event *O*
pi_133150451
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef Karstman het volgende:
Ook leuk en een stuk goedkoper: een Doctor Who ring
Het is dat ik geen sieraden draag, maar dat is toch wel fucking tempting. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133151029
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat er een Doctor Who topic is. Ik ben altijd een beetje een loner omdat niemand het echt snapt :')
Ik heb wel een huisgenote waar ik mee naar London ga voor het event *O*
Die mensen kijken teveel scripted reality tv-series of achterlijke films. :')
  Admin maandag 11 november 2013 @ 17:04:16 #37
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133152722
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Bios was gelijk uitverkocht :( ik ga dus in m'n hotelletje zitten kijken :') Ik ga ook zondag, zaterdag was te snel uitverkocht :P
Ik zat voor de bios inderdaad als een aasgier op de site van Odeon om niet te laat te zijn. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133154470
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 13:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Classic Who afleveringen
Dank aan 4chan Whovians :+
Goeie link _O_ ik kijk nu nog de afleveringen via een torrent
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_133157638
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 13:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Classic Who afleveringen
Dank aan 4chan Whovians :+
pi_133157687
Voor de mensen met een Netflix-account: in de US Netflix is Classic DW beschikbaar.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin maandag 11 november 2013 @ 20:18:51 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133160356
Ik maak me zorgen om de promotie die de BBC enorm aan het opstoken is in de aanloop naar de 23e. Ik ben een beetje bang teveel gespoilerd te gaan worden, of te gehyped te worden en dan onredelijke verwachtingen te krijgen.

Hebben jullie dat ook?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133161669
Ik heb nog geen een trailer of iets gezien en ben dat ook niet van plan.
Moet zelfs nog de laatste 3 afleveringen van seizoen 7 zien... Maar die bewaar ik voor in de ochtend/middag van de 23e :P
  Admin maandag 11 november 2013 @ 20:41:28 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133161782
Ik heb alle trailers gezien en op Twitter en Facebook volg ik de Doctor Who accounts van de BBC, dus ik word zo'n beetje doodgespamd. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133163440
Goed punt. Ga maar eens stoppen met het kijken van trailers :)
Ik hype mezelf meestal te veel op met Doctor Who trailers. Best wat teleurstellingen sinds ik het op tv kijk :{
pi_133165798
De Facebook spam van de diverse Doctor Who account (officieel en Fan made) is wel behoorlijk te noemen, neemt bij vlagen mijn timeline volledig over.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133167742
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:55 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Goeie link _O_ ik kijk nu nog de afleveringen via een torrent
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen dank hoor!!! :*

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Breuls het volgende:
Ik maak me zorgen om de promotie die de BBC enorm aan het opstoken is in de aanloop naar de 23e. Ik ben een beetje bang teveel gespoilerd te gaan worden, of te gehyped te worden en dan onredelijke verwachtingen te krijgen.

Hebben jullie dat ook?
Heb je altijd met alles :+

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef Breuls het volgende:
Ik heb alle trailers gezien en op Twitter en Facebook volg ik de Doctor Who accounts van de BBC, dus ik word zo'n beetje doodgespamd. :P
Valt best wel mee. :P

:o

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 11-11-2013 23:02:18 ]
pi_133174470
http://www.reddit.com/r/g(...)iler_i_noticed_50th/
Dat is dus dit plek waarschijnlijk :+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin dinsdag 12 november 2013 @ 07:08:41 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133174617
We gaan het zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:04:22 #49
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133177623
Doctor who alfabet :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin dinsdag 12 november 2013 @ 11:10:52 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133177788
Gaaf. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133182980
Toch mooi, zit je Doctor Who te kijken, staat de Governor (TWD) daar opeens.

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin dinsdag 12 november 2013 @ 14:25:20 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133183289
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Toch mooi, zit je Doctor Who te kijken, staat de Governor (TWD) daar opeens.
Ja, eh, hij ging pas in TWD spelen na The Next Doctor. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133183314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, eh, hij ging pas in TWD spelen na The Next Doctor. ;)
Ja, met een flinke tijd er tussen. Daarom heb ik die link nooit gelegd, totdat ik die special opnieuw keek :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133184707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Komende vrijdag dus CiN en ik hoorde Graham Norton zeggen dat "next time" Matt Smith én David Tennant langs komen.
Ik weet dus alleen niet of hij het nu over a.s. vrijdag had of over de week erop.
In elk geval in de eerst volgende Graham Norton Show (ik gok dat dat de 22e is, een dag voor D-Day (Doctor Day!))
Wordt sowieso wel een interessante Graham Norton show:
quote:
22 November 2013: David Tennant, Matt Smith, Emma Thompson, Jimmy Carr and Robbie Williams
  Admin dinsdag 12 november 2013 @ 17:34:35 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133189769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Wordt sowieso wel een interessante Graham Norton show:

[..]

Hm, gelukkig heb ik tv in m'n hotel. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 november 2013 @ 01:36:46 #56
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133241756
Loop ik erg achter als ik nu pas opmerk dat Rose "The moment is coming" zegt? ;)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 09:08:09 #57
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133243957
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:36 schreef Ugjerke het volgende:
Loop ik erg achter als ik nu pas opmerk dat Rose "The moment is coming" zegt? ;)
Aangezien dat in de zaterdagtrailer zat; nee. :P

Ik vraag me al sinds zaterdag af of dat The Moment uit The End Of Time is, oftewel, het ding dat volgens de Time Lords hetgeen was waarmee de Doctor de boel heeft geëindigd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133244112
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Aangezien dat in de zaterdagtrailer zat; nee. :P

Ik vraag me al sinds zaterdag af of dat The Moment uit The End Of Time is, oftewel, het ding dat volgens de Time Lords hetgeen was waarmee de Doctor de boel heeft geëindigd.
Ik heb zo'n vermoeden van wel, aangezien er ook vrij sterk naar de Time War gehint wordt. :)

Of het is gewoon een trucje om de fans enthousiast te krijgen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133244750
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Day_of_the_Doctor#Broadcasters :o
WTF,wist niet eens dat er een BBC Entertainment was in DR Congo!Dat hebben familieleden nooit aan mij verteld aan de telefoon,als ik zeg dat ze Engels moeten leren! _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Aangezien dat in de zaterdagtrailer zat; nee. :P

Ik vraag me al sinds zaterdag af of dat The Moment uit The End Of Time is, oftewel, het ding dat volgens de Time Lords hetgeen was waarmee de Doctor de boel heeft geëindigd.
Wat denk je zelf??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft de zegel van Rassilon,dus je weet al wat dat betekent als iets voorwerp naam...of Rassilon wordt genoemd :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gele geval lijkt op Time Vortex in opening van seizoen 33(aka Series 7B van DW2005)

quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden van wel, aangezien er ook vrij sterk naar de Last Great Time War gehint wordt. :)

Of het is gewoon een trucje om de fans enthousiast te krijgen. :P
We zien al stukjes ervan in trailers,het is tenslotte geschreven door Moffat.
pi_133244860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Day_of_the_Doctor#Broadcasters :o
WTF,wist niet eens dat er een BBC Entertainment was in DR Congo!Dat hebben familieleden nooit aan mij verteld aan de telefoon,als ik zeg dat ze Engels moeten leren! _O-

[..]

Wat denk je zelf??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft de zegel van Rassilon,dus je weet al wat dat betekent als iets voorwerp naam...of Rassilon wordt genoemd :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gele geval lijkt op Time Vortex in opening van seizoen 33(aka Series 7B van DW2005)

[..]

We zien al stukjes ervan in trailers,het is tenslotte geschreven door Moffat.
Scherp, die Time Vortex had ik niet gezien. :D

Maar ja, die stukjes in de trailers, die kunnen iets over het verhaal zeggen, het kunnen gewoon stukjes van de introductie van de Hurt Doctor zijn. Ik vind het verwarrend dat de Zygons ook iets doen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133244968
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Scherp, die Time Vortex had ik niet gezien. :D

Maar ja, die stukjes in de trailers, die kunnen iets over het verhaal zeggen, het kunnen gewoon stukjes van de introductie van de Hurt Doctor zijn. Ik vind het verwarrend dat de Zygons ook iets doen. :P
Geen dank :+

Zygons zijn niet gezien sinds 1975!!!
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 13:49:03 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133250767
De minisode is vrijgegeven!


Eerst kijken, dan lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit een hele leuke toevoeging. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 13:57:27 #63
91830 MaximusTG
pi_133251528
Ja die minisode was bruut. Ik heb er helemaal zin in.
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 14:22:24 #65
91830 MaximusTG
pi_133251903
Dus het is nu helemaal duidelijk; de Ninth Doctor was wel degelijk de Ninth Doctor, maar hij was niet de 8e regeneratie, maar de 9e regeneratie.
pi_133252426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef MaximusTG het volgende:
Dus het is nu helemaal duidelijk; de Ninth Doctor was wel degelijk de Ninth Doctor, maar hij was niet de 8e regeneratie, maar de 9e regeneratie.
Precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 14:44:41 #67
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133252471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef MaximusTG het volgende:
Dus het is nu helemaal duidelijk; de Ninth Doctor was wel degelijk de Ninth Doctor, maar hij was niet de 8e regeneratie, maar de 9e regeneratie.
Dat wisten we al. :+

(Okay, we hadden sterke vermoedens omdat alles van 1 t/m 8 en 9 t/m 11 bekend is, en Hurt kan dus alleen maar ertussen zitten.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 november 2013 @ 15:08:28 #68
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133253204
Dat was een verrassing om hem terug te zien. Echt goed gedaan, en goed stuk overbrugging.
Alleen jammer dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
off screen was
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133253386
*auw* Hoofdpijn van zoveel input.
Dus...Hurt-Doctor blijkt tussen de 8 en 9 die we al kenden in te zitten? Ergo, hij dus de echte 9, en Eccleston-9 is eigenlijk 10 maar noemt/noemde zich 9?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_133253478

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Breuls het volgende:
De minisode is vrijgegeven!


Eerst kijken, dan lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit een hele leuke toevoeging. :)
Holy Fuck
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk,veel fans zullen blij mee zijn!Ik ben juist hardstikke blij! _O_ *O*
pi_133253591
Toftoftof! O+
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 november 2013 @ 15:23:16 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133253623
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:15 schreef WheeleE het volgende:
*auw* Hoofdpijn van zoveel input.
Dus...Hurt-Doctor blijkt tussen de 8 en 9 die we al kenden in te zitten? Ergo, hij dus de echte 9, en Eccleston-9 is eigenlijk 10 maar noemt/noemde zich 9?
Nou, het punt wat gemaakt wordt is dat Eccleston wel degelijk de 9e doctor is, aangezien 8.5 (Hurt) niet de naam doctor aanneemt, maar er juist afstand van doet.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133253740
Oooooh, waarom moet ik nog wachten om die minisode te kijken. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133253875
Heeeeel gaaf! En nu vind ik het extra jammer dat we nooit meer van McGann als Eight te zien gekregen hebben.
pi_133254015
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:31 schreef lunapuella het volgende:
Heeeeel gaaf! En nu vind ik het extra jammer dat we nooit meer van McGann als Eight te zien gekregen hebben.
Ach :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
pi_133254178
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Nou, het punt wat gemaakt wordt is dat Eccleston wel degelijk de 9e doctor is, aangezien 8.5 (Hurt) niet de naam doctor aanneemt, maar er juist afstand van doet.
Ah ja, zo. Maar als je het vanuit de persoon bekijkt, vanuit die ene Timelord is Hurt dus eigenlijk 9 en Eccleston 10. Maar als het om de titel Doctor gaat is Ecclston gewoon 9.
Wel cool hoe 8.5 de mooie brug is tussen 8 en de warrior/strijdlustige 9. :Y

Wat voor consequenties heeft dit alles nu ookalweer voor het aantal regeneraties? Er is nu 11 keer geregenereerd, en straks 12 keer als Capaldi aantreedt. Dan resteert er nog 1 regeneratie voordat het ooit eens genoemde maximum aantal van 13 is bereikt, correct?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 15:43:11 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133254184
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:15 schreef WheeleE het volgende:
*auw* Hoofdpijn van zoveel input.
Dus...Hurt-Doctor blijkt tussen de 8 en 9 die we al kenden in te zitten? Ergo, hij dus de echte 9, en Eccleston-9 is eigenlijk 10 maar noemt/noemde zich 9?
Ehm, people, dat weten we toch al maanden?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133254212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ehm, people, dat weten we toch al maanden?
Ja jullie wel, maar het duizelde mij nogal met al die informatie. Ik moest het even opsommen voor mezelf :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 15:44:50 #79
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133254236
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Holy Fuck
Zo dat ik dus ook: "Oh my god, dat is Paul McGann!"

En toen twijfelde ik heel even. En toen kwam z'n naam in beeld. :P

Dit betekent dus wel dat de Doctor-count voor de anniversary op 4 staat. Van de 12 (incl Hurt).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 15:45:51 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133254264
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:42 schreef WheeleE het volgende:
het ooit eens genoemde maximum aantal van 13
Wat kunnen Whovians toch eindeloos vasthouden aan allang weer tegengesproken feiten. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133254288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat kunnen Whovians toch eindeloos vasthouden aan allang weer tegengesproken feiten. :+
Oh. Dan loopt ik achter. Never mind.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_133255218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat kunnen Whovians toch eindeloos vasthouden aan allang weer tegengesproken feiten. :+
Ik wou al zeggen. Volgens mij kon de Doctor nog wel een een paar honderd regeneraties door :)
pi_133255283
Knap van BBC,Moffat en Paul McGann om dit geheim te houden. :Y

En McGann is ook nog eens jarig vandaag(54 jaar!!)! :P
  donderdag 14 november 2013 @ 16:19:15 #84
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133255394
Ik heb een bron die mij hetvolgende wist te vertellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 16:59:44 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133256702
quote:
3s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef GI het volgende:
Ik heb een bron die mij hetvolgende wist te vertellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love secrets when they're kept properly. O+

Overigens was ik al van plan om McGanns tv-film te kijken, en dat ga ik nu zeker weten weer even doen, gewoon voor de lol.

De Britse Netflix heeft 'm: http://movies.netflix.com(...)72989?trkid=50038888
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 17:04:55 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133256841
Ik realiseer me nu pas dat de reflectie aan het einde van de minisode wel degelijk John Hurt is, maar dan een hele jonge. Ik snapte al niet goed waar ik naar keek. Maar dat is wel interessant; dat zou betekenen dat de War Doctor heel erg lang bezig is geweest in die incarnatie.

Overigens een kleine reminder: The Science of Doctor Who is vanavond op tv.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133257163
Big Finish Eight Doctor audio's op Google _O-

Met dank aan 4chan Whovians :P
pi_133257581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:31 schreef lunapuella het volgende:
Heeeeel gaaf! En nu vind ik het extra jammer dat we nooit meer van McGann als Eight te zien gekregen hebben.
Nu hij geïntroduceerd is binnen de nieuwe serie is het juist makkelijker geworden om hem later nog eens terug te laten keren. Nu dit bestaat zijn het niet alleen meer de oude fans die meer McGann willen maar ook een deel van de nieuwe die hem nu voor het eerst zien.

Patrick Throughton verscheen nogal willekeurig in een Colin Baker aflevering dus op dat gebied er is geen enkele reden waarom Paul McGann niet in een Peter Capaldi aflevering kan zitten.

Het rare is dat Hurt eigenlijk niet nodig is. McGann had makkelijk zijn rol kunnen spelen. Moffat doet echter juist een meesterzet door het keihard canon te maken dat 8 de charmante poëtische man uit de audio-avonturen is. Aan het einde van zijn leven creëert 8 mischien noodgedwongen het monster maar zelf is hij dat niet. Hij is de Doctor.
pi_133257783
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:33 schreef whocares86 het volgende:

[..]

Nu hij geïntroduceerd is binnen de nieuwe serie is het juist makkelijker geworden om hem later nog eens terug te laten keren. Nu dit bestaat zijn het niet alleen meer de oude fans die meer McGann willen maar ook een deel van de nieuwe die hem nu voor het eerst zien.

Patrick Throughton verscheen nogal willekeurig in een Colin Baker aflevering dus op dat gebied er is geen enkele reden waarom Paul McGann niet in een Peter Capaldi aflevering kan zitten.

Het rare is dat Hurt eigenlijk niet nodig is. McGann had makkelijk zijn rol kunnen spelen. Moffat doet echter juist een meesterzet door het keihard canon te maken dat 8 de charmante poëtische man uit de audio-avonturen is. Aan het einde van zijn leven creëert 8 mischien noodgedwongen het monster maar zelf is hij dat niet. Hij is de Doctor.
Meer McGann expositie is nodig :9
pi_133257814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Meer McGann expositie is nodig :9
Beetje raar als je niet bekend bent met het oude werk. Een onbekende Doctor die in een onbekende Doctor verandert.
pi_133258571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:44 schreef whocares86 het volgende:

[..]

Beetje raar als je niet bekend bent met het oude werk. Een onbekende Doctor die in een onbekende Doctor verandert.
Ik heb de 1996 film nog gezien,terug in April 2007 na het zien "Rose" op Paaszondag 2007(1ste aflevering van DW die ik keek). :P
pi_133259422
Overigens, random brainfart, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan overigens niet bepaald wachten... Waarom nog 9 dagen? :(

Nou ja, ik vermaak me wel met de Hobbit EE. :9
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133259486
Big Finish gooit uiteraard meteen een groot deel van hun CANON 8ste Doctor verhalen in de aanbieding.
pi_133259487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:04 schreef Breuls het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat de reflectie aan het einde van de minisode wel degelijk John Hurt is, maar dan een hele jonge. Ik snapte al niet goed waar ik naar keek. Maar dat is wel interessant; dat zou betekenen dat de War Doctor heel erg lang bezig is geweest in die incarnatie.

Overigens een kleine reminder: The Science of Doctor Who is vanavond op tv.
En daarna nog een programma. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133259564
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef trovey het volgende:

[..]

En daarna nog een programma. :P
Na Science of Who nog een Doctor Who programma?
Staat niet op mijn lijstje :?
pi_133259722
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:47 schreef Syntos het volgende:

[..]

Na Science of Who nog een Doctor Who programma?
Staat niet op mijn lijstje :?
Buzzcocks gaat ook over Doctor Who., Doctor Who special staat er in mijn tv blad. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133259794
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Buzzcocks gaat ook over Doctor Who., Doctor Who special staat er in mijn tv blad. ;)
Ah :) Lijstje is bijgewerkt ^O^

Tevens de trailer voor An Adventure in Space and Time:
http://www.bbc.co.uk/programmes/p01lkxlw

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133259815
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:04 schreef Breuls het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat de reflectie aan het einde van de minisode wel degelijk John Hurt is, maar dan een hele jonge. Ik snapte al niet goed waar ik naar keek. Maar dat is wel interessant; dat zou betekenen dat de War Doctor heel erg lang bezig is geweest in die incarnatie.

Overigens een kleine reminder: The Science of Doctor Who is vanavond op tv.
Het viel mij ook al op dat hij er jong uit zag maar ik wist eerlijk gezegd niet of the doctor wel zichtbaar kon verouderen.. op dat gedoe van Ten in het vogelkooitje van the master na dan :')

Vanavond Doctor Who avondje op tv dus :)
pi_133259929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Buzzcocks gaat ook over Doctor Who., Doctor Who special staat er in mijn tv blad. ;)
Herhaling van de David Tennant aflevering uit 2009 waarschijnlijk. Is dat echt al zo lang geleden?
pi_133260002
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
pi_133260053
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
Als scifi/'wekelijkse monsters' je niet aanstaan. dan kun je nu wel stoppen met kijken.
Anders dan word het nog veel beter.

Je vraagt dit trouwens in hét Doctor Who topic van FOK!.
Tuurlijk zal iedereen hier zeggen dat het beter word ;)
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 19:02:17 #102
91830 MaximusTG
pi_133260153
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
Anders begin je vanaf seizoen 5? Of vanaf seizoen 2.
Als je het dan nog niks vindt.. heb je geen smaak :P
pi_133260255
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
SF slaat nooit ergens op. Gewoon niet nadenken over de logica bij SF, kun je dat niet dan is SF niets voor jou. :P
Ik heb een kennis die gewoon te logisch denkt, die kan ook geen SF zien. :') Aan de andere kant is het dan weer vreemd dat Sheldon (je weet wel ;) ) dan weer wel een SF liefhebber is....ook niet logisch. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133260431
Doctor Who is gewoon een ietwat wazige serie. Je moet het vooral niet te serieus nemen. Ik noem het zelf de beste en slechtste serie die er is tegelijkertijd. Iedere aflevering is anders dus er is altijd wel iets wat je goed of minder goed bevalt.
pi_133261192
Zo wat een reacties. Bedankt, ik ga zeker nog wel verder kijken, maar ik erger me vooral aan dat meisje dat met Doctor Who omgaat. :') :P
pi_133261339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:27 schreef maurisioo het volgende:
Zo wat een reacties. Bedankt, ik ga zeker nog wel verder kijken, maar ik erger me vooral aan dat meisje dat met Doctor Who omgaat. :') :P
Rose ga je vanzelf waarderen O+ Vond haar in het begin ook niks :D


Trailer voor An Adventure in Space and Time:


[ Bericht 12% gewijzigd door Melleyn op 14-11-2013 19:55:24 ]
pi_133265071
Ben erg benieuwd naar The Science of Doctor Who, vanavond. Ben geïnteresseerd in wetenschap en Doctor Who dus komt zeker goed!

En die minisode, wow... wow... hoofdpersoon totaal onverwacht, maar conclusie best wel verwacht. Erg mooi gedaan! Kan niet wachten!

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:27 schreef maurisioo het volgende:
Zo wat een reacties. Bedankt, ik ga zeker nog wel verder kijken, maar ik erger me vooral aan dat meisje dat met Doctor Who omgaat. :') :P
Probeer seizoen 5 eens dan. Andere Doctor, andere companion. Seizoen 3 kan ook.
Of even doorbijten, misschien ga je haar vanzelf waarderen.
pi_133269295
Ik weet nu wel dat wetenschap dus niks voor mij is :P
  donderdag 14 november 2013 @ 23:00:50 #110
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133270602
Zo dat was goed uitgelegd zeg :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133270707
Jammer dat deze Never Mind een oude is :')
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 23:28:00 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133271903
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
Allow me:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef Breuls het volgende:
Het wordt beter. Het budget was nog erg laag in het eerste seizoen, mede omdat niet zeker was hoe de herintroductie van een oude serie zou scoren. De toenemende populariteit heeft gezorgd voor een toename van budget en dus betere visual effects, maar ook gezorgd voor een betere set verhalen. De verhalen worden intelligenter, boeiender en in de loop van de serie wordt het volgen van de personages ook veel interessanter.

De volgende twee afleveringen bevatten aliens die scheten laten, en hoewel dat iets Brits heeft is dat zo ongeveer het slechtste uit de afgelopen acht jaar Doctor Who. Naar mijn mening, natuurlijk.

Case of the week is overigens wel een beetje waar Doctor Who om draait: de Doctor reist gewoon van hot naar her en beleeft dingen. Wat het echter doet afwijken van Amerikaanse case of the weeks, is dat de 'case' elke week een totaal ander soort verhaal is. Kijk bijvoorbeeld naar de afleveringen die je nu hebt gezien: een alien invasie op hedendaags Aarde, een verhaal ver in de toekomst op een ruimtestation en een alien invasie op Aarde in de 19e eeuw. Het zullen niet altijd alien invasies zijn (hoewel dat wel vaak zo is, maar ze zijn nooit hetzelfde, en 'alien invasie' doet de verhalen geen recht) en niet altijd op ruimtestations; het feit dat de Doctor overal heen kan zorgt voor een enorme diversiteit aan verhalen.

In seizoen 1 kun je nog een paar tripjes naar ruimtestations verwachten, een verhaal dat zich tijdens de Blitz in London afspeelt, een bezoek aan het persoonlijke verleden van Rose (geen aliens, geen ruimtestation, wel een mooi persoonlijk verhaal), de introductie van nieuwe companions, de herintroductie van een oude klassieker Who-villain en de introductie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze reactie gaat uit van dat je nog niet verder bent dan de eerste drie afleveringen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133275880
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
Nooit een SciFi serie gezien ofzo??

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef Syntos het volgende:

[..]

Als scifi/'wekelijkse monsters' je niet aanstaan. dan kun je nu wel stoppen met kijken.
Anders dan word het nog veel beter.


Je vraagt dit trouwens in hét Doctor Who topic van FOK!.
Tuurlijk zal iedereen hier zeggen dat het beter word ;)
Mee eens :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:04 schreef trovey het volgende:

[..]

SF slaat nooit ergens op. Gewoon niet nadenken over de logica bij SF, kun je dat niet dan is SF niets voor jou. :P
Ik heb een kennis die gewoon te logisch denkt, die kan ook geen SF zien. :') Aan de andere kant is het dan weer vreemd dat Sheldon (je weet wel ;) ) dan weer wel een SF liefhebber is....ook niet logisch. :+
Dus volgens jou en een kennis zijn alle "SciFi" spullen(technologische inspiraties en wetenschappelijk theorieën) die wij gebruiken helemaal waardeloos. _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef whocares86 het volgende:
Doctor Who is gewoon een ietwat wazige serie. Je moet het vooral niet te serieus nemen. Ik noem het zelf de beste en slechtste serie die er is tegelijkertijd. Iedere aflevering is anders dus er is altijd wel iets wat je goed of minder goed bevalt.
DW begon als een educatieve tv-serie(1963-1965) en er kan van alles gebeuren. :P
pi_133275988
Heel wat fans zijn ook nooit tevreden of hebben geen begrip/respect voor Classic Who, als ze zogenaamd "fans" zijn van hele serie.

Sorry, what's the big deal about this minisode and the "spoiler" in the original title? Other than the fan-fic level writing, nothing stood out.

1 van de tegenreactie:
Well the fact that it isn't fan-fiction is really what sets it apart. Not only is it canon, by mentioning other previously non-canon stuff it makes makes many things canon that weren't before. Also Who Fans get to see the version of the doctor who had the least time on television.
+
Basically all the 8th doctor audiobooks are canon now by mentioning the companions from those stories. At least that is what I figured out by reading the comments on the minisode on various sites.

On the quality: I think it's feels a little bit rushed because there is so little time. But yes, they could have spent the time wiser by less explanation of the regeneration. I feel that it's a great fan service, especially for fans of the oldWho, who were worried that the 50th anniversary special would be just about NuWho.


----------------------
Sigh...As much as I have learned to love the 8th Doctor. And as happy as i am to see him on screen again. This short really kind of exemplifies what I've grown to dislike about Doctor Who in the last couple of years.

Everything was going fine until the brought out the space witches and their dry ice filled magic goblets!! Then it became a info dump of exposition explaining the ludicrous fairytale mechanic of choosing his next regeneration. Look if, as a writer you want to explain that the Doctor regeneration was specifically to become a warrior and fight a war then that's cool. But don't have this sloppy magic goblet that so silly you have to explain it. This entire short could have been the Doctor and Kess (Cass?), him trying to save her, she refuses and they're both mortally wounded in the crash. Then he comes to the realization that he has to take a stand and fight. They've already planted the seed in the 9th, 10th, and 11th regenerations that his emotional state effects his next form. It could have purely been a result of his extreme distress and new found resolve to end the war. I think that's much more elegant and meaningful than fairytale space magic!

1 van de tegenreactie: I get your point, but I was ultimately responding to this:

[This short really kind of exemplifies what I've grown to dislike about Doctor Who in the last couple of years.

Everything was going fine until the brought out the space witches and their dry ice filled magic goblets!!]

This type of thing isn't new for Doctor Who. If you're complaining about the "last two years," you might as well complain about all of Who



Zelf de YouTube comments zijn niet zo gek(http://www.youtube.com/all_comments? v=-U3jrS-uhuo). _O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 07:20:44 #115
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133276098
This is Dr Who in a nutshell though :
quote:
"Everything was going fine until the brought out the space witches and their dry ice filled magic goblets!!"
Vat de serie best goed samen :D
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 09:06:31 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133276998
Die spoiler in de titel vind ik wel een redelijk bezwaar. Ik had echt een groot fangasm toen ik McGanns gezicht zag. Als je dat van tevoren al weet is de helft van de lol eraf.

(Daarom wilde ik het in mijn post ook niet noemen, dus ik hoop dat zij die later in dit topic vielen nog de kans hadden de minisode te zien voordat onze discussie loskwam. :P )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 november 2013 @ 09:15:01 #117
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133277084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:06 schreef Breuls het volgende:
Die spoiler in de titel vind ik wel een redelijk bezwaar. Ik had echt een groot fangasm toen ik McGanns gezicht zag. Als je dat van tevoren al weet is de helft van de lol eraf.

(Daarom wilde ik het in mijn post ook niet noemen, dus ik hoop dat zij die later in dit topic vielen nog de kans hadden de minisode te zien voordat onze discussie loskwam. :P )
Ben ik met je eens :)
Maar als je verstandig bent met bijlezen kijk je eerst het filmpje voor je verder leest.
Ik weet wel dat ik rond 23 november even het topic ga verlaten (ik kijk hem wrs. niet live)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133277464
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 november 2013 07:20 schreef GI het volgende:
This is Dr Who in a nutshell though :

[..]

Vat de serie best goed samen :D
Hebben NuWho fans(en zeker Tennant/Smith fangirls) wel eens Brain of Morbius serial of Classic Who efleveringen/serials gekeken?of uberhaupt de meest simpele basiskennis over Classic Who(inclusief Big Finish audio's) leren, om de serie beter te bergijpen? :')

-"Space witches" zijn Sisterhood of Karn: overblijfselen van de Pythia(They possessed powerful psychic powers and the power of precognition.) die voor lange tijd leiders(allemaal vrouwen) waren op Gallifrey vóór dat de Time Lord/Lady elite "gemeenschap" was gesticht door Rassilon,Omega en co(ze noemden zichzelf Neo-Technologists).

Razz/Rassilon had ze dan ook verbannen naar planeet Karn(een kolonie van Gallifrey), onmiddelijk nadat hij 1ste Lord President werd(volgens hem in The End of Time was het 1 miljard jaar geleden).

-"dry ice filled magic goblets" is Elixer of Life: hun leven werd ermee verlengd,werd gebruikt voor genezing van verwondingen(zo werd de Fourth Doctor geholpen in Brain of Morbius) en het hielp namelijk met regeneraties van Time Lords/Ladies die extreem moeizaam gingen(zoals dus met de McGann Doctor).

Moffat is echt niet stom om ze zomaar erbij te betrekken,hij ken zowat de hele DW lore. _O-
pi_133277621
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:31 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Rose ga je vanzelf waarderen O+ Vond haar in het begin ook niks :D

Trailer voor An Adventure in Space and Time:
Of niet. Doctor Who is fantastisch maar zonder haar was het nog veel beter geweest. Dat liefdesverhaaltje sloeg werkelijk nergens op en ze heeft een veel te grote invloed gehad op de verhaallijn. Roos vond ik echt een domper, ben er bijna door gestopt met kijken omdat zij maar terug bleef komen. Wat was is blij met 11, eindelijk geen Roos meer!
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:31 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Rose ga je vanzelf waarderen O+ Vond haar in het begin ook niks :D

Trailer voor An Adventure in Space and Time:
Ik vraag me trouwens af of de reden dat we de McGann-Hurt reïncarnatie niet in beeld zien is dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_133277742
AlexShepiro twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 06:34:23 @BriggsNicholas Hey Nicholas, you said in a recent reply "We always have been canon." Does that mean all BF Doctor Audios, or Just Doc 8?? reageer retweet
BriggsNicholas twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 08:23:23 @AlexShepiro All BF Doctor audios. This was confirmed by the BBC when we launched in 1999. reageer retweet
Alle BF Doctor Who audio's zijn inderdaad canon. _O_
pi_133277795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Allow me:

[..]

Deze reactie gaat uit van dat je nog niet verder bent dan de eerste drie afleveringen. :)
Ah bedankt. Ik heb inderdaad nog alleen maar de eerste twee episodes gekeken. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 05:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nooit een SciFi serie gezien ofzo??

Daar gaat het me niet om. Meer om hoe simpel alles gaat. Maar zoals ik al zei, het maakt het wel weer vermakelijk. :)
pi_133277878
Trouwens, die laatste mens. :') Wel origineel, ik vroeg me al af wat ik moest verwachten. :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:17:39 #123
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133278111
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:50 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik vraag me trouwens af of de reden dat we de McGann-Hurt reïncarnatie niet in beeld zien is dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:19:40 #124
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133278145
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hebben NuWho fans(en zeker Tennant/Smith fangirls) wel eens Brain of Morbius serial of Classic Who efleveringen/serials gekeken?of uberhaupt de meest simpele basiskennis over Classic Who(inclusief Big Finish audio's) leren, om de serie beter te bergijpen? :')

-"Space witches" zijn Sisterhood of Karn: overblijfselen van de Pythia(They possessed powerful psychic powers and the power of precognition.) die voor lange tijd leiders(allemaal vrouwen) waren op Gallifrey vóór dat de Time Lord/Lady elite "gemeenschap" was gesticht door Rassilon,Omega en co(ze noemden zichzelf Neo-Technologists).

Razz/Rassilon had ze dan ook verbannen naar planeet Karn(een kolonie van Gallifrey), onmiddelijk nadat hij 1ste Lord President werd(volgens hem in The End of Time was het 1 miljard jaar geleden).

-"dry ice filled magic goblets" is Elixer of Life: hun leven werd ermee verlengd,werd gebruikt voor genezing van verwondingen(zo werd de Fourth Doctor geholpen in Brain of Morbius) en het hielp namelijk met regeneraties van Time Lords/Ladies die extreem moeizaam gingen(zoals dus met de McGann Doctor).

Moffat is echt niet stom om ze zomaar erbij te betrekken,hij ken zowat de hele DW lore. _O-
Jep, zo nu en dan koop ik een Classic Who DVD, verder mag ik graag door de TARDIS Data Core bladeren. :P

Big Finish audios heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 november 2013 @ 10:23:42 #125
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133278205
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133278256

1x raden wie dit is?? :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Jep, zo nu en dan koop ik een Classic Who DVD, verder mag ik graag door de TARDIS Data Core bladeren. :P

Big Finish audios heb ik nog niet geprobeerd.
Geef niks hoor :Y)
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:26:19 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hebben NuWho fans(en zeker Tennant/Smith fangirls) wel eens Brain of Morbius serial of Classic Who efleveringen/serials gekeken?of uberhaupt de meest simpele basiskennis over Classic Who(inclusief Big Finish audio's) leren, om de serie beter te bergijpen? :')

-"Space witches" zijn Sisterhood of Karn: overblijfselen van de Pythia(They possessed powerful psychic powers and the power of precognition.) die voor lange tijd leiders(allemaal vrouwen) waren op Gallifrey vóór dat de Time Lord/Lady elite "gemeenschap" was gesticht door Rassilon,Omega en co(ze noemden zichzelf Neo-Technologists).

Razz/Rassilon had ze dan ook verbannen naar planeet Karn(een kolonie van Gallifrey), onmiddelijk nadat hij 1ste Lord President werd(volgens hem in The End of Time was het 1 miljard jaar geleden).

-"dry ice filled magic goblets" is Elixer of Life: hun leven werd ermee verlengd,werd gebruikt voor genezing van verwondingen(zo werd de Fourth Doctor geholpen in Brain of Morbius) en het hielp namelijk met regeneraties van Time Lords/Ladies die extreem moeizaam gingen(zoals dus met de McGann Doctor).

Moffat is echt niet stom om ze zomaar erbij te betrekken,hij ken zowat de hele DW lore. _O-
Ik heb The Brain of Morbius wel gezien, maar dat is zo lang geleden dat ik die sisterhood echt niet herkende. Sterker nog, ik verstond niet 'Karn' maar iets dat klonk als 'kaan' en wist dus niet of het Kahn, Kaan, Cahn of Caan was. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133278279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb The Brain of Morbius wel gezien, maar dat is zo lang geleden dat ik die sisterhood echt niet herkende. Sterker nog, ik verstond niet 'Karn' maar iets dat klonk als 'kaan' en wist dus niet of het Kahn, Kaan, Cahn of Caan was. :P
Jaja :+
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:28:04 #129
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278295
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee. Dit soort verhalen kunnen eenvoudig terug in de tijdlijn van de Doctor zelf. Maar welke van de twee het is, weten we hopelijk pas op de 23e. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133278324
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Welnee. Dit soort verhalen kunnen eenvoudig terug in de tijdlijn van de Doctor zelf. Maar welke van de twee het is, weten we hopelijk pas op de 23e. :)
Alleen jammer niet om 17:15(GMT) :P
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:03 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jaja :+
Yes. Deze, en ook bijvoorbeeld Mawdryn Undead, zijn afleveringen waar je vroeger of later langs komt als je de persoonlijke geschiedenis van de Doctor probeert uit te vogelen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:18 #132
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133278344
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb The Brain of Morbius wel gezien, maar dat is zo lang geleden dat ik die sisterhood echt niet herkende. Sterker nog, ik verstond niet 'Karn' maar iets dat klonk als 'kaan' en wist dus niet of het Kahn, Kaan, Cahn of Caan was. :P


Een ding hebben ze gemeen, beide voorspelden ze de komst van de Doctor. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:20 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278345
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Alleen jammer niet om 17:15(GMT) :P
Wat is er op dat tijdstip?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 november 2013 @ 10:37:01 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133278496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]
1x raden wie dit is?? :P

[..]

Geef niks hoor :Y)
geen idee
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133278823
Het is niet eight,maar eightHt. _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

Yes. Deze, en ook bijvoorbeeld Mawdryn Undead, zijn afleveringen waar je vroeger of later langs komt als je de persoonlijke geschiedenis van de Doctor probeert uit te vogelen. :P
The Deadly Assassin(in The Matrix vechten!arrogante en bange elites!) en Remembrance of the Daleks(Hand of Omega aka stellar manipulator!!) zijn toch wel chill. 8-)

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:30 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een ding hebben ze gemeen, beide voorspelden ze de komst van de Doctor. :Y
Die van de Sisterhood was geërfd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat is er op dat tijdstip?
Op Zaterdag 23 November 1963(!?!) om 17:15 op BB1: http://tardis.wikia.com/wiki/An_Unearthly_Child_(TV_story).....part 1 :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

geen idee
Speelde een zekere "teen" genius!uit een andere universum waar Romana 2 achterbleef! :P
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 11:23:29 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133279406
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is niet eight,maar eightHt. _O-

Op Zaterdag 23 November 1963(!?!) om 17:15 op BB1: http://tardis.wikia.com/wiki/An_Unearthly_Child_(TV_story).....part 1 :*
Ah. Het uitzendtijdstip van vijftig jaar geleden zit niet in mijn parate kennis, hoor. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133282228
quote:
[..]

Dus volgens jou en een kennis zijn alle "SciFi" spullen(technologische inspiraties en wetenschappelijk theorieën) die wij gebruiken helemaal waardeloos. _O-

Dat zeg ik nergens, dat maakt jij er van. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:31:07 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133282377
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens, dat maakt jij er van. :*
Ik moet altijd een beetje aan deze gast denken als ik jouw username zie. :P

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133282396
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik moet altijd een beetje aan deze gast denken als ik jouw username zie. :P

[ afbeelding ]
Je plaatje faalt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:32:20 #140
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133282415
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Je plaatje faalt. :P
Ahem.. :@

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133282443
Nee.lijkt niet op degene waarop die naam slaat. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133283431
The Science of Doctor Who was niet helemaal wat ik ervan verwachtte, maar het was zeker interessant. Erg goed uitgelegde, boeiende natuurkunde! Ik had enerzijds meer over Doctor Who specifiek verwacht, in plaats van wat grote natuurkunde vragen die ermee samenhangen. Die speciale scenes had ik niet verwacht, maar waren zeker een leuke toevoeging. Wat vonden jullie?
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 14:23:29 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133284107
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef Aardappeltaart het volgende:
The Science of Doctor Who was niet helemaal wat ik ervan verwachtte, maar het was zeker interessant. Erg goed uitgelegde, boeiende natuurkunde! Ik had enerzijds meer over Doctor Who specifiek verwacht, in plaats van wat grote natuurkunde vragen die ermee samenhangen. Die speciale scenes had ik niet verwacht, maar waren zeker een leuke toevoeging. Wat vonden jullie?
Eigenlijk vond ik hetzelfde als wat jij zegt: ik had iets meer Who verwacht, maar ben zeker niet teleurgesteld. Tegelijk was dit gewoon simpele populaire wetenschap: leuk voor een breed publiek, maar niet echt ingewikkeld.

Maar ik geloof dat Brian Cox zo'n tv-professor is die dat vaker doet. Hij heeft ook wel eens gecameo'd in een aflevering van Doctor Who.

Ennn daarmee is de naam 'Brian Cox' er eentje die op twee manieren verbonden is aan de serie: de acteur Brian Cox speelde de Elder Ood in The End of Time, en speelt Sydney Newman (eerste showrunner van Doctor Who) in An Adventure in Space and Time.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 18:53:10 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133291930
Steven Moffat vertelt iets over alle Doctors: http://www.bbc.co.uk/programmes/p01lg91q

En: An Unearthly Child wordt herhaald op BBC 4 direct na An Adventure in Space and Time. Dus je kunt donderdagavond de hele avond de oorsprong van Doctor Who bekijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133292027
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:13:10 #146
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133292650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Eigenlijk vond ik hetzelfde als wat jij zegt: ik had iets meer Who verwacht, maar ben zeker niet teleurgesteld. Tegelijk was dit gewoon simpele populaire wetenschap: leuk voor een breed publiek, maar niet echt ingewikkeld.

Maar ik geloof dat Brian Cox zo'n tv-professor is die dat vaker doet. Hij heeft ook wel eens gecameo'd in een aflevering van Doctor Who.

Ennn daarmee is de naam 'Brian Cox' er eentje die op twee manieren verbonden is aan de serie: de acteur Brian Cox speelde de Elder Ood in The End of Time, en speelt Sydney Newman (eerste showrunner van Doctor Who) in An Adventure in Space and Time.
Brian Cox heeft ook meer docus en wetenschappelijke shows gepresenteerd, Sky at Night bijv elk jaar (Meestal in Oktober).
HIerbij probeert ie de wetenschap heel toegankelijk te maken voor kinderen en Britse scholen doen daar ook aan mee dmv. lesmateriaal.
Voordeel van Brian Cox is dat hij complexe zaken zo kan uitleggen dat de leek het ook een beetje begrijpt.
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 20:59:31 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133297258
De clip uit The Day of the Doctor was net bij Children in Need. Was een leuk clipje; lijkt te gaan over het moment waarop Eleven en Ten elkaar ontmoeten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133297531
Eh? Zit ik hier herhalingen te kijken op BBC 3 terwijl er een clip van Day of the Doctor op BBC 1 is? |:(
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 21:06:27 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133297604
Yup. Duurt maar een paar minuten hoor, maar is wel leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133306799
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:06 schreef Breuls het volgende:
Die spoiler in de titel vind ik wel een redelijk bezwaar. Ik had echt een groot fangasm toen ik McGanns gezicht zag. Als je dat van tevoren al weet is de helft van de lol eraf.

(Daarom wilde ik het in mijn post ook niet noemen, dus ik hoop dat zij die later in dit topic vielen nog de kans hadden de minisode te zien voordat onze discussie loskwam. :P )
Toen ik vanochtend het topic aan het bijlezen was en zag dat je hem had gepost ben ik onmiddellijk gestopt met lezen en heb gewacht tot ik op mijn gemak de minisode kon kijken.

Net de eerste vier Doctor Who: Greatest Monsters & Villains afleveringen gezien. Beetje random verzameling maar wel Ood, Judoon, a Good man goes to war en Girl in the Fireplace. Naar mijn bescheiden mening een van de beste afleveringen van Ten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 00:14:10 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133307036
Ik heb het laatste stukje van The Girl in the Fireplace gezien. Heb 'm een paar weken ook nog gekeken maar hij blijft mooi. Reinette spreekt heel mooi over de Doctor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 00:15:48 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133307084
Hier is trouwens de clip:


Als je helemaal fris wil blijven voor volgende week; dit is geen grote spoiler, maar toch 2,5% van de aflevering. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 01:28:41 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133308947
In The Bells of Saint John belt Clara de Doctor op de telefoon aan de buitenkant van de TARDIS. Ze heeft het nummer van een "woman in the shop" gekregen. En dat wordt vervolgens niet meer uitgelegd.

Wat nou... als dat wéér Rose is die een rol speelt in het leven van de Doctor? Dat zou dan iets zijn dat volgende week duidelijk moet worden. Misschien heeft het te maken met de Bad Wolf-ogen, zoals sommigen haar blik in de trailer noemen.

Moffat houdt er immers wel van om van alles bij elkaar te smijten in hetzelfde verhaal. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2013 @ 08:55:41 #154
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133310768
Filmpje is alweer offline gehaald zie ik
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 09:16:14 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133310920
Jammer. Ik wilde 'm gisteravond vervangen door een HD versie, maar die was ook al offline. Nouja, het was maar twee minuten die je volgende week ook ziet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133311040
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Speelde een zekere "teen" genius!uit een andere universum waar Romana 2 achterbleef! :P
Adric!! Nu je het zegt herken ik hem wel maar had het anders niet gezien. Waar is die foto van?

Ik was overigens bijna net zo blij om the sisterhood te zien dan toen ik McGann zag. OK niet helemaal, 8 terugzien was fantastisch, maar het blijft tof als ze old who dingen meenemen naar nuwho.

Zygons! Galifrey! The sisterhood!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_133311151
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Adric!! Nu je het zegt herken ik hem wel maar had het anders niet gezien. Waar is die foto van?

Ik was overigens bijna net zo blij om the sisterhood te zien dan toen ik McGann zag. OK niet helemaal, 8 terugzien was fantastisch, maar het blijft tof als ze old who dingen meenemen naar nuwho.

Zygons! Galifrey! The sisterhood!
Juist,het is inderdaad Matthew Waterhouse aka Adric!Ik heb geen flauw idee waar de foto genomen is. :P

En we hebben ook nog eens Adric Traken :'(
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 18:07:35 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133321851
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Bios was gelijk uitverkocht :( ik ga dus in m'n hotelletje zitten kijken :') Ik ga ook zondag, zaterdag was te snel uitverkocht :P
Er zijn (verbazingwekkend genoeg) nog plaatsen voor de screening in Covent Garden, zo lijkt het als ik voor de test even het bestelproces doorloop.

1. Ga naar de site van Odeon
2. Kies onder Quick links voor Covent Garden, Doctor Who en de datum.
3. Proceed.

Kost ongeveer 18 euro.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133322739
Geen bioscopen in Nederland dus? Beetje jammer dit.
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:06:40 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133323216
Ik zit al een tijdje BBC entertainment te kijken.
Heerlijk om alle goede stukken achter elkaar te zien :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:24:16 #164
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_133323740
Hmm, net End of Time afgekeken, nu maar eens Torchwood 1/3 kijken en dan. tja. Series 5 I guess
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_133324263
Holy Fuck,Jon Pertwee was een echte Britse spion,voordat die acteur werd.Samen met Ian Flemming :o

Volgens Gallifrey Base:
Earlier today there was a meeting held with lots of very important BBC Worldwide people to discuss the hugely positive and unexpected response from Night of the Doctor. I think it genuinely took everyone by surprise. It was mainly to discuss what options there are going forward with this, creatively. More web exclusives, a dvd, a special, I don't know exactly, with McGann or possibly other Doctors.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 16-11-2013 19:57:04 ]
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 19:50:24 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133324568
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:06 schreef wdn het volgende:
Ik zit al een tijdje BBC entertainment te kijken.
Heerlijk om alle goede stukken achter elkaar te zien :D
Heerlijk om alles van 2005 en later achter elkaar te zien. :P

Zojuist Hide gekeken. Ik ben bijna klaar voor de anniversary. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133324899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Heerlijk om alles van 2005 en later achter elkaar te zien. :P

Zojuist Hide gekeken. Ik ben bijna klaar voor de anniversary. :)
Morgen Classic Who afleveringen die ik nog niet gezien heb :*
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:03:43 #168
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133324997
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Heerlijk om alles van 2005 en later achter elkaar te zien. :P

Zojuist Hide gekeken. Ik ben bijna klaar voor de anniversary. :)
Ben me al de hele maand aan het opeten _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133325521
quote:
Tof gedaan. Alleen het Doctor Who logo mag wel ietsje duidelijker.
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 20:22:57 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133325567
quote:
Mooi werk zeg. Leuk om te zien.

Zou overigens niet eens gek zijn als Moff de Christmas Special inderdaad die titel gegeven heeft. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133336567



Whoa,ze zit er wel heel goed voor een 49 jarige vrouw!! :9
pi_133352443
quote:
Hebbuh :o

Meteen een deel van mijn verzameling compleet *O*
Nu nog aankruisen wat ik heb/niet heb -O-
  Admin zondag 17 november 2013 @ 21:15:43 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133355298
Interview met Paul McGann over The Night of the Doctor:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 17 november 2013 @ 21:40:23 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133357032
Ik ben Weeping Angels aan het kijken op bbc3 en ik heb weer kriebels :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133357478
Nu al meer dan 2 miljoen kijkers in 3 dagen tijd,terwijl trailer 2 van The Day of The Doctor 1.66 miljoen kijkers heeft na iets meer dan een 1 week. _O- _O_

Kom op BBC,wekelijkse webserie van 30 minuten met McGann Doctor :9 *O*
pi_133359337
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef wdn het volgende:
Ik ben Weeping Angels aan het kijken op bbc3 en ik heb weer kriebels :D
laatste stukje meegepikt. Nu nog fijn een aflevering Dalek fun.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 17 november 2013 @ 22:29:19 #179
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_133360142
Dus op BBC3 zenden ze alle afleveringen uit? Elke dag? Van hoe laat tot hoe laat?
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_133360747
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef HalfGod het volgende:
Dus op BBC3 zenden ze alle afleveringen uit? Elke dag? Van hoe laat tot hoe laat?
Nee er was een top 10 Monsters & Villains, vrijdag-, zaterdagavond en vanavond. Nu laatste aflevering met de logische nummer 1 de Daleks.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 17 november 2013 @ 23:30:02 #181
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133363095
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef HalfGod het volgende:
Dus op BBC3 zenden ze alle afleveringen uit? Elke dag? Van hoe laat tot hoe laat?
Die met de daleks was de laatste voor dit weekend :D

Ze hebben aardig was afleveringen uitgezonden (10; allemaal gericht op 1 specifieke vijand trouwens). #2 was Blink/Weeping angels en #1 Dalek (de episode "dalek" met Ecclestone).

Deze week meer trouwens want ze gaan door tot komende zaterdag
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133365310
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Breuls het volgende:
Interview met Paul McGann over The Night of the Doctor:
McGann ^O^ *O*
  maandag 18 november 2013 @ 10:16:42 #183
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_133369444
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

McGann ^O^ *O*
jup, t was wel cool. alleen jammer dat ie er in moest regenereren
waarom lees je dit :')
pi_133370563
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:16 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

jup, t was wel cool. alleen jammer dat ie er in moest regenereren
Geef niks,je kan hem nog beluisteren in Big Finish DW Audio's :9
  maandag 18 november 2013 @ 13:11:07 #185
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133373399
Night of the Doctor was wel vet.. had 'm niet live gezien helaas (meestal met Doctor Who kijk ik live met de Britten mee)
Ik hoopte ergens dat ie zou veranderen in Nine (Eccleson) maar dat ie veranderde in de War Doctor was logischer en ook eigenlijk veel vetter.

Zo tof om eens wat meer te weten te komen over zijn achtergrond, waarom ie zo doet als ie doet.
Het verklaart ook veel zaken, bijvoorbeeld waarom Ten ooit opeens een Fez op had, alsof ze toen al bezig waren met het schrijven van de jubileumaflevering.
(Logischer is als men afleveringen heeft teruggekeken om te kijken of er nog een leuke link naar 10 te vinden was)
En het verklaart waarom Nine zo boos en chagerijnig was en waarom Ten en Eleven zo overdreven vrolijk zijn, een façade... als je maar vaak geneog doet alsof je vrolijk bent dan moet je op een gegeven moment zelf ook wel weer vrolijk worden denkt ie.

De Doctor zelf is nog altijd een van de meest mysterieuze figuren uit Doctor Who, leuk om meer over hem te weten te komen.
pi_133374295
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nu al meer dan 2 miljoen kijkers in 3 dagen tijd,terwijl trailer 2 van The Day of The Doctor 1.66 miljoen kijkers heeft na iets meer dan een 1 week. _O- _O_

Kom op BBC,wekelijkse webserie van 30 minuten met McGann Doctor :9 *O*
Aha, handig...nu nog even aan mijn meekijker laten zien. :P Overigens heb ik zaterdag vrij gehouden i.v.m. Doctor Who, moet nog verjaardagsbezoek ontvangen maar niet zaterdag want dan wil ik niet gestoord worden :{w ....erg hè? :+ Enige programma trouwens waarvoor ik het doe. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 18 november 2013 @ 13:50:22 #187
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133374400
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:11 schreef SiGNe het volgende:
Night of the Doctor was wel vet.. had 'm niet live gezien helaas (meestal met Doctor Who kijk ik live met de Britten mee)
Ik hoopte ergens dat ie zou veranderen in Nine (Eccleson) maar dat ie veranderde in de War Doctor was logischer en ook eigenlijk veel vetter.

Zo tof om eens wat meer te weten te komen over zijn achtergrond, waarom ie zo doet als ie doet.
Het verklaart ook veel zaken, bijvoorbeeld waarom Ten ooit opeens een Fez op had, alsof ze toen al bezig waren met het schrijven van de jubileumaflevering.
(Logischer is als men afleveringen heeft teruggekeken om te kijken of er nog een leuke link naar 10 te vinden was)
En het verklaart waarom Nine zo boos en chagerijnig was en waarom Ten en Eleven zo overdreven vrolijk zijn, een façade... als je maar vaak geneog doet alsof je vrolijk bent dan moet je op een gegeven moment zelf ook wel weer vrolijk worden denkt ie.

De Doctor zelf is nog altijd een van de meest mysterieuze figuren uit Doctor Who, leuk om meer over hem te weten te komen.
Wanneer had 10 een fez op dan? :o
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133374819
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Aha, handig...nu nog even aan mijn meekijker laten zien. :P Overigens heb ik zaterdag vrij gehouden i.v.m. Doctor Who, moet nog verjaardagsbezoek ontvangen maar niet zaterdag want dan wil ik niet gestoord worden :{w ....erg hè? :+ Enige programma trouwens waarvoor ik het doe. :')
a.s Zaterdag ga ik naar Katwijk,maar vóór 20:00 wel thuis zijn voor The Day of the Doctor. :9
pi_133374849
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

a.s Zaterdag ga ik naar Katwijk,maar vóór 20:00 wel thuis zijn voor The Day of the Doctor. :9
En dan sta je ineens in de file..... :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133374973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef Breuls het volgende:
Hier is trouwens de clip:


Als je helemaal fris wil blijven voor volgende week; dit is geen grote spoiler, maar toch 2,5% van de aflevering. :P
Kun je deze ook overslaan?
pi_133375046
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:07 schreef trovey het volgende:

[..]

En dan sta je ineens in de file..... :+
Ik heb geen auto,ga altijd met OV.

Woon bijna 2 jaar(sinds maart 2012) in Mariahoeve(Den Haag),op 7-10 minuten loopafstand van NS station :P
  maandag 18 november 2013 @ 14:21:20 #192
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133375335
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel van dit soort momenten er voor zullen komen! Ik hoop veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 november 2013 @ 14:36:09 #193
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133375776
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wanneer had 10 een fez op dan? :o
Dat was ook maar heel eventjes in 1 aflevering geloof ik, daarom is het ook zo leuk dat ze daarnaar teruglinken en dat je ziet hoe Ten die fez gekregen heeft.
  maandag 18 november 2013 @ 14:37:16 #194
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133375822
quote:
3s.gif Op maandag 18 november 2013 14:21 schreef GI het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel van dit soort momenten er voor zullen komen! Ik hoop veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk veel.. penisnijd, wie heeft de grootste ... :D
pi_133375977
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:11 schreef SiGNe het volgende:
Night of the Doctor was wel vet.. had 'm niet live gezien helaas (meestal met Doctor Who kijk ik live met de Britten mee)
Night of the Doctor was volgens mij alleen online en dus sowieso niet live mee te kijken. :P
  maandag 18 november 2013 @ 14:44:29 #196
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133376077
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:41 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Night of the Doctor was volgens mij alleen online en dus sowieso niet live mee te kijken. :P
ah ok.
Nu had ik de TVgids afgelopen week ook niet echt in de gaten gehouden, CiN gemist en ook de F1 van de V.S.
(Ik was druk Assassins Pirates Creed 4 aan het spelen ;) )
pi_133376707
quote:
3s.gif Op maandag 18 november 2013 14:21 schreef GI het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel van dit soort momenten er voor zullen komen! Ik hoop veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit me de hele tijd af te vragen wie die mevrouw achter Ten is.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133376925
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb geen auto,ga altijd met OV.

Woon bijna 2 jaar(sinds maart 2012) in Mariahoeve(Den Haag),op 7-10 minuten loopafstand van NS station :P
Dan kun je het helemaal wel schudden met de NS. :+ Blaadjes op de rails en zo. >:)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133376976
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 15:06 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik zit me de hele tijd af te vragen wie die mevrouw achter Ten is.
Elizabeth de eerste? :+ Kan me nog herinneren dat Ten daar ooit een opmerking over maakt, iets met geen Virgin Queen meer zijn, misschien hebben ze die opmerking nu in het verhaal verwerkt. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133377186
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Elizabeth de eerste? :+ Kan me nog herinneren dat Ten daar ooit een opmerking over maakt, iets met geen Virgin Queen meer zijn, misschien hebben ze die opmerking nu in het verhaal verwerkt. :Y)
Jup.
pi_133377216
Voor de romantici onder ons: ter ere van de 50th anniversary heeft het alternatieve trouwblog Offbeat Bride een Doctor Who week: http://offbeatbride.com. Veel Who-themed bruiloften dus.
pi_133377270
quote:
Whehehe, heb ik eens gelijk. _O- Dacht al,dame met rood haar, geen Donna en Ten.... :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 november 2013 @ 15:28:27 #203
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133377335
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kun je deze ook overslaan?
Volgens mij wel, is een stukje uit de aankomende aflevering.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin maandag 18 november 2013 @ 15:30:43 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133377395
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wanneer had 10 een fez op dan? :o
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat was ook maar heel eventjes in 1 aflevering geloof ik,
Welke dan? Want dat herinner ik me totaal niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 18 november 2013 @ 15:31:05 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133377405
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kun je deze ook overslaan?
Natuurlijk; het is een fragment uit de aflevering van aanstaande zaterdag. Meer niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 november 2013 @ 15:34:56 #206
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133377523
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat was ook maar heel eventjes in 1 aflevering geloof ik, daarom is het ook zo leuk dat ze daarnaar teruglinken en dat je ziet hoe Ten die fez gekregen heeft.
http://tardis.wikia.com/wiki/Fez
Als ik dit mag geloven had on screen 7th eentje, en daarna pas 11th in The Big Bang
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133377545
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:31 schreef Breuls het volgende:

[..]

Natuurlijk; het is een fragment uit de aflevering van aanstaande zaterdag. Meer niet. :)
Mooi :)
pi_133377811
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan kun je het helemaal wel schudden met de NS. :+ Blaadjes op de rails en zo. >:)
oh gut :'(
  maandag 18 november 2013 @ 15:46:31 #209
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133377893
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Welke dan? Want dat herinner ik me totaal niet.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

http://tardis.wikia.com/wiki/Fez
Als ik dit mag geloven had on screen 7th eentje, en daarna pas 11th in The Big Bang
Zou kunnen dat mijn geheugen me in de steek laat.. zou niet de eerste keer zijn :D
Maar ik dacht dat ie er eentje ophad tijdens een scene in een aflevering.
Vrij kort ook..
  Admin maandag 18 november 2013 @ 15:51:11 #210
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133378017
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:46 schreef SiGNe het volgende:

[..]

[..]

Zou kunnen dat mijn geheugen me in de steek laat.. zou niet de eerste keer zijn :D
Ik twijfelde dus aan mijn geheugen, omdat ik *alle* afleveringen met Tennant in de afgelopen paar weken heb gezien. :P
quote:
Maar ik dacht dat ie er eentje ophad tijdens een scene in een aflevering.
Vrij kort ook..
Misschien is je geheugen in de war met een trailer (of de preview clip) voor zaterdag. Daar heeft-ie er wel eentje op. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 18 november 2013 @ 15:55:14 #211
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133378132
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik twijfelde dus aan mijn geheugen, omdat ik *alle* afleveringen met Tennant in de afgelopen paar weken heb gezien. :P

[..]

Misschien is je geheugen in de war met een trailer (of de preview clip) voor zaterdag. Daar heeft-ie er wel eentje op. :)
Ja maar door die clip dacht ik juist dat ie er al eerder een op had gehad.
Maar jij bent hier toch wel zo'n beetje de grootste Doctor"fan" denk ik dus ik geloof je meteen als je zegt dat ik onzin praat :)
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 16:00:38 #212
91830 MaximusTG
pi_133378296
Maar de versie van Ten in de aflevering zaterdag is dus niet de meta-crisis doctor he? Dat blijkt imho wel uit die korte clip van Children in Need..
  maandag 18 november 2013 @ 16:03:49 #213
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133378404
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:00 schreef MaximusTG het volgende:
Maar de versie van Ten in de aflevering zaterdag is dus niet de meta-crisis doctor he? Dat blijkt imho wel uit die korte clip van Children in Need..
Die had toch ook geen sonic screwdriver?
Het moet dan dus inderdaad wel de echte Ten zijn.
en bij de afsluiter zeggen ze ook dat de DoctorS weer terugkomen.
pi_133378425
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Whehehe, heb ik eens gelijk. _O- Dacht al,dame met rood haar, geen Donna en Ten.... :P
Goed punt. Als ik zo'n jurk zie bij Ten in de buurt hoop ik altijd stiekem op Madame de Pompadour O-)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 16:04:57 #215
91830 MaximusTG
pi_133378436
Nou ook vooral omdat Eleven dus zich lijkt te herinneren dat ie het al meegemaakt heeft; voor hem heeft ie het al meegemaakt toen ie nog Ten was.
  Admin maandag 18 november 2013 @ 17:42:52 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133381371
Vanavond om 9 uur op BBC Three: Doctor Who: the Ultimate Guide. Klinkt als een instappertje, maar ook leuk voor kenners, hoop ik. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133382423
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 16:04 schreef Karstman het volgende:

[..]

Goed punt. Als ik zo'n jurk zie bij Ten in de buurt hoop ik altijd stiekem op Madame de Pompadour O-)
Zijn (als het goed is) heel ander soort jurken, aanzien Reinette bijna 200 jaar na Elizabeth ter wereld kwam...
pi_133382588
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

a.s Zaterdag ga ik naar Katwijk,maar vóór 20:00 wel thuis zijn voor The Day of the Doctor. :9
De aflevering is toch om 20:50? Of ben je nu al voldoende aan het anticiperen op NS-vertraging? :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133382645
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:25 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De aflevering is toch om 20:50? Of ben je nu al voldoende aan het anticiperen op NS-vertraging? :+
Ja,natuurlijk

Mijn favoriete Doctor is de McCoy Doctor(aka The Chessmaster) :P
pi_133386108
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

oh gut :'(
Gelukig hebben we kuch...torrents...kuch, mocht je het missen :P , alleen dan wel even dit topic overslaan voordat je het gezien hebt. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133386239
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Breuls het volgende:
Vanavond om 9 uur op BBC Three: Doctor Who: the Ultimate Guide. Klinkt als een instappertje, maar ook leuk voor kenners, hoop ik. :)
Jammer dat ik nog steeds geen BBC3 kan ontvangen...yep, nog steeds analoog. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133386954
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef trovey het volgende:

[..]

Jammer dat ik nog steeds geen BBC3 kan ontvangen...yep, nog steeds analoog. :P
ik ook :P
pi_133387622
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:19 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Zijn (als het goed is) heel ander soort jurken, aanzien Reinette bijna 200 jaar na Elizabeth ter wereld kwam...
Ben een kerel, ouwe jurk is ouwe jurk :6 8-) :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133387770
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ik ook :P
Boks. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 18 november 2013 @ 20:21:43 #225
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133387806
quote:
0s.gif Opmaandag 18 november 2013 19:53 schreef trovey het volgende:

[..]

Jammer dat ik nog steeds geen BBC3 kan ontvangen...yep, nog steeds analoog. :P
Ik geeft het een uur nadat het is afgelopen en het staat on-line :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 20:29:38 #226
91830 MaximusTG
pi_133388210
Je kunt het ook streamen via de BBC website; http://www.bbc.co.uk/tv/bbcthree/live
misschien moet je wel een unblocker zoals Hola installeren, en die op UK zetten.
  Admin maandag 18 november 2013 @ 20:31:48 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133388316
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef MaximusTG het volgende:
Je kunt het ook streamen via de BBC website; http://www.bbc.co.uk/tv/bbcthree/live
misschien moet je wel een unblocker zoals Hola installeren, en die op UK zetten.
Dat zou moeten werken. Daarmee heb ik vorige week dat Science-programma op iPlayer gekeken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 18 november 2013 @ 20:34:51 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133388465
Sneak Preview, paar seconden, geen spoilers: http://www.doctorwhosavetheday.com/#/video/2847379101001
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 18 november 2013 @ 23:26:35 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133398309
Was leuk, die Ultimate Guide. Ging over vijftig jaar Doctor Who, alle Doctors, een zooi companions, monsters. Leuke indruk van de serie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 november 2013 @ 06:40:25 #230
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_133402238
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef MaximusTG het volgende:
Je kunt het ook streamen via de BBC website; http://www.bbc.co.uk/tv/bbcthree/live
misschien moet je wel een unblocker zoals Hola installeren, en die op UK zetten.
Awesome tip, thanks.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:17:07 #231
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
  Admin dinsdag 19 november 2013 @ 08:38:35 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133402986
quote:
Leuk. Wat een open, oningehouden set reacties. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:39:04 #233
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133402988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Leuk. Wat een open, oningehouden set reacties. :)
Ik vind de Fans vooral heel schattig :D
  Admin dinsdag 19 november 2013 @ 08:46:27 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133403057
Jah. En die ene die de show niet kent, maar van twee trailers helemaal enthousiast wordt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133404177
quote:
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Boks. :P
*;

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik geeft het een uur nadat het is afgelopen en het staat on-line :D
in HD :9
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 november 2013 @ 10:16:32 #236
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133404475
Kijk eens wat ik vanochtend tegenkwam hier in Groningen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133408312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Leuk. Wat een open, oningehouden set reacties. :)
Wij zijn cool. 8-) Uiteraard wisten we dat al. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 13:07:19 #238
91830 MaximusTG
pi_133408523
Is dat echt, dat Teens React? Beetje erg nep imho bij 3:00 minuten. Als ze dat blonde meisje vertellen wat de show inhoudt. Kijk maar eens.
pi_133410018
http://www.reddit.com/r/g(...)akes_them_so/cdhwld7
Flinke waslijst :+

http://www.reddit.com/r/g(...)olute_worst_episode/
oh my _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was eigenlijk gisteren :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk eens wat ik vanochtend tegenkwam hier in Groningen
[ afbeelding ]
Nice

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:07 schreef MaximusTG het volgende:
Is dat echt, dat Teens React? Beetje erg nep imho bij 3:00 minuten. Als ze dat blonde meisje vertellen wat de show inhoudt. Kijk maar eens.
Het zijn USA inwoners :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 19-11-2013 14:03:41 ]
  Admin dinsdag 19 november 2013 @ 15:03:32 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133412028
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133453626
Voer voor discussie; een ranglijst van alle tv afleveringen http://io9.com/every-sing(...)tm_medium=socialflow
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133453818
Wat doen The Gunfighters en Marco Polo zo laag -O-
pi_133454063
Dat zeg ik voer voor discussie :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133454360
Voor een deel ben ik het wel met die lijst eens, maar dat afleveringen zoals Boom Town hoger staan dan afleveringen zoals The Tenth Planet/The War Games/The Ark begrijp ik dus helemaal niet :{

Boom Town was nou niet echt boeiend/revolutionair vergeleken met eerder genoemde verhalen.
Eerder een filler/recap in een seizoen met al niet veel afleveringen.
pi_133455273
Kijk, met zo'n lijst kan ik eens een paar goede classics opzoeken om te kijken
  Admin woensdag 20 november 2013 @ 21:46:10 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133465314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:16 schreef Young_David het volgende:
Kijk, met zo'n lijst kan ik eens een paar goede classics opzoeken om te kijken
Ik vind het vooral een mooie shoppinglist voor dit weekend op de Celebration. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133466343
http://www.dailymotion.co(...)y_shortfilms?start=1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
  Admin woensdag 20 november 2013 @ 22:12:41 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133466634
Ah, leuk. De titel doet me vermoeden dat deze scène zeg maar het begin van het einde is voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133466916
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Breuls het volgende:
Ah, leuk. De titel doet me vermoeden dat deze scène zeg maar het begin van het einde is voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh :+

Dit zijn wel Last Great Time War Daleks(pure en krachtige Kaled mutanten dus),want we hebben gezien hoe 1tje een hele ondergrondse complex bijna had vernietigd. :P
  Admin donderdag 21 november 2013 @ 08:54:56 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133474686
Jenna Coleman is zo te gast bij BBC Radio 1.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133474892
Zo, gaat dat even een relaxavondje worden zaterdag O+ Met wat lekkers op de bank, biertje erbij, nom! Zin in! Eerst Strictly Come Dancing ( :') ) en daarna The Day of the Doctor O+
Ja doei.
pi_133475224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gaat dat even een relaxavondje worden zaterdag O+ Met wat lekkers op de bank, biertje erbij, nom! Zin in! Eerst Strictly Come Dancing ( :') ) en daarna The Day of the Doctor O+
Soppend op de bank bij Bruce Forsyth :P
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133475303
:') Oh ja!
Ja doei.
  Admin donderdag 21 november 2013 @ 09:42:34 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133475468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gaat dat even een relaxavondje worden zaterdag O+ Met wat lekkers op de bank, biertje erbij, nom! Zin in! Eerst Strictly Come Dancing ( :') ) en daarna The Day of the Doctor O+
Kijk jij SCD? You've gone native! :P

Ik heb zin in zaterdag. *O*

Vanavond overigens An Adventure in Space and Time (21.00GMT/22.00CET) op BBC 2, gevolgd door alle vier de delen van An Unearthly Child (22.30GMT/23.30CET) op BBC Four.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133475493
Ja, voor de eerste keer, en 't is best grappig :') als je accepteert dat de gehele presentatie zo slecht is als 't maar kan :')
Ja doei.
  Admin donderdag 21 november 2013 @ 09:45:57 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133475539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, voor de eerste keer, en 't is best grappig :') als je accepteert dat de gehele presentatie zo slecht is als 't maar kan :')
Nice to see you, to see you nice!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133475585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nice to see you, to see you nice!
O+ :') O+ ja, dat ja.
Ja doei.
  Designer donderdag 21 november 2013 @ 09:56:24 #258
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_133475797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gaat dat even een relaxavondje worden zaterdag O+ Met wat lekkers op de bank, biertje erbij, nom! Zin in! Eerst Strictly Come Dancing ( :') ) en daarna The Day of the Doctor O+
Tsss, mazzelpik, ik zit met een Hork opgescheept en zal moeten wachten ;(
🐙
pi_133475882
Gewoon mee laten kijken :{w
Ja doei.
  Designer donderdag 21 november 2013 @ 10:08:23 #260
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_133476081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon mee laten kijken :{w
Met een beetje mazzel kan ik hem wel binnenhalen voor het einde van de avond en de volgende dag in de trein op de terugweg kijken _O-
🐙
pi_133476889
Morgen begint een weekje dit topic mijden voor mij :( Ik kan pas woensdag kijken
pi_133477346
Ik ga naar een heuse Doctor Who viewing party zaterdag. :D
  Designer donderdag 21 november 2013 @ 12:16:42 #263
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_133479655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef lunapuella het volgende:
Ik ga naar een heuse Doctor Who viewing party zaterdag. :D
_O_
🐙
pi_133480377
Was al gemeld dat het dus zaterdag om 20:50 op BBC1 is?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_133481446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef lunapuella het volgende:
Ik ga naar een heuse Doctor Who viewing party zaterdag. :D
Met Whoviaanse drankjes en hapjes?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133481475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:45 schreef Brammie1 het volgende:
Was al gemeld dat het dus zaterdag om 20:50 op BBC1 is?
En voor de UK viewers 7.50pm :P
Ja doei.
pi_133481721
Zag dat Blue Peter vanavond komt op CBBC met Doctor Who.
Is CBBC een aparte zender, of komt het op BBC 3/4?
pi_133482302
Vanavond om 2.00 uur (Nederlandse tijd) op BBC2 "An adventure in time and space" of is dat hier al doorgegeven en heb ik Gallifrey poep in de ogen? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133482982
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef Karstman het volgende:

[..]

Met Whoviaanse drankjes en hapjes?
Dat weet ik niet, ik ben niet verantwoordelijk voor de catering. ;)
  donderdag 21 november 2013 @ 15:44:10 #270
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_133485435
Is en fles bubbels(cava ofz) te decadent, of juist de goede benadering? Heb de Dr eigelijk nog nooit alcohol zien drinken dat ik herinner.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_133489501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is en fles bubbels(cava ofz) te decadent, of juist de goede benadering? Heb de Dr eigelijk nog nooit alcohol zien drinken dat ik herinner.
Hij had de toch de banana daiquiri uitgevonden in The Girl in the Fireplace? ;)
pi_133489742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef trovey het volgende:
Vanavond om 2.00 uur (Nederlandse tijd) op BBC2 "An adventure in time and space" of is dat hier al doorgegeven en heb ik Gallifrey poep in de ogen? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef Breuls het volgende:

[..]

Kijk jij SCD? You've gone native! :P

Ik heb zin in zaterdag. *O*

Vanavond overigens An Adventure in Space and Time (21.00GMT/22.00CET) op BBC 2, gevolgd door alle vier de delen van An Unearthly Child (22.30GMT/23.30CET) op BBC Four.
Jup, poep in de ogen. Op naar de doctor :D

Heb er wel zin in, voorstukje zag er in ieder geval leuk uit *O*
pi_133490520
Om het wachten wat te verzachten: Doctor Who vs The Hunger Games
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_133491480
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:41 schreef WheeleE het volgende:
Om het wachten wat te verzachten: Doctor Who vs The Hunger Games
:D
Die is echt leuk gedaan _O_
  Admin donderdag 21 november 2013 @ 19:14:19 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133491591
Ik ga het vergeten wedden? Dat gevoel heb ik :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133492730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef yvonne het volgende:
Ik ga het vergeten wedden? Dat gevoel heb ik :{
Zet een alarm ;)
pi_133493233
Ik blijf dit echt briljant vinden:

Al meer dan zes pagina's lang reacties van whovians die op verschillende manieren wachten op één aflevering in een serie die al 50 jaar bestaat! Hoe mooier en indrukwekkender kan het worden? *O*

Breuls, hoeveel geld ben je kwijt om naar de UK te gaan? En de anderen? En dat allemaal voor een TV programma (ok, en een 'way of life' uiteraard!)! Ik vind het prachtig! :s)

Ook ik kijk uit naar de nieuwe aflevering. Mijn vriendin kijkt ook mee naar Doctor Who, maar niet zo fanatiek als ik. Dus waarschijnlijk gaat het zondag avond worden, of ergens in de loop van komende week. Dus als je me hier niet aantreft, dan weet je waarom.

Voor iedereen: Heel veel plezier alvast komende dagen!
pi_133493359
Weer een clipje 38 seconden en in mijn ogen behoorlijk spoilerig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik de enige waarbij het hart een sprongetje toen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 21 november 2013 @ 20:15:39 #279
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_133493989
Ik ga zaterdag gewoon op de bank kijken, bij mijn moeder thuis, samen met vriendin. Zij is trouwens de grote Whovian, heeft mij een beetje besmet. ;)

Las trouwens ook het volgende (Voor de zekerheid in spoilers)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know, I've learned something today
pi_133494648
Beetje laat maar Doctor who at the Proms 2013 nu op BBC3 20.00 begonnen, tot 21.15
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 21 november 2013 @ 20:33:42 #281
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133494767
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Karstman het volgende:
Beetje laat maar Doctor who at the Proms 2013 nu op BBC3 20.00 begonnen, tot 21.15
Ja ik zit te kijken.
Mooi gedaan zeg :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin donderdag 21 november 2013 @ 20:41:22 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133495170
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Karstman het volgende:
Beetje laat maar Doctor who at the Proms 2013 nu op BBC3 20.00 begonnen, tot 21.15
Jup, ik kijk, mooi
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133495322
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:07 schreef Melleyn het volgende:

[..]

[..]

Jup, poep in de ogen. Op naar de doctor :D

Heb er wel zin in, voorstukje zag er in ieder geval leuk uit *O*
IK ga even naar de badkamer toe, ogen uitspoelen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133495445
Dit radiophonic stuk is geweldig, zoveel historie.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133495486
Ik was van plan om geen filmpjes meer te kijken totdat de aflevering komende zaterdadg wordt uitgezonden, om spoilers te voorkomen, maar ik heb nu toch maar alle filmpjes gekeken. Zo ook die mini-episode met de 8e Doctor. Gave mini-episode. Toen Paul McGann eerst in beeld kwam, herkende ik hem maar vaag, en dacht eerst dat het die nieuwe 12e Doctor was.
Maar nu ik alle voorfilmpjes heb gezien heb ik vet veel zin in zaterdag (of zondag, ik weet niet wanneer ik tijd heb om die aflevering te gaan kijken).
pi_133495809
Quizje, welke Doctor ben jij? http://www.bbcamerica.com(...)onality-quiz-doctor/ Ik was 8!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133496021
quote:
Your result: Congratulations! You're the Second Doctor

What is the point, in a scary universe filled with all manner of unpleasant and upsetting things, of taking life too seriously? Sure, it's important to stand up and be counted, to oppose the things you despise and so on, but that's no reason to walk round with a sour expression all the time.

You like to keep things free and easy, relying on your natural charm and whimsical nature to guide you through life, until such time as you have to marshall your formidable resources.

Then, let those who would oppose you look out!
pi_133496549
quote:
Your result: Congratulations! You're the Eighth Doctor
You're a true romantic, a real believer in the power of people and their collective abilities.

You may have seen some unpleasant things in your time, had to deal with traumatic events, but you've never let them soil the purity of your faith in the basic goodness of humans, and this is written across your face.

It's a hugely attractive feature, and this can sometimes lead you into trouble. but people generally feel better for having spent some time in your presence.
pi_133497087
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Karstman het volgende:
Quizje, welke Doctor ben jij? http://www.bbcamerica.com(...)onality-quiz-doctor/ Ik was 8!
Your result: Congratulations! You're the Ninth Doctor

Life has not always been kind to you, and in order to keep going through the tough times, you've adopted quite a hard shell.

You can be sarcastic or playful, hard-bitten or over-excited, but these are all ploys to keep anyone from getting too close.

You only trust a very small, select group of people – maybe one or two at most – but those people are worth a planetary weight in gold.

They make you the functioning adult you are today.
pi_133497129
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Karstman het volgende:
Quizje, welke Doctor ben jij? http://www.bbcamerica.com(...)onality-quiz-doctor/ Ik was 8!
Ik ben de Tenth :) En ik heb gelijk maar even getest welke companion ik ben: Rose. Goede combinatie.
  Admin donderdag 21 november 2013 @ 21:24:27 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133497153
Dat was mooi net BBC3 ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133497558
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Ik ben de Tenth :) En ik heb gelijk maar even getest welke companion ik ben: Rose. Goede combinatie.
Ik ook Rose, gelukkig.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133497761
HISHE Doomsday beetje heiligschennis maar toch wel leuk
En de onvermijdelijke Super Café, waarom onvermijdelijk? Because he is Batman!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133497770
Ik ben ook al Rose :')
pi_133498022
Rose is stiekem Nederlands :P
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133498746
Gaan we *O*
pi_133498793
Iedereen aan het kijken...voor de vergeetachtigen onder ons. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133498872
Ik zit er plat voor!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133501742
Waaaaaah!!!!!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133501803
Ok, dat was niet wat ik dacht :') maar leuk om eens te zien. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133502234
Lapo :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')