quote:
Om je schoonmoeder weg te jagenquote:
de klompendans vond ik leukerquote:
Ik snap dat hij er na zeer van heeftquote:
:quote:
ik geef haar een kansquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Chantal wel echt een leuke toevoeging.
nou nouquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Kwis kijk ik morgen wel ik kan me niet concentreren op de grappen
Bah kinderen...
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Kwis kijk ik morgen wel ik kan me niet concentreren op de grappen
Bah kinderen...
betekent ze zijn doorquote:
Jammer, want het dansen sloeg helemaal nergens op. Maar ja kinderen en een lekker muziekjequote:
quote:
ik had net gegetenquote:
O!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice
http://www.thevoiceofholl(...)3c-a15c-3723b1d5edd2
ahaaa ok danquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice
http://www.thevoiceofholl(...)3c-a15c-3723b1d5edd2
Ohja, daarom dat enthousiasme hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zingen is niet zoveel nee. Maar hij heeft wel flinke spierballen
Alleen dat kapselquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daarom dat enthousiasme hier
quote:
quote:
quote:
Als het goed was, okquote:
ze spoort nietquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
Waarom drukken ze die kokende rapsters weg?
Waarom niet? Het klonk als spruitjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
We halen de komkommer uit zijn velletje.... Reden zatquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
Maar ze hadden ze best daarna pas af kunnen makenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Het klonk als spruitjes
Dat is wel leuk, maar die meisjes waren nog jongquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ze hadden ze best daarna pas af kunnen maken
En erg slimquote:
Wat?!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Trouwens, zie ik bij Dan nou een beginnend snorretje? Movember?
Audities zijn al lang opgenomen, beetje vroeg dan welquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Trouwens, zie ik bij Dan nou een beginnend snorretje? Movember?
quote:
benny laten we gaan vechtenquote:
is goedquote:
Pics or....quote:
Masukaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:45 schreef iBenny het volgende:
Die man lijkt op de collega van Dexter (kom ff niet op de naam)
Hij weet wel wanneer het wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Audities zijn al lang opgenomen, beetje vroeg dan wel
of iemand moet het filmenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja zeg... ik kan niet én vechten én foto's maken.
Even van te voren afspreken dan...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Burner82, je bent bij dezen uitgenodigd
preciesquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
precies
het zijn rookies, wij zijn profs
*boks*quote:
We hebben een kenner!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Onderlinge interactie was een kata voor blauwe band ongeveer...
Dit inderdaad, vond het ook niet echt bijzonderquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van. Maar ik vond het niet echt super.
Ik kan de choreografie niet beoordelen maar athletisch gezien vind ik het best wel knap wat ze doen. Dat gezegd hebbende, ik ben al onder de indruk als iemand vanuit stand een salto kan maken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit inderdaad, vond het ook niet echt bijzonder
Misschien vergeet je dat dit en show is, een reality show wel te verstaan.En dan is de opzet puur en alleen voor de vorm. Je zult hierna ook niets meer van de winnaars horen want dit soort programma's zijn puur en alleen voor leed en sfeervermaak. Dus is het vanzelfsprekend dat men ook de mindere talenten alle ruimte geeft. Daarbij speelt ook mee dat men anders niet genoeg beeldmateriaal heeft voor een volledige tv uitzending.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Normaal kijk ik niet naar dit programma. Ik heb vandaag toch maar even gekeken, ik ga het vaker doen. Ik was onder de indruk van de acrobatische acts (paal en de groep) en de hiphopact. Alleen jammer dat ze de kneusjes niet wat meer wegfilteren, ik vind het wat sneu om mensen die niet iets bijzonders kunnen zo op televisie te laten komen. Het is sympathieker als je een strengere voorselectie hebt.
Bij TV (The Voice) houden ze wel een voorselectie. Nu weet ik natuurlijk niet hoe het aantal potentiële kandidaten zich verhoudt maar voor een zangwedstrijd is het blijkbaar in ieder geval wel mogelijk om de slechte kandidaten er uit te filteren. Vergelijk de audities bij Idols - waarbij leedvermaak een belangrijk deel van het doel was - maar met die van TV, lang niet alle kandidaten bij TV zijn even goed maar echt slechte kandidaten doen niet mee aan de blinde auditie. Het is sympathieker, los van de vraag of dat dat het motief is om te voorselecteren.quote:Op zondag 10 november 2013 10:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien vergeet je dat dit en show is, een reality show wel te verstaan.En dan is de opzet puur en alleen voor de vorm. Je zult hierna ook niets meer van de winnaars horen want dit soort programma's zijn puur en alleen voor leed en sfeervermaak. Dus is het vanzelfsprekend dat men ook de mindere talenten alle ruimte geeft. Daarbij speelt ook mee dat men anders niet genoeg beeldmateriaal heeft voor een volledige tv uitzending.
hij was onzekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij was onzekerAh, jank jij ook al zo makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Ik ook, maar wel alleen bier... En moet niet teveel drinken, morgen een datequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ben er weer bij![]()
heb ook veel drank, dus dat wordt wat
Doet het goed, maar een uitstraling van een slak met een slijmbeursontsteking...quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Ah, van dit soort dingen hou ik echt
Doet niet voor niks een zonnebril op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doet het goed, maar een uitstraling van een slak met een slijmbeursontsteking...
Vaak zo met popping en zulks...quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Wel leuk, maar gaat enk ik snel eentonig worden. One trick pony
Dat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
En trek dat meisje eens normale kleding aan. kleed zich als een 50 jarige kakmadam uit de jaren 80
Ze komt uit een iets andere cultuur zo te zien ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
En trek dat meisje eens normale kleding aan. kleed zich als een 50 jarige kakmadam uit de jaren 80
Van die kakker ouders die zeggen: jij kunt zingen, opera, dus dit aan... Hyancinth Buquet speaking...quote:
Op mijn tiende had ik niet eens een computer aangeraaktquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Op mijn tiende was er nog niet eens youtube
Dan ben je echt oudquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op mijn tiende had ik niet eens een computer aangeraakt
Ik zat al op mijn 5e achter de pcquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op mijn tiende had ik niet eens een computer aangeraakt
Preciiiiiesquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van die kakker ouders die zeggen: jij kunt zingen, opera, dus dit aan... Hyancinth Buquet speaking...
31, technische jongbloeierquote:
Maar is nog altijd beter dan de plaat voor zijn kop van de zakenman...quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze schoppen hem misschien halfdood
Dat zou nog goed zijn... dit is idd kinderen voor kinderen met een slecht liedje...quote:
Dattesquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:28 schreef Kroelo het volgende:
ze kan goed zingen maar die tekst is echt slecht, maarja ze was ook nog maar 14 natuurlijk
En dit was de bestequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zou nog goed zijn... dit is idd kinderen voor kinderen met een slecht liedje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |