Lekker snaaiquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Ben al weer onderweg naar huis
Wij hadden deze week ¤ 22 over van ons weekbudget en we hebben allemaal lekkere snoepdingetjes gekocht
Ik wilde zo naar de stad maar het is hier idd ook gezelligquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
SORRY
Ik ben ook hyperIk heb het voor het eerst in tijden weer eens gezellig in de SC
Ik ben dan ook gek op dozenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik zie alleen een link met daarin het woord 'doos', Queller![]()
![]()
Deze oma gaat wel uit nu. Geeeeen zinquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wilde zo naar de stad maar het is hier idd ook gezellig![]()
En stukken goedkoper.
Ik ben nog een béééétje bang om die voorraad aan te leggen, want met dit kattenvoer dat goed is tot 2015 kan ik me geen enkele buil vallen. Nul komma nul.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Het wordt nog veel leuker als je het helemaal in de vingers krijgt
Gaat niet gebeuren, want dat kan je je niet veroorloven met een vast budget. Dan ga je kritisch kijken. Zowel naar de aanbiedingen áls naar wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog een béééétje bang om die voorraad aan te leggen, want met dit kattenvoer dat goed is tot 2015 kan ik me geen enkele buil vallen. Nul komma nul.
Maar als ik bv potten pastasaus en dat soort dingen ga kopen, ben ik bang dat ik op een gegeven moment de halve voorraadkast weg kan gooien wegens over de datum. Dus daar moet ik nog even een soort systeem voor bedenken
Het was een leuke postquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gek op dozen
Nou ja, niet alle dozen natuurlijk
Doos
Maar je gaat vanzelf ook gewoon dingen gebruiken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog een béééétje bang om die voorraad aan te leggen, want met dit kattenvoer dat goed is tot 2015 kan ik me geen enkele buil vallen. Nul komma nul.
Maar als ik bv potten pastasaus en dat soort dingen ga kopen, ben ik bang dat ik op een gegeven moment de halve voorraadkast weg kan gooien wegens over de datum. Dus daar moet ik nog even een soort systeem voor bedenken
Daar moet ik mezelf dan wel toe dwingenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar je gaat vanzelf ook gewoon dingen gebruiken.
Komt helemaal goed.
Net of ik uit de kast kwamquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Het was een leuke post
"Hier zijn wij zo gek op!"
En dan haateeteepeeBlablabblablaDOOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |