Hij kost helemaal geen 5 euro maar 3,39quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_wintertaart_7525_7524_680_7014.html
Slaap lekker meske en beterschapquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga naar bedBen niet helemaal ok. Laters allemaal!
Beterschapquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga naar bedBen niet helemaal ok. Laters allemaal!
INSLAAN!1!!IEINS1!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij kost helemaal geen 5 euro maar 3,39![]()
![]()
Wat fijn dat je een ritme krijgt en weer dingetjes zelf kunt doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat mijn neefje mij 2 dagen vol in mn gezicht heeft gehoest niet echt mee hielp![]()
Maar ik moet weer even opnieuw leren doseren![]()
Mijn ritme is niet heel slecht hoor....rond half 1 slapen en rond half 10 meestal mijn bed uiten dan nu probeer ik wel weer meer te doen...ik kan weer schoonmaken, mijn bed opmaken en boodschappen doen. Verder heb ik mn nichtjes en neefjes die ik op de dinsdag en vrijdag zie en dan nog mijn eigen moeder en mijn schoonouders.....dus het begint weer te komen
![]()
En ik hoop over een tijdje te mogen revalideren...dan kan ik 2 x in de week onder begeleiding bewegen
Ik heb in de diepvries plaats voor minstens 3 taartenquote:
Hehequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
aardbeien bavarois echt mierzoet...ik denk dat ik dinsdag met greys mee moet voor mn glazuur
Dat ik net bij je wilde aanbellen omdat ik zin heb in een stukje taart ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die 15 taarten was een grapje he
Kom er maar gewoon voor uit hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die 15 taarten was een grapje he
Sorryquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat ik net bij je wilde aanbellen omdat ik zin heb in een stukje taart ook
Ben al weer onderweg naar huisquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb ook zo'n trek in taart. Neem wel een dropje
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:
What have we done?![]()
Greys is een monsterhamster geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |