Hoe gaat het verder?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als troost voor het spuiten daarnet
Pleepapier om te stoken, en om je in te wikkelen om warm te houden. En kattenvoer om te eten. Ook nog eens natvoer dus je krijgt vocht binnen. Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha altijd welkom, maar op kattenvoer en pleepapier kunnen we voorlopig nog geen winter doorkomen
geen last van...na elke zaterdag val ik ruim 1,5 kilo afquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook troost eten. Mijn hand doet fucking zeer. En mijn knieën.. Ik ben zielig.
En als ik nu ga troost eten ga ik me schuldig voelen
Ze hebben uberfantastischebriljante chocolademoussetaart bij de Aldi in de vriezer voor 5 euro. Man, wat is die lekker!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
Laysa, had ik nu maar taart gekocht in de aanbieding![]()
Lichamelijk ging het best goed, maar ik moest het weer enorm overdrijvenquote:
In de oorlog was je blij dat je kattenvoer had, dan kon je tenminste nog vlees etenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pleepapier om te stoken, en om je in te wikkelen om warm te houden. En kattenvoer om te eten. Ook nog eens natvoer dus je krijgt vocht binnen. Ik zie het probleem niet
O lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze hebben uberfantastischebriljante chocolademoussetaart bij de Aldi in de vriezer voor 5 euro. Man, wat is die lekker!
Dit is alleen allemaal visquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In de oorlog was je blij dat je kattenvoer had, dan kon je tenminste nog vlees eten
Ik heb gewoon de volle mep betaald voor 2 punten...in het weekend mag dat best vind ik zelfquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
Laysa, had ik nu maar taart gekocht in de aanbieding![]()
Hehe, dus nu heb je even het lid op de neus?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lichamelijk ging het best goed, maar ik moest het weer enorm overdrijven![]()
maarrrrrrrr de pijn is echt 1000 minder...en dat scheelt wel echt veel
Jullie weer aan de pc zie ik
Wat is hazelino?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_wintertaart_7525_7524_680_7014.html
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze hebben uberfantastischebriljante chocolademoussetaart bij de Aldi in de vriezer voor 5 euro. Man, wat is die lekker!
Echt wel! En jij zekerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de volle mep betaald voor 2 punten...in het weekend mag dat best vind ik zelf
Ik denk dat het feit dat mijn neefje mij 2 dagen vol in mn gezicht heeft gehoest niet echt mee hielpquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, dus nu heb je even het lid op de neus?Maar wel heel fijn om te horen
Nu dus alleen weer even een nieuw ritme vinden?
Haha, dat zal niet meehelpen neequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat mijn neefje mij 2 dagen vol in mn gezicht heeft gehoest niet echt mee hielp![]()
Maar ik moet weer even opnieuw leren doseren![]()
Mijn ritme is niet heel slecht hoor....rond half 1 slapen en rond half 10 meestal mijn bed uiten dan nu probeer ik wel weer meer te doen...ik kan weer schoonmaken, mijn bed opmaken en boodschappen doen. Verder heb ik mn nichtjes en neefjes die ik op de dinsdag en vrijdag zie en dan nog mijn eigen moeder en mijn schoonouders.....dus het begint weer te komen
![]()
En ik hoop over een tijdje te mogen revalideren...dan kan ik 2 x in de week onder begeleiding bewegen
jij zou ons ook helpen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Greys het volgende:
Q![]()
![]()
Briljant dat jullie allemaal meehielpen trouwens hoor, vanmiddag, met die kutAHsite![]()
Definieer: taart... ik wil op afstand meegenietenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de volle mep betaald voor 2 punten...in het weekend mag dat best vind ik zelf
aardbeien bavarois echt mierzoet...ik denk dat ik dinsdag met greys mee moet voor mn glazuurquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Definieer: taart... ik wil op afstand meegenieten
Hij kost helemaal geen 5 euro maar 3,39quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_wintertaart_7525_7524_680_7014.html
Slaap lekker meske en beterschapquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga naar bedBen niet helemaal ok. Laters allemaal!
Beterschapquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga naar bedBen niet helemaal ok. Laters allemaal!
INSLAAN!1!!IEINS1!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij kost helemaal geen 5 euro maar 3,39![]()
![]()
Wat fijn dat je een ritme krijgt en weer dingetjes zelf kunt doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat mijn neefje mij 2 dagen vol in mn gezicht heeft gehoest niet echt mee hielp![]()
Maar ik moet weer even opnieuw leren doseren![]()
Mijn ritme is niet heel slecht hoor....rond half 1 slapen en rond half 10 meestal mijn bed uiten dan nu probeer ik wel weer meer te doen...ik kan weer schoonmaken, mijn bed opmaken en boodschappen doen. Verder heb ik mn nichtjes en neefjes die ik op de dinsdag en vrijdag zie en dan nog mijn eigen moeder en mijn schoonouders.....dus het begint weer te komen
![]()
En ik hoop over een tijdje te mogen revalideren...dan kan ik 2 x in de week onder begeleiding bewegen
Ik heb in de diepvries plaats voor minstens 3 taartenquote:
Hehequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
aardbeien bavarois echt mierzoet...ik denk dat ik dinsdag met greys mee moet voor mn glazuur
Dat ik net bij je wilde aanbellen omdat ik zin heb in een stukje taart ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die 15 taarten was een grapje he
Kom er maar gewoon voor uit hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die 15 taarten was een grapje he
Sorryquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat ik net bij je wilde aanbellen omdat ik zin heb in een stukje taart ook
Ben al weer onderweg naar huisquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb ook zo'n trek in taart. Neem wel een dropje
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:
What have we done?![]()
Greys is een monsterhamster geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |