quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Dat had ik ook nog niet gezegd, ook vanmiddag gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat goed, dat had ik kennelijk gemist
Nee, stond op openbaar zelfs. Maar komt dus niet op de timeline terecht. Nu vindt ie facebook stom, omdat hij er nooit wat op zet en nu hij het wel doet niemand het ziet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
Is het een eigen filmpje Gb? Want dan staat de video zélf misschien op prive?
Maar groter is de kans dat de instelling op FB bij het plaatsen idd op prive staat nu.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog niet gezegd, ook vanmiddag gedaan
En alles is naar de stort gebracht ook
Dit was een goede dag!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
TT
Ik ben helemaal hyper![]()
Mijn eten is ook alweer koud
Ik heb ook wel eens dat ik mijn eigen ding niet zie op de timeline, maar dan staat ie er toch...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, stond op openbaar zelfs. Maar komt dus niet op de timeline terecht. Nu vindt ie facebook stom, omdat hij er nooit wat op zet en nu hij het wel doet niemand het ziet.
En stug door blijven posten hequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik mijn eigen ding niet zie op de timeline, maar dan staat ie er toch...
Staat bij het filmpje de instelling op die twee poppetjes, van vrienden?
Zeg...Jij....downton abbey begint vanavond weer...dat keek jij toch ook....toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik mijn eigen ding niet zie op de timeline, maar dan staat ie er toch...
Ja, maar een vriend van hem kan het ook niet zien (behalve op zijn eigen pagina). Filmpje stond op geheel openbaar. Nu op "vrienden".quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg...Jij....downton abbey begint vanavond weer...dat keek jij toch ook....toch?
Dat weet ik dus niet meer...maar zelf kijk ik het terug via uitzending gemist...Nu HGTquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet eens wat het is![]()
Ik Google nu even, maar het ziet er Sense & Sensibility en Pride & Prejudice achtig uit!!
Was het Gb niet die het ook keek?
quote:
Wat is HGT?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer...maar zelf kijk ik het terug via uitzending gemist...Nu HGT
Geen idee, voel je wat schuren?quote:
Het is inderdaad wel de kunst om alleen die dingen te hamsteren die je daadwerkelijk gebruikt. Sommige mensen beheersen die kunst eh... matigjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |