SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door wie? PICS!!!111quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, seks zal ie niet van me krijgen.. Ik ben als ik daar kom al goed onder handen genomen.
Lastig typen met 1 handquote:
Aww Ku... ehm nee, perenijsje voor je breinquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn geniale brein stopte met geniaal zijn
Ik heb al een tompoes.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww Ku... ehm nee, perenijsje voor je brein
Tompoesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Tompouche
Nou dan niet, ondankbaar kreng
Ik ben wel liefhebber van poesjes, ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had Vin wel verwacht met een kat als huisdier.
Ik meer met een cavia.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had Vin wel verwacht met een kat als huisdier.
Te slechtquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel liefhebber van poesjes, ja.
Whehehehe. Dat is wel waar. Heeft hij 4ebe in een kooitjequote:
Kloptquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te slecht
[..]
Whehehehe. Dat is wel waar. Heeft hij 4ebe in een kooitje
Dacht ik ook hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wow het is pas 8 uur, ik dacht dat het al 10 uur was
Dat wel, natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht ik ook hier
Nog hele avond over
Yay voor een wekker die morgen om half 4 gaatquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht ik ook hier
Nog hele avond over
door een cameraschuwe scharrelquote:
ohja.. Je kreeg er een van dezelfde moeder als kip en jules he..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel liefhebber van poesjes, ja.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
door een cameraschuwe scharrel
Nah, ik moet morgen de keuken nog witten.quote:
Het schijnt jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja.. Je kreeg er een van dezelfde moeder als kip en jules he..
Watje :hand:quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
door een cameraschuwe scharrel
Is kip wel lief? Of overdrijft huppel over jules en ligt het aan huppel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja.. Je kreeg er een van dezelfde moeder als kip en jules he..
Jules is een kut beestquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks mis mee, Kip en Jules zijn schatjes
Dan heb ik zeker een magic touch, want ik had niks geen last van Jules, ook niet van Kip en Varken..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jules is een kut beestIn ieder geval was...
Dat is altijd he, bij sommige mensen zijn ze lief en andere kunnen het niet handelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker een magic touch, want ik had niks geen last van Jules, ook niet van Kip en Varken..
Ik heb Jules een half jaar of meer geleden voor het laatst gezien héquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker een magic touch, want ik had niks geen last van Jules, ook niet van Kip en Varken..
Ik kon in beide gevallen rustig slapen zonder gevaar voor loslopende kattenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb Jules een half jaar of meer geleden voor het laatst gezien hé. Dat kut beest was telkens poeslief tijdens die meets bij Huppel
Met Kip en Varken is verder weinig mis
Lucky you. Ik ben al eens in m'n tenen gebeten door Julesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kon in beide gevallen rustig slapen zonder gevaar voor loslopende katten
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucky you. Ik ben al eens in m'n tenen gebeten door Jules
#knabbel knabbelquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
#knabbel knabbel
*wiebelt met tenen
#knabbel knabbel
*beweegt voet heen en weer
#knabbel knabbel
*denkt 'godverdomme wat is dit?!' en gaat rechtovereind in bed zitten
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wees blij dat die niet onder de dekens zat
kip is een enorme aandachtshoer en laat je geen seconde met rust.. Vals is ze niet, alleen continu krolsquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is kip wel lief? Of overdrijft huppel over jules en ligt het aan huppel?
Is ze al geholpen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kip is een enorme aandachtshoer en laat je geen seconde met rust.. Vals is ze niet, alleen continu krols
Home made ijstheequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis zeg
Eindelijk m'n bak thee die al bijna 2 dagen klaar ligt op het aanrecht![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, bedtijd, iets met een wekker die om half 4 gaat
Niet eens, had water nog niet ingeschonkenquote:
Heb je een linkje? Die moet ik ook nog hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
Koffiezet apparaat voor 55 euro gekocht. 50 euro retour actie.![]()
Koffiezetding voor 5 euro.
Ohquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens, had water nog niet ingeschonken
Kijk dat zijn nog eens leuke actiesquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
Koffiezet apparaat voor 55 euro gekocht. 50 euro retour actie.![]()
Koffiezetding voor 5 euro.
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ne/9000000011694982/quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Die moet ik ook nog hebben.
Thanks. Ik drink toch geen koffie, maar voor gastenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ne/9000000011694982/
Cups kosten 5 euro voor 16 dingen.
Wij drinken ook niet veel koffie, maar als we het drinken of voor gasten is zo'n ding wel tof. We hadden nu alleen nog een senseo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Ik drink toch geen koffie, maar voor gasten
Wij hadden hier ook een bonenautomaat staan, maar veel te groot voor ons dus die hebben we weggegeven. Zonde van de ruimte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
Het is dat ik al een bonenautomaat en senseo heb anders...
Leuk. Misschien dat ik hem ook koop.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ne/9000000011694982/
Cups kosten 5 euro voor 16 dingen.
Dat is geen geld natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7 gebruiken trouwens, dan gaat er alvast 2.50 euro extra vanaf.
Ding voor 2.50
Ja klopt, gelukkig past het redelijk hier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij drinken ook niet veel koffie, maar als we het drinken of voor gasten is zo'n ding wel tof. We hadden nu alleen nog een senseo.
[..]
Wij hadden hier ook een bonenautomaat staan, maar veel te groot voor ons dus die hebben we weggegeven. Zonde van de ruimte.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7 gebruiken trouwens, dan gaat er alvast 2.50 euro extra vanaf.
Ding voor 2.50
Ik heb nu tijdelijk senseo te leen, voor tijdens het klussen. Zo'n cash back actie is wel lekker danquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij drinken ook niet veel koffie, maar als we het drinken of voor gasten is zo'n ding wel tof. We hadden nu alleen nog een senseo.
[..]
Wij hadden hier ook een bonenautomaat staan, maar veel te groot voor ons dus die hebben we weggegeven. Zonde van de ruimte.
Gewoon op marktplaats zetten voor 50 euro als de aanbieding voorbij is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is geen geld natuurlijk.
Eigenlijk heb ik geen ruimte voor een koffieapparaat, maar ik ben een hamster.
Zulks een Jodenstreekquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zetten voor 50 euro als de aanbieding voorbij is.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zetten voor 50 euro als de aanbieding voorbij is.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
Ding voor 2.50
Wat een verrassing weer, dit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:22 schreef twi het volgende:
Poeh, poeh. Koffiezetapparaat voor 2,50 en plotseling werkt iDeal niet bij madam. Rara, wie moet deze hoge kosten nu weer op zich nemen...
Zo gaat het altijd tochquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:22 schreef twi het volgende:
Poeh, poeh. Koffiezetapparaat voor 2,50 en plotseling werkt iDeal niet bij madam. Rara, wie moet deze hoge kosten nu weer op zich nemen...
Maar we hebben nog seks, dus geen zorgen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een verrassing weer, dit.
Dat krijg je, twi, nu je de kostwinnaar bent.
Wel erg huiselijk. Een mannelijke kostwinnaar, een vrouwelijke huisvrouw. huis met tuin en 2 katten. Samen in de avond een film kijken.
quote:
Seks tussen twee heteroseksuele mensen, een man en een vrouw, in bed, met het licht uit, in de missionarispositie, om kinderen te verwekken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar we hebben nog seks, dus geen zorgen.
Dus hij is besteld en betaaldquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar we hebben nog seks, dus geen zorgen.
Dat wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Seks tussen twee heteroseksuele mensen, een man en een vrouw, in bed, met het licht uit, in de missionarispositie, om kinderen te verwekken.
Wat doe ik nu weer verkeerd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk Myr. Wanstaltig gewoon.
nee, ik wacht tot ze eens niet meer krols isquote:
Nachtquote:Op zondag 10 november 2013 00:45 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Rij ik met een bijna lege tank Zwolle uit, is er maar 1 tankstation open tussen Zwolle en Hilversumen dan die ook nog missen
kon ik GVD terug rijden
is het knooppunt van de A28 naar de A1 ook nog eens dicht
![]()
het zit me niet mee vandaag
Ik merk dat heel veel tankstations overstappen op Nachtautomaten, ook langs de snelweg. Dat is normaal geen probleem, prima zelfs want daar is de brandstof meestal goedkoper. Helaas rijdt ik op LPG, wat voor de wet alleen verkocht mag worden bij een bemande pompquote:Op zondag 10 november 2013 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nacht
Weird, je zou toch zeggen dat die dingen tegenwoordig 24/7 open zijn
Gelukkig niet droog gereden
Ah vandaar...quote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk dat heel veel tankstations overstappen op Nachtautomaten, ook langs de snelweg. Dat is normaal geen probleem, prima zelfs want daar is de brandstof meestal goedkoper. Helaas rijdt ik op LPG, wat voor de wet alleen verkocht mag worden bij een bemande pompDus dan is het erg lastig. Mocht 25% meer betalen dan ik normaal doe
(deze was zelfs voor langs de snelweg nog duur) en heb een heel stuk op benzine gereden
Ja, serieus, wordt er goed ziek van, er verdwijnen steeds meer LPG stations.quote:Op zondag 10 november 2013 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah vandaar...
Altijd leuk dat soort regeltjes die nergens op slaan
Lang leve de bezuinigingenquote:Op zondag 10 november 2013 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, serieus, wordt er goed ziek van, er verdwijnen steeds meer LPG stations.
quote:
Nog 3 uurtjes.quote:
Nope, personenvervoer/Touringcar chauffeurquote:Op zondag 10 november 2013 04:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ah goede redenwat voor werk? zorg?
vroeg opquote:Op zondag 10 november 2013 04:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, personenvervoer/Touringcar chauffeur
Mjah, ach, rond 9 uur weer klaar voor de ochtend, dan kan ik evt nog terug naar bed tot een uur of 12, en om 2 uur weer werken tot half 7 ongeveer..quote:Op zondag 10 november 2013 04:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vroeg opmaar daar zul je al wel aan gewend zijn
wow, maar dan krijg je toch niet genoeg slaap? doe je dat altijd zo?quote:Op zondag 10 november 2013 04:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ach, rond 9 uur weer klaar voor de ochtend, dan kan ik evt nog terug naar bed tot een uur of 12, en om 2 uur weer werken tot half 7 ongeveer..
Mogguhquote:
Dan heb ik juist extra slaapquote:Op zondag 10 november 2013 05:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wow, maar dan krijg je toch niet genoeg slaap? doe je dat altijd zo?
Herkenbaar.quote:Op zondag 10 november 2013 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt he-le-maal geen zin om te werken
quote:Op zondag 10 november 2013 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al is mijn mazzel denk ik dat ik vandaag ook niet hoef te werken.
Ik voel met je mee hoor.quote:
Teveel gezopen?quote:Op zondag 10 november 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Goedemorgen![]()
ik voel me een partij slecht zeg
Jajaquote:
ja ietsquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 09:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja iets![]()
wat eigenlijk totaal niet de bedoeling was, maargoed
Half 12 tot 7quote:
ik was gewoon thuisquote:Op zondag 10 november 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Leuke avond gehad wel?
[..]
Half 12 tot 7![]()
Maar in totaal ben ik van 11 tot 8 bezig, gezien het vervoer enzo
In je eentje lekker dronken geworden? Je klinkt haast als Vinniequote:
Ja godverdommequote:Op zondag 10 november 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In je eentje lekker dronken geworden? Je klinkt haast als Vinnie
Ah, ik had 5 tot 9 vanmorgen, vanmiddag half 2 tot half 8 ofzo..quote:Op zondag 10 november 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Leuke avond gehad wel?
[..]
Half 12 tot 7![]()
Maar in totaal ben ik van 11 tot 8 bezig, gezien het vervoer enzo
quote:
Okequote:Op zondag 10 november 2013 09:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, ik had 5 tot 9 vanmorgen, vanmiddag half 2 tot half 8 ofzo..
Jup, nu slapenquote:
en ik moet vandaag weer gewoon een wedstrijd spelenquote:
Slaap lekkerquote:
Ruilen?quote:Op zondag 10 november 2013 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en ik moet vandaag weer gewoon een wedstrijd spelen![]()
werk je nog steeds bij de mac? want dan wil ik wel ruilenquote:Op zondag 10 november 2013 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Ruilen?Ik ga liever een wedstrijd spelen dan werken nu
Want je denkt dat dat heel makkelijk werk is?quote:Op zondag 10 november 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
werk je nog steeds bij de mac? want dan wil ik wel ruilen
Nee, want ik heb er ook gewerktquote:Op zondag 10 november 2013 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want je denkt dat dat heel makkelijk werk is?
Ohnoh. Hockey deed je toch?quote:Op zondag 10 november 2013 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, want ik heb er ook gewerkt
maar ik heb zin in burgers
quote:Op zondag 10 november 2013 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh. Hockey deed je toch?
je moet dan wel de bal uit de goal houden hequote:Op zondag 10 november 2013 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaksport. Maar dat kan ik wel..
Eindelijk iets waarbij dit zijn voordeel heeftquote:Op zondag 10 november 2013 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moet dan wel de bal uit de goal houden he
Ben ik met je eens!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:13 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat het misschien een beetje snel is om al de ochtend erna met zoveel mensen te gaan zoeken? Tenzij er hele speciale omstandigheden zijn (emotioneel heel zwak, psychisch iets niet goed of een hele verkeerde vriendin of iets dergelijks).
Ze trekt gewoon een kort rokje en een laag strak truitje aan en tada.quote:Op zondag 10 november 2013 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:
Dan kan ik het begrijpen.quote:Op zondag 10 november 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens!!
Het kwam gewoon omdat mn broertje totaal van zijn vaste routine (kind leeft met zijn telefoon in de hand, is altijd op whatsapp en facebook, nu was hij al sinds 's nachts niet meer online geweest) was afgestapt, emotioneel was en als laatste een bericht de wereld in had gestuurd dat hij naar de spoedeisende hulp ging.
wait wat huh?quote:Op zondag 10 november 2013 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk iets waarbij dit zijn voordeel heeft
Mjah als hij gewoon af en toe op zijn app had gekeken, nog niet eens reageren maar gewoon dat we konden zien "laatst online 5 minuten geleden" dan hadden we ons echt geen zorgen gemaakt met zn allenquote:
Met een stok. Ja, ik weet hetquote:Op zondag 10 november 2013 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja of met je voeten/benen/armen/lichaam/hoofdquote:Op zondag 10 november 2013 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een stok. Ja, ik weet het
Jij bent keeper? Awesomequote:Op zondag 10 november 2013 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja of met je voeten/benen/armen/lichaam/hoofd
uiteraard, mooiste positiequote:Op zondag 10 november 2013 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent keeper? Awesome![]()
Daar ben ik nog beter in..![]()
Kan heel goed ballen uit mijn buurt houden
Noem je mij nou dik?!quote:Op zondag 10 november 2013 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikke keeper. Halve goal afdekken, jwt.
Maar ook de positie die het meest op zn flikker krijgt bij verlies. Nietwaar?quote:Op zondag 10 november 2013 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uiteraard, mooiste positie
ow nee he
Stel nou dat die vriendin van hem op haar bucketlist heeft staan: "seks hebben op de spoedeisende hulp". Misschien keek hij dan wel een uur lang niet op zijn telefoon. Dan zou ik maar niet in actie schieten :pquote:Op zondag 10 november 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah als hij gewoon af en toe op zijn app had gekeken, nog niet eens reageren maar gewoon dat we konden zien "laatst online 5 minuten geleden" dan hadden we ons echt geen zorgen gemaakt met zn allen
Ja, jammer is dat.quote:Op zondag 10 november 2013 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan heel goed ballen uit mijn buurt houden
Niet als je goed keept en gewoon respect afdwingtquote:Op zondag 10 november 2013 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noem je mij nou dik?!
[..]
Maar ook de positie die het meest op zn flikker krijgt bij verlies. Nietwaar?
quote:Op zondag 10 november 2013 10:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet als je goed keept en gewoon respect afdwingt
Dat zijn vrijwel de enige momenten dat ik een grote bek hebquote:
quote:
Ik heb altijd een grote bek. Komt goedquote:Op zondag 10 november 2013 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zijn vrijwel de enige momenten dat ik een grote bek heb
quote:Op zondag 10 november 2013 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik in een positie ben om iemand dik te noemen
quote:Op zondag 10 november 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb altijd een grote bek. Komt goed
Dat kan ik denk ik wel. Met voetbal op school moest ik ook altijd keepen omdat ik daar de beste in was van de klasquote:Op zondag 10 november 2013 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]nu nog goed keepen, dan draai ik goed de burgers om
Ik jojo een beetje. Dan gaat er weer wat af, dan komt er weer wat bij. Ik heb de discipline nog niet helemaal.quote:Op zondag 10 november 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met afvallen (gegaan)?
of omdat je de slechtste speelster wasquote:Op zondag 10 november 2013 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik denk ik wel. Met voetbal op school moest ik ook altijd keepen omdat ik daar de beste in was van de klas
quote:Op zondag 10 november 2013 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik jojo een beetje. Dan gaat er weer wat af, dan komt er weer wat bij. Ik heb de discipline nog niet helemaal.
quote:Op zondag 10 november 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
of omdat je de slechtste speelster was
Neequote:Op zondag 10 november 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of omdat je de slechtste speelster was
We schoten pas in paniek toen hij al 5 uur lang afwezig wasquote:Op zondag 10 november 2013 10:06 schreef rolklem het volgende:
[..]
Stel nou dat die vriendin van hem op haar bucketlist heeft staan: "seks hebben op de spoedeisende hulp". Misschien keek hij dan wel een uur lang niet op zijn telefoon. Dan zou ik maar niet in actie schieten :p
Bij ons met gym pleurden we ook altijd de kneusjes in de goalquote:
Sowieso, ik denk dat je het wel aanvoelt wanneer iets goed zit en wanneer niet.quote:Op zondag 10 november 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We schoten pas in paniek toen hij al 5 uur lang afwezig was![]()
Het feit dat hij zonder schoenen naar buiten was zorgde ook voor enige bezorgdheid
Ik was de enige keepster die regelmatig met 0 tegengoals de wedstrijd eindigdequote:Op zondag 10 november 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij ons met gym pleurden we ook altijd de kneusjes in de goal
quote:Op zondag 10 november 2013 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was de enige keepster die regelmatig met 0 tegengoals de wedstrijd eindigde
Ik beweeg meer, ja. Vaak ook kleinere porties. Toen C_M hier was heb ik bijvoorbeeld een pizza van 25 cm genomen ipv 30.quote:Op zondag 10 november 2013 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ben je wel (meer) gaan sporten?
En kleinere porties eten?
Tanden poetsen als je zin krijgt om te snacken?
Ander goed idee is je verstandskiezen laten trekken overigens![]()
Daar ben ik onlangs 3 kilo door afgevallen in 2 weken tijd en donderdag mogen mijn andere verstandskiezen eruit. Weer 3 kilo eraf(al wordt het voor mij dan wel gevaarlijk
)
sluit jezelf op zonder eten voor een weekquote:Op zondag 10 november 2013 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beweeg meer, ja. Vaak ook kleinere porties. Toen C_M hier was heb ik bijvoorbeeld een pizza van 25 cm genomen ipv 30.
Tanden poesten ook, ja. Maar ik heb vaak gewoon de hele dag honger
Mijn verstandskiezen zijn al getrokken. Heb nog wel die in mijn onderkaak, maar daar kunnen ze niet bij.
3 kilo? Dat zijn zware kiezen. Maar je eet dan ineens veel minder?
Ja, met die pijn kan ik echt niet etenquote:Op zondag 10 november 2013 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beweeg meer, ja. Vaak ook kleinere porties. Toen C_M hier was heb ik bijvoorbeeld een pizza van 25 cm genomen ipv 30.
Tanden poesten ook, ja. Maar ik heb vaak gewoon de hele dag honger
Mijn verstandskiezen zijn al getrokken. Heb nog wel die in mijn onderkaak, maar daar kunnen ze niet bij.
3 kilo? Dat zijn zware kiezen. Maar je eet dan ineens veel minder?
Mjah dat dus.quote:Op zondag 10 november 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso, ik denk dat je het wel aanvoelt wanneer iets goed zit en wanneer niet.
Als iemand een dag niets van zich laat horen, krijg je daar vanzelf een goed of minder goed gevoel bij. Wat vaak klopt. Althans, vrouwen
Fijn is dat!quote:Op zondag 10 november 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat dus.
Achteraf was alles goed met het dronken droppie maar ja stel je voor dat het niet goed was.
Ik vond het wel mooi om te zien hoe zijn vrienden ermee bezig waren. Bij 1 thuis was serieus een crisiscentrum gemaakt, iedereen verzamelde daar tussen het zoeken door. Elke telefoon was aan het rinkelen en doen om anderen te bellen enz![]()
Echte vrienden wel![]()
![]()
Dan ga ik doodquote:Op zondag 10 november 2013 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sluit jezelf op zonder eten voor een week
Ik had gelukkig maar weinig last van de pijn.quote:Op zondag 10 november 2013 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, met die pijn kan ik echt niet eten![]()
Mijn maaltijden bestonden zo goed als 2 weken lang uit vla en soep. Ik kon niet kauwen van de pijn. Plus de overload aan pijnstilling waardoor je enorm aan de diarree gaat
Hij mist alleen nog een zwitsalkrulletjequote:
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 10 november 2013 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij mist alleen nog een zwitsalkrulletje
quote:Op zondag 10 november 2013 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij mist alleen nog een zwitsalkrulletje
Er zitten zaden in dat sperma.quote:Op zondag 10 november 2013 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uhm, ik denk dat deze eigenaar beter een andere auto kan kopen
[ afbeelding ]
Eén keer door de wasstraat en hij is weer schoon.quote:Op zondag 10 november 2013 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uhm, ik denk dat deze eigenaar beter een andere auto kan kopen
[ afbeelding ]
Als je er een dag of 3 in blijft staan jaquote:Op zondag 10 november 2013 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén keer door de wasstraat en hij is weer schoon.
Nou, ik zou 'm laten afslepen en in de fik steken.. Die beesten zitten dan vast ook in grote getallen binnenquote:Op zondag 10 november 2013 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén keer door de wasstraat en hij is weer schoon.
Ik moest stiekem aan jou denken, en vroeg mij af wat je zou doen als er één of meerdere kikkers op de motorkap van je auto zouden zitten.... Of als er één kapotgesplet op je de grill van je auto zit ofzo.quote:Op zondag 10 november 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je er een dag of 3 in blijft staan ja
Dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op zondag 10 november 2013 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest stiekem aan jou denken, en vroeg mij af wat je zou doen als er één of meerdere kikkers op de motorkap van je auto zouden zitten.... Of als er één kapotgesplet op je de grill van je auto zit ofzo.
En niet even voor je weghalen ofzo?quote:Op zondag 10 november 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt![]()
Wel een keer meegemaakt dat mn ex en ik naar mn schoonouders gingen, hij parkeerde op de oprit en tussen mijn deur en de voordeur zaten 3 kikkers.
Ik heb bijna 3 kwartier in de auto zitten wachten tot die weg waren![]()
Mn ex lag helemaal dubbel
quote:Op zondag 10 november 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt![]()
Wel een keer meegemaakt dat mn ex en ik naar mn schoonouders gingen, hij parkeerde op de oprit en tussen mijn deur en de voordeur zaten 3 kikkers.
Ik heb bijna 3 kwartier in de auto zitten wachten tot die weg waren![]()
Where's the fun in that?quote:Op zondag 10 november 2013 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat heb ik nog niet meegemaakt
Ik heb bijna 3 kwartier in de auto zitten wachten tot die weg waren
En niet even voor je weghalen ofzo?
Natuurlijk niet, dit vond hij veel leukerquote:Op zondag 10 november 2013 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En niet even voor je weghalen ofzo?
Altijd leuk, zo'n exquote:Op zondag 10 november 2013 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn mooiste kikkerverhaal was een paar maanden terug![]()
Ik liep hier langs het kanaal naar huis, midden in de nacht. Ik voelde dat ik ergens op stapte dus ik til mijn voet op en er sprong een kikker weg.
Van schrik viel ik en toen sprong een andere kikker over mijn hand.
Ik heb een half uur in huilend op het pad gezeten, totaal in paniek en mn moeder gebeld of ze me kwam redden
Toen was hij mijn ex nog niet hoorquote:
Ik bedoel dat ik net zoals hem zo'n ex heb.quote:Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen was hij mijn ex nog niet hoor
Ik zwijg nu wel evenquote:Op zondag 10 november 2013 11:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik net zoals hem zo'n ex heb.
Goed plan, ik ga de bank op. Borduren en relaxen!quote:Op zondag 10 november 2013 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter van wel, denk om je bloeddruk enzo
Praten jij!quote:
Neequote:
Saai.quote:
Dat heb ik jou al zóóóó vaak horen zeggen....quote:Op zondag 10 november 2013 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Oke vandaag ga ik echt 10000 zinvolle dingen doen
maar eerst ontbijt
Ik doe dan ook gewoon heel veel zinvolle dingen in mijn levenquote:Op zondag 10 november 2013 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik jou al zóóóó vaak horen zeggen....
De reden waarom ik het mij herinner, is omdat je dikwijls na afloop meldt dat er toch weer niks van terecht is gekomen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe dan ook gewoon heel veel zinvolle dingen in mijn leven
Nah als je me echt een beetje kent weet je ook dat ik de neiging heb een tikje te overdrijvenquote:Op zondag 10 november 2013 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reden waarom ik het mij herinner, is omdat je dikwijls na afloop meldt dat er toch weer niks van terecht is gekomen.
Ik ben dan ook een heel saai persoontje!!quote:
Goeden ja. Ontbijt.quote:Op zondag 10 november 2013 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Oke vandaag ga ik echt 10000 zinvolle dingen doen
maar eerst ontbijt
Geen tijd te verliezen, denk ik dan!quote:Op zondag 10 november 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nah als je me echt een beetje kent weet je ook dat ik de neiging heb een tikje te overdrijven
Ik doe inderdaad zelden zoveel als ik zou willen maar dat gaat ook niet want ik wil altijd te veel
Vandaag wil ik: het huis opruimen en poetsen, 2 sollicitatiebrieven schrijven, de kledingkast uitmesten, aan mijn scriptie werken en voor de nodige ontspanning ook wat gamen
voor mijn vriend thuis komt over een uur of 6
ik heb nog wel een stukje stokbrood voor jequote:Op zondag 10 november 2013 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goeden ja. Ontbijt.Geen zin in om te maken.
ja ik bedacht me net al dat ik fokken ook op de lijst had moeten zettenquote:Op zondag 10 november 2013 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tijd te verliezen, denk ik dan!
Het is er niet bezig op geworden sinds je zo'n verliefde doos bent. Maar anders dan dat valt het reuze mee.quote:Op zondag 10 november 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben dan ook een heel saai persoontje!!
Die staat ook op mijn lijst vandaag. Naast badderen, gamen, series kijken, niks doen en luieren.quote:Op zondag 10 november 2013 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
ja ik bedacht me net al dat ik fokken ook op de lijst had moeten zettenwant ik wil ook fokken
wil jij dan niet mijn sollicitatiebrieven schrijven?quote:Op zondag 10 november 2013 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn lijst vandaag. Naast badderen, gamen, series kijken, niks doen en luieren.
Dat wil ik best voor je doen, maar wat daar tegenover staat wil jij niet doen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
wil jij dan niet mijn sollicitatiebrieven schrijven?
Daar ben jij toch ook beter in dan ik
dat is waarquote:Op zondag 10 november 2013 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik best voor je doen, maar wat daar tegenover staat wil jij niet doen.
Ik wil ze wel zonder tegenprestatie voor je nalezen op leesbaarheid hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
dat is waar
Soms denk ik echt dat ik maar camhoer moet worden of zo
dan kunnen mensen dingen voor mij kopen en doen en daar hou ik wel van
Bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ze wel zonder tegenprestatie voor je nalezen op leesbaarheid hoor.
Gewoon doen, kan nooit kwaad een vers paar ogen mee te laten lezen. Mail ze maar.quote:Op zondag 10 november 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Bedankt voor het aanbod
Misschien maak ik er wel gebruik van
Oh lekker.quote:Op zondag 10 november 2013 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een stukje stokbrood voor je
quote:Op zondag 10 november 2013 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik begin met al die dingen....
NU!
GO!
Dat ken ik ja.quote:Op zondag 10 november 2013 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan echt zo niet voor mijzelf zorgen
Altijd als mijn vriend weg is maak ik zo'n enorme bende en eet ik alleen maar diepvriespizza of zo
Owja en opruimen en poetsen in een wit jurkje is een slecht idee
Eten, wat is dat?quote:Op zondag 10 november 2013 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.Geen brood eten smiddags, maar 1 maaltijd eten op 1 dag. Dat soort dingen doe ik dan altijd niet.
Met het beeld dat jij neerzet van je vriend, krijg ik nou niet het idee dat hij de structuur biedt waarin dat allemaal wel goed gaat.quote:Op zondag 10 november 2013 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan echt zo niet voor mijzelf zorgen
Altijd als mijn vriend weg is maak ik zo'n enorme bende en eet ik alleen maar diepvriespizza of zo
Owja en opruimen en poetsen in een wit jurkje is een slecht idee
Nee als hij er is bied ik ons samen structuurquote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het beeld dat jij neerzet van je vriend, krijg ik nou niet het idee dat hij de structuur biedt waarin dat allemaal wel goed gaat.Of schilder je hem bewust slecht af om te voorkomen dat anderen hem wegkapen?
Jij hebt gewoon iets of iemand nodig die je moedergevoelens aanwakkert.quote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Nee als hij er is bied ik ons samen structuurlief van mij he
blijkbaar kan ik dat niet meer voor alleen mezelf
quote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon iets of iemand nodig die je moedergevoelens aanwakkert.
Het zou mij niks verbazen.quote:
Ik heb inmiddels al boodschappen gedaan. Te actief!quote:
Ja ik dacht dat jij in bad lag of zoquote:Op zondag 10 november 2013 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al boodschappen gedaan. Te actief!
Misschien later vandaag. Eerst maar een goede hete douche genomen. Had onwijze trek in worstenbroodjes, maar die hadden we niet in huis. Nu wel.quote:Op zondag 10 november 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik dacht dat jij in bad lag of zo
op zijn minst
Ik moet zo ook maar even douchen...
even wachten tot de was klaar is
jukkiequote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien later vandaag. Eerst maar een goede hete douche genomen. Had onwijze trek in worstenbroodjes, maar die hadden we niet in huis. Nu wel.
Neequote:Op zondag 10 november 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
Is het raar als de nagellak op mijn vingers roze is en ik toch voor rood ga op mijn teennagels?
Zijn je sollicitatiebrieven al klaar? Nee? Doorwerken dan!quote:
Nee ik was dress up aan het spelen met mijn nieuwe kousenquote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn je sollicitatiebrieven al klaar? Nee? Doorwerken dan!
Dat wil ik ook wel voor je bekijken hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik was dress up aan het spelen met mijn nieuwe kousen
quote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef Faxie het volgende:
Hihi ik heb Fokkers gemeet op het strand
wie weet zijn het wel gewoon enorme sokken of zoquote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel voor je bekijken hoor.
Ik heb het overleefd jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]en je leeft nog!
[..]
wie weet zijn het wel gewoon enorme sokken of zo
dat zijn toch ook kousen?
Erg he?quote:Op zondag 10 november 2013 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is er niet bezig op geworden sinds je zo'n verliefde doos bent. Maar anders dan dat valt het reuze mee.
Hoe gaat het ermee?quote:
Prima hoor. Beetje moe alleen. Weinig geslapen dit weekend, dus kruip er vanavond maar vroeg inquote:
Aan het relaxen. Verjaardag gehad gister. Dat was tof.quote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima hoor. Beetje moe alleen. Weinig geslapen dit weekend, dus kruip er vanavond maar vroeg in![]()
En jij?
Iedereen heeft een leven blijkbaarquote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had dit topic wel vol verwacht
'Avond
We hebben op jou gewacht.quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had dit topic wel vol verwacht
'Avond
quote:Op zondag 10 november 2013 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven blijkbaar
Nu nog onderweg naar huis. Kwart over 8 kan ik in chillmodusquote:
Woohooquote:Op zondag 10 november 2013 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu nog onderweg naar huis. Kwart over 8 kan ik in chillmodus
Zo druk is het anders niet.quote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fokkers en een leven hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze bevinden zich ergens anders op fok, of ze moeten gezellig doen bij ouders of vriendje/vriendinnetjequote:
quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb vanavond als het goed is weer actiefoto'sIk verwachte in die spoiler die foute smiley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verwachte in die spoiler die foute smiley.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb vanavond als het goed is weer actiefoto'sBeetje jammer van de tekst in die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten gewoon te lurken waarschijnlijk jaquote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ze bevinden zich ergens anders op fok, of ze moeten gezellig doen bij ouders of vriendje/vriendinnetje
Verplichtingen brr![]()
Ik sla even overquote:
Je dacht iets anders he?quote:Op zondag 10 november 2013 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer van de tekst in die spoiler
[..]
Zitten gewoon te lurken waarschijnlijk ja
Verplichtingen brr
Nee. Ik dacht alleen die smiley aan te treffenquote:
Inderdaad..quote:Op zondag 10 november 2013 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer van de tekst in die spoiler
[..]
Zitten gewoon te lurken waarschijnlijk ja
Verplichtingen brr
Noujaaaa zeg, waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht alleen die smiley aan te treffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |