SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het gebrek aan genialiteit maakt hem toch weer geniaal natuurlijk!!quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gebrek aan genialiteit maakt hem toch weer geniaal natuurlijk!!
Ik heb theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jij doet dus niet mee aan no-fap-november?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik ga maar eens aankleden en wat muren witten.
succesquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik ga maar eens aankleden en wat muren witten.
Behalve als het om seks gaat!!quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als het om seks gaat!!
Dan is het more just isn't enough!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn 50 tinten borduursel maar even afmaken
Tuurlijk niet, wat een onzin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet dus niet mee aan no-fap-november?
Have funquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Succes.
Ik ben er ook vandoor. Fijn weekend allemaal
ik denk het niet vin!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop maar dat de groene muur nu weo goed opdroogt, anders mag iemand anders die gaan doen
daar kom je in de zomer wel achter hoe relaxed dat isquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Wat wel relaxed is, zon staat hele middag aan de woonkamerkant, warmt de boel lekker op en wordt niet eens geblokkeerd door de flat die haaks op mijn flat staat
Lekker toch een gratis saunaquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar kom je in de zomer wel achter hoe relaxed dat is
Dikker erop smerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop maar dat de groene muur nu weo goed opdroogt, anders mag iemand anders die gaan doen
niet echt, van je bank afdrijven is echt klotequote:
Hagel? Vanaf t moment dat ik onder de douche stond, alleen maar zon gezienquote:
Hangt er een beetje vanaf waar het vocht vandaan komt hequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet echt, van je bank afdrijven is echt klote
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf waar het vocht vandaan komt he
quote:
Oordeel zelfquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf waar het vocht vandaan komt he
die heb ik ook nog nooit gehoordquote:
laat die jongen lekker zijn tekorten hebbenquote:
Ik oordeel ook niet, vertel alleen de situatiequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat die jongen lekker zijn tekorten hebben
geef jouw visie dan eens?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet, vertel alleen de situatie
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:42 schreef PeuRac het volgende:
Rival is een beetje glibberig bezig, verder weinig idd
Nee hier regen dus blegh.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hagel? Vanaf t moment dat ik onder de douche stond, alleen maar zon gezien
Niks mis mee zo nu en danquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet echt, van je bank afdrijven is echt klote
ik moest erom lachenquote:
En terecht, was een open doel.quote:
Nja ben nu ook druk bezig, daar zal ik het ook vast warm van krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar kom je in de zomer wel achter hoe relaxed dat is
Whaha ik wil niet opscheppen maar, neequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat die jongen lekker zijn tekorten hebben
En dan laat je het niet eens weten als jullie bezig zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:42 schreef PeuRac het volgende:
Rival is een beetje glibberig bezig, verder weinig idd
het scheelt je iig stookkosten en goed zonwerende gordijnen kopen voor in de zomer. Als je alles goed dicht houdt, heb je dan geen last van de zon.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nja ben nu ook druk bezig, daar zal ik het ook vast warm van krijgen.
Plus ik heb een zonnescherm aan de buitenkant. En het viel me ineens op datt er bomen staan en in de zomer zitten daar bladeren aan als het goed is
Kloptquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het scheelt je iig stookkosten en goed zonwerende gordijnen kopen voor in de zomer. Als je alles goed dicht houdt, heb je dan geen last van de zon.
Wie dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Straks even verf bijhalen zodat iemand anders het morgen mag doen
Gewoon IKEA gordijnen, als die dicht zijn is het gewoon donker overdags zelfsquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het scheelt je iig stookkosten en goed zonwerende gordijnen kopen voor in de zomer. Als je alles goed dicht houdt, heb je dan geen last van de zon.
In de slaapkamer horen sowieso verduisterende gordijnen, in de woonkamer heb ik lichte maar wel zware gordijnen die werken prima tegen de zonquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon IKEA gordijnen, als die dicht zijn is het gewoon donker overdags zelfs
Wil je in het treintje?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan laat je het niet eens weten als jullie bezig zijn![]()
Had destijds gewoon alles zelfde gehaald, laten maken kost ook een vermogen. Tot nu toe vallen ze me meequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de slaapkamer horen sowieso verduisterende gordijnen, in de woonkamer heb ik lichte maar wel zware gordijnen die werken prima tegen de zon
M'n moeder is erg goed met een naaimachine dus heb alles op maat gemaakt van de stoffen welke ik wildequote:Op zaterdag 9 november 2013 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had destijds gewoon alles zelfde gehaald, laten maken kost ook een vermogen. Tot nu toe vallen ze me meeen dat voor 15euro.
jij, peu en Rival? Ik wil het niet zienquote:
homoquote:
Vriendin van broertje ook, heeft alles omgezet aan de onderkantquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n moeder is erg goed met een naaimachine dus heb alles op maat gemaakt van de stoffen welke ik wilde
Je wil niet meedoen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij, peu en Rival? Ik wil het niet zien
hell no!quote:
Dat is al geruime tijd geen nieuws meer.quote:
hoezo? Hij beweert toch vrouwen te neuken en ze stuk voor stuk naar zn rauwe piemeltje te laten smachten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al geruime tijd geen nieuws meer.
Ik moet direct denken aan een stukje tekst van Smells like teen spirit van Nirvanaquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoezo? Hij beweert toch vrouwen te neuken en ze stuk voor stuk naar zn rauwe piemeltje te laten smachten?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet direct denken aan een stukje tekst van Smells like teen spirit van Nirvana
Oh denial, oh denial
Oh denial, oh denial
Oh denial, oh denial
heb dr nodig om em verjaardagscadeau te kopen voor een gezamenlijke vriendinquote:
Jij speelt dus puur voor taxi.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb dr nodig om em verjaardagscadeau te kopen voor een gezamenlijke vriendin
Babs, heh.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij zag ik StBabylon net lopen in Zwolle. (Voor wie hem nog kent)
nope ze komt met de treinquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij speelt dus puur voor taxi.
gentleman jij.. Niet eens dat grietje ophalenquote:
Beetje jammer inderdaad, echte man doet dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gentleman jij.. Niet eens dat grietje ophalen
Hij was weer terecht tochquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Begin je weekend goed, begin hem met een massale zoekactie naar je broertje![]()
Heeft me verdomme 10 jaar van mn leven gekost
Zn verjaardag gevierd. Kwam rond half 6 thuis, stomdronken, kreeg toen app van vrienden of ie kwam chillen dus is ie daar heen gegaan. Onderweg zn telefoon verloren en die vrienden hadden of geen foon of geen facebook dus hij wist helemaal niet dat we hem zochten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij was weer terecht toch
Wat had die gedaan dan?
Dat kan kloppen, ik was helemaal vergeten te DM-enquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:19 schreef xFriendx het volgende:
Huppel, ik heb je gemist in mijn droom.
Wat een verhaal zeg, Naja gelukkig is hij weer terechtquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn verjaardag gevierd. Kwam rond half 6 thuis, stomdronken, kreeg toen app van vrienden of ie kwam chillen dus is ie daar heen gegaan. Onderweg zn telefoon verloren en die vrienden hadden of geen foon of geen facebook dus hij wist helemaal niet dat we hem zochten.
Normaal zit mijn broer constant te appen of te facebooken dus als we opeens niets van hem horen gaan wij ons zorgen maken. Daarnaast is hij al een keer in de sloot wakker geworden dus ja we waren redelijk bezorgd allemaal.
Enfin, eindelijk iets van een idee waar hij zou kunnen zitten. Sta ik daar aan de deur zegt die pleurishoer eerst gewoon keihard dat mn broertje daar niet was. Dus ik zeg van als je hem spreekt zeg dan aub dat we nu met een man of 30 aan het zoeken zijn naar hem. Toen riep ze hem, kutjong zat gewoon boven.
Heb die trut meteen tegen de muur geduwd en ben gewoon naar boven gestormd om even mn broer neer te slaan
Echt he!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg, Naja gelukkig is hij weer terecht
Gelijk heb je met die meid, sowieso slaat dat op verzwijgen dat iemand er niet zit
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Zegt ze "ja ik ken je niet, ik dacht je wil hem in elkaar slaan"
Ik: WIL IK OOK
Ik ben begonnen met schelden! Toen heb ik hem een knal gegeven, toen een schop en toen ging ik huilen omdat ik stiekem toch wel heel blij was dat ie weer terecht was.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel weer een kus en knuffel daarna toch, blijft wel je broer
Zo te lezen waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met schelden! Toen heb ik hem een knal gegeven, toen een schop en toen ging ik huilen omdat ik stiekem toch wel heel blij was dat ie weer terecht was.
Toen kwam hij thuis en kreeg hij op zijn klote van mn zusje en mn moeder.
Hij dacht er toen vanaf te zijn, kreeg ik app van vrienden van hem of ze ook mochten komen schelden dus stonden er opeens 8 vrienden binnen die hem ook allemaal even de wind van voren gaven.
Hij had zijn foon aangezet en hij had iets van 800 appjes ontvangen, zijn fb was ontploft met berichten dat iedereen op zoek was naar hem.
Ik denk niet dat ie snel weer zo'n actie zal doen
*drank aanreikt*quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kreeg net appje van hem dat het hem spijt, dat ie nooit meer zoiets als dit zal doen en dat hij contact met die chick gaat verbreken.
En nu ga ik de bank op, even alle stress van net eruit werken
Ik ben op zich best wel toe aan een borrel jaquote:
Dat is dan wel weer lievquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kreeg net appje van hem dat het hem spijt, dat ie nooit meer zoiets als dit zal doen en dat hij contact met die chick gaat verbreken.
En nu ga ik de bank op, even alle stress van net eruit werken
Sowieso buiten al donkerder en vies, dus lekker binnen hangen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op zich best wel toe aan een borrel ja
Een vriend komt langs om mijn bier op te drinken. Ondertussen FIFA13 spelen en samenvattingen voetbal kijken. Daarna meestal nog ff een film aan of zo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:45 schreef rival het volgende:
Hier is het een mooi weertje al de hele dag! Zag ik door de kier tussen mijn gordijnen
Hebben jullie een leuke planning voor vanavond?
Feestje bouwenquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor de verandering optijd vrij van werk
Dat is altijd lekker! Geniet er van!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je bent niet goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:45 schreef rival het volgende:
Hier is het een mooi weertje al de hele dag! Zag ik door de kier tussen mijn gordijnen
Hebben jullie een leuke planning voor vanavond?
Mwoah. Gewoon een dikke joint draaien en lekker genieten van mn 2 katjes en rust op de bankquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is ook een optie inderdaadquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwoah. Gewoon een dikke joint draaien en lekker genieten van mn 2 katjes en rust op de bank
Mag ik zeggen dat het misschien een beetje snel is om al de ochtend erna met zoveel mensen te gaan zoeken? Tenzij er hele speciale omstandigheden zijn (emotioneel heel zwak, psychisch iets niet goed of een hele verkeerde vriendin of iets dergelijks).quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn verjaardag gevierd. Kwam rond half 6 thuis, stomdronken, kreeg toen app van vrienden of ie kwam chillen dus is ie daar heen gegaan. Onderweg zn telefoon verloren en die vrienden hadden of geen foon of geen facebook dus hij wist helemaal niet dat we hem zochten.
Normaal zit mijn broer constant te appen of te facebooken dus als we opeens niets van hem horen gaan wij ons zorgen maken. Daarnaast is hij al een keer in de sloot wakker geworden dus ja we waren redelijk bezorgd allemaal.
Enfin, eindelijk iets van een idee waar hij zou kunnen zitten. Sta ik daar aan de deur zegt die pleurishoer eerst gewoon keihard dat mn broertje daar niet was. Dus ik zeg van als je hem spreekt zeg dan aub dat we nu met een man of 30 aan het zoeken zijn naar hem. Toen riep ze hem, kutjong zat gewoon boven.
Heb die trut meteen tegen de muur geduwd en ben gewoon naar boven gestormd om even mn broer neer te slaan
En wat betekend dat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:18 schreef twi het volgende:
Nieuw gezegde in de Nederlandse taal: Een gedraaide piemel kan niet plassen
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, maar in de praktijk klopt het wel.
Wil ik weten hoe je hier aan bent gekomen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:18 schreef twi het volgende:
Nieuw gezegde in de Nederlandse taal: Een gedraaide piemel kan niet plassen
Ik schat zo in dat je dat wel kunt bedenken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe je hier aan bent gekomen?
Dat vreesde ik al. Ze is niet te ruw geweest, hoop ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat je dat wel kunt bedenken.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te kijken naar een Japans meisje dat tompoezen aan het maken is op youtube. Ik moet mijn prioriteiten goed stellen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te kijken naar een Japans meisje dat tompoezen aan het maken is op youtube. Ik moet mijn prioriteiten goed stellen.
Blond haar, vol met tattoos en een tienerzoon?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik droomde vannacht over dat ik een date had met een cute meisje dat ik schijnbaar kende. Toen ik wakker werd lag ik te hard te denken of dat nou ook zo was of niet.
Klinkt net als dat ik maandag schijnbaar verlof heb aangevraagd, maar ik zou bij god niet weten waarvoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik droomde vannacht over dat ik een date had met een cute meisje dat ik schijnbaar kende. Toen ik wakker werd lag ik te hard te denken of dat nou ook zo was of niet.
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef twi het volgende:
[..]
Blond haar, vol met tattoos en een tienerzoon?
Whehe niet voor de 16e toevallig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt net als dat ik maandag schijnbaar verlof heb aangevraagd, maar ik zou bij god niet weten waarvoor
15e in de ochtend, en 16 en 17, maar dat is niet maandagquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe niet voor de 16e toevallig?
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je maandag verlof had gevraagd voor een bepaalde datum.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
15e in de ochtend, en 16 en 17, maar dat is niet maandag
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je maandag verlof had gevraagd voor een bepaalde datum.
Zo had ik gisteren in mijn agenda staan dat ik in Utrecht moest zijn, maar geen idee waarvoor of waar
Ik had dat vanmiddag bij de Hoogvliet. Het was zo erg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
Bejaarden bij de makro bij de kassa, halp
En nu zit daar ergens een dame met een gebroken hartquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je maandag verlof had gevraagd voor een bepaalde datum.
Zo had ik gisteren in mijn agenda staan dat ik in Utrecht moest zijn, maar geen idee waarvoor of waar
God veeg me op, ik ga kapot hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had dat vanmiddag bij de Hoogvliet. Het was zo erg.
Als dat zo zou zijn dan was die dame ook niet echt interessantquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nu zit daar ergens een dame met een gebroken hart
En jij?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan was die dame ook niet echt interessant
Of jij interessant bent?quote:
Je kunt niet meer plassen als je je piemel draait?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi, raad eens waar ik achter kwam deze week.
Vertelquote:
Neen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt niet meer plassen als je je piemel draait?
Waarom ben je nogsteeds zoveel met je ex bezig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neen.
Mijn ex is niet meer blond.
Sommige exen hebben dat effectquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom ben je nogsteeds zoveel met je ex bezig?
Had post voor haar, heb haar daarover gemaild of ze het wilde hebben. Tegenwoordig staat er bij gmail een foto bij van de persoon. Zodoende.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom ben je nogsteeds zoveel met je ex bezig?
Ik vraag me wel af hoe jij er uit zou zien als blondinequote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Myraela het volgende:
Niet meer blond is wel een verbetering.
Het was topdrukte bij de Hoogvliet. Oneindige rijen. Lege schappen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
God veeg me op, ik ga kapot hier
8x dat pasje erdoorheen
Ah.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had post voor haar, heb haar daarover gemaild of ze het wilde hebben. Tegenwoordig staat er bij gmail een foto bij van de persoon. Zodoende.
De mijne niet zo zeer eigenlijk.. De 1 heb ik nog altijd diepe haat voor. De ander is inmiddels getrouwd. En dat laatste weet ik alleen omdat we nog gedeelde vrienden hebben die ik overigens alleen nog maar via FB spreek, omdat 1 ervan in Noorwegen is gaan wonen bij d'r vriend..quote:
Hmm, blond staat haar wel beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Myraela het volgende:
Niet meer blond is wel een verbetering.
Ja, gewoon uitschakelen.quote:
Maar dan kun je er alsnog wel regelmatig mee bezig zijn/ aan terug denken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, gewoon uitschakelen.
Nee serieus, grotendeels hangt het er wel vanaf hoe je je ermee omgaat en dat kan ook met gevoelens erbij.
Dat is natuurlijk anders dan belemmering ja. Bedoel ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan kun je er alsnog wel regelmatig mee bezig zijn/ aan terug denken.
Het hoeft alleen inderdaad geen belemmering te zijn in je dagelijkse functioneren.
Ik heb 1 ex waar ik nog steeds heel veel om geef en waar ik nog met regelmaat aan denk.
Speciaal wel ja, maar niet in positieve zin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders dan belemmering ja. Bedoel ik ook inderdaad.
Heb ik ook hoor, en dat is van 11jaar terug zou geen moment twijfelen om d'r terug te nemen maar ja eerste vriendinnetje blijft altijd speciaal.
Hier wel hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Speciaal wel ja, maar niet in positieve zin.
Jij bent dan ook nog een broekie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen exen, dat maakt alles simpeler.
Lief, schattig en onschuldig enzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog een broekie.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief, schattig en onschuldig enzo.
Precies de woorden die ik zocht. Helaas ben ik niet zo eloquent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief, schattig en onschuldig enzo.
Wou mijnheer weer anders gaan beweren, he?quote:
Duhquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja anders zou je haar niet terug nemen natuurlijk
Waarom?quote:
Had the same exact thoughts!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die kerel ook alweer van?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die kerel ook alweer van?
Staat gvd notabene in m'n ondertitel.quote:
Jonge, ik kan niet alles onthoudenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat gvd notabene in m'n ondertitel.
Ik heb Breaking Bad ook nog nooit gezien. Barbaren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die dat hele programma nooit heeft gezien.
ik ook nog nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die dat hele programma nooit heeft gezien.
trouwenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is wel mooi natuurlijk. Alhoewel zoiets als trouwen van mij niet zo hoeft.
Bazen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb Breaking Bad ook nog nooit gezien. Barbaren.
NOG niet?quote:
Breaking Bad heb jij nog niet gezien toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had the same exact thoughts!
Als toekomstig vrouwlief het per se wel wil zal ik er wel in meegaan, maar als het niet zo hoeft kan het prima geskipt worden.quote:
als het populair is gok ik dat de kans groot is dat ik er eens langs zap jaquote:
Nee dat sowieso niet, kinderen ook niet enzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is wel mooi natuurlijk. Alhoewel zoiets als trouwen van mij niet zo hoeft.
discomuziekquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Fascination het volgende:
Ga vanavond eens die docu over het ontstaan van de discomuziek kijken. Misschien is dat wel wat.
hoe is het met je muur?quote:
trouwenquote:
dacht ik al wel. Hulp nodig nog?quote:
Engel komt morgen aan het eind van de middag nog helpen als het goed is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dacht ik al wel. Hulp nodig nog?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was het nog niet helemaal droog, maar toch.
zal eens kijken hoe laat ik morgen weer in de buurt ben..quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Engel komt morgen aan het eind van de middag nog helpen als het goed is.
Dat groene moet nog een keer over en nog 1 grijze muur waar ik nu niet aan durf te beginnenVerder moet alleen nog de keuken gedaan worden (gewoon wit, dat lukt wel
) en dan is sauswerk klaar.
Veel werk is er niet meer, maar je mag altijd helpen als je daar zin in hebt
Is goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zal eens kijken hoe laat ik morgen weer in de buurt ben..
heb je eventueel wel nog een verfshirt?quote:
Toplessquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je eventueel wel nog een verfshirt?
Dat kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je eventueel wel nog een verfshirt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een shopverbod
wie koopt dit rokje voor mij?Shopverbod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik heb een shopverbod
wie koopt dit rokje voor mij?Vraag dat maar aan sint of de kerstmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik heb een shopverbod
wie koopt dit rokje voor mij?Oeh, wat kort. Ik, als ik ervan mag profiteren, if you know what I mean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb een shopverbod
wie koopt dit rokje voor mij?Als dit werkt heb ik ook nog wat op mijn verlanglijstje staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Zie het inderdaad, waarschijnlijk nog een laag nodig. Is dat het 1.5uur rijden is anders had ik je wel even willen helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was het nog niet helemaal droog, maar toch.
app ik je morgen welquote:
Thanksquote:
Ja heb vanmiddag nog even snel verf bijgehaaldquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie het inderdaad, waarschijnlijk nog een laag nodig. Is dat het 1.5uur rijden is anders had ik je wel even willen helpen.
ja ik shop te veel dus ik dacht dat dat wel een goed idee wasquote:
ja hoor, je mag hem wel eens lenenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, wat kort. Ik, als ik ervan mag profiteren, if you know what I mean.
Van Breaking Bad ken ik 'm niet nee. Ik ga eens even kijken..quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Breaking Bad heb jij nog niet gezien toch?
Hij heeft wel in meer bekende series een rolletje gehad: Christopher Cousins - IMDb
Ja ik dacht wel wat te herkennen wat jij keek maar wist het niet meer zekerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van Breaking Bad ken ik 'm niet nee. Ik ga eens even kijken..
Staan wel wat series tussen waar ik zijn kop zou hebben gezien dan..
nooitquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik shop te veel dus ik dacht dat dat wel een goed idee was
nee 3 maandenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit
Geef jezelf dan een bepaald bedrag ofzo
Ik vind 'm maar ordinairquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wel...
Kijk hoe cute dat rokje is! straks zijn ze op!
Altijd als je het je niet kunt veroorloven zie je drie miljoen leuke dingen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wel...
Zorgen dat als je de volgende baan doet dat die daarvoor nog nat is, en goed dik doen. Krijg je het netste resultaat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja heb vanmiddag nog even snel verf bijgehaald. Thanks anyway
dat is het puntquote:
Jammer de bammerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wel...
Gaat ik onthouden, thanksquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zorgen dat als je de volgende baan doet dat die daarvoor nog nat is, en goed dik doen. Krijg je het netste resultaat.
Maar je hebt goede hulp nu dus moet goed komen
Mocht het daarna nog niet netjes zijn geef dan maar een gil
Jij kleedt je graag ordinair?quote:
sommige momenten zijn daar heel geschikt voor jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat ik onthouden, thanks
[..]
Jij kleedt je graag ordinair?
Ik zat er met mijn hoofd ff niet bij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige momenten zijn daar heel geschikt voor ja
dat leer je wel als je wat ouder bent
De camera staat klaar ja?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef Myraela het volgende:
Matrasjes in de woonkamer.Filmpjes tijd.
whaha ik moest lachenquote:
Welkom in de SEX SC.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik moest lachen
jullie zijn hier echt allemaal oversekst!
Dit is de sex sc hequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik moest lachen
ik hoop dat de randjes nog bij te werken zijn..quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zorgen dat als je de volgende baan doet dat die daarvoor nog nat is, en goed dik doen. Krijg je het netste resultaat.
Maar je hebt goede hulp nu dus moet goed komen
Mocht het daarna nog niet netjes zijn geef dan maar een gil
The Big Lebowski neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef Myraela het volgende:
Matrasjes in de woonkamer.Filmpjes tijd.
Wij kunnen er niks aan doen dat jij straks getrouwd bent..quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik moest lachen
ja en dat hangt samen op welke manier?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij kunnen er niks aan doen dat jij straks getrouwd bent..![]()
Haha, je handen jeuken al om die te doen hequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop dat de randjes nog bij te werken zijn..
Vraag dat nadat je een jaar getrouwd bent nog maar een keerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat hangt samen op welke manier?
*vreest dat ie straks alles kan witten en overnieuw kan gaan doen*quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop dat de randjes nog bij te werken zijn..
na het huwelijk geen seks meer. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat is deze? Voor en na het huwelijk geen seks?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na het huwelijk geen seks meer. Zo werkt dat.
Ik laat het jullie nog wel wetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na het huwelijk geen seks meer. Zo werkt dat.
Voorbij met de seks.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben zo fucking perfectionistisch.. Ik zit me nu al op te vreten ja..quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, je handen jeuken al om die te doen he
Ik weet wie ik in moet schakelen mocht ik nog een keer verhuizenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben zo fucking perfectionistisch.. Ik zit me nu al op te vreten ja..
daarom ga ik nooit trouwenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze? Voor en na het huwelijk geen seks?
Je koopt een lamp voor het licht, niet voor de schaduwvormingquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil deze lamp voor me kopen?
[ afbeelding ]
Creepyquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil deze lamp voor me kopen?
[ afbeelding ]
zo dicht in de buurt van je broertje ja?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet wie ik in moet schakelen mocht ik nog een keer verhuizen
als ik het red, ga ik het je lerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*vreest dat ie straks alles kan witten en overnieuw kan gaan doen*
Geeft m'n zusje maar op d'r flikker voor die randjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben zo fucking perfectionistisch.. Ik zit me nu al op te vreten ja..
Die blijft uiteraard weg natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo dicht in de buurt van je broertje ja?
Goed puntquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom ga ik nooit trouwen
Seks, ik mag het
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik het red, ga ik het je leren
Lamp is voor de sfeer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je koopt een lamp voor het licht, niet voor de schaduwvorming
Ja toch? Krijg ik hem van jou?quote:
jij hoort erop toe te zien dat alles goed gebeurd.. Ik heb mn zus naar huis gestuurd toen ze een druiper op mn plint liet zittenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft m'n zusje maar op d'r flikker voor die randjes
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die blijft uiteraard weg natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Kijk vinnie hosselen dan.
Zijn muur verpesten zodat 2 vrouwen komen helpen.
Smooth
Voor je het weet zit er witsel op de dames en kunnen ze wel even douchen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Smooth
Gheghequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hoort erop toe te zien dat alles goed gebeurd.. Ik heb mn zus naar huis gestuurd toen ze een druiper op mn plint liet zitten
Zelf makenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lamp is voor de sfeer.
[..]
Ja toch? Krijg ik hem van jou?
ach, seks zal ie niet van me krijgen.. Ik ben als ik daar kom al goed onder handen genomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Smooth
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Smooth
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit er witsel op de dames en kunnen ze wel even douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |