SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door wie? PICS!!!111quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, seks zal ie niet van me krijgen.. Ik ben als ik daar kom al goed onder handen genomen.
Lastig typen met 1 handquote:
Aww Ku... ehm nee, perenijsje voor je breinquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn geniale brein stopte met geniaal zijn
Ik heb al een tompoes.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww Ku... ehm nee, perenijsje voor je brein
Tompoesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Tompouche
Nou dan niet, ondankbaar kreng
Ik ben wel liefhebber van poesjes, ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had Vin wel verwacht met een kat als huisdier.
Ik meer met een cavia.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had Vin wel verwacht met een kat als huisdier.
Te slechtquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel liefhebber van poesjes, ja.
Whehehehe. Dat is wel waar. Heeft hij 4ebe in een kooitjequote:
Kloptquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te slecht
[..]
Whehehehe. Dat is wel waar. Heeft hij 4ebe in een kooitje
Dacht ik ook hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wow het is pas 8 uur, ik dacht dat het al 10 uur was
Dat wel, natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht ik ook hier
Nog hele avond over
Yay voor een wekker die morgen om half 4 gaatquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht ik ook hier
Nog hele avond over
door een cameraschuwe scharrelquote:
ohja.. Je kreeg er een van dezelfde moeder als kip en jules he..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel liefhebber van poesjes, ja.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
door een cameraschuwe scharrel
Nah, ik moet morgen de keuken nog witten.quote:
Het schijnt jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja.. Je kreeg er een van dezelfde moeder als kip en jules he..
Watje :hand:quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
door een cameraschuwe scharrel
Is kip wel lief? Of overdrijft huppel over jules en ligt het aan huppel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja.. Je kreeg er een van dezelfde moeder als kip en jules he..
Jules is een kut beestquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks mis mee, Kip en Jules zijn schatjes
Dan heb ik zeker een magic touch, want ik had niks geen last van Jules, ook niet van Kip en Varken..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jules is een kut beestIn ieder geval was...
Dat is altijd he, bij sommige mensen zijn ze lief en andere kunnen het niet handelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker een magic touch, want ik had niks geen last van Jules, ook niet van Kip en Varken..
Ik heb Jules een half jaar of meer geleden voor het laatst gezien héquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker een magic touch, want ik had niks geen last van Jules, ook niet van Kip en Varken..
Ik kon in beide gevallen rustig slapen zonder gevaar voor loslopende kattenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb Jules een half jaar of meer geleden voor het laatst gezien hé. Dat kut beest was telkens poeslief tijdens die meets bij Huppel
Met Kip en Varken is verder weinig mis
Lucky you. Ik ben al eens in m'n tenen gebeten door Julesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kon in beide gevallen rustig slapen zonder gevaar voor loslopende katten
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucky you. Ik ben al eens in m'n tenen gebeten door Jules
#knabbel knabbelquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
#knabbel knabbel
*wiebelt met tenen
#knabbel knabbel
*beweegt voet heen en weer
#knabbel knabbel
*denkt 'godverdomme wat is dit?!' en gaat rechtovereind in bed zitten
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wees blij dat die niet onder de dekens zat
kip is een enorme aandachtshoer en laat je geen seconde met rust.. Vals is ze niet, alleen continu krolsquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is kip wel lief? Of overdrijft huppel over jules en ligt het aan huppel?
Is ze al geholpen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kip is een enorme aandachtshoer en laat je geen seconde met rust.. Vals is ze niet, alleen continu krols
Home made ijstheequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis zeg
Eindelijk m'n bak thee die al bijna 2 dagen klaar ligt op het aanrecht![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, bedtijd, iets met een wekker die om half 4 gaat
Niet eens, had water nog niet ingeschonkenquote:
Heb je een linkje? Die moet ik ook nog hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
Koffiezet apparaat voor 55 euro gekocht. 50 euro retour actie.![]()
Koffiezetding voor 5 euro.
Ohquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens, had water nog niet ingeschonken
Kijk dat zijn nog eens leuke actiesquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
Koffiezet apparaat voor 55 euro gekocht. 50 euro retour actie.![]()
Koffiezetding voor 5 euro.
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ne/9000000011694982/quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Die moet ik ook nog hebben.
Thanks. Ik drink toch geen koffie, maar voor gastenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ne/9000000011694982/
Cups kosten 5 euro voor 16 dingen.
Wij drinken ook niet veel koffie, maar als we het drinken of voor gasten is zo'n ding wel tof. We hadden nu alleen nog een senseo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Ik drink toch geen koffie, maar voor gasten
Wij hadden hier ook een bonenautomaat staan, maar veel te groot voor ons dus die hebben we weggegeven. Zonde van de ruimte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
Het is dat ik al een bonenautomaat en senseo heb anders...
Leuk. Misschien dat ik hem ook koop.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ne/9000000011694982/
Cups kosten 5 euro voor 16 dingen.
Dat is geen geld natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7 gebruiken trouwens, dan gaat er alvast 2.50 euro extra vanaf.
Ding voor 2.50
Ja klopt, gelukkig past het redelijk hier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij drinken ook niet veel koffie, maar als we het drinken of voor gasten is zo'n ding wel tof. We hadden nu alleen nog een senseo.
[..]
Wij hadden hier ook een bonenautomaat staan, maar veel te groot voor ons dus die hebben we weggegeven. Zonde van de ruimte.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7 gebruiken trouwens, dan gaat er alvast 2.50 euro extra vanaf.
Ding voor 2.50
Ik heb nu tijdelijk senseo te leen, voor tijdens het klussen. Zo'n cash back actie is wel lekker danquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij drinken ook niet veel koffie, maar als we het drinken of voor gasten is zo'n ding wel tof. We hadden nu alleen nog een senseo.
[..]
Wij hadden hier ook een bonenautomaat staan, maar veel te groot voor ons dus die hebben we weggegeven. Zonde van de ruimte.
Gewoon op marktplaats zetten voor 50 euro als de aanbieding voorbij is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is geen geld natuurlijk.
Eigenlijk heb ik geen ruimte voor een koffieapparaat, maar ik ben een hamster.
Zulks een Jodenstreekquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zetten voor 50 euro als de aanbieding voorbij is.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zetten voor 50 euro als de aanbieding voorbij is.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Myraela het volgende:
Ding voor 2.50
Wat een verrassing weer, dit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:22 schreef twi het volgende:
Poeh, poeh. Koffiezetapparaat voor 2,50 en plotseling werkt iDeal niet bij madam. Rara, wie moet deze hoge kosten nu weer op zich nemen...
Zo gaat het altijd tochquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:22 schreef twi het volgende:
Poeh, poeh. Koffiezetapparaat voor 2,50 en plotseling werkt iDeal niet bij madam. Rara, wie moet deze hoge kosten nu weer op zich nemen...
Maar we hebben nog seks, dus geen zorgen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een verrassing weer, dit.
Dat krijg je, twi, nu je de kostwinnaar bent.
Wel erg huiselijk. Een mannelijke kostwinnaar, een vrouwelijke huisvrouw. huis met tuin en 2 katten. Samen in de avond een film kijken.
quote:
Seks tussen twee heteroseksuele mensen, een man en een vrouw, in bed, met het licht uit, in de missionarispositie, om kinderen te verwekken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar we hebben nog seks, dus geen zorgen.
Dus hij is besteld en betaaldquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar we hebben nog seks, dus geen zorgen.
Dat wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Seks tussen twee heteroseksuele mensen, een man en een vrouw, in bed, met het licht uit, in de missionarispositie, om kinderen te verwekken.
Wat doe ik nu weer verkeerd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk Myr. Wanstaltig gewoon.
nee, ik wacht tot ze eens niet meer krols isquote:
Nachtquote:Op zondag 10 november 2013 00:45 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Rij ik met een bijna lege tank Zwolle uit, is er maar 1 tankstation open tussen Zwolle en Hilversumen dan die ook nog missen
kon ik GVD terug rijden
is het knooppunt van de A28 naar de A1 ook nog eens dicht
![]()
het zit me niet mee vandaag
Ik merk dat heel veel tankstations overstappen op Nachtautomaten, ook langs de snelweg. Dat is normaal geen probleem, prima zelfs want daar is de brandstof meestal goedkoper. Helaas rijdt ik op LPG, wat voor de wet alleen verkocht mag worden bij een bemande pompquote:Op zondag 10 november 2013 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nacht
Weird, je zou toch zeggen dat die dingen tegenwoordig 24/7 open zijn
Gelukkig niet droog gereden
Ah vandaar...quote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk dat heel veel tankstations overstappen op Nachtautomaten, ook langs de snelweg. Dat is normaal geen probleem, prima zelfs want daar is de brandstof meestal goedkoper. Helaas rijdt ik op LPG, wat voor de wet alleen verkocht mag worden bij een bemande pompDus dan is het erg lastig. Mocht 25% meer betalen dan ik normaal doe
(deze was zelfs voor langs de snelweg nog duur) en heb een heel stuk op benzine gereden
Ja, serieus, wordt er goed ziek van, er verdwijnen steeds meer LPG stations.quote:Op zondag 10 november 2013 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah vandaar...
Altijd leuk dat soort regeltjes die nergens op slaan
Lang leve de bezuinigingenquote:Op zondag 10 november 2013 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, serieus, wordt er goed ziek van, er verdwijnen steeds meer LPG stations.
quote:
Nog 3 uurtjes.quote:
Nope, personenvervoer/Touringcar chauffeurquote:Op zondag 10 november 2013 04:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ah goede redenwat voor werk? zorg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |