SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.volkskrant.nl/(...)en-met-HawkEye.dhtmlquote:In Stadion Galgenwaard zullen vanaf 28 september de eerstvolgende 10 thuiswedstrijden van FC Utrecht ondersteund worden met doellijntechnologie. Tussen 2 maart 2014 en 27 april 2014 zal bij zes wedstrijden in De Kuip, inclusief de KNVB-bekerfinale, het systeem worden gebruikt. Daarna wordt HawkEye van Rotterdam naar Amsterdam verplaatst, zodat de Amsterdam ArenA vanaf 3 mei 2014 het podium vormt voor deze technologische inzet.
Eagles > PSVquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
Nu kan de Roda hype ook weer gaan liggen.
Wij prijzen ons gelukkig dat jij lacht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit hardop te lachen om deze wedstrijd.
Uh.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij prijzen ons gelukkig dat jij lacht.
Ik...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef Paul het volgende:
Wie gaat er straks nog meer Vitesse Utrecht kijken
Ik denk dat het een kleurloze 0-0 wordt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan we zo nog van Cambuur genieten, Stijn?
Dat lijkt me niks voor onze knotsgekke competitie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kleurloze 0-0 wordt.
Groningen speelt 3-3 tegen Eagles.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groningen speelt gelijk tegen Roda.
Eagles wint van Roda.
Eagles > Groningen
Niet op Renéwanius letten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Netter dan mafkees kan volgens mij niet qua scheldwoordNou ja, oliebol kan nog.
Pannenkoek.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Eagles wint van Roda JC.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Roda speelt gelijk tegen Groningen.
Eagles wint van Roda.
Eagles > Groningen
Potjandorie nog aan toe zeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet op Renéwanius letten.
Anderlecht speelde gelijk tegen PSG.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eagles wint van Roda JC.
Roda JC wint van PSV
PSV wint van Zulte Waregem.
Zulte wint van Anderlecht
GAE > Anderlecht
WTFquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anderlecht speelde gelijk tegen PSG.
GAE = PSG
Dat lijkt me niet mogelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bruggink is zo mogelijk nog oninteressanter dan Lambiek.
Taal gebruikquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, rustig. Heb je FB / Taal gebruik op ons Fok! wel gelezen?
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
4 reacties achter elkaar in hetzelfde topic____!
Schuif gezellig aan bij mij en Paul.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Falkengod. Ik denk dat ik naar Vitesse ga kijken.
Okeequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schuif gezellig aan bij mij en Paul.
Nootje?
René en ik vinden jou een nepsupporter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk moet ik natuurlijk mijn cluppie kijken maar ik raak zo ongelofelijk zenuwachtig bij zo'n spannend uitduel als tegen heracles
Ik begin steeds meer overtuigd te raken van het feit dat het allemaal maar een act is dat je voor Groningen bent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk moet ik natuurlijk mijn cluppie kijken maar ik raak zo ongelofelijk zenuwachtig bij zo'n spannend uitduel als tegen heracles
Okeequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
René en ik vinden jou een nepsupporter.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer overtuigd te raken van het feit dat het allemaal maar een act is dat je voor Groningen bent.
Wat voor kleur hebben de consumptiemuntjes in de Euroborg? Nou?quote:
Groningen kleurigquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:01 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat voor kleur hebben de consumptiemuntjes in de Euroborg? Nou?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bewijst het!
Je bent wel degelijk supporter.
Nou, inderdaad, een echte!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bewijst het!
Je bent wel degelijk supporter.
Is er iets wat ik kan doen om dit te voorkomen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta op het punt een post te plaatsen met drie Groningen vlaggetjes.
Pics.quote:
Doei!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
de sfeer hier is te grimmig. ik ben weg
Ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er iets wat ik kan doen om dit te voorkomen?
Zolang Kostic maar scoort. Al lijkt die kans erg klein gezien het missen van jouw voetballende held, de blonde god en jezus in één.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta op het punt een post te plaatsen met drie Groningen vlaggetjes.
Wat GGMM niet weet is dat ik in meerdere mate een Nick van der Velden fan ben en in mindere mate FC Groningen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Kostic maar scoort. Al lijkt die kans erg klein gezien het missen van jouw voetballende held, de blonde god en jezus in één.
Maar dan had ik wellicht een afwijzende 'niks' gezien, wat mij bijzonder onzeker had gemaakt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had tijd kunnen besparen door mij direct te vragen wát je had kunnen doen.
Niks.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan had ik wellicht een afwijzende 'niks' gezien, wat mij bijzonder onzeker had gemaakt.
De drummer van Gestalte stapt na de tour uit de band GGMMquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan had ik wellicht een afwijzende 'niks' gezien, wat mij bijzonder onzeker had gemaakt.
Verdomme. Waarom?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De drummer van Gestalte stapt na de tour uit de band GGMM
Roda levert een wanprestatie.
Thnx.quote:
Net een nieuw huis, opleiding en geen ambitie meer om door te breken als muzikant.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme. Waarom?
[..]
Thnx.Geniet er van.
Verdomme zeg. Mijn hoop op De Boom der smarten (deel 3) is hierbij volledig weg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Net een nieuw huis, opleiding en geen ambitie meer om door te breken als muzikant.
Ik vond dat je wel een hogere moeilijkheidsgraad kon gebruiken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens heb je mijn topic met deze post wel officieel vermoord. Nu zou ik de overtreffende troef moeten spelen wat het 'troll' gehalte te hoog maakt, bedankt daarvoor(Echt)
Idd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen heeft thuis nog geen verliespartij geleden.
Zo werkt dat niet. Ik kan vele dingen verzinnen maar dat zou geforceerd overkomen en dus einde verhaal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dat je wel een hogere moeilijkheidsgraad kon gebruiken.
De band blijft bestaan, maar dan zonder de huidige drummer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Mijn hoop op De Boom der smarten (deel 3) is hierbij volledig weg.
Het spijt me man.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo werkt dat niet. Ik kan vele dingen verzinnen maar dat zou geforceerd overkomen en dus einde verhaal.
En terug is de hoop.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
De band blijft bestaan, maar dan zonder de huidige drummer.
Ja, dan moeten ze wel winnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Vitesse kan goede zaken voor het kampioenschap doen tegen Utrecht.
16 november staan ze weer in het Baroeg (Rotterdam) zullen we meeten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me man.
[..]
En terug is de hoop.
[..]
Ja, dan moeten ze wel winnen.
quote:
quote:[..]
En terug is de hoop.
Je weet dat dit ook kan?quote:[..]
Ja, dan moeten ze wel winnen.
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16 november staan ze weer in het Baroeg (Rotterdam) zullen we meeten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door GGMM op 09-11-2013 20:17:02 ]It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Het is meer een tapijt...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen speelt Heracles van de mat.
Het is een zeer tolerante doelgroep, wel wat doods alleen. Verwacht geen door het dolle zijnde menigte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk.Kan ik me gewoon in m'n vrijetijdskleding kleden of heb ik ik accessoires nodig?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[ Bericht 14% gewijzigd door GGMM op 09-11-2013 20:17 ]
Vitesse?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
nou, daar mogen ze weer niet klagen
Ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die hipster met zijn applecomputer net
[ Bericht 10% gewijzigd door johannes_vermeer op 09-11-2013 20:20 (Bericht 20% gewijzigd door GGMM op 9-11-2013 20:19) ]quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ Bericht 10% gewijzigd door johannes_vermeer op 09-11-2013 20:20 (Bericht 20% gewijzigd door GGMM op 9-11-2013 20:19) ]
[ Bericht 10% gewijzigd door johannes_vermeer op 09-11-2013 20:20 (Bericht 20% gewijzigd door GGMM op 9-11-2013 20:19) ]quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
[ Bericht 10% gewijzigd door johannes_vermeer op 09-11-2013 20:20 (Bericht 20% gewijzigd door GGMM op 9-11-2013 20:19) ]
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 09-11-2013 20:21 ]
Ja inderdaad. Scheelde niks.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, Toornstra scoorde, maar werd wegens buitenspel (was ongeveer op 1 lijn) afgekeurd.
Is ook beter als hij invalt. Valt er meer ruimte enz.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef Alan_Bastard het volgende:
Zivkovic speelt toch matig, niet te zuinig zeg...
Wordt langzamerhand ook wel een beetje gek gemaakt door de media en al die onzin over scouts. Daarbij moet hij het vandaag doen zonder zijn nestor Van der Velde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef Alan_Bastard het volgende:
Zivkovic speelt toch matig, niet te zuinig zeg...
Na deze opmerking gaat de KNVB harde maatregelen nemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Demouge is echt een crimineel op het veld. Man man man, die verdient een schorsing van een wedstrijd of tien.
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Demouge is echt een crimineel op het veld. Man man man, die verdient een schorsing van een wedstrijd of tien.
Schopt eerst vroeg in de tweede helft de enkels van Schmidt kapot. In de slotfase nog een paar elleboogjes hier en daar uitdelen.quote:
een afmaker in de zestien xdquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij trachtte te scoren, die goaltjesdief xD
Baasje is het ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schopt eerst vroeg in de tweede helft de enkels van Schmidt kapot. In de slotfase nog een paar elleboogjes hier en daar uitdelen.
Hij liep zich zo vroeg vrij waardoor hij al paar meter stal ten opzichte van de verdediger. xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een afmaker in de zestien xd
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij liep zich zo vroeg vrij waardoor hij al paar meter stal ten opzichte van de verdediger. xD
Moet nog komen. Er gaan gouden tijden aanbreken voor deze cultheld.quote:
Klagen over een stream met Evert.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Lekker zo'n gratis stream. Schakelen ze ineens over op Ado - Cambuur
Ik zie Vitesse alweer met Engels commentaar. Dat vind ik sowieso altijd veel mooier om te horen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klagen over een stream met Evert.
Jij bent?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef Paul het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:04:521-1 VOOR DE GODENZONEN VAN UTRECHT!!!! #vitutr reageer retweet
Heb je echt tijgernootjes?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na al dat gepraat over tijgernootjes ben ik naar de supermarkt gegaan.
Feitje: het regent buiten.
Dat is inderdaad belachelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de AH niet bezorgt op mijn adres anders had ik het kunnen laten brengen
Toen puntje bij paaltje kwam in de winkel was het te pijnlijk voor mij om tijgernootjes te pakken.quote:
Kaassouflé smaak?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn deze lekker? Ligt hier in de kast.
Kaassoufflé smaak!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen puntje bij paaltje kwam in de winkel was het te pijnlijk voor mij om tijgernootjes te pakken.
Toen waande ik mij een recalcitrante halfgod en nam ik Duyvis Pinda's Teriyaki Specialy Marinated.
Ik heb er nu net een handjevol gehad. Ik vind ze niet zo lekker.
Zelfs ik als waaghals had deze niet overwogen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me aan Cup-A-Soup met Pizza smaak denken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen puntje bij paaltje kwam in de winkel was het te pijnlijk voor mij om tijgernootjes te pakken.
Toen waande ik mij een recalcitrante halfgod en nam ik Duyvis Pinda's Teriyaki Specialy Marinated.
Ik heb er nu net een handjevol gehad. Ik vind ze niet zo lekker.
Die scheidsrechters in Engeland zijn net zo slecht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Interesting referee performance tonight that's for sure. Zegt die Engelse commentator bij vit utr . welkom in Nederland zou ik zeggen.
Bewijs: Webb is Engelsman.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die scheidsrechters in Engeland zijn net zo slecht.
Ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die scheidsrechters in Engeland zijn net zo slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja.Haha er stond eerst SjeleeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen op 0-2 overigens. Oh en Ado nu virtueel op een veilige plaats![]()
Kaassoufle smaak? Hmm morgen maar eens kopenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort verkopen ze nootjes met bamihapjes smaak.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kaassoufle smaak? Hmm morgen maar eens kopen
Ik zag je nog bij de AH vismarktquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na al dat gepraat over tijgernootjes ben ik naar de supermarkt gegaan.
Feitje: het regent buiten.
Wel knap dat beide aanvallers zich nog zo weten te profileren zonder hun nestor. Al zal er een dag worden dat de beide leerlingen de grote meester zullen overstijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Wat een god.
Jammer dat Nick van der Velden niet speelt though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Is het al getweet? Zoniet is dit ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef Paul het volgende:
UTRECHT HOOLIES GOOIEN VUURWERK! KRATER IN HET VELD VITESSE #BREKEND
Geluk dat het gras is. Kunstgras had nu in de fik gestaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
Paddestoelwolk boven het veld in Arnhem
En een krater in het gras.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef ReplaR het volgende:
Tis dat paul hier is anders had jij het geweest!
Inderdaad, toen Twente vuurwerk in het gezinsvak van Utrecht gooide wisten ze dit ook al op wonderbaarlijke wijze om te draaien en kwam het Twente-publiek zeer negatief in de media.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Utrecht-fans gooien met vuurwerk. Eens kijken hoe ze dit keer de fans van Twente de schuld gaan geven.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is het al getweet? Zoniet is dit ongeloofwaardig.
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:12:45#BREKEND UTRECHT HOOLIES GOOIEN VUURWERK! KRATER IN HET VELD VITESSE #VITUTR reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Utrecht-fans gooien met vuurwerk. Eens kijken hoe ze dit keer de fans van Twente de schuld gaan geven.
Precies. Mensen die wel de moeite hadden genomen het officiële onderzoeksrapport te lezen weten wel beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, toen Twente vuurwerk in het gezinsvak van Utrecht gooide wisten ze dit ook al op wonderbaarlijke wijze om te draaien en kwam het Twente-publiek zeer negatief in de media.
Dit was hun coming of age wedstrijd. Ze willen bewijzen dat ze ook zonder het vaderfiguur op eigen benen kunnen staan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel knap dat beide aanvallers zich nog zo weten te profileren zonder hun nestor. Al zal er een dag worden dat de beide leerlingen de grote meester zullen overstijgen.
Wow een krater in het veldquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:12:45#BREKEND UTRECHT HOOLIES GOOIEN VUURWERK! KRATER IN HET VELD VITESSE #VITUTR reageer retweet
Tuurlijk jochie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Precies. Mensen die wel de moeite hadden genomen het officiële onderzoeksrapport te lezen weten wel beter.
Echt he. Bij Utrecht zitten de families namelijk in de gracht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee maar die tukkers gooien het in "familievakken"
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow een krater in het veldSjongejonge
E.T. schijnt geland te zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef Paul het volgende:
FOX SPORTS DOET EEN SLOWMOTION VAN DE VUURWERKINSLAG #BREKEND
Waarom?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef Zorro het volgende:
Het 16-metergebied is dadelijk een 16-merengebied
http://www.rijksoverheid.(...)tio-en-intuitie.htmlquote:
Wat overigens niet wegneemt dat het met Nick binnen de lijnen al 0-5 had gestaan vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was hun coming of age wedstrijd. Ze willen bewijzen dat ze ook zonder het vaderfiguur op eigen benen kunnen staan.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:15 schreef Gramulanion het volgende:
Paal.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ok, er moeten nog 15 kraters bij en een beetje regen, maar het zou kunnen tochquote:
GGMM zit ook weer uit z'n nek te lullen zie ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Echt he. Bij Utrecht zitten de families namelijk in de gracht.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)tio-en-intuitie.html
Hier kan je het lezen. Misschien dat je dan geen onzin meer verkondigt.
Vitesse - Utrecht duhhhhhhhhh #spanning #sensatie #vitutrquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke wedstrijd die nu speelt is het meest geschikt om een stel smerige pinda's bij weg te kanen?
Niet Groningen zeggen, want die buit is al binnen en ik wil Grunn niet met een vieze nasmaak associëren.
Hij zat in het stadion, en kan dus uit eerstehand vertellen wat er gaande was.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
GGMM zit ook weer uit z'n nek te lullen zie ik
Ben jij groningen supporterquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke wedstrijd die nu speelt is het meest geschikt om een stel smerige pinda's bij weg te kanen?
Niet Groningen zeggen, want die buit is al binnen en ik wil Grunn niet met een vieze nasmaak associëren.
Kijk, vogeltjes kunnen ook wel op de rug van hun vader of moeder gaan zitten want dan gaan ze sneller.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat overigens niet wegneemt dat het met Nick binnen de lijnen al 0-5 had gestaan vanzelfsprekend.
Voor het eerst ja?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij zat in het stadion, en kan dus uit eerstehand vertellen wat er gaande was.
Lees het onderzoeksrapport eens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij zat in het stadion, en kan dus uit eerstehand vertellen wat er gaande was.
En zeer verdienstelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef Muto het volgende:
Leerdam.
Wilde weg bij Feyenoord omdat hij back moest spelen en speelt bij Vitesse ook gewoon back
Je moet wat op zo'n avond. Ik zal aan de Grolsch. Morgen nog naar de Veste?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
GGMM zit ook weer uit z'n nek te lullen zie ik
Die had de voorkeur boven Janmaat wel gekregen ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef Muto het volgende:
Leerdam.
Wilde weg bij Feyenoord omdat hij back moest spelen en speelt bij Vitesse ook gewoon back
Ik heb mijn kamer reeds gespoten in onze clubkleuren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes behoort sinds kort tot de harde kern
Dat wel. Maar alsnog. Als middenvelder zijn er bij topclubs altijd beteren.quote:
Groningenkleur dus?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn kamer reeds gespoten in onze clubkleuren.
Een confrontatie met een bekend forumlid van de harde kern van Heerenveen kan niet lang meer uitblijven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee want er wordt in Zwolle gespeeld sloaperd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je moet wat op zo'n avond. Ik zal aan de Grolsch. Morgen nog naar de Veste?
Ik weet mij wel raad met alors.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een confrontatie met een bekend forumlid van de harde kern van Heerenveen kan niet lang meer uitblijven.
Oh.. ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee want er wordt in Zwolle gespeeld sloaperd!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een eerdere post van Johannes.quote:
Misschien kan je voortaan even het hele topic lezen voordat je reageert...quote:
Sommigen denken gewoon niet logisch na.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een eerdere post van Johannes.
[..]
Misschien kan je voortaan even het hele topic lezen voordat je reageert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |