Goed dat je je leven hebt gebeterd. Past ook beter bij je FOK!naam.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Keek op een dag in de spiegel en herkende mezelf nog maar amper, toen maar wat rustiger aan gaan doen.
Nou gebeterd wil ik ook weer niet zeggen. De pep is grotendeels door alcohol vervangen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Goed dat je je leven hebt gebeterd. Past ook beter bij je FOK!naam.
Verstandigquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Keek op een dag in de spiegel en herkende mezelf nog maar amper, toen maar wat rustiger aan gaan doen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou gebeterd wil ik ook weer niet zeggen. De pep is grotendeels door alcohol vervangen.
Enkel oppervlakkig gesproken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je het betreffende meisje eigenlijk al eens gesproken of slechts gezien?
Bazinquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik werd echt autistisch as fuck door die hele Need for Speed serieSerieus gewoon de stoel voor de tv geschoven en wekenlang alleen maar smoken, eten en gamen.
Heb bewust m'n PS3 aan m'n neefje gegeven toen ik weer een opleiding begon.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Enkel oppervlakkig gesproken.
[..]
BazinOf eigenlijk niet. Nee, toch maar wel.
Wat voor opleiding doe je nu, automonteur?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Niks gezegd dan.
Meer dead prez luisteren mattie.
De bottom line is toch duidelijk? Niet teveel waarde hechten aan een meisje in het begin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat een nutteloos 'advies' geeft die kerel trouwensVooral van 'ja dit moet je niet doen en dat ook niet'. Nee dat kon ik zelf ook nog wel bedenken. Maar hoe moet ik het wél doen, hoe ga ik ermee om, etc?
Jongen, het gaat dus als volgtquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:17 schreef MAHL het volgende:
Nou, de dag die ik wist dat zou komen is eindelijk hier
Dus een leuk Oostblokmeisje in een werkgroep op de Uni. PoolsBlond haar, blauwe ogen, en zo'n lief oostbloksnoetje. Helemaal mijn tiep ditdat en ze is nog aardig ook.
Alleen, hoe ga ik dit aanpakken? Normaal gezien zit er niet zulke druk achter dus kan ik het een stuk rustiger/chiller aan doen... Maar dit, ik weet dat als ik het verknal, dat ik het mezelf dan nooit meer vergeefDus extra druk op de ketel en dus kom ik weer heerlijk awkward over enzo...
Godver, ik lijk weer gewoon een puber nu
Turkse mannenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Jongen, het gaat dus als volgt
Poolse meisjes(bijna alle Oostblok meisjes) vallen op mediteraanse mannen, bijvoorbeeld Italiaans, Spaans, Grieks of Turkse mannen. Tenzij je Italiaans bent maak je geen kans. Of je moet een fortuin bezitten. Maar ik ga je niet aanmoedigen om te stoppen, ga ervoor. Ik waarschuw je wel dat uit de Oostblok niet veel goeds moet verwachten, ze kiezen uiteindelijk voor een Zuid Europese model in plaats van een (Noord)West Europese(of je hebt charmes).
Laat me raden wat voor afkomst je hebtquote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Poolse meisjes(bijna alle Oostblok meisjes) vallen op mediteraanse mannen, bijvoorbeeld Italiaans, Spaans, Grieks of Turkse mannen. Tenzij je Italiaans bent maak je geen kans. Of je moet een fortuin bezitten. Maar ik ga je niet aanmoedigen om te stoppen, ga ervoor. Ik waarschuw je wel dat uit de Oostblok niet veel goeds moet verwachten, ze kiezen uiteindelijk voor een Zuid Europese model in plaats van een (Noord)West Europese(of je hebt charmes).
Kutkick, bovendien geenzins waar.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Mahl ziet er wel een beetje mediterraan uit anders.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Deze kickquote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Ataturk wel altijd nr 1quote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat me raden wat voor afkomst je hebt![]()
[ afbeelding ]
Dan maakt hij kansen, tenzij hij ook net als bepaalde personen(Cihan93) als een Pool uitzietquote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mahl ziet er wel een beetje mediterraan uit anders.
Ga terug naar Koerdistan.quote:
Noord Irak is Koerdistan, Arabieren hebben niks te zeggen. Nee ik kom uit Zuid Oost Anatoliëquote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ga terug naar Koerdistan.
Oh wacht, dat bestaat niet. HAHAHAHA
Een Koerdische jongen die uitziet als een Pool en zijn eigen taal bijna niet kan sprekenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Net toen ik dacht dat het niet erger kon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |