Wat een nutteloos 'advies' geeft die kerel trouwensquote:
Een literfles smirnoff doet het beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:10 schreef fratsman het volgende:
Gewoon lokken met een blikje Schultenbrau.
Ben wel bang dat ze me zo onder tafel drinkt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Een literfles smirnoff doet het beter.
Dat zou zomaar kunnen. Persoonlijk vind ik dat erg aantrekkelijk in een vrouw.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben wel bang dat ze me zo onder tafel drinkt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Persoonlijk vind ik dat erg aantrekkelijk in een vrouw.
Opposites attract.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Persoonlijk vind ik dat erg aantrekkelijk in een vrouw.
Eigenlijk is dat hetzelfde principe als een lift, dan kun je lekker blijven staan en gaat de rest vanzelf, dan hoef je al die trappen niet op te klauteren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Opposites attract.
Ik vind het erg aantrekkelijk als een vrouw een echt sletje is / of geweest, als in, ze kan goed overweg met de piemel.
Klinkt saai.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat hetzelfde principe als een lift, dan kun je lekker blijven staan en gaat de rest vanzelf, dan hoef je al die trappen niet op te klauteren.
Jij niet?quote:
Stel jij hier nou dat jij niet goed overweg kan met je piemel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Opposites attract.
Ik vind het erg aantrekkelijk als een vrouw een echt sletje is / of geweest, als in, ze kan goed overweg met de piemel.
Ja zoiets, ik ken maar 1 standje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij niet?
[..]
Stel jij hier nou dat jij niet goed overweg kan met je piemel?
En dan kan je jezelf nog niet pijpen ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik ken maar 1 standje.
Zolder! Jij bent er ook weer?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef Zolder het volgende:
Dit is wat je moet doen:
Je vraagt aan haar haar telefoonnummer en dan sms je of ze zin heeft om wat te doen.
Prima post, netjes geschreven en vol goede tips. Ik zou alleen in het vervolg iets minder vaak een komma gebruiken maar gewoon een nieuwe zin beginnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
Doe vooral niet té aardig in het begin, maar geef onderbouwde kritiek op haar werk en kom met een beter voorstel. Zorg hoe-dan-ook dat je niet wanhopig overkomt. Als het een knappe meid is krijgt ze al genoeg aandacht, dus dat zal alleen maar averechts werken. Prikkel haar, laat haar interesse in jou krijgen.
Succes MahlieEn blijf updates geven!
Ja ik wil dus gewoon mezelf zijn maar tegelijkertijd ook weer mijn best doen voor haar, snapjequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef oLexie het volgende:
Wat dacht je er van gewoon jezelf te blijven en het daarmee te proberen? Vooral jezelf niet opdringen en al helemaal niet gaan knuffelen.
Random gasten die je knuffelen
En dat, mijn vriend, is waarom ik niet random geknuffeld wordt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik wil dus gewoon mezelf zijn maar tegelijkertijd ook weer mijn best doen voor haar, snapjeBeetje balans daarin vinden.
En random gasten die je knuffelen, wat?Ik heb je fobo bekeken en je ziet er helemaal niet knuffelbaar uit hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |