Right. Dan heb je dus pillen vol met pep zitten vatten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef oLexie het volgende:
[..]
Helaas is het waar. Daarna bijna in het ziekenhuis belandwerd wakker na 16 uur slaap en viel de hele dag bijna flauw. Had er ook een tijdje last van hartritemstoornissen door en een paar maanden lang flashes.
Bende.
Ah, en iedereen in xtc topic maar beweren dat er nooit pep in pillen zit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Right. Dan heb je dus pillen vol met pep zitten vatten.
Ik zou dat nu ook niet meer doen, snap eerlijk gezegd ook niet dat ik er eigenlijk niks aan over gehouden heb.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef Piye het volgende:
Ik ga overigens altijd netjes slapen. Dat dagenlang doorgaan in een drugswaas is niks voor mij. Alles met mate.
In goede pillen niet nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ah, en iedereen in xtc topic maar beweren dat er nooit pep in pillen zit.
Twee keer over begonnen, insta backfire.
In minder goede dus wel, en die zijn er zat in omloop.quote:
nicequote:Op zaterdag 9 november 2013 21:01 schreef oLexie het volgende:
[..]
In minder goede dus wel, en die zijn er zat in omloop.
Heb nu twee Supermans liggen, het boeit me eigenlijk niets of er pep in zit. Straks ff wat eten, douchen, voldoende drinkwaar naar boven brengen en dan een lekkere zolderspace houden.
Ik was laatst zo dom om er een van een vriend aan te nemen, dus ik die gedeeld met mijn vriend, ging alleen lichtelijk kaken en dat was het eigenlijk wel. Blijkt die vriend het van een wildvreemde gehad te hebben, vertelt 'ie achteraf pas.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
niceheb nog een halve nintendo liggen hier
XTC FOK!erstijlquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:01 schreef oLexie het volgende:
[..]
In minder goede dus wel, en die zijn er zat in omloop.
Heb nu twee Supermans liggen, het boeit me eigenlijk niets of er pep in zit. Straks ff wat eten, douchen, voldoende eet- en drinkwaar naar boven brengen en dan een lekkere zolderspace houden.
Geen idee, maar het lijkt me dat dat heel lang duurt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef deadprez het volgende:
weet iemand eigenlijk hoelang je die shit kan bewaren voor het niet meer werkt?
Geen idee, Google?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef deadprez het volgende:
weet iemand eigenlijk hoelang je die shit kan bewaren voor het niet meer werkt?
Wat een ongelofelijke mongool is je vriend dat hij dat gewoon pakt en ook nog eens aan jou geeft.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik was laatst zo dom om er een van een vriend aan te nemen, dus ik die gedeeld met mijn vriend, ging alleen lichtelijk kaken en dat was het eigenlijk wel. Blijkt die vriend het van een wildvreemde gehad te hebben, vertelt 'ie achteraf pas.![]()
Vraag me af wat erin zat, m'n Ritalin heeft serieus nog meer effect dan dat ding.
Hahaha, juist. Wel met vrienden tho. Ik ken iemand die het weleens in zijn eentje doet en dan de hele nacht gaat gamen.quote:
beterquote:20 jaar lukt zowieso wel.
Gewoon vochtvrij bewaren en evt. in een gripzakje. Kan niets mee gebeuren
Ja, was er ook niet erg blij mee. Ben ook meteen boos op hem geworden dat hij dingen van vreemden aanneemt. Dat kind gebruikt pas sinds kort en heeft zichzelf nu al naar de klote geholpen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke mongool is je vriend dat hij dat gewoon pakt en ook nog eens aan jou geeft.
Ik deed op het laatst op de pep niks anders meer dan nachten achter elkaar FOK!ken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hahaha, juist. Wel met vrienden tho. Ik ken iemand die het weleens in zijn eentje doet en dan de hele nacht gaat gamen.
Wauw, dat is best wel deraan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik deed op het laatst op de pep niks anders meer dan nachten achter elkaar FOK!ken.was wel goed voor mijn postcount.
Ja. Bietje triest ook wel als ik er zo op terugkijk, maar goed.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik deed op het laatst op de pep niks anders meer dan nachten achter elkaar FOK!ken.was wel goed voor mijn postcount.
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Keek op een dag in de spiegel en herkende mezelf nog maar amper, toen maar wat rustiger aan gaan doen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:06 schreef oLexie het volgende:
Ik weet niet, altijd als ik had gesnoven (snoof weleens coke vroeger) voelde ik mijzelf direct zo schuldig tegenover m'n lichaamdat ik 't steeds een hele tijd niet meer deed.
Heb je het betreffende meisje eigenlijk al eens gesproken of slechts gezien?quote:
Wauw.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:11 schreef oLexie het volgende:
Even een leuk voorbeeldje.
Ik zat in een groepje waarvan een gast helemaal smoor was op een meisje. Voor haar verjaardag kreeg ze zo'n gigantische fles Bacardi, de grootste uitvoering van het luchtje Infinity (L'ancome) en 50 euro. Andere gast kwam vlak voor het einde aankakken, gaf haar drie zoenen en had een fles goedkope wijn van zijn moeder meegenomen.
Eind van de week lag hij bij haar in bed en die andere was forever alone met zijn meer dan 100 euro uitgegeven aan cadeau's.
Dus, hooguit subtiel wat interesse wekken maar zeker geen rare fratsen uit gaan halen. Misschien een keer met een groepje uitgaan en het dan een keer proberen.
Ik werd echt autistisch as fuck door die hele Need for Speed seriequote:Op zaterdag 9 november 2013 21:06 schreef MAHL het volgende:
Of nee laat maar eigenlijk. Door de reactie van oLexie Need for Speed 2 binnen gaan halen. Even wat nostaligisch voer naar binnenwerken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |