Ik zag dat je een typfout hebt gemaakt, ik heb het voor je verbeterd. Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zag dat je een typfout hebt gemaakt, ik heb het voor je verbeterd. Geen dank.
Ja, helemaal niets deraan om troep die je vlees wegbrandt in je neus te stoppen. Is heel normaal.quote:
Niks mis mee. Mensen die het botje in hun neus nog niet helemaal weggesnoven hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, helemaal niets deraan om troep die je vlees wegbrandt in je neus te stoppen. Is heel normaal.
Ja, moeten ze zelf weten verder maar ik vind het doodzonde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Mensen die het botje in hun neus nog niet helemaal weggesnoven hebben
bommetjes slikken is echt aids en nog véél slechter voor jequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef oLexie het volgende:
Als je het slikt, okay. Maar je kunt toch niet spul inhaleren dat eerst een hele tijd in je neus blijft hangen voordat het eindelijk je keel bereikt.
Sommige middelen kan je beter gewoon snuiven. Verder alles met mate natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef oLexie het volgende:
Als je het slikt, okay. Maar je kunt toch niet spul inhaleren dat eerst een hele tijd in je neus blijft hangen voordat het eindelijk je keel bereikt.
Ah, geen verstand van. Ik slik af en toe een pilletje, ook niet goed maar dat gaat tenminste niet mijn overgevoelige neus in.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
bommetjes slikken is echt aids en nog véél slechter voor je
Oh zo. Dacht dat je pep slikken bedoelde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ah, geen verstand van. Ik slik af en toe een pilletje, ook niet goed maar dat gaat tenminste niet mijn overgevoelige neus in.
Nee pep. Coke is veel te duur en kan ik geen 4 nachten op wakker blijven. Al doe ik het tegenwoordig allemaal eigenlijk nooit meer, alleen nog alcohol en wiet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef oLexie het volgende:
Mag toch wel hopen dat jullie dan coke snuiven en geen pep?
Ik heb toen ik 17 was een keer pep geprobeerd, gelijk afgeleerd.
Waarom wilde je vier nachten wakker blijven?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee pep. Coke is veel te duur en kan ik geen 4 nachten op wakker blijven. Al doe ik het tegenwoordig allemaal eigenlijk nooit meer, alleen nog alcohol en wiet.
Drugs zijn slecht voor je.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee pep. Coke is veel te duur en kan ik geen 4 nachten op wakker blijven. Al doe ik het tegenwoordig allemaal eigenlijk nooit meer, alleen nog alcohol en wiet.
Omdat dat echt fantastisch is. Dat gevoel dat je na de tweede nacht krijgt is onbeschrijfelijk. Een soort hele fijne psychose ofzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef oLexie het volgende:
[..]
Waarom wilde je vier nachten wakker blijven?
yolo tochquote:
Coke is babypoeder. Veel te veel geld betalen voor iets dat voor de helft uit waspoeder bestaat en uit iemands anus komt, terwijl je voor een 5je een gram onversneden speed hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef oLexie het volgende:
Mag toch wel hopen dat jullie dan coke snuiven en geen pep?
Ik heb toen ik 17 was een keer pep geprobeerd, gelijk afgeleerd.
Mijn god wat een kutgevoel.
Ah. Enige keer dat ik zo lang wakker ben gebleven is toen ik Need for Speed uit moest spelen in de vakantie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat dat echt fantastisch is. Dat gevoel dat je na de tweede nacht krijgt is onbeschrijfelijk. Een soort hele fijne psychose ofzo.
Drie dagen op pillen? Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ah. Enige keer dat ik zo lang wakker ben gebleven is toen ik Need for Speed uit moest spelen in de vakantie.![]()
Een keer wel drie dagen door gegaan op pillen, zo ziek van geworden dat ik een jaar gestopt was.
Helaas is het waar. Daarna bijna in het ziekenhuis belandquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Drie dagen op pillen? Geloof er niks van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |