quote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef isgeschiedenis het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)abbit_Hole_gevonden/
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ga gelijk krijgen met de Groene Heuvels
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Nou, geen idee wat er vaan waar is en de bron is natuurlijk rukmaar ik denk ik drop het toch maar dan kan ik altijd achteraf nog zeggen zie je wel. Maar volgens mijn oom, die er uit zich zelf mee kwam is Mojo bezig met het regelen van een terrein en vergunningen in het gebied tussen de Groene Heuvels en Bergharen vlakbij Nijmegen. Het zou gaan om een festival ter grote van 15 a 20 duizend bezoekers. en toen moest ik dus hier meteen aan denken.
Vorig jaar 15.000 per dag ofzo. Dit jaar gaan ze voor meer, maar hoeveel? Dat weet alleen de organisatie.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch een goede bron geweest. Hoeveel mensen gaan er naar BKS? Ook zoiets?
Zie het niet meer dan 20.000 worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:38 schreef portie het volgende:
[..]
Vorig jaar 15.000 per dag ofzo. Dit jaar gaan ze voor meer, maar hoeveel? Dat weet alleen de organisatie.
Dit dus. Wat een mooi topic is datquote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef rubbereend het volgende:
MUZ / Nieuw festival: Down The Rabbit Hole
Neen, ik hoorde iets over Depeche Mode en Radiohead en Rick Astley.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
Nog geruchten? Darkside die de Bravo gaat headlinen, Kraftwerk 3D in de Alpha en Pixies in de Grolsch enzo?
Samen?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neen, ik hoorde iets over Depeche Mode en Radiohead en Rick Astley.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:13 schreef bulbjes het volgende:
w00t w00t, vlakbij mijn stadjeBroertje Lowlands in recreatiegebied bij Nijmegen
Al ga ik er waarschijnlijk niet heen, want Lowlands-muziek (indie, singer-songwriter) is niet helemaal mijn ding (al kun je dat natuurlijk nooit in general zeggen, want er zit altijd wel iets bij wat wel leuk is, omdat er zo veel is), ik ga meer naar LL voor de sfeer. Alhoewel afgelopen LL misschien ook wel mijn laatste LL was....het feit dat de muziek me niet super geweldig trekt, icm duur en overal tyfusdruk, en natuurlijk steeds jonger en commercieel, begint me toch een beetje tegen te staan....ik wor oud![]()
Maargoed, op een festival dus met Lowlands-muziek (naja, meer een psychedelische variant er van dan) maar een andere sfeer, heb ik denk ik niet zoveel te zoeken
![]()
Zeker niet omdat ik gewoon geen flauw idee heb wat er komt en wat het precies is. Wil toch wel weten waar ik mijn zuurverdiende centjes aan uitgeef.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef rubbereend het volgende:
MUZ / Nieuw festival: Down The Rabbit Hole
ik begreep dat ze in Duitsland op een festival staan wat van de mensen van BKS is,,,,,,,,,,quote:Op donderdag 14 november 2013 22:08 schreef theodoor9 het volgende:
Geen arcade fire, zijn tijdens lowlands in the usa
Klopt bks ligt voor de hand. Maar lowlands is nu echt uitgesloten.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik begreep dat ze in Duitsland op een festival staan wat van de mensen van BKS is,,,,,,,,,,
Welke optreden?quote:Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef theodoor9 het volgende:
Is Disclosure trouwens uitverkocht? Kan geen kaarten meer bestellen..
Ze hebben gezegd 3 jaar en dan is het mooi geweest, dus je zou denken dat ie weg gaat. Maar hij liep wel erg goed.. Dus wie weetquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef kurk_droog het volgende:
In 2014, zou de Titty Twister er weer komen of gaan ze nu toch dingen veranderen? Sowieso moeten ze iets aan die drukte doen in de tenten 's nachts.
Misschien toch een 'open' feest erbij ook of iets maar alleen mogelijk als je goed weer hebt, of dat mag niet ivm geluid en dergelijke?quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd 3 jaar en dan is het mooi geweest, dus je zou denken dat ie weg gaat. Maar hij liep wel erg goed.. Dus wie weetWie weet geven ze er een draai aan ofzo.
En de drukte in de tenten.. Tja.. Weet niet of daar veel aan te doen is
Dat laatste.quote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien toch een 'open' feest erbij ook of iets maar alleen mogelijk als je goed weer hebt, of dat mag niet ivm geluid en dergelijke?
tja wat moet je doen? de mogelijkheden zijn niet zo groot. Het enige wat ze kunnen doen is de Grolsch voor bekende DJ's gebruiken maar daar is ook zat volk te vinden bij het nachtprogramma wat daar draait.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef kurk_droog het volgende:
In 2014, zou de Titty Twister er weer komen of gaan ze nu toch dingen veranderen? Sowieso moeten ze iets aan die drukte doen in de tenten 's nachts.
Grolsch mag wel zo blijven ja, dat was voor mij de plek waar ik het nachtprogramma had elke avondquote:Op zondag 17 november 2013 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja wat moet je doen? de mogelijkheden zijn niet zo groot. Het enige wat ze kunnen doen is de Grolsch voor bekende DJ's gebruiken maar daar is ook zat volk te vinden bij het nachtprogramma wat daar draait.
IMPREGNEREN!!!!!!quote:Op maandag 2 december 2013 20:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Of langzaam is iets uit gaan lekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |