Wat een raar filmpjetwitter:Lowlover twitterde op zondag 18-08-2013 om 11:44:12Mysterieus: Lowlands kondigt een nieuw festival aan, Down The Rabbit Hole. Check het vage filmpje: http://t.co/C5MbEoGsB6 reageer retweet
Same here maar wat moet je er in zetten?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
Zag het net ook, ben uit nieuwsgierigheid haast geneigd een brief naar dat adres te sturen.
"Hoi, ik zou graag meer willen weten over Down the Rabbit Hole. Groetjes!"quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here maar wat moet je er in zetten?
"apart" als in "raar"?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik vind het vet. En het wordt overigens een apart festival zei Eric op 3fm.
Waar kon je die kranten eigenlijk krijgen? Of was ik gewoon te laat m'n nest uit elke keerquote:
Maar er staat niet bij hoe ze aan deze informatie komen.quote:Down The Rabbit Hole zal de reactie van Lowlands-organisator Mojo Concerts zijn op de komst en het succes van nieuwe kleinschalige muziekfestivals, zoals Into the Great Wide Open op Vlieland en het Best Kept Secret Festival op het strand en in het bos van de Beekse Bergen, georganiseerd door het concurrerende Friendly Fire.
quote:OUWSE PLANTAGE - Een nieuw festival van de Lowlands-organisatie, maar dan in Wouwse Plantage? West-Brabantse popliefhebbers mochten even dromen, maar een groot, meerdaags festival op fietsafstand zit er voorlopig niet in.Mojo Concerts, de grootste concertorganisator van het land, doet extreem geheimzinnig over een nieuw evenement dat Lowlandsdirecteur Eric van Eerdenburg dit weekend tijdens zijn eigen festival aankondigde.
Down the Rabbit Hole heet het, en volgend jaar is de eerste editie. In welke maand? Op welk terrein? Niets wordt verklapt, behalve een adres: Postbus 98, 4700 AB, Wouwse Plantage. Daarheen mag iedereen 'ideeën en pakketjes' sturen.
Het zou erop kunnen wijzen dat in Wouwse Plantage iets groots te gebeuren staat, maar een woordvoerster van Mojo wil dat bevestigen noch ontkennen. "Wij zeggen niets. Maar het festival komt er echt, da's geen grap."
Stukken minder spannend klinkt het bij de gemeente Roosendaal: daar heeft niemand een vergunningsaanvraag gezien. "En ons is eveneens niets bekend", zegt Vincent Kunne van Landgoed Wouwse Plantage, de locatie van evenementen als Fantastyval.
Maar dat adres dan? Dat blijkt niet te bestaan. Sterker nog: het dorp Wouwse Plantage heeft niet eens een locatie met postbussen.
Nummer en postcode corresponderen wél met een postbus in Roosendaal. Op naam van Mojo Concerts, gevestigd te Delft.
Wouwse Plantage, zo'n grappige naam past wel bij ons, heeft de Lowlands-organisatie misschien gedacht. Daarnaar blijft het gissen. En naar de festivalplek ook.
Bij de krantenfiets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waar kon je die kranten eigenlijk krijgen? Of was ik gewoon te laat m'n nest uit elke keer.
Tevens tvp.
Ik zag overal mensen met kranten lopen maar zelf met een groep van 12 konden ze niet scorenquote:
Of bij het info punt naast de ingang van het festival-terrein. Kun je er zo veel halen als je wilt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zag overal mensen met kranten lopen maar zelf met een groep van 12 konden ze niet scorenVolgend jaar maar even NRC next nemen, die maandag editie had ik ook graag gehad..
Dat heet participatie. Het is om interesse te peilen, gok ik zo. Ik vind het prima.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef mr-green het volgende:
Ik vind dit dus weer een beetje jammer van MOJO (want volgens mij komt het daar vandaan).
Ze voelen een beetje concurrentie van BKS festival en willen dan gelijk een tegenaanval doen om zo de concurrentie te verslaan.
Waarom ben ik hier tegen:
-het idee dat wij maar met ideeën moeten komen vind ik een beetje zielig. Ze weten waarschijnlijk zelf niet eens wat de opzet moet zijn. Kan voordelen hebben hoor als alle bands komen die worden aangevraagd maar daar heb ik een hard hoofd in.
Concurrentie, marktwerking.. Festivals zijn een moeilijke markt, dan moet BKS harder gaan lopen. Als mojo niets organiseert kan er altijd nog een ander komen. En vergis je niet, Friendly Fire (van BKS) is ook een grote kliek. Die zal het echt wel lukken om iets uit de hoed te goochelen. En verder weet je niet WANNEER DTRH is. Zal niet in hetzelfde weekend zijn, dus ook niet achter dezelfde acts kunnen aan gaan.quote:-nog meer concurrentie op kleinschalige festivals kan nadelen opleveren. BKS was juist zo goed bezig en zullen nu 2 keer zo hard moeten werken aan een goed festival door MOJO. MOJO zal fors investeren in het nieuwe festival waardoor de kwaliteit van bands verdeeld zal worden tussen bijvoorbeeld BKS en het nieuwe festival van MOJO.
BS. Het budget van Lowlands gaat naar Lowlands. Je kan het niet verantwoorden bij een accountant dat er geld van het ene potje naar het andere stroomt. Dus totaal ongefundeerde uitspraak die nergens op berust. Er is voor elke editie van LL een bepaald budget, opgebouwd uit verschillende facetten. Er is een bepaald budget benodigd. Daar mag niets vanaf gesnoept worden. Het nieuwe festival staat LOS van Lowlands.quote:-misschien gaat dit festival ook nog eens ten nadele van Lowlands. Want voor Lowlands is wellicht minder geld over ivm nieuwe festival.
Omdat mojo groot is. Gericht op winst. Deed je ook zo toen Pitch uit de grond werd gestampt? Nee? Waarom niet? Er is ruimte voor een festival, misschien is er wel vraag naar.quote:Ik zie dus alleen maar nadelen. En ja ik weet dat het ook heel vet kan worden. Maar waarom niet gewoon alle aandacht aan Lowlands. Dat is al belangrijk genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |