Een gemene ex, gedoe met ouders, kanker en een zoektocht. Hoe meer rechtvaardiging kun je hebben om de man die je bijstond tijdens je ziekte te bedonderen? Jij empathieloos wezen, jij!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik lees daar totaal niets in wat overspel rechtvaardigt.
"Ach, fuck die man die mij toen ik zo ziek was steunde, die het er ongetwijfeld ook enorm zwaar mee heeft gehad en fuck die kinderen die waarschijnlijk net de moeilijkste periode uit hun jeugd achter de rug hebben. Mijn maag kriebelt en mijn kut druipt, het is nu MIJN tijd!".quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Anoniemv36 het volgende:
En op de dag dat ik dus de uitslag kreeg dat ik genezen was verklaard kreeg ik een telefoontje van mijn ouders hoe de uitslag was en dat ze een leuk bericht hadden.....er was iemand opzoek naar mij geweest al jaren.
Je bent echt geen slachtoffer in dit verhaal en je wekt met dit verhaal echt geen sympathie. in tegenstelling zelfs.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Anoniemv36 het volgende:
Kreeg een relatie dat ik 20 was met een man van 27. Mijn ex heeft dus geprobeerd om mij daar weg te krijgen. Heb ik niet gedaan was blind voor de liefde, geld en luxe. Mijn ex dus waar ik nu weer contact mee heb en ja dus ook een grote fout mee heb gedaan. Mijn ex heeft destijds ook contact gehouden en behouden met mijn ouders. Paar maand later mocht ik van mijn ex vriend waar ik mee samenwoonde geen contact meer met mijn ex. Mijn ouders kregen daar hoogte van en zijn gaan zoeken waarom niet. Heel gedoe gekost met mijn ouders, Ook dus uiteindelijk een paar maand geen contact gehad met mijn ouders wat mij heel veel verdriet heeft gekost. Toch is alles weer goed gekomen met mijn ouders. Geen contact meer met mijn ex dat mocht ik echt niet! Veel geweld gekent in die relatie. Zowel lichamelijk als geestelijk!! Als klap op de vuurpijl ben ik ook nog verkracht in de woonplaats waar ik destijds woonde. Veel emotionele momenten gekost. Mijn toenmalige partner kon zich daar niet in vinden hoe het voor een vrouw voelt om verkracht te zijn en te worden.
Dat heb ik voor zover je kan het overwonnen!! Tone kreeg mijn ex een baan aangeboden ergens anders in het land. Zijn verhuisd omdat hij dat wou, ik moest mee, was niet nog goed en sterk genoeg om uit die relatie te stappen.......uiteindelijk na 1,5jr toch gedaan. En ja.....ik had het jaren eerder moeten doen. Jaar alleen geweest en geen vriendje gehad, geen sex, geen intimiteit, niets, ik vgerlangde nergens naar......Ik wou rust....Ik wou geen relatie.....tot op een dag een paar vriendinnen zeiden van het wordt tijd dat je weer eens een leuke vent krijgt. Vriendin heeft mij ingeschreven bij datingssites.....paar keer gedate, maar durfde ook veelal niet bang om weer een man tegen te komen die mij pijn en verdriet zal doen.
Op een avond kwam een mail van mijn man, dat was gelijk goed en voelde goed......heb uiteindelijk er 4,5maand over een afspraak maken. Vanaf dat moment zijn wij ook afscheidelijk geweest. Na 2 jaar gaan samenwonen. Wilde graag kinderen. Gelukkig is het ons gegeven. Kreeg toen baarmoederhalskanker, was heel kritiek, Heb het overwonnen!!! Vandaar dat ik geen kinderen meer kan krijgen. Wij zijn zielsgelukkig met de 2 kinderen die wij hebben mogen krijgen. En op de dag dat ik dus de uitslag kreeg dat ik genezen was verklaard kreeg ik een telefoontje van mijn ouders hoe de uitslag was en dat ze een leuk bericht hadden.....er was iemand opzoek naar mij geweest al jaren.
Jouw ex heeft wellicht minder nobele intenties dan jij denkt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nu ben ik 11jaar later en heb heel veel achter mij gelaten. Heerlijk leven opgebouwd met mijn man en kinderen.
Heerlijk huis en tuin waar wij rust en ruimte hebben.
Toen kwam daar mijn ex in beeld. Van het ene verhaal kwam het andere verhaal. Mijn man vond het goed en fijn dat ik eindelijke na zoveel jaar mijn ex weer sprak en alles eerlijk heb verteld over mijn relatie van destijds waar hij mij weg heeft proberen te krijgen. Het doet hem pijn wat mij is overkomen. Nee het is niet goed wat ik mijn man nu aandoe en heb gedaan, zijn vertrouwen beschadigd door vreemd te gaan met die ex.
Mooi moment misschien om eerlijk te zijn naar je echtgenoot.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:37 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik stop met eerlijk zijn naar jullie toe........
Ongelooflijk hoe blind TS blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:41 schreef Luxuria het volgende:
Dit verhaal maakt het alleen nog maar erger dat je je man bedondert
Nou, niet dat je huilt vanwege de opmerkingen hier hoor, maar wel op tranen om hetgeen je je man en kinderen aandoet en al hebt aangedaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:41 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hopen jullie waarschijnlijk hahahaha
Hoi Anoniemv36, eerst en vooral dank om je heel verhaal te delen.quote:
Door gewoon te vertellen wat er gebeurd is, je kwam met je ex in gesprek etc... het verhaal wordt niet leuker of beter, dus zeg wat gezegd moet worden. En sleep aub niet je verleden erbij van 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:42 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ja en daarom had ik ook gehoopt hier mensen te treffen die een anywoord of suggesties kunnen geven!!! Behalve het simpele antrwoord van stoppen en opbiechten naar je man.
Hoe vertel je zoiets? Wanneer?
Neuh, alleen maar aan jezelf. En je geile ex.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Anoniemv36 het volgende:
Zal ik je wat vertellen IK HEB NOOIT AAN MIJN EIGEN GEDACHT
Daarom adviseer ik je nogmaals om in THERAPIE te gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Anoniemv36 het volgende:
Echt he, en maar lachen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe blind TS blijkt te zijn.
En dan toch nog tijd vinden om je gezin te bedonderen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:45 schreef Anoniemv36 het volgende:
ik hol en vlieg voor iedereen en jan en alleman.......heb soms geen tijd om adem te halen zeggen ze soms wel, want stil staan bestaat bij mij niet!!!!
Dat zie je verkeerd. TS is opofferingsgezind voor alle partijen in dit verhaal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, alleen maar aan jezelf. En je geile ex.
TS heeft het niet van een vreemde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef muzas het volgende:
Die ouders van je zijn ook gestoord trouwens. Je met dat soort berichten bestoken als het infuus nog amper uit je arm is en je man's tranen van geluk nog over zn wangen stromen.
EXACT, je hebt jezelf niet meer onder controle en je hebt geen zicht meer over wat je doet en niet doet. Ga echt in therapie zo snel mogelijk. Doen hé ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
@complicate daar zit ik ook aan te denken. Heb voor 10jaar terug ook een therapie gevolgt, heeft mij enorm geholpen. Om het verleden achter mij te laten en naar het heden te kijken. Zielsgelukkig 2 kinderen mogen krijgen en ontvangen.
Maar na mijn ziekte dachten mijn man en ik dat wij de hele wereld aan konden en het samen redden. De tips en adviezen kwamen aan bod die uit de eerdere therapie kwamen, maar nu sinds die 2x sex met mijn ex loop ik tegen de lamp en weet ik niet goed wat ik doe en waar ik mee bezig ben. Dit snap ik ook echt totaal niet van mijzelf!!!
Maar toch ingaan op dat bericht van je ex.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
Maar na mijn ziekte dachten mijn man en ik dat wij de hele wereld aan konden en het samen redden.
Wie weet staan jouw man en je minnaars vrouw wel open voor wat swinging.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
En ja soms zou het makkelijker zijn als je van 2 mannen kunt houden, want ik hou van beide. Het zijn overigens wel totaal verschillende types.
En hielp het?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:58 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Disana heb ik wel eens gedaan hahahaha letterlijk
Je weet totaal niet meer wat je zegt, echt je bent jezelf totaal kwijt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:58 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Disana heb ik wel eens gedaan hahahaha letterlijk
Datquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:16 schreef Seven. het volgende:
Als je ECHT beseft hoeveel schade je je eigen gezin toebrengt, dan zou je niet met je ex neuken.
Hoho, je vergeet de verkrachting!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gemene ex, gedoe met ouders, kanker en een zoektocht. Hoe meer rechtvaardiging kun je hebben om de man die je bijstond tijdens je ziekte te bedonderen? Jij empathieloos wezen, jij!
Mea culpa. En juist door zo'n verkrachting hunker je na je overwonnen kanker naar seks met je ex.quote:
Maar je kan toch gewoon opnieuw beginnen bij een ander therapeut?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:05 schreef Anoniemv36 het volgende:
Die therapeut was ergens anders in het land. Wij zijn intussen verhuisd.
Oh wacht! Je deed dit natuurlijk geheel onzelfbaatzuchtig voor je ex! Ook al zo'n zielige eenzame persoon zonder vrouw en kinderen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Anoniemv36 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mea culpa. En juist door zo'n verkrachting hunker je na je overwonnen kanker naar seks met je ex.
Nu gaat TS zeggen "nee ik deed dat omdat ik en mijn ex een geschiedenis delen en dat hij mij dierbaar is"quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wacht! Je deed dit natuurlijk geheel onzelfbaatzuchtig voor je ex! Ook al zo'n zielige eenzame persoon zonder vrouw en kinderen...
Ja hoor en wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Anoniemv36 het volgende:
Die vragen stel ik mij dagelijks Complicate.
Ik heb dus 2 weken terug tegen mijn ex gezegd dat ik rust wil en geen contact wil. Dat ging opdat moment 2 dagen goed en toen appte hij mij hoe het ging?
Om heel eerlijk te zijn zit hij ook aan mij te trekken over weer afspreken en ja dan weet ik dat ik niet sterk sta en een zwak heb voor hem. Vandaar dat ik het ook afwimpel. Nu vroeg hij gisteravond weer wanneer wij elkaar weer zien en het bleef mij malen door het hoofd......Dus vandaar in een opwelling eigenlijk hier gepost en het in mijn achterhoofd weten welke opmerkingen er komen.
Oh, kijk, het is gewoon allemaal zijn schuld. Waarom dan niet blokken, of negeren? Je wilt er duidelijk op ingaan, terwijl je 'weet' hoe fout het is. Ik snap je niet echt.. Maar hey, het is wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik heb dus 2 weken terug tegen mijn ex gezegd dat ik rust wil en geen contact wil. Dat ging opdat moment 2 dagen goed en toen appte hij mij hoe het ging?
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef GroenePijl het volgende:
[..]
Oh, kijk, het is gewoon allemaal zijn schuld. Waarom dan niet blokken, of negeren? Je wilt er duidelijk op ingaan, terwijl je 'weet' hoe fout het is. Ik snap je niet echt.. Maar hey, het is wel vermakelijk.
Mooi begin als je het doet!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
eerlijk zijn naar mijn man. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Hier rest niets behalve:quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hem uit mijn leven verbannen is geen optie want dan gaan vrienden en familie vragen stellen. Want iedereen weet van zijn bestaan in ons leven. Zelfs mijn kinderen weten van zijn bestaan en kennen hem.
Denk zelf dat de beste oplossing is stoppen met gevoelens hebben voor elkaar en eerlijk zijn naar mijn man. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Gelukkig onder dit alles ondergaat mijn baan geen hinder. Tijdens de intimiteit/seks met mijn man denk ik gelukkig niet aan mijn ex. Want dan was het wel heel erg denk ik!!!
En jij denkt dat je hem nog wel kunt zien als je het aan je man vertelt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik ga nu gezellig uit eten met vriendinnen......
En nee mijn ex is niet de schuldige.....dat zijn mijn ex en ik samen!!!
Hem uit mijn leven verbannen is geen optie want dan gaan vrienden en familie vragen stellen. Want iedereen weet van zijn bestaan in ons leven. Zelfs mijn kinderen weten van zijn bestaan en kennen hem.
Denk zelf dat de beste oplossing is stoppen met gevoelens hebben voor elkaar en eerlijk zijn naar mijn man. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Inderdaad, dan was het allemaal nog ergerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
an. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Gelukkig onder dit alles ondergaat mijn baan geen hinder. Tijdens de intimiteit/seks met mijn man denk ik gelukkig niet aan mijn ex. Want dan was het wel heel erg denk ik!!!
Ja en stel je voor dat je die moet beantwoordenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hem uit mijn leven verbannen is geen optie want dan gaan vrienden en familie vragen stellen.
Dit. Emphatisch vermogen van een kleuter. Kan je nauwelijks een vrouw noemen, deze Ts.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
Je bent een ongevoelige sl*t en je hebt geen enkel benul van hoeveel verdriet je je man aandoet. Putje van de samenleving, vrouwen zoals jij.
TS is 100% zeker dat haar man haar nooit zou verlaten , dat heeft ze aangegeven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Godshand het volgende:
Nou, eet smakelijk TS.
Ondertussen zal ik je een simpel advies geven, er zijn 4 manieren hoe dit gaat aflopen:
1)Je vertelt het en gaat voor de open relatie. Wellicht wil de vrouw van je ex ook dat hij met jou erbij gaat? De energie die zij ook erin heeft gestoken om jou te vinden... Misschien kan je je man er ook van overtuigen, met het argument dat je ex veel voor je betekendWordt het toch een happy end, een open relatie tussen 4 personen
2)Je vertelt het niet, je hebt net je laptop open staan en na je terugkeer van je etentje heeft morgen je man " iets" met je te bespreken. Na een lang en moeizaam gesprek accepteert je man je 2e relatie maar wil met je verder onder voorwaarde dat de kinderen nergens achter komen.
3)Je vertelt het niet, je hebt net je laptop open staan en na je terugkeer van je etentje heeft morgen je man " iets" met je te bespreken (jaja, zelfde begin als bovenstaande optie). Na een lang gesprek met veel verhitte woorden, besluit hij na een week van je te scheiden. Wellicht licht hij in zijn rancune de vrouw van jouw ex ook in. Het wordt een gevecht om je kinderen en je moet nu je kinderen uitleggen waarom papa en mama niet meer van elkaar houden....
4)Je vertelt het niet en je man komt er voorlopig niet achter.
Je moet je aandacht verdelen tussen je ex, je man en je kinderen. Uiteindelijk gaat het net een echte relatie lijken en is de seks ook weer minder aan het worden. Het gaat teveel energie kosten, dus jij of hij gaat weg, of het wordt jou of je ex te heet onder de voeten met partners die wat vermoeden..
Er zijn nog wel honderden andere scenarios natuurlijk, met mensen die dood gaan, of kinderen die achter de relatie komen maar papa niet, maar grofweg lijken mij logischerwijs (ik heb even geen statistisch vooronderzoek gedaan) de bovenste 4 vaker voorkomend..
Aan jou te bedenken hoe ermee om te gaan.
Wat ga je doen als je man weg wil van jou? Wat ga je doen als je ex weg wil, omdat zijn vrouw dreigt er achter te komen? Wat zeg je tegen jouw of zijn kinderen als zij er achter komen (is het nu niet, dan later als de leeftijd groot genoeg is)?
Ohja, er zijn inderdaad vreemdgangers op dit forum voor je geweest, maar die laten meestal al snel niets van zich horen vanwege de reacties hier
Misschien dat het VivaForum of Secondlove (als die een forum hebben) wat meer antwoorden voor je hebben..
Fijn weekend!
Heeft ze ook gezegd dat hij best wel iets buiten de deur zou willen doen ? Want dan ligt de handelswijze voor de hand..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef complicate het volgende:
[..]
TS is 100% zeker dat haar man haar nooit zou verlaten , dat heeft ze aangegeven.
Die optie dat haar man haar zou verlaten bestaat zelfs niet in haar woordenboek.
In haar woordenboek niet, maar misschien in de zijne wel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef complicate het volgende:
[..]
TS is 100% zeker dat haar man haar nooit zou verlaten , dat heeft ze aangegeven.
Die optie dat haar man haar zou verlaten bestaat zelfs niet in haar woordenboek.
Ze voelt zich schuldig omdat ze weet dat haar man het niet zou doen (zegt zij) en dat zelfs hem bedriegen hem niet in staat zou stellen haar te verlaten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd dat hij best wel iets buiten de deur zou willen doen ? Want dan ligt de handelswijze voor de hand..
En ja ik ben lui en heb het topic niet gelezen.
Inderdaad, hopelijk bestaat die optie wel in de zijnequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
In haar woordenboek niet, maar misschien in de zijne wel?
Ik vraag mij af hoe die vrouw van die ex erin staat? Volgens mij vind ze het allemaal wel geil, als ze zelfs mee gaat zoeken
Jep, een ander ramp in haar fantasiewereld ("mijn man zal mij nooit verlaten") is haar man die binnenkort tegen haar zou kunnen zeggen "ik weet dat je mij bedriegt, het is voorbij".quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef GroenePijl het volgende:
Maar gelukkig fantaseert TS niet over d'r ex wanneer d'r man haar neukt, want dat zou pas echt een ramp zijn!
Haha, Of iets in de trant van, 'Ik heb een ander, vaarwel'quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef complicate het volgende:
Jep, een ander ramp in haar fantasiewereld ("mijn man zal mij nooit verlaten") is haar man die binnenkort tegen haar zou kunnen zeggen "ik weet dat je mij bedriegt, het is voorbij".
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je gedraagt je echt als een puber
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef GroenePijl het volgende:
[..]
Haha, Of iets in de trant van, 'Ik heb een ander, vaarwel'
QFT, wat een vuile slet is TS, haar man haalt een beschadigde vrouw binnen die door haar verleden niet openstaat voor sex, steunt haar, ook tijdens haar ziekte, maar gelijk hierna neukt ze met een andere vent. Het klinkt misschien hard maar voor je gezin zou het beter zijn geweest als je niet beter geworden was, dan hadden ze later alvast de herinnering aan een eervolle vrouw kunnen hebben i.p.v. aan een overspelige, ondankbare vrouw.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:29 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
"Ach, fuck die man die mij toen ik zo ziek was steunde, die het er ongetwijfeld ook enorm zwaar mee heeft gehad en fuck die kinderen die waarschijnlijk net de moeilijkste periode uit hun jeugd achter de rug hebben. Mijn maag kriebelt en mijn kut druipt, het is nu MIJN tijd!"._!
Dit maakt het echt nog zo veel erger. Jullie kinderen hebben met elkaar gespeeld, volledig in de veronderstelling dat ze in een gelukkig gezin zaten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:36 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nee dat niet Seven, maar wel dat wij een aantal keer hebben gezien. Ook hebben zijn gezin en mijn gezin een weekend samen doorgebracht op de camping. Wij hebben toen niets gedaan, geen kus gegeven. Dit was een voorstel van mijn man en hem. Zij hebben af en toe contact via mijn FB en toen kwam het ter sprake over weekendje samen kamperen. Zijn vrouw ken ik ook nog van vroeger.
Ik heb wel wat suggesties maar die mag ik hier vast niet neerzetten van de mods.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:42 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ja en daarom had ik ook gehoopt hier mensen te treffen die een anywoord of suggesties kunnen geven!!! Behalve het simpele antrwoord van stoppen en opbiechten naar je man.
Hoe vertel je zoiets? Wanneer?
Als je A zegt mag je ook B zeggenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat suggesties maar die mag ik hier vast niet neerzetten van de mods.
Laat ik het netjes zeggen, het zou geen gemis voor de mensheid zijn als ts een trein zou koppen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je A zegt mag je ook B zeggen
Mjah dat is ook wel weer een beetje overdreven niet? Dankzij TS hebben we dit topic, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het netjes zeggen, het zou geen gemis voor de mensheid zijn als ts een trein zou koppen.
Goed punt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mjah dat is ook wel weer een beetje overdreven niet? Dankzij TS hebben we dit topic, bijvoorbeeld.
En als iedereen die wat labiel is treinen moet gaan koppen krijgen we vertragingen op het spoor van hier tot gunder en dan heb je dat gedoe weer.
Is het ooit in je opgekomen dat je gebruikt wordt voor seks door je ex?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Anoniemv36 het volgende:
Die vragen stel ik mij dagelijks Complicate.
Om heel eerlijk te zijn zit hij ook aan mij te trekken over weer afspreken en ja dan weet ik dat ik niet sterk sta en een zwak heb voor hem. Vandaar dat ik het ook afwimpel. Nu vroeg hij gisteravond weer wanneer wij elkaar weer zien en het bleef mij malen door het hoofd......Dus vandaar in een opwelling eigenlijk hier gepost en het in mijn achterhoofd weten welke opmerkingen er komen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het netjes zeggen, het zou geen gemis voor de mensheid zijn als ts een trein zou koppen.
Ik heb dan ook geen goed woord over voor vreemdgangers.quote:
Hier dacht ik ook aan, maar wilde zo'n gevoelig onderwerp niet aansnijden, ook omdat zo'n daad nooit goed te praten is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:26 schreef LelijKnap het volgende:
Potentieel familiedrama inomming trouwens.
"Overspelige vrouw vermoord op camping"
(".. Ook haar kinderen...")
Mja, t is een ingewikkeld ethisch vraagstuk. Maar wilde vooral Ts wel even waarschuwen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan, maar wilde zo'n gevoelig onderwerp niet aansnijden, ook omdat zo'n daad nooit goed te praten is.
Je hebt gelijk, tienes rason, tu as raison, you are right , あなたは正しい en uvuze ukuriquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen goed woord over voor vreemdgangers.
Dat je verliefd word/ gevoelens krijgt voor een ander kan gebeuren, maar wees daar dan eerlijk in naar je partner.
Ik vind TS ook walgelijk met waar ze mee bezig is, maar dit gaat echt te ver.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |