Hoho, je vergeet de verkrachting!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gemene ex, gedoe met ouders, kanker en een zoektocht. Hoe meer rechtvaardiging kun je hebben om de man die je bijstond tijdens je ziekte te bedonderen? Jij empathieloos wezen, jij!
Mea culpa. En juist door zo'n verkrachting hunker je na je overwonnen kanker naar seks met je ex.quote:
Maar je kan toch gewoon opnieuw beginnen bij een ander therapeut?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:05 schreef Anoniemv36 het volgende:
Die therapeut was ergens anders in het land. Wij zijn intussen verhuisd.
Oh wacht! Je deed dit natuurlijk geheel onzelfbaatzuchtig voor je ex! Ook al zo'n zielige eenzame persoon zonder vrouw en kinderen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Anoniemv36 het volgende:
Zal ik je wat vertellen IK HEB NOOIT AAN MIJN EIGEN GEDACHT
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mea culpa. En juist door zo'n verkrachting hunker je na je overwonnen kanker naar seks met je ex.
Nu gaat TS zeggen "nee ik deed dat omdat ik en mijn ex een geschiedenis delen en dat hij mij dierbaar is"quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wacht! Je deed dit natuurlijk geheel onzelfbaatzuchtig voor je ex! Ook al zo'n zielige eenzame persoon zonder vrouw en kinderen...
Ja hoor en wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Anoniemv36 het volgende:
Die vragen stel ik mij dagelijks Complicate.
Ik heb dus 2 weken terug tegen mijn ex gezegd dat ik rust wil en geen contact wil. Dat ging opdat moment 2 dagen goed en toen appte hij mij hoe het ging?
Om heel eerlijk te zijn zit hij ook aan mij te trekken over weer afspreken en ja dan weet ik dat ik niet sterk sta en een zwak heb voor hem. Vandaar dat ik het ook afwimpel. Nu vroeg hij gisteravond weer wanneer wij elkaar weer zien en het bleef mij malen door het hoofd......Dus vandaar in een opwelling eigenlijk hier gepost en het in mijn achterhoofd weten welke opmerkingen er komen.
Oh, kijk, het is gewoon allemaal zijn schuld. Waarom dan niet blokken, of negeren? Je wilt er duidelijk op ingaan, terwijl je 'weet' hoe fout het is. Ik snap je niet echt.. Maar hey, het is wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik heb dus 2 weken terug tegen mijn ex gezegd dat ik rust wil en geen contact wil. Dat ging opdat moment 2 dagen goed en toen appte hij mij hoe het ging?
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef GroenePijl het volgende:
[..]
Oh, kijk, het is gewoon allemaal zijn schuld. Waarom dan niet blokken, of negeren? Je wilt er duidelijk op ingaan, terwijl je 'weet' hoe fout het is. Ik snap je niet echt.. Maar hey, het is wel vermakelijk.
Mooi begin als je het doet!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
eerlijk zijn naar mijn man. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Hier rest niets behalve:quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hem uit mijn leven verbannen is geen optie want dan gaan vrienden en familie vragen stellen. Want iedereen weet van zijn bestaan in ons leven. Zelfs mijn kinderen weten van zijn bestaan en kennen hem.
Denk zelf dat de beste oplossing is stoppen met gevoelens hebben voor elkaar en eerlijk zijn naar mijn man. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Gelukkig onder dit alles ondergaat mijn baan geen hinder. Tijdens de intimiteit/seks met mijn man denk ik gelukkig niet aan mijn ex. Want dan was het wel heel erg denk ik!!!
En jij denkt dat je hem nog wel kunt zien als je het aan je man vertelt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik ga nu gezellig uit eten met vriendinnen......
En nee mijn ex is niet de schuldige.....dat zijn mijn ex en ik samen!!!
Hem uit mijn leven verbannen is geen optie want dan gaan vrienden en familie vragen stellen. Want iedereen weet van zijn bestaan in ons leven. Zelfs mijn kinderen weten van zijn bestaan en kennen hem.
Denk zelf dat de beste oplossing is stoppen met gevoelens hebben voor elkaar en eerlijk zijn naar mijn man. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Inderdaad, dan was het allemaal nog ergerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
an. Zoals al eerder is vermeld misschien een therapie volgen.
Gelukkig onder dit alles ondergaat mijn baan geen hinder. Tijdens de intimiteit/seks met mijn man denk ik gelukkig niet aan mijn ex. Want dan was het wel heel erg denk ik!!!
Ja en stel je voor dat je die moet beantwoordenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hem uit mijn leven verbannen is geen optie want dan gaan vrienden en familie vragen stellen.
Dit. Emphatisch vermogen van een kleuter. Kan je nauwelijks een vrouw noemen, deze Ts.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
Je bent een ongevoelige sl*t en je hebt geen enkel benul van hoeveel verdriet je je man aandoet. Putje van de samenleving, vrouwen zoals jij.
TS is 100% zeker dat haar man haar nooit zou verlaten , dat heeft ze aangegeven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Godshand het volgende:
Nou, eet smakelijk TS.
Ondertussen zal ik je een simpel advies geven, er zijn 4 manieren hoe dit gaat aflopen:
1)Je vertelt het en gaat voor de open relatie. Wellicht wil de vrouw van je ex ook dat hij met jou erbij gaat? De energie die zij ook erin heeft gestoken om jou te vinden... Misschien kan je je man er ook van overtuigen, met het argument dat je ex veel voor je betekendWordt het toch een happy end, een open relatie tussen 4 personen
2)Je vertelt het niet, je hebt net je laptop open staan en na je terugkeer van je etentje heeft morgen je man " iets" met je te bespreken. Na een lang en moeizaam gesprek accepteert je man je 2e relatie maar wil met je verder onder voorwaarde dat de kinderen nergens achter komen.
3)Je vertelt het niet, je hebt net je laptop open staan en na je terugkeer van je etentje heeft morgen je man " iets" met je te bespreken (jaja, zelfde begin als bovenstaande optie). Na een lang gesprek met veel verhitte woorden, besluit hij na een week van je te scheiden. Wellicht licht hij in zijn rancune de vrouw van jouw ex ook in. Het wordt een gevecht om je kinderen en je moet nu je kinderen uitleggen waarom papa en mama niet meer van elkaar houden....
4)Je vertelt het niet en je man komt er voorlopig niet achter.
Je moet je aandacht verdelen tussen je ex, je man en je kinderen. Uiteindelijk gaat het net een echte relatie lijken en is de seks ook weer minder aan het worden. Het gaat teveel energie kosten, dus jij of hij gaat weg, of het wordt jou of je ex te heet onder de voeten met partners die wat vermoeden..
Er zijn nog wel honderden andere scenarios natuurlijk, met mensen die dood gaan, of kinderen die achter de relatie komen maar papa niet, maar grofweg lijken mij logischerwijs (ik heb even geen statistisch vooronderzoek gedaan) de bovenste 4 vaker voorkomend..
Aan jou te bedenken hoe ermee om te gaan.
Wat ga je doen als je man weg wil van jou? Wat ga je doen als je ex weg wil, omdat zijn vrouw dreigt er achter te komen? Wat zeg je tegen jouw of zijn kinderen als zij er achter komen (is het nu niet, dan later als de leeftijd groot genoeg is)?
Ohja, er zijn inderdaad vreemdgangers op dit forum voor je geweest, maar die laten meestal al snel niets van zich horen vanwege de reacties hier
Misschien dat het VivaForum of Secondlove (als die een forum hebben) wat meer antwoorden voor je hebben..
Fijn weekend!
Heeft ze ook gezegd dat hij best wel iets buiten de deur zou willen doen ? Want dan ligt de handelswijze voor de hand..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef complicate het volgende:
[..]
TS is 100% zeker dat haar man haar nooit zou verlaten , dat heeft ze aangegeven.
Die optie dat haar man haar zou verlaten bestaat zelfs niet in haar woordenboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |