Daarom adviseer ik je nogmaals om in THERAPIE te gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Anoniemv36 het volgende:
Zal ik je wat vertellen IK HEB NOOIT AAN MIJN EIGEN GEDACHT
Echt he, en maar lachen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe blind TS blijkt te zijn.
En dan toch nog tijd vinden om je gezin te bedonderen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:45 schreef Anoniemv36 het volgende:
ik hol en vlieg voor iedereen en jan en alleman.......heb soms geen tijd om adem te halen zeggen ze soms wel, want stil staan bestaat bij mij niet!!!!
Dat zie je verkeerd. TS is opofferingsgezind voor alle partijen in dit verhaal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, alleen maar aan jezelf. En je geile ex.
TS heeft het niet van een vreemde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef muzas het volgende:
Die ouders van je zijn ook gestoord trouwens. Je met dat soort berichten bestoken als het infuus nog amper uit je arm is en je man's tranen van geluk nog over zn wangen stromen.
EXACT, je hebt jezelf niet meer onder controle en je hebt geen zicht meer over wat je doet en niet doet. Ga echt in therapie zo snel mogelijk. Doen hé ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
@complicate daar zit ik ook aan te denken. Heb voor 10jaar terug ook een therapie gevolgt, heeft mij enorm geholpen. Om het verleden achter mij te laten en naar het heden te kijken. Zielsgelukkig 2 kinderen mogen krijgen en ontvangen.
Maar na mijn ziekte dachten mijn man en ik dat wij de hele wereld aan konden en het samen redden. De tips en adviezen kwamen aan bod die uit de eerdere therapie kwamen, maar nu sinds die 2x sex met mijn ex loop ik tegen de lamp en weet ik niet goed wat ik doe en waar ik mee bezig ben. Dit snap ik ook echt totaal niet van mijzelf!!!
Maar toch ingaan op dat bericht van je ex.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
Maar na mijn ziekte dachten mijn man en ik dat wij de hele wereld aan konden en het samen redden.
Wie weet staan jouw man en je minnaars vrouw wel open voor wat swinging.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
En ja soms zou het makkelijker zijn als je van 2 mannen kunt houden, want ik hou van beide. Het zijn overigens wel totaal verschillende types.
En hielp het?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:58 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Disana heb ik wel eens gedaan hahahaha letterlijk
Je weet totaal niet meer wat je zegt, echt je bent jezelf totaal kwijt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:58 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Disana heb ik wel eens gedaan hahahaha letterlijk
Datquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:16 schreef Seven. het volgende:
Als je ECHT beseft hoeveel schade je je eigen gezin toebrengt, dan zou je niet met je ex neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |