quote:
ik wilde dan ook stappen zetten he!quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:44 schreef Life2.0 het volgende:
men neemt hier maar een loopje met ts
HIELENLIKKER!11quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:44 schreef Life2.0 het volgende:
men neemt hier maar een loopje met ts
TS is niet snel op z'n teentjes getraptquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:12 schreef winterapfel het volgende:
ik moet gewoon stevig in mijn schoenen staan
De duivel komt op kousenvoeten....quote:
Zoiets laat je niet in de koude kleren zitten idd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's wel klerezooi. Voel je je echt in het hemd gezet zeg.
TS heeft gewoon lood in zijn schoenen vanwege curatorquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:12 schreef winterapfel het volgende:
ik moet gewoon stevig in mijn schoenen staan
Hij moet alleen zorgen dat hij de curator niet voor de voeten loopt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
TS heeft gewoon lood in zijn schoenen vanwege curator
Misschien moet hij wel stappen zetten ja. Maar niet meteen naar de rechter stappen hoor, dat kan tot dure proceskosten leiden. En wie zijn voeten brandt moet op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:42 schreef Ole het volgende:
Maar denk maar niet dat je met grote stappen snel thuis bent hoor! Dit kan nog best wat voeten in de aarde hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |