SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hai Cevquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze willen ons nog even laten lachen
Liever een pannenset.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef Nizno het volgende:
ik wilde alleen maar zeggen dat als dit de eerste keer was deze hunt dat de messen nog kunnen komen.
Eensch Tweesch!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef Nizno het volgende:
ik wilde alleen maar zeggen dat als dit de eerste keer was deze hunt dat de messen nog kunnen komen.
Ze staan toch overal van versteld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik laat mijn gasten niet naar mijn drogende was kijken.
Tenzij ze er op aandringen.
36 meter! Dat geloven mijn gasten nooit!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
De topspinner! Uw gasten staan versteld van deze grote plu!
steakmessen voor mij en messenset voor essquote:
haaiquote:
tot 12quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:13 schreef ttgek het volgende:
Iemand een idee tot hoe laat de hunt duurt? (hoopt op nog een theedoos van catan)
morgenavondquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:13 schreef ttgek het volgende:
Iemand een idee tot hoe laat de hunt duurt? (hoopt op nog een theedoos van catan)
Helaasch, er is 1 doos te veelquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
VoorraaddoosjesVoor alle dozen in het topic.
lol jij ook al??quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hunt juist om die gekleurde messenset, komt ie niet![]()
Hoerenkut
Dat is MIJN messenset jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hunt juist om die gekleurde messenset, komt ie niet![]()
Hoerenkut
its amazingggggggggggggggggquote:
quote:
Als jullie m van me afpakken komt er ruziequote:
quote:
Oeh, fittiequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als jullie m van me afpakken komt er ruzie
Ik wacht al heul 2x zo lang als jijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
die pannen zijn net geweest dacht ik? uurtje geleden?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wilde pannen en een laserontharingsding.
Dikke fail.
ik hoef hem niet... ik wil steakmessenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Maar lellek en te laatquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
die pannen zijn net geweest dacht ik? uurtje geleden?
Wat nou als ik zeg dat je ook een afbeelding op plexiglas kan krijgen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wilde pannen en een laserontharingsding.
Dikke fail.
Nee eerder vanmiddag al. Maar toen was ik er niet EN ze waren monsterlelijk en cheapass.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
die pannen zijn net geweest dacht ik? uurtje geleden?
met een bed er bijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat je ook een afbeelding op plexiglas kan krijgen?
PI-fail, thoughquote:
Ok goed, help me dan die andere voor te zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef hem niet... ik wil steakmessen
Dan heb ik daar dus helemaal niks aan. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg dat je ook een afbeelding op plexiglas kan krijgen?
Ja zegquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PI-fail, though
[..]
Ok goed, help me dan die andere voor te zijn
Ik heb na de vorige hunt een ouder model van die Rio van marktplaats gehaald, meerdere nieuwe rond de 50-80 euro.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan heb ik daar dus helemaal niks aan. Toch bedankt.
En werkt het ook echt? Ik lees er verschillende dingen over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb na de vorige hunt een ouder model van die Rio van marktplaats gehaald, meerdere nieuwe rond de 50-80 euro.
ja mag ik jouw behaarde rug harsen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
Deo en aansteker werkt ook prima om te ontharen.
Ja, na de eerste keer was het haar ook al dunner zelfs, maar die rio heeft maar een klein oppervlak, dat is het kutte eraan. Nu heb ik geen idee hoe groot die Lumea is, though. Als die een veel groter gebied pakt zou ik daarvoor gaan sparen, want als je je benen wil doen met die rio ben je wel even zoetquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En werkt het ook echt? Ik lees er verschillende dingen over.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Gelukkig nog maar ruim een half uur, ik ben zooo gaar he?
idem... maar dat komt vast niet door hunten... eerder door ziekte en gezeverquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Of moet ik zeggen, me 2quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Ik zit hier al vanaf gisterenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem... maar dat komt vast niet door hunten... eerder door ziekte en gezever
Oke thanks. Ga 'm toch maar eens gewoon huntloos kopen denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, na de eerste keer was het haar ook al dunner zelfs, maar die rio heeft maar een klein oppervlak, dat is het kutte eraan. Nu heb ik geen idee hoe groot die Lumea is, though. Als die een veel groter gebied pakt zou ik daarvoor gaan sparen, want als je je benen wil doen met die rio ben je wel even zoetMaar oksels e.d kan prima.
Hebbie dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem... maar dat komt vast niet door hunten... eerder door ziekte en gezever
Wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Melleyn het volgende:
oh ik bedenk er net ineens een van toen we net hetzelfde postten, jammer
griepje enzeauquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik gooi hem er zo nog wel in.. twee tellen
Als je ING hebt, of iemand kent met ING, daar kan je de Lumea voor minder kopen als je genoeg rentepunten hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oke thanks. Ga 'm toch maar eens gewoon huntloos kopen denk ik.
jah... ach jah.... maandag gewoon weer treinen en hopen dat ik niet te vaak naar de plee hoefquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ooooh. Valt mee dus.
Beterschap though.
Dat is 1 2 goed tekenquote:
Heb ING, nog nooit gekeken naar die rentepunten eigenlijk. Goeie tip! Ga ik naar kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je ING hebt, of iemand kent met ING, daar kan je de Lumea voor minder kopen als je genoeg rentepunten hebt.
Ja, een stoere gekleurde messensetquote:
Om mannenvoer te snijden, steaksquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, een stoere gekleurde messenset
Zwitsers zakmes met driehonderd messen inbegrepenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
twee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik wil zo niet weten hoeveel posts ik vandaag heb
Zeker tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik wil zo niet weten hoeveel posts ik vandaag heb
Minimaalquote:
vloeken is ook verslavend?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik er weer 1 mis dan ga ik nog harder vloeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik lees steeds retepuntenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef Nizno het volgende:
ik heb 5000 rentepunten en zie geen fatsoenlijk iets in die hele kutshop
ik lees bij de naam van dezebestaatvastnogniet een staaf van iets...quote:
Dit was al het tweede product op een rijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Snijblok...we zitten nog steeds in de categorie keuken.
Idem. Oplichters.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef Nizno het volgende:
En ik ben zo gaar dat ik op ik neem er een kliktequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees bij de naam van dezebestaatvastnogniet een staaf van iets...
dat heb ik ook al! Steak! :gquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen tijdens de hunt volgens mij
Ik vloek zelden eigenlijk. En schelden met ziektes ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig
heb het bij lief al redelijk weggewerkt.....
dat wordt nog wel wat...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben zo gaar dat ik op ik neem er een klikte
Dus het gaat tot 200 kiloquote:
met ziektes sowieso niet idd. maar regelmatige gvds heb ik weggewerktquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vloek zelden eigenlijk. En schelden met ziektes ook niet.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef Nizno het volgende:
Gelukkig werkt internetbankieren wel goed bij ING!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus 2x2 euro korting!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
Workmate. Louzig tientje korting en dan 6 ¤ bezorgkosten.
Miniempje je weet dondergoed dat vandaag dag 2 was!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:
Nog steeds hunt?
Hoeveel dagen is het al bezig?
Vroegah was het 1 dag.
Vroegah is deaud.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:
Nog steeds hunt?
Hoeveel dagen is het al bezig?
Vroegah was het 1 dag.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig werkt internetbankieren wel goed bij ING!heb bij ING alleen een boodschappenrekening. En tis makkelijk voor idealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh, hoeveel dagen doen ze dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Miniempje je weet dondergoed dat vandaag dag 2 was!
?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef Melleyn het volgende:
Toch maar even die mercedes reclame opgezocht. Ik ging stuk
2!quote:
Vroeger kon ik nog meer dan 2 boxen in 1 hunt bemachtigen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was de hunt maar 1 dag en geen 2!
Oh diequote:
En wel 2 mp3 spelers!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger kon ik nog meer dan 2 boxen in 1 hunt bemachtigen!
?quote:
Van onze 2 grote superhelden dora en spongebob!quote:
ow die!quote:
DIERENMISHANDELING zeg ik je!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:34 schreef Cynix ® het volgende:
Van die refurbished tablets die in de toiletpot gevallen zijn en die ze daarna even in de magnetron hebben gelegd.
Net als melleyn heeft ze 2 persoonlijkheden.quote:
Dat hoort er bijquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als melleyn heeft ze 2 persoonlijkheden.
eigen haard is goud waard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hoort er bij
(ik wou haard typen, geen idee waarom)
dat haart erbijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hoort er bij
(ik wou haard typen, geen idee waarom)
Ik heb heul geen haardquote:
neem een tena.. die heb je vast wel in huisquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik moet naar de wc maar ik durf niet te gaan
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem een tena.. die heb je vast wel in huis
quote:
Biatch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zoek je banquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
Jawel maar dan moet ze met de traplift naar boven en tegen de tijd dat ze dan terug is is de hunt al voorbijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mjah daar was ook nogal gedoe om toen kan ik me herinnerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Vroegah was er nog een trucje om het product snel uitverkocht te laten raken.
Ze moet 2 trappen opquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet ze met de traplift naar boven en tegen de tijd dat ze dan terug is is de hunt al voorbij
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah daar was ook nogal gedoe om toen kan ik me herinneren
Dan steek ik iets in een van zijn gaten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft hij ook ingebouwde USB? dan wil ik het wel overwegen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat ze het met z'n tweeën maar uitvechten.
Een USB-stok bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan steek ik iets in een van zijn gaten.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat ze het met z'n tweeën maar uitvechten.
ik heb al een note2quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Met tweehonderd km per uur over de snelweg om maltesers te halen jwz
Die hunt was echt de beste ooit, vooral op FOK!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
We gaan er gewoon vanuitquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
Misschien is de messenset wel de dagaanbieding voor morgen.
Kneus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Fantastisch!quote:
its amazing!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
Handschoenen, 2!
Kan ik mooi even naar de wc, niet voor nummer 2 trouwens
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
Handschoenen, 2!
zie was die tena wel goed geweestquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
Handschoenen, 2!
komt van twee kantenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
wij vallen vaker in herhaling dan deze aanbiedingen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
wij vallen vaker in herhaling dan deze aanbiedingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
heb je al dagabbo's?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:42 schreef Ceviche het volgende:
Volgende keer neem ik een abo alleen zodat ik niet steeds die melding krijg voor onzin: 'je mag niet zo snel achter elkaar posten':r
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]Wij verdubbelen gewoon alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik tweet het nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
Is er hier ook iemand aan het tweeten over de hunt trouwens
Was je 2x zo snel klaar als normaal karina?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
nee maar voor 3 euro heb je er al eentje. Voor 2 weken of zo.
Ik had van die pizza wel geretweetquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
Is er hier ook iemand aan het tweeten over de hunt trouwens
Wat een intieme vraag es.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je 2x zo snel klaar als normaal karina?
ow das nie duurquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
nee maar voor 3 euro heb je er al eentje. Voor 2 weken of zo.
klopt ik vroeg t dan ook nie voor mezelf..quote:
Ja iets met two become one enzoquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Is dat in verhouding, die mensjes en die plu?
we zijn er al twee verderquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Te koop: Oude SD kaartjes waar je geen drol mee kunt! Slechts 18,95 ex verzendkostenkoopje toch?
LH gaat soms gewoon 2x zo langzaamquote:
Wat, echt?quote:
Jeweetquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
LH gaat soms gewoon 2x zo langzaam
om dingen op te pakken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Ironclaw WorkCrew Werkhandschoenen maat XL kopen?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Ironclaw WorkCrew Werkhandschoenen maat XL kopen?
Je hebt toch 2 handenquote:
Staat in de beschrijvingquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nauwkeurige beschrijving wel.
Maar dit aanbod lijkt me wel iets voor de dames
Nee, valt vies tegenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Met 2 handen kun je prima 1 ding vastpakken
*proest*quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Staat in de beschrijving
Je kan er ook mee tanken
Met 1 hand ook prima 2 dingenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Met 2 handen kun je prima 1 ding vastpakken
Een beetje tankstation heeft sowieso van die gratis plastic handschoentjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Staat in de beschrijving
Je kan er ook mee tanken
Nee dat zijn gewoon batterijen met 2 polen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met 1 hand ook prima 2 dingen
heuj zijn die dingen trouwens uit de categorie 'dingen' ?
Maar polen drinken teveel doorgaans.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon batterijen met 2 polen.
2 glazen per keer, hup naar binnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar polen drinken teveel doorgaans.
2x zoveel als normaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar polen drinken teveel doorgaans.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:50 schreef Melleyn het volgende:
U heeft nog 2 dagen om een staatslot te kopen hoor ik
Serieusquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:50 schreef Melleyn het volgende:
U heeft nog 2 dagen om een staatslot te kopen hoor ik
Ik heb vorige keer 2 kussens gekocht, no joke.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
Vorige hunt (of 2 geleden ofzo) heb ik best nog veel gekocht, inclusief dekbed, maar deze shit____
Goeiequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer 2 kussens gekocht, no joke.
Ik heb ook wel een en ander gekocht in het verleden maar dat wat ik wilde kwam niet langs of was van inferieure kwaliteit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
Vorige hunt (of 2 geleden ofzo) heb ik best nog veel gekocht, inclusief dekbed, maar deze shit____
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer 2 kussens gekocht, no joke.
Dat dus, is gewoon kut met peren. Soms zitten er van die hunts tussenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een en ander gekocht in het verleden maar dat wat ik wilde kwam niet langs of was van inferieure kwaliteit.
Bummer.
Doe dan als tweens (pun intented) mijn messenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef Ceviche het volgende:
Kom op Ibood, doe eens (no pun) moon-in-my-room
In 2 stukken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Dirt Devil, niet aan beginnen..![]()
Eerst was ik er tevreden mee maar nu valt dat ding helemaal uit elkaar.
Dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef LompeHork het volgende:
Dirt Devil: 4 jaar terug al gekocht op iBood voor minder
En dat.quote:
Hier nog geen problemen, met meer dan twee hulpstukken zelfsquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Dirt Devil, niet aan beginnen..![]()
Eerst was ik er tevreden mee maar nu valt dat ding helemaal uit elkaar.
Dat was zo awwwwwquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:54 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]SNEL! SNEL! SNEL!
Bestelnummer: 26484xx
Status: Geannuleerd
Bekijk service verzoek
Vraag stellen
RIP mijn gecancelde box.
Ik lig er nog nachten wakker van.
Oh dat was jij. Arme ziel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:54 schreef Renn het volgende:
[ afbeelding ]SNEL! SNEL! SNEL!
Bestelnummer: 26484xx
Status: Geannuleerd
Bekijk service verzoek
Vraag stellen
RIP mijn gecancelde box.
Ik lig er nog nachten wakker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |