Heerlijk vergezocht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Je bedoelt zeker vitrage nadal want dat is waarachter hij terecht komt nadat hij klop heeft gekregen van Berdych vandaag en Federer zondag
Die laatste forehand.quote:
djokovic federer en murrayquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
Heeft Berdych een top 10 speler verslagen dit jaar?
Ohja, die fluke winsten, om vervolgens de pot daarna keihard te falen.quote:
Is dat niet de derde week op rij dat ze elkaar treffen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:13 schreef Marcoss het volgende:
Fed-Del Potro morgenmiddag, zie ik. Heeft de winnaar in ieder geval iets meer rust voor de halve finale.
Die rally was een en al faal van berdych, hij had veel eerder een volley kunnen afmaken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef Gruisman het volgende:
Die laatste rally was wel heerlijk maar wat en pot zeg.. Berdych weer ongelooflijk gefaald
Derde keer in net een week dacht ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef suus21 het volgende:
[..]
Is dat niet de derde week op rij dat ze elkaar treffen..
twitter:stanwawrinka twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 23:09:14Vamooooos!!! Next diner is for me @RafaelNadal !! Good job!! #FinalShowdown http://t.co/EUJeUPJJeq reageer retweet
Dit. Je kon er de klok weer op gelijk zetten. Mentale implosie als het er ècht op aankomt.quote:
Geweldig!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht dat dit een grap-tweet was, maar Stan heeft dit ECHT getweet![]()
Stantwitter:stanwawrinka twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 23:09:14Vamooooos!!! Next diner is for me @RafaelNadal !! Good job!! #FinalShowdown http://t.co/EUJeUPJJeq reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht dat dit een grap-tweet was, maar Stan heeft dit ECHT getweet![]()
Stantwitter:stanwawrinka twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 23:09:14Vamooooos!!! Next diner is for me @RafaelNadal !! Good job!! #FinalShowdown http://t.co/EUJeUPJJeq reageer retweet
Ja zo heilig allemaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal wordt geeerd wegens het winnen van onder meer de YE #1. Vraagt Justin Gimelstob hem wat zijn favoriete herinnering van dit jaar is. Antwoordt hij: "Is impossible to pick one. Alle the tournaments were the most special."![]()
Ja, helaas nu een punt voor DP voor 2-0*.quote:
Klopt, al vond ik dat hij het verdiende om gelijk te komen. Had het liever in een tiebreak zien eindigen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Veel beter einde van de set voor Federer, maar dat gestuntel in het begin was ook wel heel erg slecht.
[...]
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat het zo klaar is, ik hoop het althans (?)
Ja, was tegen de regie lijkt me. Vreemde opmerking voor een commentator.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat het zo klaar is, ik hoop het althans (?)
Nee, dat zei Marcella zonder te weten dat de microfoon openstond.quote:
Echt waar? Dom wicht..quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella zegt tegen de regie: "Ik hoop dat het zo klaar is."![]()
Ja.quote:
quote:Dom wicht..
Ik hoop het. Nu eerst een TB.quote:
Sport1.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:55 schreef 1239758715981 het volgende:
Waar kijken jullie naar dat jullie commentaar van Marcella Mesker hebben?
Ik kijk zelf BBC2
Ik ook wel, maar dit is wel een vervelende fout. Ze wilt blijkbaar zo snel mogelijk naar huis. Of zou ze het ergens anders over hebben gehad ipv de wedstrijd?quote:
Ik had het idee dat het over de wedstrijd ging.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dit is wel een vervelende fout. Ze wilt blijkbaar zo snel mogelijk naar huis. Of zou ze het ergens anders over hebben gehad ipv de wedstrijd?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:02 schreef suus21 het volgende:
[..]
Die heeft nergens verstand van zoals al haar collega's..
Delpo zal zeker beter spelen. Fed is een verschrikkelijke matchup voor hem die hem keihard ontregelt. Rafa daarentegen....quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer en Del Potro spelen de laatste tijd altijd 3 sets tegen elkaar.
Hoop dat wie er wint beter speelt tegen Nadal morgen.
Gewoon weer klagen bij de umpire over dat het punt opnieuw moest en zo, en onterechtquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat deed de Edberg award winner?
yesquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Rosario het volgende:
Dit is dus de derde keer dat Del Potro een break voorsprong weggeeft in een set? En in de eerste was het alleen een dubbele break die hem redde?
Ja? Een dubbele fout toejuichen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:30 schreef Norrage het volgende:
Dat geklaag op het publiek toch altijd...Dit is fantastisch
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:38 schreef suus21 het volgende:
De winnaar van dit punt wordt de uiteindelijke winnaar..
Davis Cup praktijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja? Een dubbele fout toejuichen?
Davis Cup-praktijken op de WTF..
Dat denk ik ook, absoluut.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef suus21 het volgende:
Nadal gaat het erg lastig krijgen tegen federer..
In dit geval niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik weet nooit of jullie sarcastisch zijn
We zullen zien..quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef 1239758715981 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef 1239758715981 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
Yes!![]()
![]()
Klasse toch uiteindelijk.Hopelijk is hij morgen en maandag niet zo wisselvallig.
11e keer in 12 deelnames. Ongelofelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel een beetje eerherstel hier hoor voor Federer dat hij in de halve finale staat vind ik.
14.00.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:06 schreef suus21 het volgende:
Ik neem aan dat ze nadal vs federer morgenavond plannen.
Want? Djokovic speelt vanavond.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:06 schreef suus21 het volgende:
Inderdaad. Jammer dat hij dan morgen weer door Nadal van de baan wordt geveegdquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel een beetje eerherstel hier hoor voor Federer dat hij in de halve finale staat vind ik.
Federer moet zeker op deze ondergrond laten zien dat hij Rafa een hele goede partij kan bieden minstens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:10 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat hij dan morgen weer door Nadal van de baan wordt geveegd
Ja, echt klasse. Wanneer was de uitzondering ook alweer?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:00 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
11e keer in 12 deelnames. Ongelofelijk.
Ik vind het een lastige. Ik neig naar Federer, maar als ik er geld op zou moeten inzetten zou ik het op Nadal inzetten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:02 schreef Norrage het volgende:
Het is dat Rafa het hele toernooi al rampzalig speelt, dus Fedje heeft zeker een kans....maar die speelt ook zo wisselvallig als de pest, dat kan nooit goed gaan
Ja, en Nadal is juist degene tegen wie hij soms weinig lef heeft.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:02 schreef suus21 het volgende:
Als federer meer lef durft te tonen in return games, dan wint hij het toernooi.
Waarom? Ik vind de middag meer voor de hand liggen omdat Federer nu ook de middag heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:06 schreef suus21 het volgende:
2008. Verloren in de RR van Murray en Simon (quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, echt klasse. Wanneer was de uitzondering ook alweer?
Bedankt. Leuk dat er een keer iets voor Federer verbeterd is in vergelijking met een eerder jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:37 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
2008. Verloren in de RR van Murray en Simon ()
Ja.quote:
Dat doet ie de hele week al...heb het gevoel dat hij op 50% heeft gespeeld....quote:
Waarom is dat uiteraard?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
Gaan jullie Djoko-Gasquet kijken? Hoop dat Gasquet Djoko nog even flink aan het werk gaat zetten voor de eer. Maar ik ga uiteraard niet kijken.
Ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op wedstrijden om spek en bonen.
Lol, nee joh. Hij wint dit toernooi op zn sloffen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef Rosario het volgende:
Gaat Djoko hier verdomme z'n titelkansen verspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Sinds z'n nieuwe dieet kan 'ie dat wel aan.quote:Op zondag 10 november 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
En dan moet Djoko hierna nog Davis Cup....jezus
Ergens eind 3e set geloof ik.quote:Op zondag 10 november 2013 10:23 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldig punt was dit:
In welke set was dit?
Dat dacht ik ook ja.quote:
Op 2.09 minuten was dit. Wedstrijd duurde 2.25 oid? Dan zal het ongeveer bij 4-4 derde set zijn geweest gok ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me een adequate omschrijving ja.quote:Op zondag 10 november 2013 14:27 schreef Rosario het volgende:
Van Nadal weten we dat hij matig tot redelijk speelt. Federer is totaal onvoorspelbaar, geniale ballen worden afgewisseld met pure brainfarts.. Lastig voorspellen.
quote:Harmful web site blocked:
http://www.barclaysatpworldtourfinals.com/
This web site has been reported as harmful.
We recommend that you do not visit this web site.
Terecht, wat een baggersite is dat zeg.quote:Op zondag 10 november 2013 14:49 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ging net even op die website kijken en:
[..]
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 10 november 2013 14:56 schreef Angelof9 het volgende:
Het was inderdaad een ramp om te navigeren, maar ook nog virussen??
Of gewoon direct gebroken worden en dan zien dat er geen weg meer terug is.quote:Op zondag 10 november 2013 15:13 schreef 1239758715981 het volgende:
Eigenlijk is de strategie voor Federer heel simpel: Snel winnen voordat Nadal op stoom komt. Breekjes plaatsen in de eerste 6 servicegames van Nadal en je wint 6-0 6-0 in minder dan een uur
Als ik de site bezoek krijg ik een brok code voorgeschoteld: http://i.imgur.com/O5kVn8P.pngquote:Op zondag 10 november 2013 14:56 schreef Angelof9 het volgende:
Het was inderdaad een ramp om te navigeren, maar ook nog virussen??
Die site is inderdaad enorme bagger.quote:Op zondag 10 november 2013 15:15 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Als ik de site bezoek krijg ik een brok code voorgeschoteld: http://i.imgur.com/O5kVn8P.png
Inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 15:12 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Die website van de WTF is inderdaad dramatisch. Die site gaat op voor de titel 'meest erbarmelijke webdesign van 2013'.
oh, dat ziet er ook goed uit! Wat een faal, die website zegquote:Op zondag 10 november 2013 15:15 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Als ik de site bezoek krijg ik een brok code voorgeschoteld: http://i.imgur.com/O5kVn8P.png
Indoor is de enige plaats waar ik hem dat zie doen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:21 schreef Angelof9 het volgende:
Als Roger dit niveau nou zou kunnen vasthouden...
Ja, daarom. Dank denk ik 'Voorspel dan niks'. Ik vind het van die open deuren.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dank denk ik 'Voorspel dan niks'. Ik vind het van die open deuren.
Eh, oké.quote:Op zondag 10 november 2013 15:36 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Jij bent zelf de grootste voorspeller.
[...]
quote:
quote:
Ik vraag me af hoe vaak Nadal van Federer had gewonnen als Federers BP-conversie zo goed was als die van Nadal.quote:
Het wordt weer eens het 'festijn van de gemiste kansen' voor Fed, terwijl Rafa ze altijd gewoon meteen pakt. Tsja.quote:
rammadan?quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef jojomen4 het volgende:
dit is geen wedstrijd.
dit is rammadan, waarbij de lammetjes naar de slachtbank worden geleid.
Ze lieten het voor de wedstrijd zien bij Skysports (al hun weggewerkte BP's in al hun ontmoetingen), dat scheelde niet zoveel verbazingwekkend genoeg. Heb niet de exacte cijfers, maar het was allebei rond de 150/250 saved.quote:Op zondag 10 november 2013 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Nadal van Federer had gewonnen als Federers BP-conversie zo goed was als die van Nadal.
Ik bedoelde eigenlijk in onderlinge ontmoetingen. Op RG en Wimbledon had Federer weleens 1 uit 17 en 1 uit 19 tegen Nadal.quote:Op zondag 10 november 2013 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze lieten het voor de wedstrijd zien bij Skysports (al hun weggewerkte BP's in al hun ontmoetingen), dat scheelde niet zoveel verbazingwekkend genoeg. Heb niet de exacte cijfers, maar het was allebei rond de 150/250 saved.
Ik heb het ook over onderlinge ontmoetingen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in onderlinge ontmoetingen. Op RG en Wimbledon had Federer weleens 1 uit 17 en 1 uit 19 tegen Nadal.
Oké, dat verbaast me dan. Federer lijkt zoveel meer BP's tegen Nadal te missen dan andersom.quote:Op zondag 10 november 2013 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het ook over onderlinge ontmoetingen.
Ach ja. Voorspelbaar.quote:Op zondag 10 november 2013 15:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nou maar hopen dat hij nu wel z'n service weet te houden.
Dat doe ik ook..quote:Op zondag 10 november 2013 15:56 schreef suus21 het volgende:
Federer kiest vaak voor de juiste bal, helaas voert hij niet vaak goed uit.
Dat hoop ik dan.quote:
nee neequote:
Hoop het ook. Maar ik zie Djokovic op dit moment gewoon echt de meest constante en goede speler.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef Rosario het volgende:
De winnaar van deze pot wordt morgen echt getikt door Djoko. Tenzij die het fysiek niet aankan.
Ja, is erg frustrerend om naar te kijken.quote:Op zondag 10 november 2013 16:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Iedere keer als Fed het punt kan scoren faalt-ie. Echt iedere keer.
Dat ie hem eraf tikt, of dat ie het fysiek niet aan kan?quote:
Dat laatste natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ie hem eraf tikt, of dat ie het fysiek niet aan kan?
Inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Beetje vreemd dat iedereen er hier al vanuit lijkt te gaan dat Djoko vanavond wint. Ik kan me best potjes herinneren waar Wawa behoorlijk goede kansen had.
Nja, Berdych heeft ook vaak goede kansen tegen Nadal. Het probleem is dat ze het niet af kunnen maken.quote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Beetje vreemd dat iedereen er hier al vanuit lijkt te gaan dat Djoko vanavond wint. Ik kan me best potjes herinneren waar Wawa behoorlijk goede kansen had.
Klopt, maar de laatste tijd is Wawa niet in zijn beste doen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tsja, tenzij hij daadwerkelijk aan de doping is, kan het natuurlijk best wel.. Dit is één van de zwaarste weken uit zijn carrière. Twee driesetters in Parijs en ook geen makkelijke finale, nauwelijks rust en drie poulewedstrijden hier van elk minstens twee uur..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |