SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik heb al een note TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
OMG nu kunnen we het over vrouwenpraat hebben
Zoals... Chocola
Uh nee je hebt er zes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al een note TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Wow...wat is dat...die wik ik proberen!!!quote:
*:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
een galaxy Note Tweeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
lolquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
*:Had ik toch verteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
*:Daar moet je voor betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Duurde evenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Melleyn, je zou mijn tweelingzus kunnen zijn
je had toen alleen gezegd da thet positief wasquote:
Ik ook, zou niet weten waarom. Ben de aardigheid zelve.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Ceviche het volgende:
Ess heb je positieve of negatieve note?
Ik heb een negatieve
Zie DM dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
je had toen alleen gezegd da thet positief was![]()
Die kun je heul niet veranderen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef Nizno het volgende:
je nick veranderen levert je hier al een note op
best goedkoop trouwens...
heb ik allaank gedaan ja!!!quote:
Die heeft hem alquote:
yepquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kon 1x toch, bij een of andere actie?
Ja paar jaar terug bij SR kon het idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kon 1x toch, bij een of andere actie?
nou dan dan kan het toch... tss grrr pfffquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja paar jaar terug bij SR kon het idd.
mijne ook, maar was ongebruikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij hebt dat toen gedaan, wilde ik ook, maar die ik wilde bestond al
Jajaja maar nu niet meer slimpie. Zouden ze wel geld mee kunnen verdienen denk ik. Zijn vast mensen die dat willen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan dan kan het toch... tss grrr pfff
ikke nie hoor, ik heb geen lijstje... heb wel de tv op vermist staan en erger me er ziek aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef Lyza666 het volgende:
Wat denken jullie toch lief aan je medehunters haha!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Man meldt zich. Niet allemaal tegelijk, danku.
Als je naar zoiets op zoek bentquote:
Muziekje aan doen. Relaxed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ikke nie hoor, ik heb geen lijstje... heb wel de tv op vermist staan en erger me er ziek aan
ja dat denk ik ook wel, maar ja het moest exclusief blijven he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jajaja maar nu niet meer slimpie. Zouden ze wel geld mee kunnen verdienen denk ik. Zijn vast mensen die dat willen.
vast, alleen ik maak echt geen fotoalbums.quote:
krijg ik ruzie met lief vermoed ik....quote:
Oh haha. Mijne is niet hier. Beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg ik ruzie met lief vermoed ik....
Kloptquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Melleyn het volgende:
Wacht eens.
Het heet ook helemaal geen grtd op je werk meer![]()
Omdat niemand kon FOK!ken op het werkquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Melleyn het volgende:
Wacht eens.
Ballonquote:
Alsof FOK!kers werk hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Melleyn het volgende:
Wacht eens.
Niet FOK!ken op 't werkquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat niemand kon FOK!ken op het werk
Sinds wanneer is dat? Mogen we zomaar een slowchat van naam veranderen?quote:
Nee omdat ze allemaal 12 zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat niemand kon FOK!ken op het werk
3 dagen per week kijk ik wat lief wil... als ik namelijk zeg dat ik het liever niet kijk dan kijkt ze sjago meemet wat ik wil zien....quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh haha. Mijne is niet hier. Beter.
Sinds JNG is opgeheven zo ongeveerquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? Mogen we zomaar een slowchat van naam veranderen?
Anders ga ik de koffiechat wel ekkes overnemen
Hè gezellig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 dagen per week kijk ik wat lief wil... als ik namelijk zeg dat ik het liever niet kijk dan kijkt ze sjago meemet wat ik wil zien....
Wat staat er nu op?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 dagen per week kijk ik wat lief wil... als ik namelijk zeg dat ik het liever niet kijk dan kijkt ze sjago meemet wat ik wil zien....
Ik werk in een winkel, wordt lastig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb anders heel de dag op m'n werk kunnen ibooden
ja echt...quote:
vermistquote:
ow.... oke zulke namen voor een SC voel ik me al bij voorbaad niet thuisquote:
Vaak plaspauze nemen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel, wordt lastig.
Nou ja jij hebt tenminste een liefquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja echt...
Maar gelukkig zijn het maar 2 of 3 programma's
[..]
vermist
Geen Reet Te Doenquote:
Ja ik kan ook niet op m'n werk online, maar het ging mij even op het principequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel, wordt lastig.
Mijn lief zit al twee (hihaho) maanden in Taiwanquote:
das waar...quote:
daten?quote:
7 is de grote testquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
das waar...
maar of we de drie jaar halen...
ja ja de TWEEEEE hebben we gehad
Was daarvoor alquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet op m'n werk online, maar het ging mij even op het principe
Ze mogen geen jong sc dus nemen ze maar gewoon een andere over. Ben het er niet mee eens.
nou dat halen we sowieso nietquote:
Ik ben nu 7 jaar met m'n vriendquote:
ach tijd voor vers vleesquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe jij hebt toch al iemand? Anders ja. Daten is leuk.
Tweelingzussen of niet hè?quote:
Hij zit voorlopig nog aan de andere kant van de wereldquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor de 7 year itch
Dat lijkt me wel kut. Hoe lang nog?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zit voorlopig nog aan de andere kant van de wereld
Jij wordt hierna aangeboden ipv de hamquote:
Stu's idee geloof ik.quote:
4 à 5 maandenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel kut. Hoe lang nog?
Met een mes erbijquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij wordt hierna aangeboden ipv de ham
net een leuke woordenwisseling gehad na het eten.quote:
is het ook niet,quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat klinkt niet al te best als je dat nu al weet.
De huftersquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stu's idee geloof ik.
Maar weet niet zeker.
Ze hadden me uit de OP gegooid trouwens
Kwam ik achter via de sherlock-tool.
Nu sta ik er weer in
ywquote:
Neuh omdat er al 2500 delen waren ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
De hufters
Maar we mogen nog steeds geen eigen SC beginnen hè?
Nog zoiets
Dat sucks. Sterkte drmee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
net een leuke woordenwisseling gehad na het eten.
[..]
is het ook niet,
ik vecht nog voor de relatie en hoop wel samen te blijven maar vrees het ergste
Hij is nu 2 maanden wegquote:
Nope, die vliegtickets zijn niet te betalen johquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bohh da's lang. Ook niet tussendoor naar huis?
het zal gebeuren dat nu echt de ham komtquote:
Half jaar studeren, 23quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:56 schreef So_Surreal het volgende:
Wat doet hij in het buitenland dan Ess, en hoe oud is hij ?
Tja been there done that. Hopelijk gaat het bij jou beter aflopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
net een leuke woordenwisseling gehad na het eten.
[..]
is het ook niet,
ik vecht nog voor de relatie en hoop wel samen te blijven maar vrees het ergste
in de navy!quote:
als het niet lukt spreken we afquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja been there done that. Hopelijk gaat het bij jou beter aflopen.
Neequote:
Heb d'r maar erg weinig van meegemaakt deze keer. Moet zeggen dat dat niet heel slecht is bevallen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Geachte hunters, mag ik even uw aandacht. Wij gaan de laatste twee uur in van de hunt
Kak, te vroeg![]()
Ja vind ik ookquote:
Eindelijk weer mijn leven terugquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Geachte hunters, mag ik even uw aandacht. Wij gaan de laatste twee uur in van de hunt
Kak, te vroeg![]()
Je 'leven'quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Eindelijk weer mijn leven terugNou ja beetje leven.
ik kan je ook wel een leven sturen hoor... welke wil je?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Eindelijk weer mijn leven terugNou ja beetje leven.
Nee ik ken mezelf dan ga ik eraan verslaafd rakenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan je ook wel een leven sturen hoor... welke wil je?
candy crush?
* essnhills raakt Karina's Breil aanquote:
Ik moest lachen, maar ja ik moet nu OVERAL om lachenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wireless remote.
ORLY!?
Lekkerrrquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills raakt Karina's Breil aan
Is anders puur handiger dan 1 (2!) aan een touwtje hoor!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wireless remote.
ORLY!?
erg verslavingsgevoelig?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ken mezelf dan ga ik eraan verslaafd raken
Watch me (hihi, watch)quote:
Oeh lekker badderen, meot ik weer eens doen inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
TV-tip: vechten op RTL7 met Badder Harri.
telegraaf.nl weet de uitslag al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
* Cynix ® kijkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Niet 'achter' kijken, ik heb de spoiler gezien verdomme. Ik klikte en had ik niet moeten doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® kijkt.
Al heb ik niks met die 'sport'.
hmm, das jammer....quote:
Wasser foebal ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
Het manvolk stroomt langzaam weer binnen
Goedzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, das jammer....
ben net 9 maand gestopt.
Ben met tussenpozen aan het hunten, maar heb verder niet zo veel te melden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
Het manvolk stroomt langzaam weer binnen
uhuh alleen dat wordt lastig daten met een rooksterquote:
Zou ik ook moeten doen, maar nog geen motivatie. ALS ik het doe dan gewoon cold turkey.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, das jammer....
ben net 9 maand gestopt.
met een elektronische sigaret, even afbouwen en binnen 2 week geen behoefte meer gehadquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen, maar nog geen motivatie. ALS ik het doe dan gewoon cold turkey.
Mag je evengoed wel blijven hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ben met tussenpozen aan het hunten, maar heb verder niet zo veel te melden.
Geen idee, maar ik heb niet voor niets deze TT gemaaktquote:
Mjah dan ga ik flippenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh alleen dat wordt lastig daten met een rookster
Heb ik ruim 8 jaar geleden gedaan. Ineens, kost je 3 dagen zweten en d00dgaan en daarna heb je gewoon weer een leven, maar dan zonder roken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen, maar nog geen motivatie. ALS ik het doe dan gewoon cold turkey.
Jup, eerste 3 dagen zijn het ergstquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb ik ruim 8 jaar geleden gedaan. Ineens, kost je 3 dagen zweten en d00dgaan en daarna heb je gewoon weer een leven, maar dan zonder roken.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Melleyn het volgende:
Volgende week zaterdag 5 jaar gestopt trouwens
geen last van gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jup, eerste 3 dagen zijn het ergst
3 dagen valt nog wel mee. Maar ja, nog geen zin om te stoppenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb ik ruim 8 jaar geleden gedaan. Ineens, kost je 3 dagen zweten en d00dgaan en daarna heb je gewoon weer een leven, maar dan zonder roken.
ow dat heb ik ook nog wel hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Lyza666 het volgende:
Ben al een jaartje of TWEE gestopt maar vind het nog steeds lastig af en toe.
Ikhad laatst wel een stelletje bizarre dromenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb trouwens wel echt bizar lang nog in m'n dromen gerookt
Ik zie ze weleens liggen bij de sigarenboer, van die weggooidingen. Ga ik toch eens kopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:09 schreef Nizno het volgende:
lief gebruikt nog steeds de elektronische sigaret en daar heb ik dus geen enkel last van.
is voor in huis ook enorm lekker, geen nare luchtjes meer
joh voor 2p moet je het ook niet willen... dan moet je tegen elkaar aan kruipenquote:
nooit gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb trouwens wel echt bizar lang nog in m'n dromen gerookt
Ja ik weet. Maar ik zie me nog wel eens in de fout gaan in een dronken bui ofzo. Niet dat ik nou zo vaak dronken ben heur. Maar toch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat heb ik ook nog wel hoor.
gewoon negeren het gevoel en doorgaan
Als je er niet echt 'klaar' voor bent moet je het zeker niet doen, dat wordt een drama waarmee je alleen jezelf te pakken hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
3 dagen valt nog wel mee. Maar ja, nog geen zin om te stoppen
Oeh ja lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh voor 2p moet je het ook niet willen... dan moet je tegen elkaar aan kruipen
[..]
nooit gehad.
1 advies, gebruik hem in dat geval 3 of 4 rekjes per behoefte aan een sigaret.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ze weleens liggen bij de sigarenboer, van die weggooidingen. Ga ik toch eens kopen.
Ik heb in 8 jaar nog geen trekje genomen, maar heb soms ineens zin echt in een sigaret. Dat gaat helaas nooit meer over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Lyza666 het volgende:
Ben al een jaartje of TWEE gestopt maar vind het nog steeds lastig af en toe.
Ja precies. Gewoon op een dag: NU ben ik het zat. En dan ophouden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als je er niet echt 'klaar' voor bent moet je het zeker niet doen, dat wordt een drama waarmee je alleen jezelf te pakken hebt.
Voor alleenstaande bejaarden.quote:
ja oke ik drink sowieso vrijwel geen alcohol dus dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik weet. Maar ik zie me nog wel eens in de fout gaan in een dronken bui ofzo. Niet dat ik nou zo vaak dronken ben heur. Maar toch.
bij mij welquote:
Ik heb er 2 (ja echtquote:
1 zo een ding is hoeveel sigaretten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 advies, gebruik hem in dat geval 3 of 4 rekjes per behoefte aan een sigaret.
ga niet er aan lurken of het een pijp is.
OHHH het eerste rookwalmpje ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke ik drink sowieso vrijwel geen alcohol dus dat heb ik niet.
gewoon op het terras zittend dan heb ik het wel en als iemand een sigaret opsteekt die eerste walm.. die ruikt zo lekker.
ligt er aan hoe je het gebruikt. Als je idd een trekje of 4 per 1 of 2 uur gebruikt dan kun je er bijna een week mee doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
1 zo een ding is hoeveel sigaretten?
Gekkie!quote:
Ben jij ook een alleenstaande bejaarde dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gekkie!
Dan ook voor mij., ik was toch nóg iets ouder?
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Shaaaaaaarkquote:
Ga je haar ook al ontvoeren?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij ook een alleenstaande bejaarde dan?
Ik zie mogelijkheden
Karina was toch al gereserveerd voor als Nizno 't uitmaakt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden
hoe oud ben je nou eigenlijk? zo oud als mijn ouders zouden zijn is geen antwoordquote:
Had je toch bijna een Onkyo TX-NR727 - Netwerk Receiver met Spotify! gemist.quote:
Eeh nee, wel bejaard, niet alleenstaand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden
OMG Wat een ramp zou datgeweest zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Had je toch bijna een Onkyo TX-NR727 - Netwerk Receiver met Spotify! gemist.
Was gezelligquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
Mensen ik geef de hunt op deze editie...volgende keer ben ik er weer bijen bedankt voor de gezelligheid
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
Mensen ik geef de hunt op deze editie...volgende keer ben ik er weer bijen bedankt voor de gezelligheid
Doei doei.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
grijnzquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Karina was toch al gereserveerd voor als Nizno 't uitmaakt?
1. Vorige hunt al gekochtquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
D'r kwam nog een luchtbed voorbij voor je Noorse vrienden
Of loop ik nu heel veel hunts achter
Kom van de week nog wel een keerjte hallo zeggen in GRTD.quote:
Ohquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh nee, wel bejaard, niet alleenstaand.
trustequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
Net zo oud als Cynixquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe oud ben je nou eigenlijk? zo oud als mijn ouders zouden zijn is geen antwoord
Noors, Fins, whateverquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef bambino het volgende:
[..]
1. Vorige hunt al gekocht![]()
2. Finse![]()
3. Wel lief hoor
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom van de week nog wel een keerjte hallo zeggen in GRTD.
ho hoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz
als karina in de tussentijd bezet is heb ik pech hoor
quote:
wow... slik... euh...... naja das jonger dan mijn ouders en net zo oud als mn ex...quote:
Zeg, jij was hier amper jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef bambino het volgende:
[..]
ho ho
nizno / karina / melleyn / ceviche / essnhills
Horen allemaal bij mijn harem![]()
![]()
![]()
Haiquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef bambino het volgende:
[..]
ho ho
nizno / karina / melleyn / ceviche / essnhills
Horen allemaal bij mijn harem![]()
![]()
![]()
Ow dan valt het nog mee tochquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
wow... slik... euh...... naja das jonger dan mijn ouders en net zo oud als mn ex...
Your pointquote:
Nee niet van mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hai
had ik vorige hunt niet die crystals van jou gekocht?
Ik heb er een staan nu, over 10 dagen issie klaar
Ik heb je verstoten naar de tweede plaatsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
True truequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja hallo dat is twee jaar geleden vond het al heel wat dat ik het nog wist
klopt.. en ach mn ouders zijn het inmiddels wel gewend dat ik met bejaarden aan kom zettenquote:
2 jaar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja hallo dat is twee jaar geleden vond het al heel wat dat ik het nog wist
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je verstoten naar de tweede plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je verstoten naar de tweede plaats
Jij bent dan ook mijn nummer 1 in de haremSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:
Ik zag hetquote:
Nee joh, het beste wordt voor het laatst bewaard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
Die messenset kunnen we wel vergeten essnhills...
Mmm ik ben geen bejaarde, gek. Zie er minstens 10 jaar jonger uit (zegt men)quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt.. en ach mn ouders zijn het inmiddels wel gewend dat ik met bejaarden aan kom zetten
Gemeenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
Die messenset kunnen we wel vergeten essnhills...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet eens wat dit voor ding is man
androiden op je tv... net als op je telefoonquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat je hiermee moet.
Vraag het aan de product expertquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat je hiermee moet.
FOK! houdt je jong. Mooie slogan trouwens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik ben geen bejaarde, gek. Zie er minstens 10 jaar jonger uit (zegt men)
quote:
oke das een pluspuntquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet ga kopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
androiden op je tv... net als op je telefoon
Wel goed dat je het even 2x quotequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Uh ja dat is een dongle... of zoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet eens wat dit voor ding is man
Je bent zo jong als je je voelt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
We scharen het gewoon onder de categorie 'ding'quote:
Euh. Dan snap ik 't nog niet. Op mijn telefoon valt er weinig te androiden ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja van twee verschillende mensjes... ter info!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel goed dat je het even 2x quote
Hoort allemaal bij het grand designquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja van twee verschillende mensjes... ter info!
ow ja je was ook niet zo high tec he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat is een dongle... of zoGeen idee.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef Renn het volgende:
Hoiiii. Ik pak het laatste anderhalf uur ook nog mee
Zeker waar. De hele dag binnenzitten houd je jongquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
FOK! houdt je jong. Mooie slogan trouwens.
Hoi Rennquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef Renn het volgende:
Hoiiii. Ik pak het laatste anderhalf uur ook nog mee
zon zorgt voor ouderdomquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker waar. De hele dag binnenzitten houd je jong
quote:
Zonlicht is haske slecht voor je huid manquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Rennjouw naam bevat met 2 s'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Praten met jonge mensen. En Specularium.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker fantastischquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef Renn het volgende:
[..]
die zinsopbouw ook echt, dat is echt fantastisch
die mooie bril weer
Nou misschien is die afro op de achtergrond wel heul sportief maar eigenlijk geen modelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |