boris is zo cool, ze draagt haar naam als een bazinquote:
mijn vriend helaas ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
het is dat ik allergisch ben voor katten![]()
Dit dus nog een jaar en het is een hobbezakkenkat, tegenwoordig doet men veel te makkelijk afstand van dieren, als je uurtje per dag met de kat gaat spelen heeft die ook een uitdaging gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Boris zit nog in haar puberteit.. daarom pakt ze alles wat beweegt en is ze wild en speels.
waarom kijk je het niet eerst even aan tot het kindje er is?
Een kat kan ook goed zonder buiten hoor. Zeker als ze nog nooit buiten is geweest en zij niet eens weet wat ze mist.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef Krrrissie het volgende:
Hallo allemaal, ik heb me ook ingeschreven op dit forum. Ik (en mijn vriend) ben nu het baasje van Boris. We gunnen haar graag een groter huis, maar dat zit er niet in voorlopig, sterker nog het we krijgen er (onverwacht) een kleine bij in ons huisje. Het is geen spontane ingeving, we hebben er lang over nagedacht en ik heb er veel tranen om gelaten en uiteindelijk hebben we besloten dat we het beste voor Boris willen. Ik wil een huis met een tuin voor haar, zodat ze achter vogels aan kan en kan rennen. Nu kan ze alleen maar naar buiten kijken.
Wat een toevoegingquote:
hadden jullie wel een tuin toen jullie de kat in huis namen dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef Krrrissie het volgende:
Hallo allemaal, ik heb me ook ingeschreven op dit forum. Ik (en mijn vriend) ben nu het baasje van Boris. We gunnen haar graag een groter huis, maar dat zit er niet in voorlopig, sterker nog het we krijgen er (onverwacht) een kleine bij in ons huisje. Het is geen spontane ingeving, we hebben er lang over nagedacht en ik heb er veel tranen om gelaten en uiteindelijk hebben we besloten dat we het beste voor Boris willen. Ik wil een huis met een tuin voor haar, zodat ze achter vogels aan kan en kan rennen. Nu kan ze alleen maar naar buiten kijken.
de schijn hebben ze wel tegen natuurlijk. het is nog niet eens geprobeerd. de kat moet gewoon zijn biezen pakken omdat er een kind komt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Lieve mensen, laten we dit topic gebruiken voor het zoeken van een nieuw huis voor dit frummeltje.
Wil je graag een discussie over het al dan niet "wegwerpen" van dieren? start er vooral een topic over
staat er idd niet inquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Nemephis het volgende:
Waar woont Boris nu?.. (misschien lees ik er overheen in dat geval mea culpa)
waar zit jij dan? Wie weet zijn de baasjes van boris wel bereid om n stukje te rijden?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:11 schreef Nemephis het volgende:
Da's een beetje te ver weg - ik heb hier al een Loris en als Boris in de buurt had gewoond hadden we misschien eens kunnen proberen of Loris en Boris het met elkaar kunnen vinden.
Peelo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:17 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb er eens een nachtje over geslapen, lijkt me toch niet zo'n goed idee vanwege de afstand (woon in Assen) en omdat ik maar een klein huisje heb en dus geen twee katten gescheiden van elkaar kan houden, ook niet in een introductie-periode.
Succes met een nieuw baasje vinden
jammer, en thnxquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:17 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb er eens een nachtje over geslapen, lijkt me toch niet zo'n goed idee vanwege de afstand (woon in Assen) en omdat ik maar een klein huisje heb en dus geen twee katten gescheiden van elkaar kan houden, ook niet in een introductie-periode.
Succes met een nieuw baasje vinden
Wat fijn!quote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoor net dat er voor boris een fijn nieuw huis is gevondendit topic mag dus dicht (cq doodboeden en naar de archieven verplaatsen)
Waar woon je Gwywen? Ik heb hier 2 opvangpoezen die niet op hun oude adres konden blijven en een nieuw huisje zoeken. 2 zwart witte meisjes van ongeveer anderhalf jaar oud.quote:Op maandag 11 november 2013 14:31 schreef Gwywen het volgende:
Ik wou net vragen of Boris bij andere katten kan. Wij zijn op zoek naar een zwart-witje.
Nou ja, heel fijn voor de poes dat ze een nieuw huisje heeft!
Bedankt, maar dat is wel heel ver weg voor mij. Vooral omdat ik het voor de poes zo zielig vind, uren in de auto bij vreemde mensen. Hopelijk vinden ze snel een huisje!quote:Op maandag 11 november 2013 16:03 schreef baniekje het volgende:
[..]
Waar woon je Gwywen? Ik heb hier 2 opvangpoezen die niet op hun oude adres konden blijven en een nieuw huisje zoeken. 2 zwart witte meisjes van ongeveer anderhalf jaar oud.
Hun personeel is actief aan het zoeken naar nieuwe plekjes maar als jij op zoek bent naar zwart-wit.
Deze meisjes zitten in kerkrade.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |