Omdat mijn vriendin binnenkort afscheid moet nemen van haar poezenbeestje zijn we op zoek naar een fijn plekje voor Boris. Hieronder staat het vragenlijstje over haar, heb je nog meer vragen, stel ze gerust

!
Naam huisdier: Boris (vrouwtje)
Soort: Poes
Ras: Europese korthaar, zwart/wit
Leeftijd: 1,5 jaar (08/05/2012)
Dierenpaspoort beschikbaar: ja
Gechipt: ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd: ja
Datum laatste inenting: 6/7/12
Datum laatste dierenartsbezoek: 29/11/2012
Reden laatste dierenartsbezoek: sterilisatie en chippen
Aard van het beestje: Boris is klein van stuk, maar heeft een hoop temperament. Ze kan lekker slapen, maar ook heel hard rondrennen. Ze heeft bakken met energie. Ze moet wel een tijd wennen aan mensen, dus geef haar was tijd en dan komt ze vanzelf naar jou toe. Maar als je haar vertrouwen hebt gewonnen komt ze lekker bij je op schoot/bed slapen en wacht ze je hard spinnend op als je thuis komt. Ze drinkt graag uit de kraan en uit glaasjes, ook gaat ze graag mee onder de douche. Nu blijft Boris binnen omdat wij op de tweede verdieping wonen, maar Boris wil het liefste buiten rondrennen en pas naar binnen komen als ze wil slapen.
Omgang met kinderen: Boris is een jaagster, en pakt graag bewegende voorwerpen. En daar vallen ook kleine vingertjes en teentjes onder. Ook kan Boris het laten weten als ze ongewenste eng vindt en niet gestoord wil worden. PATS!
Bekende gezondheidsproblemen: Ze is gezond als een vis!
Volgt het dier een speciaal dieet?: neehoor, ze eet gewoon droog voer brokjes. En als je haar wint verwennen maak je haar heel blij met nat voer of kattenmelk.
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen: Uit een nestje van de kat van mijn tante
Waarom word er afstand gedaan van het dier: Mijn vriend en ik verwachten 1 maart een kindje. Ons huis is op de tweede verdieping en is niet zo groot. Boris heeft meer ruimte nodig om haar energie kwijt te kunnen. En het huis zal alleen maar voller worden. Daarnaast is Boris niet altijd even voorzichtig met bewegende vingers en teentjes. Daarbij willen we dat Boris de ruimte en de aandacht krijgt die ze verdiend en in dit huisje en met deze grote veranderingen op komst kunnen wij haar dit niet bieden.
Verdere dingen: Boris gaat niet graag naar de dierenarts, dan veranderd ze in een kleine tijger. Maar wanneer ze weer in de vertrouwde omgeving terug is, is er niets meer aan de hand. Daarbij is ze kerngezond en heeft ze de nodige prikjes allemaal gehad dus geen reden om naar de dierenarts te gaan.
overigens neemt boris al haar spulletjes mee naar haar nieuwe baasje, denk aan kattenbak, voerbakjes, speeltjes ect.
And last but not least

miss boris herself