abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133073405
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:11 schreef Nemephis het volgende:
Da's een beetje te ver weg - ik heb hier al een Loris en als Boris in de buurt had gewoond hadden we misschien eens kunnen proberen of Loris en Boris het met elkaar kunnen vinden.
waar zit jij dan? Wie weet zijn de baasjes van boris wel bereid om n stukje te rijden?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133075126
Ik heb er eens een nachtje over geslapen, lijkt me toch niet zo'n goed idee vanwege de afstand (woon in Assen) en omdat ik maar een klein huisje heb en dus geen twee katten gescheiden van elkaar kan houden, ook niet in een introductie-periode.
Succes met een nieuw baasje vinden ^O^
pi_133076980
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:17 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb er eens een nachtje over geslapen, lijkt me toch niet zo'n goed idee vanwege de afstand (woon in Assen) en omdat ik maar een klein huisje heb en dus geen twee katten gescheiden van elkaar kan houden, ook niet in een introductie-periode.
Peelo?
pi_133090659
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:17 schreef Nemephis het volgende:
jammer, en thnx :* komt vast goed *O*
pi_133116471
Ik hoor net dat er voor boris een fijn nieuw huis is gevonden :) dit topic mag dus dicht (cq doodboeden en naar de archieven verplaatsen)
  maandag 11 november 2013 @ 12:04:48 #31
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133143418
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoor net dat er voor boris een fijn nieuw huis is gevonden :) dit topic mag dus dicht (cq doodboeden en naar de archieven verplaatsen)
Wat fijn! *O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133147211
;( Ik wou net vragen of Boris bij andere katten kan. Wij zijn op zoek naar een zwart-witje.
Nou ja, heel fijn voor de poes dat ze een nieuw huisje heeft! *O*
  maandag 11 november 2013 @ 16:03:34 #33
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_133150376
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:31 schreef Gwywen het volgende:
;( Ik wou net vragen of Boris bij andere katten kan. Wij zijn op zoek naar een zwart-witje.
Nou ja, heel fijn voor de poes dat ze een nieuw huisje heeft! *O*
Waar woon je Gwywen? Ik heb hier 2 opvangpoezen die niet op hun oude adres konden blijven en een nieuw huisje zoeken. 2 zwart witte meisjes van ongeveer anderhalf jaar oud.
Hun personeel is actief aan het zoeken naar nieuwe plekjes maar als jij op zoek bent naar zwart-wit.
Deze meisjes zitten in kerkrade.
pi_133151189
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:03 schreef baniekje het volgende:

[..]

Waar woon je Gwywen? Ik heb hier 2 opvangpoezen die niet op hun oude adres konden blijven en een nieuw huisje zoeken. 2 zwart witte meisjes van ongeveer anderhalf jaar oud.
Hun personeel is actief aan het zoeken naar nieuwe plekjes maar als jij op zoek bent naar zwart-wit.
Deze meisjes zitten in kerkrade.
Bedankt, maar dat is wel heel ver weg voor mij. Vooral omdat ik het voor de poes zo zielig vind, uren in de auto bij vreemde mensen. Hopelijk vinden ze snel een huisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')