Want tokkies irriteren is veel leuker dan kinderen een fijn feest te bezorgenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef De_Coulance het volgende:
Ik ga dit jaar zwarte piet spelen op een basisschool. Dat is best leuk.
Ik zal geen oorbellen dragen dit jaar, gewoon om domme tokkies te irriteren.
Op het moment dat een mainstream blog brandbommen op gebedshuizen van religieuze minderheden op bepaalde wijze gaat bagetalliseren is er iets goed mis. Dat is geen troll.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zo, is me dat even een staaltje projectie van heb ik jou daarNiet te geloven
Troll, toch? Hoop ik tenminste
Die kinderen merken daar niks van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want tokkies irriteren is veel leuker dan kinderen een fijn feest te bezorgen
Waar gaat dit over Zwarte Piet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Op het moment dat een mainstream blog brandbommen op gebedshuizen van religieuze minderheden op bepaalde wijze gaat bagetalliseren is er iets goed mis. Dat is geen troll.
Ik begrijp dat je nu even indruk moet maken op Danny maar doe dat niet over mijn rug. Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja lekker mensen irriteren op een basisschool
goed verhaal
geirriteerde tokkies maken nogal een kabaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Alsof voor kinderen het uitmaakt of zwarte piet wel of geen oorbellen in heeft, of groen is of geel or oranje, of paars (of zwart).
Ja man. GS is de duivel. Ik zeg verbieden! Ga toch weg met je gehuilquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Op het moment dat een mainstream blog brandbommen op gebedshuizen van religieuze minderheden op bepaalde wijze gaat bagetalliseren is er iets goed mis. Dat is geen troll.
Tja, daadwerkelijk nadenken voordat je wat achterlijke figuren nalult is wellicht ook iets teveel gevraagd voor je besef ik mequote:Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat mijn mening jou helemaal niet interesseert. ik heb iig geen behoefte op je te reageren.
Het gaat mij erom dat iemand het belangrijker vindt om andere mensen te irriteren dan de kinderen waarvoor hij zich verkleed als Zwarte Piet een leuke tijd te bezorgen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Alsof voor kinderen het uitmaakt of zwarte piet wel of geen oorbellen in heeft, of groen is of geel or oranje, of paars (of zwart).
Wil je dat even aan Danny vragen? Hij kwam aanzetten met die Geenstijl post over politiek correct zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar gaat dit over Zwarte Piet?
lolquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:55 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nu even indruk moet maken op Danny maar doe dat niet over mijn rug. Bij voorbaat dank.
Waarna jij met brandbommen begon te gooien...quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:55 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wil je dat even aan Danny vragen? Hij kwam aanzetten met die Geenstijl post over politiek correct zijn.
Aan de andere kant neem je het in dit topic wel consequent op voor een andere groepering die de Holocaust te pas en te onpas erbij sleept. Je neemt het op voor een groep bij wie "leven en laten leven" niet in het woordenboek voorkomt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:45 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Zij vertegenwoordigen juist het nieuwe politiek correct. Kritiek resulteert in bedreigingen of uitgemaakt worden voor landverrader of lid van de linkse kerk.
Daarom durven de media in Nederland ook niet meer kritisch over het fascisme van de PVV te berichten. Het feit dat Wilders de aanwezigheid van moslims erger dan de holocaust of WOII noem bijvoorbeeld. En het spreken over een ziekte. Ook de samenwerking met homo jodenhatende fascisten in Europa moet maar kunnen. De enige die daar iets over durfde te zeggen, Pechtold, werd neergezet als miezerig mannetje.
Hij steeg daarna wel enorm in de peilingen. Laat zien dat veel mensen enorm ziek zijn van het nieuwe polcor van de rechtse kerk dat jij hier zo vurig loopt te verdedigen.
Je kan ook op de inhoud ingaan. Geenstijl hoeft niet weg, maar dergelijke berichtgeving en moslims in Nederland neerzetten als enge bezetters (Hans Jansen, Geenstijl) is ronduit gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:55 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ja man. GS is de duivel. Ik zeg verbieden! Ga toch weg met je gehuil
Tja, wat die meerderheid vooral doet is heel boos worden wat zich weer uit in doodsbedreigingen die hier vooral goedgepraat worden. Of een Papoeadame die ontzet moet worden omdat allerlei figuren totaal doordraaien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus moet de meerderheid hun traditie maar veranderen voor een paar mensen die het betitelen tot racisme?
Ronduit gevaarlijk? Dat is exact hoe ik over het gros van de scribenten op Joop.nl en zelfs over een aantal die-hard posters op Fok! denk...quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je kan ook op de inhoud ingaan. Geenstijl hoeft niet weg, maar dergelijke berichtgeving en moslims in Nederland neerzetten als enge bezetters (Hans Jansen, Geenstijl) is ronduit gevaarlijk.
Een van de klachten van de zeurpieten was toch dat zwarte kindertjes gepest worden omdat ze op zwarte piet lijken ? Als je dat gelooft maakt het voor die kindjes dus inderdaad uitquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ja joh, maak hier ook even een moslimtopic van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je kan ook op de inhoud ingaan. Geenstijl hoeft niet weg, maar dergelijke berichtgeving en moslims in Nederland neerzetten als enge bezetters (Hans Jansen, Geenstijl) is ronduit gevaarlijk.
De minderheidsgroep heeft altijd gelijk heb ik nooit gezegd. Ik begrijp dat je graag in het midden wil staan, maar zou fijn als je mij geen standpunten toedicht die ik niet heb.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Aan de andere kant neem je het in dit topic wel consequent op voor een andere groepering die de Holocaust te pas en te onpas erbij sleept. Je neemt het op voor een groep bij wie "leven en laten leven" niet in het woordenboek voorkomt.
Dat is de hypocrisie van de situatie. Linkse lui zoals jij bestrijden extreemrechtse gedachten ("het is ons land en een zwarte die het niet naar de zin is hoepelt maar op") door naar het tegenovergestelde te hangen ("de minderheidsgroepering heeft altijd gelijk en de meerderheid moet naar hun pijpen dansen want anders is het discriminatie/racisme"). En dat laatste is de totaal onzinnige en eveneens aan polarisatie en wij-zij-denken bijdragende redenering die GeenStijl "politiek correct" noemt.
Nee, en dat is wat minder.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
ik zou erover gaan klagen als ik jou was
heeft Geenstijl geen feedback topic?
Inhoud.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:58 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ronduit gevaarlijk? Dat is exact hoe ik over het gros van de scribenten op Joop.nl en zelfs over een aantal die-hard posters op Fok! denk...
Je zegt het niet, maar je standpunten in diverse kwesties komen er de facto wel op neer. Als de PVV een holocaustvergelijking maakt en tradities van moslims wil inperken dan is dat verwerpelijk en gevaarlijk, als Quincy & co. een holocaustvergelijking maken en tradities van autochtonen willen inperken dan ben je daar een groot voorstander van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:58 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De minderheidsgroep heeft altijd gelijk heb ik nooit gezegd. Ik begrijp dat je graag in het midden wil staan, maar zou fijn als je mij geen standpunten toedicht die ik niet heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |