abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133074757
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef De_Coulance het volgende:
Ik ga dit jaar zwarte piet spelen op een basisschool. Dat is best leuk.

Ik zal geen oorbellen dragen dit jaar, gewoon om domme tokkies te irriteren. :)
Want tokkies irriteren is veel leuker dan kinderen een fijn feest te bezorgen :')
pi_133074759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Zo, is me dat even een staaltje projectie van heb ik jou daar :D Niet te geloven :D Troll, toch? Hoop ik tenminste :D
Op het moment dat een mainstream blog brandbommen op gebedshuizen van religieuze minderheden op bepaalde wijze gaat bagetalliseren is er iets goed mis. Dat is geen troll.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133074770
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want tokkies irriteren is veel leuker dan kinderen een fijn feest te bezorgen :')
Die kinderen merken daar niks van.

Wel merken ze iets van de oproep op de Frontpage van Fok om tijdens de intocht in Amsterdam allerlei fratsen uit te halen.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133074773
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:53 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Op het moment dat een mainstream blog brandbommen op gebedshuizen van religieuze minderheden op bepaalde wijze gaat bagetalliseren is er iets goed mis. Dat is geen troll.
Waar gaat dit over Zwarte Piet?
pi_133074784
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja lekker mensen irriteren op een basisschool

goed verhaal *O*
Ik begrijp dat je nu even indruk moet maken op Danny maar doe dat niet over mijn rug. Bij voorbaat dank.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 11:55:18 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133074786
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Alsof voor kinderen het uitmaakt of zwarte piet wel of geen oorbellen in heeft, of groen is of geel or oranje, of paars (of zwart).
geirriteerde tokkies maken nogal een kabaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133074793
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:53 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ja man. GS is de duivel. Ik zeg verbieden! Ga toch weg met je gehuil :D
pi_133074795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk dat mijn mening jou helemaal niet interesseert. ik heb iig geen behoefte op je te reageren.
Tja, daadwerkelijk nadenken voordat je wat achterlijke figuren nalult is wellicht ook iets teveel gevraagd voor je besef ik me :).
pi_133074796
quote:

[..]

Alsof voor kinderen het uitmaakt of zwarte piet wel of geen oorbellen in heeft, of groen is of geel or oranje, of paars (of zwart).
Het gaat mij erom dat iemand het belangrijker vindt om andere mensen te irriteren dan de kinderen waarvoor hij zich verkleed als Zwarte Piet een leuke tijd te bezorgen.
Begrijpt u?
pi_133074797
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waar gaat dit over Zwarte Piet?
Wil je dat even aan Danny vragen? Hij kwam aanzetten met die Geenstijl post over politiek correct zijn.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 11:56:30 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133074808
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:55 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je nu even indruk moet maken op Danny maar doe dat niet over mijn rug. Bij voorbaat dank.
lol :')
pi_133074809
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:55 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Wil je dat even aan Danny vragen? Hij kwam aanzetten met die Geenstijl post over politiek correct zijn.
Waarna jij met brandbommen begon te gooien...
pi_133074811
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:45 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Zij vertegenwoordigen juist het nieuwe politiek correct. Kritiek resulteert in bedreigingen of uitgemaakt worden voor landverrader of lid van de linkse kerk.

Daarom durven de media in Nederland ook niet meer kritisch over het fascisme van de PVV te berichten. Het feit dat Wilders de aanwezigheid van moslims erger dan de holocaust of WOII noem bijvoorbeeld. En het spreken over een ziekte. Ook de samenwerking met homo jodenhatende fascisten in Europa moet maar kunnen. De enige die daar iets over durfde te zeggen, Pechtold, werd neergezet als miezerig mannetje.

Hij steeg daarna wel enorm in de peilingen. Laat zien dat veel mensen enorm ziek zijn van het nieuwe polcor van de rechtse kerk dat jij hier zo vurig loopt te verdedigen.
Aan de andere kant neem je het in dit topic wel consequent op voor een andere groepering die de Holocaust te pas en te onpas erbij sleept. Je neemt het op voor een groep bij wie "leven en laten leven" niet in het woordenboek voorkomt.

Dat is de hypocrisie van de situatie. Linkse lui zoals jij bestrijden extreemrechtse gedachten ("het is ons land en een zwarte die het niet naar de zin is hoepelt maar op") door naar het tegenovergestelde te hangen ("de minderheidsgroepering heeft altijd gelijk en de meerderheid moet naar hun pijpen dansen want anders is het discriminatie/racisme"). En dat laatste is de totaal onzinnige en eveneens aan polarisatie en wij-zij-denken bijdragende redenering die GeenStijl "politiek correct" noemt.
pi_133074818
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ja man. GS is de duivel. Ik zeg verbieden! Ga toch weg met je gehuil :D
Je kan ook op de inhoud ingaan. Geenstijl hoeft niet weg, maar dergelijke berichtgeving en moslims in Nederland neerzetten als enge bezetters (Hans Jansen, Geenstijl) is ronduit gevaarlijk.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 11:58:01 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133074829
ik zou erover gaan klagen als ik jou was

heeft Geenstijl geen feedback topic?
pi_133074831
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus moet de meerderheid hun traditie maar veranderen voor een paar mensen die het betitelen tot racisme?
Tja, wat die meerderheid vooral doet is heel boos worden wat zich weer uit in doodsbedreigingen die hier vooral goedgepraat worden. Of een Papoeadame die ontzet moet worden omdat allerlei figuren totaal doordraaien.

Van mij hoeft geen enkele traditie aangepast te worden maar ik walg wel van het totaal doorgeschoten gedrag hier en daar...
pi_133074833
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:57 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Je kan ook op de inhoud ingaan. Geenstijl hoeft niet weg, maar dergelijke berichtgeving en moslims in Nederland neerzetten als enge bezetters (Hans Jansen, Geenstijl) is ronduit gevaarlijk.
Ronduit gevaarlijk? Dat is exact hoe ik over het gros van de scribenten op Joop.nl en zelfs over een aantal die-hard posters op Fok! denk...
pi_133074834
quote:

[..]

Een van de klachten van de zeurpieten was toch dat zwarte kindertjes gepest worden omdat ze op zwarte piet lijken ? Als je dat gelooft maakt het voor die kindjes dus inderdaad uit ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_133074842
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:57 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Ja joh, maak hier ook even een moslimtopic van.
pi_133074843
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Aan de andere kant neem je het in dit topic wel consequent op voor een andere groepering die de Holocaust te pas en te onpas erbij sleept. Je neemt het op voor een groep bij wie "leven en laten leven" niet in het woordenboek voorkomt.

Dat is de hypocrisie van de situatie. Linkse lui zoals jij bestrijden extreemrechtse gedachten ("het is ons land en een zwarte die het niet naar de zin is hoepelt maar op") door naar het tegenovergestelde te hangen ("de minderheidsgroepering heeft altijd gelijk en de meerderheid moet naar hun pijpen dansen want anders is het discriminatie/racisme"). En dat laatste is de totaal onzinnige en eveneens aan polarisatie en wij-zij-denken bijdragende redenering die GeenStijl "politiek correct" noemt.
De minderheidsgroep heeft altijd gelijk heb ik nooit gezegd. Ik begrijp dat je graag in het midden wil staan, maar zou fijn als je mij geen standpunten toedicht die ik niet heb.
pi_133074852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
ik zou erover gaan klagen als ik jou was

heeft Geenstijl geen feedback topic?
Nee, en dat is wat minder.
pi_133074853
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:58 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ronduit gevaarlijk? Dat is exact hoe ik over het gros van de scribenten op Joop.nl en zelfs over een aantal die-hard posters op Fok! denk...
Inhoud.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 11:59:48 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133074857
wat is je standpunt nu eigenlijk?

naast geenstijl is slecht want dat interesseert me niet echt

liefst iets ontopics
pi_133074868
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:59 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Inhoud.
Heb je niet. Evenals gelijk.
pi_133074872
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:58 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

De minderheidsgroep heeft altijd gelijk heb ik nooit gezegd. Ik begrijp dat je graag in het midden wil staan, maar zou fijn als je mij geen standpunten toedicht die ik niet heb.
Je zegt het niet, maar je standpunten in diverse kwesties komen er de facto wel op neer. Als de PVV een holocaustvergelijking maakt en tradities van moslims wil inperken dan is dat verwerpelijk en gevaarlijk, als Quincy & co. een holocaustvergelijking maken en tradities van autochtonen willen inperken dan ben je daar een groot voorstander van.

Dat is precies de hypocrisie die GeenStijl met "politiek correct" aanduidt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 12:01:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')