Jawel hoor. Aardige gozertjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
Jullie zijn heul niet zo lief als dat ze zeiden
Striptease van Eschaquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
De echte verrassing komt uiteraard nog.
Ik ben gelijk misleid zodat ik mijn engeltje kwijt benquote:
Omdat ie bij die karaokezanger niet aankwam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was Emile niet helemaal tevreden over deze.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gelijk misleid zodat ik mijn engeltje kwijt ben
Het begint te tochten. Hij trapte weer een open deur in.quote:
via Ideal kan je ook een duiveltje bestellenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gelijk misleid zodat ik mijn engeltje kwijt ben
Als zelfs jij het niet kunt dan kan niemand hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik kan zelfs geen grappige vraag verzinnen om aan Pelle te stelle
Dan is het wel heel treurig.
Je bent gewoon uit vorm.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Graziano hou je van garnalen pelle?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
triep*quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het begint te tochten. Hij trapte weer een open deur in.
quote:
Of hij ook naar de hits van Nicki Minaj luistert.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Pelle, hou je van frikandelle.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al genoeg gehunt vandaagquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
via Ideal kan je ook een duiveltje bestellen
Hoe hij over John Troost denkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of hij ook naar de hits van Nicki Minaj luistert.
Een grappige vraag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of hij ook naar de hits van Nicki Minaj luistert.
Een grappige vraagquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Pelle, hou je van frikandelle.
Wat vind je er van om zo succesvol bij een nederlandse subtopper te zijn met jouw gebrekkige kwaliteiten ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Graziano,
Wat is de hoofdstad van Italie
heb je een huisdier
heb je broers en zusjes
mag ik een hanttekening
gr
Raemon (7 jaar)
Wat is je favroiete kleur.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Graziano,
heb je een huisdier
heb je broers en zusjes
mag ik een hanttekening
gr
Raemon (7 jaar)
Haha ja leuk, alsof iemand dat mormel aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of hij Nicki Minaj een lelijk wijf vindt.
Zo heet ik echt.quote:
heb je ook een foto?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Graziano,
heb je een huisdier
heb je broers en zusjes
mag ik een hanttekening
gr
Raemon (7 jaar)
Boxenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord kleur natuurlijk
...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zou je emiel sgelvisw illen ontmeotenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord kleur natuurlijk
Nederlands en Engels in 1 vraag verwerken, wow.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Beste Pelle,
Italy is famous for it's paintings.
What do you think of the great painter Johannes Vermeer?
Over sommige dingen maak je geen grappen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was de grap natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
BoxenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je slaat mensen
RED ONS HENNIEGOD
Nicki Minaj is objectief een lelijk wijf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grappig wel toch? Het idee alleen alquote:
quote:
Hij heeft meer een neus voor de kool.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Pelle
Eet je wel eens appelmoes van Hak?
Gr.
Ronald
Nee maar wel koolquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Pelle
Eet je wel eens appelmoes van Hak?
Gr.
Ronald
Jamo boxen nuquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Heb wel even de ibood uitgezet, dat belletje leidt me af
Bruma kan er sowieso niets van, dus die is ie wel voorbij in de pikorde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veltman erbij omdat Rekik en Bruma er niet bij zijn
N'Kufoquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef macca728 het volgende:
kan Pelle al Nederlands dan na 5 jaar. Zo serieus is hij dus om hier te blijven.
Juste to little yellow.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Beste Pelle,
Italy is famous for it's paintings.
What do you think of the great painter Johannes Vermeer?
Ja, 2 boxenquote:
Gif me maar rode koolquote:
7 al. Toe maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
na 1 wedstrijd
Pleur toch op Johan, al 7 wedstrijden doet hij weer mee.
Ja, BMI werd ook op basis van niets geselecteerd.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Mental image... Johan swaffelt Wilfred..
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Heet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Nick van der Velden is geblesseerd. Hopelijk weet je deze mentale klap een plek te geven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / Stel vragen aan Pelle via Pelle@vi.nl
Godverdommequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nick van der Velden is geblesseerd. Hopelijk weet je deze mentale klap een plek te geven.
Louis heeft weinig smaken, en een Narsingh in het Nederlands Elftal is altijd een aanwinst.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef Tyron het volgende:
Narsingh speelt 1 wedstrijd goed en zit er meteen bij.
Dat is Grunns voor Hamstringquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt gelogen te hebben want er staat (Lies) achter
xD
Volksmennerquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Johan heeft gelijk. Van Gaal met zijn bombastische gedoe. Alsof hij de messias is.
Schipper naast god.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Johan heeft gelijk. Van Gaal met zijn bombastische gedoe. Alsof hij de messias is.
Dat was Ivan Gabrich ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is hij ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi. Mn drinken is op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik ben bang dat we binnen enkele ogenblikken geconfronteerd worden met de kantineheld.
Oh ja, even zappen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik ben bang dat we binnen enkele ogenblikken geconfronteerd worden met de kantineheld.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef De_Dorstige het volgende:
Voor welke club zou ie zijn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef De_Dorstige het volgende:
Geen Sneijder oproepen wegens een lichte blessure, wel Narshing.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik mis de logica in deze post maar ik houd toch wel van je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Sneijder oproepen wegens een lichte blessure, wel Narshing.
En z'n vader ?quote:
Die man begint z'n dag met een frikandel XXL.quote:
en een flessie brandewijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Die man begint z'n dag met een frikandel XXL.
Ties is een Skoda Automonteur die zichzelf uiterst serieus neemt. Swaffelen is verbodenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heel FOK! zich afvraagt, Ties, ben jij een swaffelaar?
Ja vraag maar aan je moederquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heel FOK! zich afvraagt, Ties, ben jij een swaffelaar?
Als Emile dat had gezegd had je er niet om gelachen.quote:
Dat vind ik niet zo'n leuke opmerkingquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja vraag maar aan je moeder
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja vraag maar aan je moeder
[ afbeelding ]
Jawel. Die neem ik net als van Gaal niet serieus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Emile dat had gezegd had je er niet om gelachen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n leuke opmerking
[ afbeelding ]
Is toch live deze keer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef tralalala het volgende:
Verklapte Johan de vorige keer niet dat Badr gewonnen had?
oke GGMM voor jou dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zat meer in als je niet zo dramatisch slecht was met Paint.
Joh je meent het.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt toevallig, als je dan hoort hoeveel er verzonnen is.
Nou?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt toevallig, als je dan hoort hoeveel er verzonnen is.
Ggquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh je meent het.
Bedankt voor deze inside-information man.
Was net iets beters voor Rene bij ibood, kilo jelly beans.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke GGMM voor jou dan.
[ afbeelding ]
Was hij dat ja? Heb verdomme een kwartier moeten wachten voordat ik aan de beurt was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Ties pak ik nog wel een keer
[ afbeelding ]
Net zoals hij mijn moeder gisteravond.
Toen ging je een beetje aan mij zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij dat ja? Heb verdomme een kwartier moeten wachten voordat ik aan de beurt was.
Arme Peter Jan Rens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke GGMM voor jou dan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |