Rustig.. het is zo afgelopen, dan kun je weer rustig ademen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:18 schreef Mani89 het volgende:
IK MOET AAN HET ZUUR-STOF HOEHOEHOEHOOOOEEEE
Ik vind ze een beetje langdradig.quote:
Doe even stoer joh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Tot maandag. Ik ga hunten en VI kijken.
Hiro Dito.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Hunten?>quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Vind je? Ik kan nog erger hoorquote:
Heb je al wat gehunt trouwens?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Symbolisch staat hij nu ergens op de Mount Everest. Binnenkort moeten we hem naar het ISS sturen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Beste show van Pieter tot nu toe, en dat is veelzeggend als je bedenkt dat hij normaal gesproken al op een eenzame hoogte staat.
Professionele knikkerbaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeIk wil alleen die box. Nou ja of misschien iets leuks, weet niet wat.
Nou die is best tof eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Professionele knikkerbaan.
Oh je hebt 'm al, bevalt ie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die is best tof eigenlijkOf die grabber.
WTF moet ik met een Dymo prullaria?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonnetje
[..]
En vloeken he? Vanwege die kutbox.
[..]
iboodhunten, jij ontwetende.
Nee ik heb hem nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je hebt 'm al, bevalt ie?
De top van de Mount Everest is koud, zuurstofarm en kil. Daar waar Pieter juist een warme persoonlijkheid is welke ondanks zijn grootsheid toch nog de tijd neemt ons mee te laten genieten van hem als persoon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Symbolisch staat hij nu ergens op de Mount Everest. Binnenkort moeten we hem naar het ISS sturen.
Nu is er een senioren GSMquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nietMaar ziet er tof uit. Beetje te duur voor 'zomaar te kopen'.
Uh er komt nog veel meer langs wax.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
WTF moet ik met een Dymo prullaria?
Ik hoopte dat je het niet zou zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is er een senioren GSM
En in space no one can hear you scream van het lachen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De top van de Mount Everest is koud, zuurstofarm en kil. Daar waar Pieter juist een warme persoonlijkheid is welke ondanks zijn grootsheid toch nog de tijd neemt ons mee te laten genieten van hem als persoon.
Ik vind het geen sterke metafoor
Hahah nou succes maar dan, wil zelf niet graag spullen kopen die ik niet nodig heb.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh er komt nog veel meer langs wax.
Maakt niet uit. Je hebt toch zeker de potentie om mijn Ronnie te worden en daarmee The Bear.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En in space no one can hear you scream van het lachen.
Excuses. Ik ben dan ook geen beautiful animal, ik maak fouten.
Moet je ook niet doen. Tenzij je een nieuwe tv of monitor of zo nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nou succes maar dan, wil zelf niet graag spullen kopen die ik niet nodig heb.
Je hoeft dan ook niet per sé iets te kopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nou succes maar dan, wil zelf niet graag spullen kopen die ik niet nodig heb.
Heb je al iemand op het oog als wretched creature met hideous visage?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je hebt toch zeker de potentie om mijn Ronnie te worden en daarmee The Bear.
We liggen nog bij te komen .;)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar ik neem aan dat de TT sarcastisch is...!?
Gieren als in lachen. We hebben niet allemaal met stront gegooid om Pieterquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar ik neem aan dat de TT sarcastisch is...!?
GmGmquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je al iemand op het oog als wretched creature met hideous visage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |