Jullie hadden weer eens precies dezelfde uitslag voorspeld.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Bombvis het volgende:
Nog 1 puntje.. Ik ga voor de gedeelde eerste plaats, zou het anders zo lullig voor Fuszy vinden
quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Jullie hadden weer eens precies dezelfde uitslag voorspeld.
Ik had volgens mij niks gezegd bij Manu. Dat puntje kan je denk ik wel pakken al heb ik de voorspellingsronde nog niet gezienquote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Bombvis het volgende:
Nog 1 puntje.. Ik ga voor de gedeelde eerste plaats, zou het anders zo lullig voor Fuszy vinden
quote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Jullie hadden weer eens precies dezelfde uitslag voorspeld.
Laatste weken hadden jullie echt elke keer hetzelfde ingestuurd.quote:Op maandag 28 april 2014 09:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had volgens mij niks gezegd bij Manu. Dat puntje kan je denk ik wel pakken al heb ik de voorspellingsronde nog niet gezien. Ik ben benieuwd. Als je over me heen gaat, dan heb je terecht gewonnen natuurlijk
[..]
Zou wel leuk zijn als het nu dan wel anders is.quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Laatste weken hadden jullie echt elke keer hetzelfde ingestuurd..
Dat zal zaterdagavond blijken. Al weet ik nu al hoe het zit.quote:Op maandag 28 april 2014 11:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als het nu dan wel anders is.
Je gaat me nou niet van die 3e plek nog afstoten hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 22:26 schreef Haringkop het volgende:
5-1 niks mis mee, top 3 notering zou leuk zijn. Toch petje af voor het wekelijks bijhouden, Muto!
Moet ik nog wat veranderen of niet?quote:Op maandag 28 april 2014 11:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zal zaterdagavond blijken. Al weet ik nu al hoe het zit.
Toch cool, zo'n machtspositie.
quote:
Maar het aantal doelpunten goed voorspellen levert geen bonuspunt op.quote:Op maandag 28 april 2014 03:18 schreef Typisch het volgende:
Ik kan de doelpunten nog goed hebben.Even 3 keer scoren tegen AZ.
Pff... KNJB.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar het aantal doelpunten goed voorspellen levert geen bonuspunt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 4 mei 2014 08:44 schreef Haringkop het volgende:
In een vlaag van verstandsverbijstering gisteren nog 1-3 ingestuurd, na mijjn eerdere voorspelling van 2-2. Gelukkig op doelsaldo derde
Uiteraard de felicitaties aan Fuszy!
Volgend jaar weer?
Ik moet nog even erover nadenken. Het kost niet heel veel tijd, maar doorgaan betekent wel dat ik het weer een jaar moet bijhouden.quote:Op zondag 4 mei 2014 08:44 schreef Haringkop het volgende:
In een vlaag van verstandsverbijstering gisteren nog 1-3 ingestuurd, na mijjn eerdere voorspelling van 2-2. Gelukkig op doelsaldo derde
Uiteraard de felicitaties aan Fuszy!
Volgend jaar weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |