UITSLAGAllereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het meedoen en het helpen succesvol maken van deze toto. Ik heb vaak erg moeten lachen om de antwoorden op sommige bonusvragen, vooral als het om Lexie of Mulder ging. Tevens een speciaal bedankje aan Happel, die gedurende mijn vakantie de PM's heeft verstuurd. Bedankt!
Nu over tot de prijzen. Het was tot vorige week zeer spannend tussen Fuszy en Bombvis. Deze users gingen in de afgelopen weken zeer gelijk op, mede doordat ze verdacht vaak dezelfde uitslagen voorspelden. Voor deze wedstrijd tegen AZ kregen ze het wéér voor elkaar: zowel Fuszy als Bombvis stuurden een voorspelling van 1-2 in met Feyenoord als antwoord op de bonusvraag. Hierdoor kan ik
Fuszy feliciteren met de eindoverwinning in de Feijenoorders Voorspeltoto. Bombvis kwam net een puntje te kort en eindigt op een knappe tweede plek. De derde plek is voor Haringkop, die dankzij zijn doelpuntenvoorspelling van 81 goals Ursel van het podium afdondert.
Het rest van het rijtje spreekt voor zich. Nogmaals bedankt voor jullie deelname!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!