Eigenlijk hangt het dus puur af van de bonusvragen van Mutoquote:Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PSV en AZ zullen lastige wedstrijden zijn om te voorspellen, dus ik zie voor jou daar wel kansen. Bonusvragen ook wel als ze lastig zijn. Als ik die drie keer fout heb en jij goed, dan heb je ook meer punten
quote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Muto het volgende:
Niks te KNFB of KNBB hè. Ik zal kijken of ik nog een paar leuke ken bedenken. Voor volgende week heb ik er alvast eentje.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Muto het volgende:
Niks te KNFB of KNBB hè. Ik zal kijken of ik nog een paar leuke ken bedenken. Voor volgende week heb ik er alvast eentje.
Dat laatste inderdaad. Behalve degene die verwacht dat niemand geel+schorsing pakt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:17 schreef ursel het volgende:
Voor die bonus, wat nou als er 2 geschorst worden?
Telt dan alleen de eerste ofzo? Of als ze alle 5 geschorst worden dan heeft iedereen 1 punt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee rondes te gaan. 8 punten te winnen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik had eigenlijk verwacht dat jij uit zou lopen. Had zelf Clasie 'laten' schorsen, had een counter verwacht die hij eruit moest halen. Gokje: je had 1-2 gegokt? Had ik je namelijk ook niet in kunnen halen.. Maar houdt het wel zo spannend zoquote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik had verwacht dat anderen zouden inlopen, maar gelukkig heb ik de voorsprong behouden. Had verwacht dat niemand geschorst zou worden.
Nog 2 wedstrijden met 2 punten voorsprong. Ik ben benieuwd
Klopt 1-2quote:Op zondag 13 april 2014 22:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij uit zou lopen. Had zelf Clasie 'laten' schorsen, had een counter verwacht die hij eruit moest halen. Gokje: je had 1-2 gegokt? Had ik je namelijk ook niet in kunnen halen.. Maar houdt het wel zo spannend zo
Natuurlijk had ik 1-2quote:Op zondag 13 april 2014 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt 1-2. Jij zeker ook?
Als we Cambuur pakken, dan zal AZ wel een rare wedstrijd worden om te voorspellen. Dus het ligt nog open
Dit was wel zo'n bonusvraag waar je zo goed/fout had kunnen gokken. Maakt het net wat spannender.quote:Op zondag 13 april 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk had ik 1-2Maar ik ben Lexie dankbaar voor z'n tackle op Hiljemark(?), anders was de zege voor jou al zo goed als binnen. Nog 2 wedstrijden de tijd om je in te halen, wordt wel steeds lastiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |