quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Goed bezig. Kan je misschien gelijk even #2 in de TT zetten? Vergeten
Alleen door jou ja...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef ursel het volgende:
De laatste stand zal ook wel gewaardeerd worden.![]()
Ach ja. Als Matthijsen z'n handjes thuisgehouden had ik ook met mijn 2-1.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:01 schreef Maastoren het volgende:
Zat er weer verdomd dichtbij met 3-2
Jan Maat.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja. Als Matthijsen z'n handjes thuisgehouden had ik ook met mijn 2-1.
quote:
Een beetje je club verraden zodat je hoger komt op de ranglijstquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een beetje je club verraden zodat je hoger komt op de ranglijst
Niemand heeft punten?quote:Op zondag 24 november 2013 14:38 schreef Muto het volgende:
Jullie kunnen het waarschijnlijk wel raden.
Helemaal niemand.quote:
puntenquote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Muto het volgende:
OH WACHT. Bonusvraag vergeten. Daar wel natuurlijk
Jajaja, gewoon weer een punt gepaktquote:
Loepzuivere hattrick zelfs.quote:Op zondag 24 november 2013 17:30 schreef Grifte het volgende:
Dus Pietr heeft ingezet op een assist of kool van Immers, seau
2 + 1 = 5?quote:De bonusvraag is erg simpel: voorspel de ruststand. De punten zullen alsvolgt gaan:
- Juiste toto: 1 punt
- Juiste ruststand: 2 punten.
In totaal zijn er dus 5 punten te scoren, wat inhoudt dat een stuk of 13 users hun scores kunnen verdubbelen of zelfs meer!
Inderdaad komt met een juiste eindstand er nog 3 punten bij. Dus ruststand en eindstand goed is 5 puntjes erbij.quote:
quote:
Spuit11quote:Op maandag 25 november 2013 13:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad komt met een juiste eindstand er nog 3 punten bij. Dus ruststand en eindstand goed is 5 puntjes erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hier.hetzelfde volgens mij.quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
Winst en de bonusvraag goed.
Net niet de juiste voorspelling met mijn 3-2, maar goed. 3-1 is ook prima
Van de 3e naar de 1e plek, kan ik prima mee levenquote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef ursel het volgende:
Moet ik nou gewoon mijn eerste plekkie delen
Hij heeft maar 1 ipv 2 punten voor de tussenstand. Zal wel betekenen dat hij een 0-0 als ruststand had.quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van de 3e naar de 1e plek, kan ik prima mee leven
Trouwens: Knut gokt op 0-1 maar heeft wel een ruststand van 1-1? Dat is wel netjes gegokt
Ik moet mij maar gewoon bezig houden met voorspellen en niet meer naar die punten kijken, gaat een stuk beter.. Weer iets van spuit11 ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 ipv 2 punten voor de tussenstand. Zal wel betekenen dat hij een 0-0 als ruststand had.
Dit. Alleen onlogisch had iets raars. 2-1 als ruststand, 1-1 als uitslag.quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 ipv 2 punten voor de tussenstand. Zal wel betekenen dat hij een 0-0 als ruststand had.
Hij doet zijn username in ieder geval eer aan.quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit. Alleen onlogisch had iets raars. 2-1 als ruststand, 1-1 als uitslag.
Uiteraard. Je ontvangt uiterlijk morgenavond een PM.quote:Op zondag 8 december 2013 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Kan je overigens nu nog aanhaken met de competitie?
quote:Op zondag 8 december 2013 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Uiteraard. Je ontvangt uiterlijk morgenavond een PM.
Zelfs ik ben het vergeten.quote:
Oeps. Even zoeken.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Anosmos het volgende:
Muto ziet mijn dm over 't hoofd![]()
En ik had de bonusvraag nog wel goed
Persoonlijk hoogtepuntje van de dag ditquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke verschuivingen in het klassement.
quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Persoonlijk hoogtepuntje van de dag dit
Ja. Iedereen die 1 februari niet meer bij Feijenoord speelt. Wel alleen spelers uit het eerste, dus geen jeugdspelers als Karsdorp. Van Deelen, Manu etc wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Gaat het bij die vraag ook om spelers die worden verhuurd?
KAKquote:Op donderdag 19 december 2013 10:26 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna niks veranderd. Vergeten jullie niet de voorspelling in te sturen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef ursel het volgende:
Is dat lijstje in het Feijenooerd topic nog correct?
Weet dat Achabar in Duitsland zit te verpieteren.
quote:
Ramsteijn, Steenvoorden, Woudenberg en Achahbar zitten niet bij Feyenoord. Rest wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef ursel het volgende:
Is dat lijstje in het Feijenooerd topic nog correct?
Weet dat Achabar in Duitsland zit te verpieteren.
Mja, dan hou ik het bij mijn antwoord. Die Cisse loopt van de zomer gewoon gratis weg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ramsteijn, Steenvoorden, Woudenberg en Achahbar zitten niet bij Feyenoord. Rest wel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Cissé de club verlaten, dat zijn keiharde punten
Preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Cissé de club verlaten, dat zijn keiharde punten
zal van het weekend kijken. Was op vakantie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Update met winterkampioen? Zonder punten voor de transfer uiteraard want dat moet nog gebeuren. Heb zelf BMI ingevuld.
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb alleen BMI als vertrekkende Feyenoorder.Ontbinden ze 't contract van Cisse.
Dus ook als BMI vertrekt 0 punten toch?
Mja, had ik wel een soort van gelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dan hou ik het bij mijn antwoord. Die Cisse loopt van de zomer gewoon gratis weg.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb alleen BMI als vertrekkende Feyenoorder.Ontbinden ze 't contract van Cisse.
Dus ook als BMI vertrekt 0 punten toch?
Nee. Gewoon 1 punt. Als je Sisse + BMI had en alleen Sisse vertrekt, dan wel 0 punten. Dus voor jou, als BMI vertrekt krijg je gewoon 1 punt.quote:
quote:In tegenstelling tot Mulder verscheen Harmeet Singh niet op het veld tijdens het trainingskamp in Marbella. De Noorse middenvelder bleef in Rotterdam achter, in afwachting van een transfer. Martin van Geel ontkende dat sc Heerenveen zich voor Singh gemeld heeft.
Verhoek nog ff optyfen en we zijn rond.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:31 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers doe ik pas aan het einde van de periode wanneer alles bekend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |